Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 90

Θέμα: Μοτοσυκλέτες σταθμοί στην ιστορία...

  1. #61
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/05/2012
    Μηνύματα
    103
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Για την ιστορία... τα αγωνιάρικα Ιαπωνικά της εποχής ήταν δίχρονα, πανάλαφρα, με πλαίσια ντουβάρια και πραγματικά πιστάδικη συμπεριφορά.
    σημ. εκείνα τα δίχρονα είναι ακόμα και σήμερα καταπληκτικά σε ορεινές διαδρομές και πίστα.

    Αυτό: http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...r_900%2093.htm δεν υπήρξε με κανέναν τρόπο σταθμός σε κανένα είδος μοτο, άσε που με 200 γεμάτα κιλά και 60 αερόψυχτα άλογα που έμεναν τα 50 άμα ζεσταίνονταν μόνο φάιτερ δεν ήταν. Ένα απλό street με πλαίσιο σιδηροσωλήνα και σφιχτό set up στις αναρτήσεις ήταν.
    Ο σταθμός των εξωτικών κόκκινων ήταν μόνο το 916 το οποίο έφερε για πρώτη φορά τετράχρονο ημιαγωνιστικό μηχάνημα στην ευρεία παραγωγή.

    Το πρώτο φάιτερ παραγωγής που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί γενάρχης κατηγορίας ήταν αυτό: http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...riple%2099.htm
    και μετά ακολούθησε η aprilia με το εντελώς πολεμικό tuono.

    Tα cbr600, zzr600 κλπ τότε ήταν sport touring ή έγιναν μετά;
    Δεν διαφωνώ καθόλου ότι τα japan250αρια δίχρονα ήταν και είναι race replica.

    Για το μονστερ το 900 δεν τα λες καλά και δεν είσαι αντικειμενικός,60 άλογα κοντά είχε το 620.
    Επειδή τον κινητήρα τον ξέρω καλά, 73 άλογα τροχό έχει μαμά, το καρμπυρατεράτο, που με εξάτμιση-φίλτρο πας σε 75.
    Τώρα αν έχεις 4κύλινδρο αυτά τα άλογα σου φαίνονται αστεία, δεκτό. Και φυσικά στριτφάιτερ δεν ήταν..το s4 μονστερ ήταν όμως.
    Το triple βγήκε το '97, 4 χρόνια αργότερα και το τουόνο 10..
    Το θέμα είναι ότι εκείνη την εποχή η σύγκριση με κάτι ζεφυρους, φουρακια, ληστές κ.α ήταν αστεία..
    Σταθμός ήταν γιατί ήταν το μηχανάκι που κράτησε την κατηγορία των γυμνών ζωντανή.

  2. #62
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KRS Προβολή μηνύματος

    Για το μονστερ το 900 δεν τα λες καλά και δεν είσαι αντικειμενικός
    Ένα στριτάκι με σπορ σφιχτό σετ απ ήταν. Τίποτα παραπάνω.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Capture_2014_12_14_22_45_45_840.jpg 
Προβολές:	314 
Μέγεθος:	91,0 KB 
ID:	328611


    (Τα cbr και zzr ήταν sport turing αποκλειστικά.)
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  3. #63
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/05/2012
    Μηνύματα
    103
    Ό,τι πεις
    Αν οι γνώσεις περιορίζονται στo τι λέει το ιντερνετ και όχι οι δυναμομετρήσεις των τότε περιοδικών, οκ.

    Τα zzr και cbr, sbk τα λέγατε τότε...μετά έγιναν sport-touring

  4. #64
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KRS Προβολή μηνύματος
    Ό,τι πεις
    Αν οι γνώσεις περιορίζονται στo τι λέει το ιντερνετ και όχι οι δυναμομετρήσεις των τότε περιοδικών, οκ.

    Τα zzr και cbr, sbk τα λέγατε τότε...μετά έγιναν sport-touring
    Έχω την εντύπωση πως συγχέεις την έκδοση SS με το monster το οποίο ήταν πιο ήπια ρυθμισμένο. Ωστόσο αν κάποια πιο αξιόπιστη πηγή από το mcs δίνει άλλο νούμερο ιπποδύναμης οκ μην το κουράσουμε άλλο.

    Περί ορολογίας... Όχι μόνο όταν βγήκαν τα cbr και zzr, ουδέποτε υπήρξε όρος SBK για 600 μηχανάκι. Μερικά από αυτά που ακολούθησαν πιο εξειδικευμένο δρόμο λέγονται απ το gsxr του 1998 και μετά ss. Ο όρος SBK ξεκίνησε δειλά από το 1988 σε ότι ήταν κατά βάση πιστάδικο και πάνω από 750cc.
    Για το τι είναι πάντως αυτά τα 2 έχω προσωπική άποψη...

    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  5. #65
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/05/2012
    Μηνύματα
    103
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Έχω την εντύπωση πως συγχέεις την έκδοση SS με το monster το οποίο ήταν πιο ήπια ρυθμισμένο. Ωστόσο αν κάποια πιο αξιόπιστη πηγή από το mcs δίνει άλλο νούμερο ιπποδύναμης οκ μην το κουράσουμε άλλο.

    Tην ίδια περίπου ιπποδύναμη είχαν, (ss έχω)..Οι ελέφαντες ήταν πιο ήπια ρυθμισμένοι, λίγο πάνω από τους 65 ίππους.

    Η ορολογία είναι φυσικά σωστή, απλά θεωρώ ότι SS ήταν και αυτά τότε. Μετά το R1 και το Gsxr του '98 τα SS εξελίχθηκαν σε πιο εξειδικευμένες μοτο..
    π.χ thunderace που έκανες και τουρισμό άνετα , μετά R1 μόνο βόλτα-πίστα.

  6. #66
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Κάνε βόλτα - αν - βρεις κανένα από εκείνα τα ( ανοιχτά) με το v-boost και έλα να μιλήσουμε
    Πριιιτς!
    Βαρυ αμερικανικο heavy metal (κυριολεκτικα ομως) μηχανακι. Δεν ειναι του στυλ μου.

    Σοβαρα τωρα, ειναι μηχανακι που κοιταει σαφως προς Αμερικα μερια. Δεν μπορω να βρω την ουσια του.
    MADE IN JAPAN 日本製

  7. #67
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της slzr
    Εγγραφή
    10/03/2012
    Μηνύματα
    989
    ΥΑΜΑΗΑ Ζ 125 ... για μένα. Επαναπροσδιόρησε όλα τα παπιά. Βέβαια κανένα δεν κατάφερε να το πιάσει σε πλαίσιο,φρένα, κινητήρα.... ΚΑΙ εμφάνιση!
    Τελευταία τροποποίηση από slzr; 15/12/2014 στις 02:39.

  8. #68
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    SUZUKI - DR 800 BIG

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	suzukidrz800monster1992zt9.jpg 
Προβολές:	278 
Μέγεθος:	31,4 KB 
ID:	328626

    γιατι ηταν το μεγαλυτερο μονοκυλινδρο ever...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	imagecijn.jpg 
Προβολές:	278 
Μέγεθος:	51,1 KB 
ID:	328625



    και γιατι 20 χρονια μετα , το αντιγραφουν ακομα.....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	μαπ1.jpg 
Προβολές:	279 
Μέγεθος:	97,1 KB 
ID:	328624

  9. #69
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KRS Προβολή μηνύματος
    Σταθμός ήταν γιατί ήταν το μηχανάκι που κράτησε την κατηγορία των γυμνών ζωντανή.
    Εκτός αυτού κρατησε και την ντουκατι όρθια γιατι ειχε οικονομικά προβληματα εκεινη την εποχή.Αν θυμαμαι καλα υπηρχε και M400 για την Ιαπωνικη αγορά που ηταν πραγματικα ψόφιο.
    RIDE MORE TALK LESS

  10. #70
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Zid Προβολή μηνύματος
    Moτοσυκλέτες σταθμοί βάση πωλήσεων αξιοπιστίας και ποιότητας... ? ή μοτοσυκλέτες νεωτερισμοι τεχνολογικα και αισθητικα?
    Συμφωνα με το αρχικό ποστ το ζητουμενο ειναι η αισθητικη ή η τεχνολογικη καινοτομία
    Στα
    Vespa,C50,CB750 KO,GPZ900,BMW R80GS,XT500,WR400F,KTM950Adv,CBR900 1992,R1 '98,aGSXR750 '85 θα προσθεσω τα RG250('83)και FZR1000(1987) λογο των πλαισιων τους και το Ducati 851 που εβαλε την Ιταλικη εταιρεια στην συγχρονη εποχη.
    RIDE MORE TALK LESS

  11. #71
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Συμφωνα με το αρχικό ποστ το ζητουμενο ειναι η αισθητικη ή η τεχνολογικη καινοτομία

    .
    Ναι σωστά.. απλα ο τιτλος λίγο το μπερδεύει..

    Δλδ οπως είδα πολλοι έγραψαν για μοτο που δεν ειχαν τεχνολογικό νεωτερισμό ουτε σχεδιαστικά ηταν και κάτι το τρομερο..


    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  12. #72
    τα μηχανακια που θα μηνουν στην ιστορια και ειναι στανταρ...

    στα γρηγορα και μαλλον θα ξεχασω κατι...

    Honda - C50 - CB750 - CBX1000 XR250/350/500/600 -RC30- CBR900RR - NR750 - XRV650 ισως VF750/NSR250/CB400F

    Yamaha DT1 XS650 RD400/250 RD/LC250/350/500 FZ750 Vmax FZR1000 R1 YZ400F

    Kawasaki H1/2 Z1 900 Z1R Z1000R GPZ900R ZZR1100C1 ZX10R

    Suzuki GT550/380 GS1000 RG250Gamma Katana 1100 GSXR750 85 Hayabusa

    μαλλον ξεχασα μερικα... και οι ευρωπαιοι εχουν πολλα μηχανακια σταθμους αλλα λιγο πολυ τα ξερουμε...

    υπαρχουν και τα ΜΧ αλλα ειναι λιγο πιο πολυπολοκα τα πραγματα εκει πρεπει να βαλεις τις χρονιες που γηναμε μεγαλες αλλαγες οπως υδροψυξη/μονοσοκ/φρενα.πλαισια κτλ...
    ORGIA!!!!!

  13. #73
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KRS Προβολή μηνύματος
    Ό,τι πεις
    Αν οι γνώσεις περιορίζονται στo τι λέει το ιντερνετ και όχι οι δυναμομετρήσεις των τότε περιοδικών, οκ.

    Τα zzr και cbr, sbk τα λέγατε τότε...μετά έγιναν sport-touring
    μπερδευεσε η καβασακι ειχε το ZXR 750 στα SBK απλα η χοντα ειχε τα RC30/45 που δεν τα αγοραζε ο κοινος θνητος αρα το CBR900RR μολις βγηκε το βαλανε κοντρα στα παντα ακομη και στα σπορ τουρκιν ZZR/FZR/GSXR1100
    ORGIA!!!!!

  14. #74
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    1) Bimota Tesi 3D ----λόγο ψαλιδιών και σχέδιου.
    2) Yamaha wr450F 2-trac---- το πρώτο 2χ2.
    3) Ducati Desmosedici RR---- no coments.
    4) Cagiva C593--- ίσως το πιο ατίθασο αγωνιστικό ever.
    5) Kawasaki h2--- για τα γνωστά.

    Ακούω...

    *Δεν βάζω KTM γιατι δεν ξέρω αν είμαι αντικειμεντικός.
    ** έχω αρκετές μοτοσυκλέτες ακόμα στο μυαλό μου.
    Τελευταία τροποποίηση από ΝIKOLTSOS; 15/12/2014 στις 22:50.
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  15. #75
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.760
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Πριιιτς!
    Βαρυ αμερικανικο heavy metal (κυριολεκτικα ομως) μηχανακι. Δεν ειναι του στυλ μου.

    Σοβαρα τωρα, ειναι μηχανακι που κοιταει σαφως προς Αμερικα μερια. Δεν μπορω να βρω την ουσια του.
    Όταν μάζευα το σκατό από την κάλτσα μετά την βόλτα που το έκανα (τι βόλτα δηλαδή, 3 χιλιόμετρα μπρος πίσω....Δεν χρειαζόταν και άλλο....) κι εγώ την έψαχνα την ουσία του, φονέας φαναριών και τίποτα άλλο....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Οι 6 πόλεις σταθμοί στην ζωή του άντρα .
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2024, 09:27
  2. Απαντήσεις: 102
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2014, 07:30
  3. Ο Τσουκαλας μενει πλεον στην ιστορια ως...
    από urban στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2006, 08:44
  4. φρασεις που θα μεινουν στην ιστορια
    από XR 600 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2006, 10:28
  5. Φρασεισ Που Θα Μεινουν Στην Ιστορια
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2003, 13:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF