Σελίδα 15 από 15 ΠρώτοΠρώτο ... 5101112131415
Προβολή αποτελεσμάτων 211 έως 222 από 222

Θέμα: Kατανάλωση 990/950 (Την γνώμη σας σε πρωτάρη)

  1. #211
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    νομιζω οτι το shoei ειναι καλο.το arai και κυριως το icon καινε παρα πολυ και θα πουληθεις στις βενζινες...
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  2. #212
    Ένας φίλος διατυμπανίζει οτι το ΚΤΜ 950Adv του κάνει πάντα 5-6λίτρα στα 100χλμ. Ο μηχανικός του είναι στα Γρεβεννά και αναρωτιέμαι μήπως το tuning είναι που κάνει τη διαφορά;

  3. #213
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    ... αναρωτιέμαι μήπως το tuning είναι που κάνει τη διαφορά;
    Ίσως αλλά σίγουρα παίζει ρόλο και πως το οδηγάς .

  4. #214
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faraway Προβολή μηνύματος
    Ίσως αλλά σίγουρα παίζει ρόλο και πως το οδηγάς .
    Mάλλον το έχει μόνιμα στο γκαράζ,πολύ χλωμό μου φαίνεται,ακόμα και ΤΑ καίει περισσότερο.

  5. #215
    Προσωπικά δεν έχω δει ποτέ τόσο χαμηλή κατανάλωση με το 950.
    Παίζει από 6,5-7,5 εθνική μέχρι 10 πόλη με μπόλικη δόση χουλιγκανισμού.
    Συνήθως στην πόλη είναι γύρω στα 8, με κίνηση και μπόλικα σταμάτα-ξεκίνα.

  6. #216
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Ένας φίλος διατυμπανίζει οτι το ΚΤΜ 950Adv του κάνει πάντα 5-6λίτρα στα 100χλμ. Ο μηχανικός του είναι στα Γρεβεννά και αναρωτιέμαι μήπως το tuning είναι που κάνει τη διαφορά;
    Η λέξη κλειδί είναι το "διατυμπανίζει"...?
    Πολύ χλωμό το κόβω το νουμεράκι...εσύ που είσαι και ψαγμένος με τα 950/990 πως σου φαίνετε? Το "φίλος" με προβληματίζει, αλλά λάθη κάνουν όλοι... Αν πάλι "σέρνετε" με αυτό το μηχανάκι τόσο πολύ (που και πάλι δύσκολα "κάνεις" 5 λίτρα...) μήπως σαν φίλος να τον συμβούλευες κάτι άλλο να αγοράσει...

    υ.γ. Ο Άγις είχε αναφερθεί παλιότερα, αν δεν κάνω λάθος, σε αλλαγή καρμπς και ρύθμιση διαφορετική (ή αλλαγή χαρτογράφισης για το 990) με σημαντική μείωση της κατανάλωσης αλλά και σεβαστό κόστος εγκατάστασης...φαντάζομαι αν έχει γίνει κάτι τέτοιο, σαν φίλος και κάτοχος 950, θα ήσουν ενήμερος από τον φίλο αλλά και τον μηχανικό του...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  7. #217
    όταν η ρόδα γυρίζει Το avatar του/της sas
    Εγγραφή
    07/08/2003
    Μηνύματα
    1.013
    Μέσα στην Αθήνα βγάζω 240 χλμ και βάζω περίπου 18lt. Δηλαδή περίπου 7,5λτ/100χλμ

  8. #218
    Τι καρμπς θα μπορούσε να βάλει στο 950 για να έχει μειωμένη κατανάλωση? Με FCR χλωμό το κόβω να καίει λιγότερο.. Άν είναι πάλι να κάνουμε ένα μηχανάκι να σέρνεται, τότε όπως είπε ο φίλος παραπάνω, καλύτερα άλλο μηχανάκι. Προσωπικά κυκλοφορώ το 950 σε καθημερινή βάση (35000χλμ σε λιγότερο από χρόνο) και μέχρι στιγμής δεν θα το άλλαζα με κάτι άλλο. Επίσης, δεν είχα ποτέ μηχανάκι το οποίο να κυλά τις ρόδες του με αξιοπρέπεια και να μην καίει.

  9. #219
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sas Προβολή μηνύματος
    Μέσα στην Αθήνα βγάζω 240 χλμ και βάζω περίπου 18lt. Δηλαδή περίπου 7,5λτ/100χλμ
    Με τι ρυθμίσεις στα κάρμπς? Stock ή aftermarket τελικά?

  10. #220
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LOUKILOUK Προβολή μηνύματος
    υ.γ. Ο Άγις είχε αναφερθεί παλιότερα, αν δεν κάνω λάθος, σε αλλαγή καρμπς και ρύθμιση διαφορετική (ή αλλαγή χαρτογράφισης για το 990) με σημαντική μείωση της κατανάλωσης αλλά και σεβαστό κόστος εγκατάστασης...φαντάζομαι αν έχει γίνει κάτι τέτοιο, σαν φίλος και κάτοχος 950, θα ήσουν ενήμερος από τον φίλο αλλά και τον μηχανικό του...
    ITG φιλτρο με FP βελονες προσφερουν κατ'εμε τον καλλιτερο συνδυασμο γκαζιου και καταναλωσης.
    Καλλιτερη καταναλωση σε απολυτα νουμερα εχω δει με H2W kit.
    Καλλιτερο σεττινγκ για πολυ γρηγορη οδηγηση (συνεχεια πανω απο 50% γκαζι) ITG φιλτρο, ανοιχτες ακραπες και στοκ βελονες. (Απο τα 150+ μεχρι την τελικη μεταμορφωνεται σε πυραυλο). Παιζει να εχει ρεπριζ επιπεδου χαγιαμπουσα στις εκτες.
    Καλλιτερο σεττινγκ για χωμα το H2W και στοκ εξατμισεις (γραμμικοτητα και κατανομη βαρους).
    Καταναλωσεις σε καθε περιπτωση πανω-κατω παρομοιες, την διαφορα κανει πιο πολυ η σωστη ρυθμιση και το χερι απ' οτιδηποτε αλλο.

    Γενικα, ο βασικος λογος των υψηλων καταναλωσεων ειναι τα μεγαλα ανοιγο-κλεισιματα γκαζιου σε συνδυασμο με φτωχο μαματο μειγμα (μαμα 950 ειναι σεταρισμενα για 500 με 1000 μετρα υψομετρο).
    Τελος, τα 990 με ITG φιλτρο, ταμαμ μειγμα και καραδαχτυλιασμενη οδηγηση στην Αθηνα, ξεπερνανε δυσκολα τα 8-9λτ/100κμ. Νοτ μπαντ αι σεη. Τα 950 ελαφρως παραπανω μονο και μονο γιατι ειναι αδυνατο να πετυχεις με καρμπ ιδανικη ρυθμιση παντου.

    Τελος, οι ακραπες στα 950 ειναι καλες ειτε γα βαρβατα μεσαια, ειτε για βαρβατα ψηλα, αλλα οχι και για τα δυο. Οι μαμα ειναι σαφως καλλιτερες για γραμμικοτητα και αποφυγη χαζοσπινιαρισματων.΄Ενδεχεται μαλιστα (δεν εχω αποδειξεις) να βγαζουν και περισσοτερα αλογα στα ψηλα.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 18/12/2014 στις 19:00.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #221
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LOUKILOUK Προβολή μηνύματος
    Το "φίλος" με προβληματίζει, αλλά λάθη κάνουν όλοι... Αν πάλι "σέρνετε" με αυτό το μηχανάκι τόσο πολύ (που και πάλι δύσκολα "κάνεις" 5 λίτρα...) μήπως σαν φίλος να τον συμβούλευες κάτι άλλο να αγοράσει...
    .
    Η αλήθεια είναι οτι αν δε δώ, δεν πιστεύω... αλλά ο τύπος δεν είναι κανένας παλαβός και μου εμπνέει εμπιστοσύνη. Πρώην Ducatisti, δεν σέρνεται, ταξιδεύει διπλός με 150άρες φορτωμένος... πάντα μου αρέσει να δοκιμάζω κάποιον φημισμένο μάγο μηχανικό να δώ μήπως έχω κάτι να μάθω...

  12. #222
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.569
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    Ίσως να είμαι λιγάκι οφ-τοπικ, οπότε σόρυ, θα το ανοίξω ξέχωρα - αλλά μπορει κάποιος να μου δώσει μια σύντομη περίληψη διαφοράς του 950 με το 990, με έμφαση στη κατανάλωση; (Για ADV μιλάω, όχι SM, αν παίζει διαφορά)

    Ψήνωμαι για 950 επειδή έχω ακούσει οτι το καρμπιρατέρ δίνει καλύτερο fuelling/αίσθηση, και γενικά βλέπω μεγαλύτερο ενθουσιασμό στους ιδιωκτήτες των 950. Απ' την άλλη δεν θέλω να παραμένω στο μεσαίωνα λόγω τεχνοφοβίας (όλες μου οι μεχρι τώρα μηχανές ήταν με καρμπ, πρώτη φορά κοιτάω να γίνω ψεκασμένος!). Από ηλεκτρονικά κάαατι σκαμπάζω, οπότε δεν με φοβήζουν οι χάρτες κλπ, αλλά νά:- θέλω τις μηχανές απλές. Ο μόνος λόγος που θα επέλεγα την 990 είναι για καλύτερη κατανάλωση.

    Προς το παρών έχω μια Χασκυ 610ΤΕ του 2000, πολύ την γουστάρω, με ρόδες και 17" και 21/18" αλλά δεν θα την έπαιρνα για μακρύ ταξίδι. Τα δυο ΚΤΜ ADV σηκώνουν ρόδα 17αρα (a la SM), αμα λάχει; Θα μου έλειπε το ψιλο-σουπερμοτο στυλ αν δεν to είχα. Προς το παρών, βάζω τις μικρές ρόδες στη Χάσκυ για πόλη/πλάκα και τις μεγάλες για ταξίδι, ον-οφ και κανα ψευτoεντούρo.
    Μεταφερθήκαμε σε νέο θέμα: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=144386

Σελίδα 15 από 15 ΠρώτοΠρώτο ... 5101112131415

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2005, 13:47
  2. Θελω Την Γνωμη Σας!
    από aggelos_xr στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 01/02/2005, 13:30
  3. ενσταση για την πιστα... προς 888 και ολους διαβαστε...την γνωμη σας.
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2004, 13:28
  4. Την γνώμη σας παρακαλώ
    από Julius στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 122
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2004, 12:48
  5. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 06/03/2004, 14:51

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF