νομιζω οτι το shoei ειναι καλο.το arai και κυριως το icon καινε παρα πολυ και θα πουληθεις στις βενζινες...
νομιζω οτι το shoei ειναι καλο.το arai και κυριως το icon καινε παρα πολυ και θα πουληθεις στις βενζινες...
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
Ένας φίλος διατυμπανίζει οτι το ΚΤΜ 950Adv του κάνει πάντα 5-6λίτρα στα 100χλμ. Ο μηχανικός του είναι στα Γρεβεννά και αναρωτιέμαι μήπως το tuning είναι που κάνει τη διαφορά;
Προσωπικά δεν έχω δει ποτέ τόσο χαμηλή κατανάλωση με το 950.
Παίζει από 6,5-7,5 εθνική μέχρι 10 πόλη με μπόλικη δόση χουλιγκανισμού.
Συνήθως στην πόλη είναι γύρω στα 8, με κίνηση και μπόλικα σταμάτα-ξεκίνα.
Η λέξη κλειδί είναι το "διατυμπανίζει"...?
Πολύ χλωμό το κόβω το νουμεράκι...εσύ που είσαι και ψαγμένος με τα 950/990 πως σου φαίνετε? Το "φίλος" με προβληματίζει, αλλά λάθη κάνουν όλοι... Αν πάλι "σέρνετε" με αυτό το μηχανάκι τόσο πολύ (που και πάλι δύσκολα "κάνεις" 5 λίτρα...) μήπως σαν φίλος να τον συμβούλευες κάτι άλλο να αγοράσει...
υ.γ. Ο Άγις είχε αναφερθεί παλιότερα, αν δεν κάνω λάθος, σε αλλαγή καρμπς και ρύθμιση διαφορετική (ή αλλαγή χαρτογράφισης για το 990) με σημαντική μείωση της κατανάλωσης αλλά και σεβαστό κόστος εγκατάστασης...φαντάζομαι αν έχει γίνει κάτι τέτοιο, σαν φίλος και κάτοχος 950, θα ήσουν ενήμερος από τον φίλο αλλά και τον μηχανικό του...
μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια
Μέσα στην Αθήνα βγάζω 240 χλμ και βάζω περίπου 18lt. Δηλαδή περίπου 7,5λτ/100χλμ
Τι καρμπς θα μπορούσε να βάλει στο 950 για να έχει μειωμένη κατανάλωση? Με FCR χλωμό το κόβω να καίει λιγότερο.. Άν είναι πάλι να κάνουμε ένα μηχανάκι να σέρνεται, τότε όπως είπε ο φίλος παραπάνω, καλύτερα άλλο μηχανάκι. Προσωπικά κυκλοφορώ το 950 σε καθημερινή βάση (35000χλμ σε λιγότερο από χρόνο) και μέχρι στιγμής δεν θα το άλλαζα με κάτι άλλο. Επίσης, δεν είχα ποτέ μηχανάκι το οποίο να κυλά τις ρόδες του με αξιοπρέπεια και να μην καίει.
ITG φιλτρο με FP βελονες προσφερουν κατ'εμε τον καλλιτερο συνδυασμο γκαζιου και καταναλωσης.
Καλλιτερη καταναλωση σε απολυτα νουμερα εχω δει με H2W kit.
Καλλιτερο σεττινγκ για πολυ γρηγορη οδηγηση (συνεχεια πανω απο 50% γκαζι) ITG φιλτρο, ανοιχτες ακραπες και στοκ βελονες. (Απο τα 150+ μεχρι την τελικη μεταμορφωνεται σε πυραυλο). Παιζει να εχει ρεπριζ επιπεδου χαγιαμπουσα στις εκτες.
Καλλιτερο σεττινγκ για χωμα το H2W και στοκ εξατμισεις (γραμμικοτητα και κατανομη βαρους).
Καταναλωσεις σε καθε περιπτωση πανω-κατω παρομοιες, την διαφορα κανει πιο πολυ η σωστη ρυθμιση και το χερι απ' οτιδηποτε αλλο.
Γενικα, ο βασικος λογος των υψηλων καταναλωσεων ειναι τα μεγαλα ανοιγο-κλεισιματα γκαζιου σε συνδυασμο με φτωχο μαματο μειγμα (μαμα 950 ειναι σεταρισμενα για 500 με 1000 μετρα υψομετρο).
Τελος, τα 990 με ITG φιλτρο, ταμαμ μειγμα και καραδαχτυλιασμενη οδηγηση στην Αθηνα, ξεπερνανε δυσκολα τα 8-9λτ/100κμ. Νοτ μπαντ αι σεη. Τα 950 ελαφρως παραπανω μονο και μονο γιατι ειναι αδυνατο να πετυχεις με καρμπ ιδανικη ρυθμιση παντου.
Τελος, οι ακραπες στα 950 ειναι καλες ειτε γα βαρβατα μεσαια, ειτε για βαρβατα ψηλα, αλλα οχι και για τα δυο. Οι μαμα ειναι σαφως καλλιτερες για γραμμικοτητα και αποφυγη χαζοσπινιαρισματων.΄Ενδεχεται μαλιστα (δεν εχω αποδειξεις) να βγαζουν και περισσοτερα αλογα στα ψηλα.
Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 18/12/2014 στις 19:00.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Η αλήθεια είναι οτι αν δε δώ, δεν πιστεύω... αλλά ο τύπος δεν είναι κανένας παλαβός και μου εμπνέει εμπιστοσύνη. Πρώην Ducatisti, δεν σέρνεται, ταξιδεύει διπλός με 150άρες φορτωμένος... πάντα μου αρέσει να δοκιμάζω κάποιον φημισμένο μάγο μηχανικό να δώ μήπως έχω κάτι να μάθω...
Μεταφερθήκαμε σε νέο θέμα: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=144386
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2