ΜΕγάααλεεεε Γιώτηηηη!! ! !
Yamaha wants long-term future with Pol Espargaro
Published: Today 09:43
Yamaha wants long-term future with Pol Espargaro
Yamaha is confident it can convince Pol Espargaro that he has a long-term future with the Japanese manufacturer, despite denying the highly rated Spaniard a factory YZR-M1 chance until 2017 at the earliest.
The former Moto2 world champion joined the Monster Yamaha Tech 3 squad for 2014 in the hope of securing a factory YZR-M1 switch for next season.
But the door was slammed shut in his face, with Yamaha signing new two-year deals with both Valentino Rossi and Jorge Lorenzo earlier this season.
Espargaro attracted interest from Suzuki and Ducati for next season, as he had a clause in his existing deal that permitted him to leave Tech 3 after just one season.
But Yamaha boss Lin Jarvis said he fully intends to secure Espargaro on a new deal beyond 2015 and he told MCN: “It depends what his other options are after next season. I believe Pol is an intelligent rider and at this moment if you really want to be in the top group you need a HRC contract or a Yamaha Factory Racing contract and if there is a lock out there then that’s not an option. Then you look at the next best options. Maybe it will be one of the new entries. Suzuki showed interest in him for 2015 and he chose to stay where he is because that is the right thing to do for his career right now. Will he choose to go down that route? I don’t know. Ducati has also been interested, so nobody can predict what his options could be in 2016. I would like to see Pol stay with Yamaha but I don’t know how we would be able to make that work but let’s see. He is doing well and he still has a lot to learn and I would like to see him stay within our group and be highly competitive.”
http://www.motorcyclenews.com/sport/...pol-espargaro/
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=0DdREtCmiVk
Θα κανουν μεγαλη μα@@κια στη Γιαμαχα αν τους φυγει και παει σε καποια αλλη ομαδα,εταιρια.
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 17/12/2014 στις 16:55.
Σε εκεινον τον αγωνα αμα θυμαμαι καλα ηταν πιο γρηγορος ο εσπαργκαρο αλλα μαλακιστηκε καργα.
Anyway....
Με τον εσπαργκαρο ειναι πολυ περιεργα τα πραγματα.
Εχουμε εναν αναβατη που ειναι ανταγωνιστικος αλλα δεν εχει φαει το αναλογο σπρωξιμο που του αναλογει. Ειδικα αμα ερχεται στο μυαλο το σπρωξιμο που εφαγε ο μαρκεζ τα τελευταια 5-6 χρονια αλλα και παλιοτερα πιστευω θα μεινει στα χρονικα. Αναλογο σμπρωξιμο θα φαει (που ηδη συμβαινει ) ο Quartararo.
Eχουμε την Monster που ειναι απο τους βασικοτερους χορηγους του.
Εχουμε την γιαμαχα που ακομα κραταει η συνεργασια της με την monster.
Εχουμε και τους δυο αναβατες της που ειναι ανταγωνιστικοι.
Ολα τα αυτα + οσοι προμοταρονται απο την red bull δηλαδη ενα τεραστιο ποσοστο σε νεους αναβατες που δεν μπορουν να πανε σε ομαδες με χορηγο αλλο ενεργειακο ποτο (yamaha, tech 3, aprilia , στου aspar)κανουν την γιαμαχα να τον κυνηγαει απο πισω αφου στο βαθος δεν υπαρχει καποιο αλλο ταλεντο που να προμοτορεται απο την monster ή να μην προμοταρεται απο την red bull (!!!)και αυτος θελει καλυτερο μηχανακι οσο δεν παει και με ανταγωνιστικους ροσσι και λορενθο αφηνεται στην απεξω.
Καλο ειναι να λεμε οτι ειναι ανταγωνιστικος σαν αναβατης αλλα ας μπαινουμε λιγο στην θεση της γιαμαχας ,του Jarvis , του espargaro ,τα χρηματα που μπορει να φερει στην ομαδα απο χορηγους που θα κολλησουν πανω στο μηχανακι ή απο νεες χορηγιες που μπορουν να δημιουργηθουν κτλ
Υπαρχουν πολλα σεναρια.
Αυτο που εχω κατα νου ειναι οτι ολα αυτα εξαρτονται απο το μπουρδελιαρικο ducati. Κοιτα που φτασαμε...
Αν τελικα το ντουκατι εμφανιστει εστω και λιγο ανταγωνιστικο , θα πιεσουν για εναν καλυτερο και πιο γρηγορο αναβατη απο τον Ιαννονε που ξεσκιζει μοτερ , ξεσκιζεται στις πτωσεις και σπρωχτηκε επειδη ειναι Ιταλος και ηθελαν Ιταλο αναβατη με Ιταλικες χορηγιες.
Εκει πιστευω οτι θα πιεσουν για λορενθο ή εσπαργκαρο. Αμα παει ο λορενθο στην Ντουκατι , ο εσπαργκαρο ανεβαινει χωρις σκεψη. Ειναι δεν ειναι ετοιμος για αυτη την θεση!!!
Υπαρχει και το ενδεχομενο ο εσπαργκαρο να βλεπει οτι δεν βγαινει με την γιαμαχα και καταληξει στην Ντουκατι διπλα στον Ντοβι χωρις να ειναι ανταγωνιστικο το μηχανακι.
Θα παιχτουν πολλα για το μελλον της γιαμαχας ,της Ντουκατι, του εσπαργκαρο , του Ιαννονε , του λορενθο στο 2015.
Αλλα αργουν πολυ εκεινες τις μερες.
Ο birt δεν εχει τι να κανει και δινει ψιχουλα για τροφη για μας.
Enjoy the moment![]()
Εγω ειπα οτι ειναι λαθος για τηνγιαμαχα να της φυγει
και για τον εσπαργκαρο μα@@κια να καταληξει σε καμια οπεν χοντα και να παιζει με τον χειντεν ενω ειναι κλασεις ανωτερως
αμα κατσει στην γιαμαχα ομως το 16 θα εχει 4 εργοστασιακες και η μια θα ειναι δικη του ! βασει απο ταλεγομενα του λιν τζαρβις.
και μετα θα ρθουν και οι χορηγοι αν το πηγαινει καλα το Μ1![]()
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 17/12/2014 στις 20:46.
2015: Μια χρονιά σχεδόν... ορόσημο
Το 2016 η αρχή της νέας εποχής του MotoGP!
Νέα 17/12/2014 - 10:27
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=18845
Το 2012 το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Μοτοσυκλετών μετρούσε μόλις τρεις κατασκευαστές και 12 μοτοσυκλέτες, ωστόσο το σκηνικό αυτό ανατρέπεται τρία χρόνια αργότερα, όταν το MotoGP θα έχει πέντε κατασκευαστές και 25 μοτοσυκλέτες!
Η απάντηση της διοργανώτριας αρχής, της Dorna, ήταν αρχικά να φέρει τις CRT μοτοσυκλέτες στο προσκήνιο, μια ξεχωριστή υποκατηγορία που μπορεί να μην είχε καμμία ελπίδα να «χτυπήσει» τις Honda, τις Yamaha ή και τις Ducati, ωστόσο πέτυχε τον αρχικό της στόχο, να γεμίσει και πάλι η σχάρα εκκίνησης.
Δευτερευόντως, η Dorna Sports επέφερε ένα σημαντικό πλήγμα στην τεχνολογική πρωτοβουλία των κατασκευαστών. «Η βάση του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι ο συνδυασμός διασκέδασης και τεχνολογίας. Σε καιρούς κρίσης, αν είναι να κόψουμε κάτι αυτό θα είναι η τεχνολογία και όχι η διασκέδαση», δήλωνε ο Carmelo Ezpeleta, CEO της Dorna.
«Το πρόβλημα είναι ότι για τους κατασκευαστές προτεραιότητα θα έχει πάντα η τεχνολογική εξέλιξη. Αυτό όμως έκανε τις μοτοσυκλέτες, το κόστος τους, πάρα πολύ υψηλό και δεν ήταν καλό για τον ανταγωνισμό», πρόσθεσε.
Η πίεση της Dorna να προμηθεύσουν οι κατασκευαστές μοτοσυκλέτες με τιμή όχι πάνω από 1.000.000€ έφερε κάποια αποτελέσματα, ενώ το 2014 οι CRT κατηγορία αναβαθμίστηκε στην πιο ανταγωνιστική OPEN. Αυτό έφερε δυο σημαντικές αλλαγές.
Για αρχή είχαμε την ενιαία ECU, μια κίνηση που απεύχονταν τα εργοστάσια. Αν και η ενιαία ECU ήταν υποχρεωτική μόνο για τις OPEN μοτοσυκλέτες, από το 2016 θα είναι υποχρεωτική για όλους, ενώ στη συνέχεια καταργήθηκε και ο περίφημος Claiming Rule (CRT).
Αυτό άνοιξε το δρόμο για να έχουμε εργοστασιακές μοτοσυκλέτες να αγωνίζονται στην OPEN κατηγορία (βλ. Μ1) έχοντας την στάνταρ ECU, μια κίνηση που προϊδεάζει για το μέλλον, καθώς από το 2016 θα έχουμε τις μοτοσυκλέτες της μεγάλης κατηγορίας να αγωνίζονται με ενιαίους κανονισμούς!
Από εκείνη τη στιγμή θα καταργηθεί η OPEN ή η Factory κατηγορία και το μόνο που απομένει για την ώρα, είναι να συμφωνήσουν οι κατασκευαστές στο ποιοί θα είναι αυτοί οι - κοινοί για όλους - νέοι κανονισμοί. Η κινητήρια δύναμη των αλλαγών αυτών ήταν η μείωση του κόστους, κάτι που δεν πέρασε απαρατήρητο από κατασκευαστές που είχαν εγκαταλείψει τους αγώνες.
Από το 2015 θα έχουμε την επιστροφή της Suzuki στο Πρωτάθλημα, με τη μοτοσυκλέτα να αγωνίζεται στη Valencia στον τελευταίο αγώνα της φετινής σεζόν, ενώ και η Aprilia θα επιστρέψει - αρχικά με μια αναβαθμισμένη ART για το 2015 - ενώ το 2016 θα παρουσιάσει την ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα της.
Εν κατακλείδι; Όλες οι συμμετοχές της επόμενης σεζόν - 25 στο σύνολο - θα είναι εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, με μόνη διαφορά την (υπο)κατηγορία στην οποία θα αγωνίζονται. Η Honda θα έχει 4 εργοστασιακές και 4 OPEN, η Yamaha 4 εργοστασιακές και 2 OPEN, η Ducati 4 εργοστασιακές και 2 OPEN, η Suzuki 2 εργοστασιακές και η Aprilia 2 εργοστασιακές και 1 OPEN.
Το 2015 θα είναι μια χρονιά σχεδόν ορόσημο... ένα βήμα πριν την ολοκληρωτική εξισορρόπηση των «παικτών», ως προς τους κανονισμούς τουλάχιστον. Το 2016 θα είναι η αρχή μιας νέας εποχής για τη σύγχρονη ιστορία του MotoGP. Το 2016 σχεδόν τα πάντα θα ξεκινήσουν από την αρχή, καθώς σημαντικός θα είναι και ο αντίκτυπος από τη μετάβαση στα ελαστικά της Michelin.
Superprestigio Dirt Track 2014
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=p_D3vfhkaHM
LONG VERSION
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 17/12/2014 στις 21:26.
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=W8MJi3BiZK0
slzr
argiris34![]()
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 18/12/2014 στις 13:21.
MOTOGP NEWS
Marc Marquez thinks Valentino Rossi's MotoGP revival was incredible
Thursday, December 18th 2014, 10:46 GMT
Marc Marquez says the way Valentino Rossi revived his MotoGP career in 2014 after several fallow seasons was an incredible achievement that he doubts he could emulate.
Rossi was second to Marquez in this year's championship, winning two races along the way in his most successful campaign since claiming the 2009 title.
His 2010 season was disrupted by a broken leg, and he then had an uncompetitive two-year stint with Ducati before a return to Yamaha that began inconclusively, but he made an emphatic return to form this season.
"It's incredible," said Marquez of Rossi's 2014 resurgence.
"At 35 years old it's one thing, but for me the most important is that after two years at Ducati that were not so good, he came back to Yamaha and last year was not so good, but this year showed how strong he is as a rider.
"When you pass three or four years without such good results, it's difficult to come back. And he's come back really strongly.
"In Malaysia, with 35 degrees heat, he was pushing me until the last three laps.
"I respect him a lot, I'll always say it. I'd like to be like him in the future, but it will be really difficult."
Rossi's Yamaha team-mate Jorge Lorenzo said he was also taken aback by how the Italian had responded to his tough years, and particularly to being outpaced in their intra-team battle in 2013.
"Knowing that when you have a strong team-mate, that he's faster than you, it's very difficult to keep believing very strongly in yourself and trying to beat this guy," said Lorenzo.
"Some guys in the past when their team-mate was faster, they got worse and worse.
"Valentino was the opposite. He became better and better, and now for me it's very, very difficult to beat him - he's maybe too strong! I'd like him to be a little bit less strong."
Lorenzo added that Rossi's work rate in 2014 as he tried to revitalise his career had been extraordinary.
"After three years that weren't so good, especially the two years at Ducati, he came back so strong and improved his riding - working more, both physically and also in the pit, working for many hours trying to improve his bike and the settings," he said.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/117185
gixxerman
SHOOTER045
slzr
DoctoR_k6
https://www.youtube.com/watch?v=L-ql...yer_detailpage
![]()
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 19/12/2014 στις 08:03.
ZHTEITAI SYΝΕΡΓΑΤΗΣ ΜCN
Job vacancy: MCN MotoGP reporter
Published: Today 09:43
Job vacancy: MCN MotoGP reporter
If you love bike racing, love global travel and love writing for a massive brand – this is the best job in the world!
Rub shoulders with Valentino Rossi, ask Marc Marquez difficult questions and get to know the British riders making a name for themselves in the biggest bike racing series on Earth. MCN is the world's biggest motorcycling publication and has massive following on its website and through Social Media.
We need someone who knows motorcycle sport inside, who can dig deep and get new and interesting angles and who can turn around great stories first. An understanding of social media and writing for the web is also key.
Preferred candidates will have a proven track record as a journalist working for a national publication.
The package reflects this hugely important job. Send a CV and five questions you’d ask Rossi if you had ten minutes to interview him for MCN…
Please send applications via email to alison.silcox@motorcyclenews.com
Closing Date: Friday, January 9
http://www.motorcyclenews.com/news/2...togp-reporter/
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 19/12/2014 στις 13:04.
HRC: Περιμένουμε περισσότερα από τον Dani!
Μετά και την αλλαγή του αρχιμηχανικού του
Νέα 19/12/2014 - 12:23
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=18858
Θα δηξει αν ηταν εκει το σφαλμα και δεν πηρε ουτε ενα παγκοσμιο(δεν ειναι ευκολο πραγμα ) ο Ντανης με την χοντα απο το 2006 που τρεχει στην μεγαλη κατηγορια .
Οτι και να γινει παντως μεχρι το 2016 εχει συμβολαιο...μετα βλεπουμε
και η σουζουκι ειχε εκδηλωσει ενδιαφερον στο παρελθον.