Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 64

Θέμα: Wannabe νέοπας στο PuroDuro team!!

  1. #16
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.571
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Mειωνοντας την αξια μεταπωλησης του στο ελαχιστο ομως και διακινδυνευοντας ακριβες ζημιες..
    (και στα R, η αξια μεταπωλησης, ειναι ηδη χαμηλη).
    Αν ειναι να μην τα χαιρομαστε για να τα χαρεί ο επόμενος καλύτερα να μην τα καβαλάμε καθόλου .Το σιγουρο ειναι οτι όποιος θέλει και χώμα το Σ/Κ και όλη την εβδομάδα να πηγαινοερχεται στην δουλειά καλό ειναι να πιανουν λιγο τα χερια του και να έχει λιγο χρόνο για ψιλομαζέματα που μπορει να χρειαστουν.
    Φυσικά ειναι πολύ καλυτερο να υπάρχει δευτερο καταλληλοτερο μηχανάκι αλλά δεν εχουν ολοι αυτη την δυνατότητα.
    RIDE MORE TALK LESS

  2. #17
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lioulios Προβολή μηνύματος
    Γούστα είναι αυτά
    Συμφωνώ για τα κυβικά και εγώ για κάτι μέχρι τα 300 μαξιμουμ σκεφτόμουν. Σίγουρα και εγώ θα προτιμούσα στο δρόμο κάτι σε 4αχρονο πολιτισμένο αλλά από την άλλη και ένα δίχρονο δεν το αποκλείω μιας και μιλάμε για 1-2 φορές τον μήνα και αν....Μίζα θα συμφωνήσω 100%

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    edit: Pouroduro team μπαινεις απο 60 και πανω νομιζω..
    Είμαι πιπίνι ακόμα ρεεε!!!

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από balakia Προβολή μηνύματος
    μιας και ειμαστε κοντα ηλικιακα,εχω το wr200,αστεια συντηρηση,με την χρηση που λες θες αλλαγμα λαδια στο σασμαν μια φορα τον χρονο,αντε δυο αν δεν βαριεσε.με ενα ρεζερβουαρ βγαζεις περιπου 100 χλμ οποτε υπολογισε που και πως θα πηγαινεις,δηλαδη με ενα εξτρα μπουκαλακι του ασετον που θα κουβαλας μαζι σου (100ml.)λαδακι εισαι κομπλε με την προυποθεση οτι ξεκινας φουλαρισμενος απο την εδρα σου(εγω κουβαλαω 3 και για οποιον χρειαστει).
    (κακα τα ψεματα ομως,πηρα στο βουνο καποια αλλα πιο συγχρονα μηχανακια και λες και πηγαιναν μονα τους ηταν τα ρημαδια)

    υ.γ. δεν το αλλαζω ομως.στα μουτρα μου.
    Ενδιαφέρον, σου εύχομαι να μην το αλλάξεις ποτέ το εργαλείο!!

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Τα DT/WR επανερχονται σε μαχιμη μορφη ευκολα και με λιγα εξοδα,τοσο μηχανικα,οσο και εμφανισιακα,για να βρεις μιζα σε 4τ ξεχνας τα XR,πας μονο σε TTR -νομιζω-αντε σε djebel/dr250
    αν και ειχα XR 250-το τελευταιο λευκο-αν δεν ξερεις ποιος το ειχε και τι εχει περασει,ισως μπλεξεις
    ενω ενα DT/WR περα οτι ειναι και δειχνει ποιο αγριο,συνερχεται ευκολα σε οτι κατασταση και να το βρεις
    Οκ τώρα κατάλαβα Μήτσο.

    Να ρωτήσω και κάτι άλλο, επειδή ποτέ μου δεν είχα δίχρονο μηχανάκι, αν εξαιρέσουμε ένα σκούτερ αρχαίο πολύ παλιά όπου με πήγαινε 1-1, δηλαδή μια εβδομάδα δούλευε μία ήταν στο μάστορα (ήταν και Honda...) και μικρή εμπειρία με μια βέσπα ενός μπάρμπα μου που όταν μουλάρωνε δεν έπαιρνε με τίποτα μπροστά...(έλυνα -καθάριζα και έδενα μπουζί σε 1 λεπτό), το wr έχει μίζα? μάλλον όχι από ότι κατάλαβα, θα μουλαρώνει μετά από πέσιμο ζεστό? Παίρνουν εύκολα μπροστά με κρύο-ζέστη κλπ?
    Επίσης αληθεύει ότι για να έχεις ένα δίχρονο καλορυθμισμένο πρέπει να είσαι σχεδόν μηχανικός?

    Το ΧΤάκι μου λέω να μην το λασπώσω...ακόμα.....

  3. #18
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    για την χρηση που θες
    και αν καταληξεις σε dt/wr θα προτεινα μιξη στο τεποζιτο,για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο
    Το dt/wr δεν εχει μιζα,παιρνει πανευκολα μπροστα ζεστο κρυο/με λιγο αερα
    Σε περιπτωση πτωσης και εφ οσον ετρεξε αρκετη βεζινη
    κλεινεις το ρουμπινετο,και χωρις γκαζι πατας δυο τρεις μανιβελιες να στεγνωσει ο κυλινδρος απο το καυσιμο,αν και φορωντας μποτες εντουρο
    δεν παιζει να ζοριστεις να το βαλεις και μετα απο τουμπα-μακρια απο μας-και χωρις την παραπανω διαδικασια
    Επισης ενας καλος διχρονος ετουρας,παντα κουβαλαει ενα δευτερο μπουζι μαζι του για παν ενδεχομενο

  4. #19
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Εν μερει συμφωνω Λευκαδιε.
    Αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση το οικονομικο βγαινει περιπου στα ιδια.
    Διοτι, ποσα θελει το ΧΤ για να παει χωμα;; Στην ξεφτιλα θες λαστιχα, χουφτες για να μην ψαχνεις τις μανετες και μια ποδια. Αρα κανα 400αρικο σιγουρα.
    Και παλι, θα εχεις μεινει με τις δυο ξυλοσομπες-εξατμισεις, χωρις καγκελα, με μαμα τιμονι και με το μαμα δρομισιο στησιμο. Λογω βαρους και μονο δεν θα το χαρεις, ειδικα αν εισαι αρχαριος.
    Και αμα πεσεις, εστω και στατικα και σπασει κανα πλαϊνο πλαστικο ή φτερο ή στραβωσει το λεπτο μαμα τιμονι ή ή... η Yamaha περιμενει στη γωνια να σου πιασει τον κ@λο..
    Και τελειως μαμα το R παει και σε ψιλοδυσκολα σημεια, πιστευω, αλλα θελει χερια και να μην σε πολυνοιαζει. Και σιγουρα δεν φτιαχτηκε για αυτο το σκοπο.

    Ενω απο την αλλη με λιγοτερα απο 1500 παιρνεις ενα ετοιμο μηχανακι για το βουνο που δεν θα σου ζητητσει τιποτα για πολλα χιλιομετρα και θα το χαρεις περισσοτερο οδηγικα και δεν θα σε κουραζει τοσο και αν σπασουν τα πλαστικα του θα εχει σετακι με κατω απο 100 ευρω.
    MADE IN JAPAN 日本製

  5. #20

  6. #21
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Αν ειναι να παρει διχρονο, καλυτερα να δωσει κατι παραπανω και να παρει ΚΤΜ, Husqvarna ή Gas Gas. H συντηρηση θα ειναι περιπου στα ιδια και τα ωφελη σε οδηγηση-ποιοτητα πολλαπλασια.
    MADE IN JAPAN 日本製

  7. #22
    ...ΚΤΜ, Husqvarna ή Gas Gas θέλει ο άνθρωπος , αλλά θέλει πρώτα να δει αν του αρέσει τόσο όσο ... και τα πρώτα σπασίματα να τα φάνε τα Τζαπώνια

  8. #23
    restoration fan Το avatar του/της ΝΤΙΚ
    Εγγραφή
    22/07/2012
    Μηνύματα
    121
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    το 2ο ειναι γνωστου μου
    πολυ καλα συντηριμενο μιας και ειναι μηχανικος ο ιδιος
    αξιζει με τα 1000
    μια ζωη την εχουμε.....και την μιση την ζησαμε

  9. #24
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΝΤΙΚ Προβολή μηνύματος
    το 2ο ειναι γνωστου μου
    πολυ καλα συντηριμενο μιας και ειναι μηχανικος ο ιδιος
    αξιζει με τα 1000
    Παω Δραμα να το τσιμπισω εγω! Ειμαι πιο κοντα!
    MADE IN JAPAN 日本製

  10. #25
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    2 πολυ απλες κινήσεις μπορεί να σου σώσουν αρκετά λεφτά και ψάξιμο:

    1. ένα ζευγάρι χωμάτινα λάστιχα για το ΧΤ
    2. ακολούθα αυτούς τους πουρο-ντούρους : http://www.mototrail.net/f19-forum (μέλη των οποίων είναι ο Λευκάδιος και ο el-Gatto απο εδώ)

    στο τέλος θα καταλάβεις τι χρειάζεσαι, αν το χρειάζεσαι και πότε. γιατι μπορεί στο μυαλό σου τώρα τα πράγματα να είναι Α, αλλά μετά απο 3-4 επαφές με πουροντουράδες να καταλάβεις οτι τα πράγματα τελικά ήταν Β

  11. #26
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    2 πολυ απλες κινήσεις μπορεί να σου σώσουν αρκετά λεφτά και ψάξιμο:

    1. ένα ζευγάρι χωμάτινα λάστιχα για το ΧΤ
    2. ακολούθα αυτούς τους πουρο-ντούρους : http://www.mototrail.net/f19-forum (μέλη των οποίων είναι ο Λευκάδιος και ο el-Gatto απο εδώ)

    στο τέλος θα καταλάβεις τι χρειάζεσαι, αν το χρειάζεσαι και πότε. γιατι μπορεί στο μυαλό σου τώρα τα πράγματα να είναι Α, αλλά μετά απο 3-4 επαφές με πουροντουράδες να καταλάβεις οτι τα πράγματα τελικά ήταν Β
    όπως ακριβώς τα λες.

    @desperado
    Και αν τελικά μπλέξεις με δαύτους και παίρνετε τα βουνά, μόνο μετά από βόλτες θα καταλάβεις μόνος σου τι τελικά χρειάζεσαι.

    Άντε με το καλό
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  12. #27
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Για χωμάτινο εκδρομικό - ταξιδιωτικό που κάνουν οι αγαπητοί Πουροντούροι δεν χρειάζεται καθαρόαιμο εντούρο. Αυτά τα μηχανάκια και ειδικά τα δίχρονα δεν ειναι φτιαγμένα για φλαταδούρες

    Στο ταξιδιωτικό χώμα, χρειάζεται να κουβαλάς και μια σεβαστού μεγέθους εργαλιοθήκη και οποσδήποτε σαμπρέλα και τα σχετικα λεβιεδάκια. Σε ενα καθαρόαιμο δεν μπορείς να τα φορτώσεις, ακόμα και με πατέντα αφού τα υποπλαίσια είναι ανύπαρκτα.


    Ενα ψηλόφτερο ον/οφ είναι το πλέον κατάλληλο όχημα για τέτοια χρήση. Το ΧΤ660R δεν θα ήταν η πρώτη μου επίλογή αλλά είναι κατάλληλο για αυτή τη χρήση. Τώρα όσον αφορά τα κυβικά ενα 250-400 θα κινηθεί πολύ πιο ευχάριστα στο χώμα αλλά στην μπόλικη ασφαλτο μέχρι το χώμα υστερεί σε ανεση και σε ταχύτητα ταξιδιού και το πιο σημαντικό σε αυτονομία.

    Για το ταξίδι στο χώμα μια αυτονομία 250 χιλιομέτρων είναι απλά ικανοποιητική. Στα βουνά και όταν λέω βουνά εννοώ Αγραφα, Τζουμέρκα κτλ δεν υπάρχουν παντού βενζινάδικα. Οπότε ενα μικρό δίχρονο 0ν/οφ δεν κάνει για τέτοια χρήση. Σε ενα 4τ 250-400 ίσως χρειαστεί πιο μεγάλο ντεπόζιτο.



    Και τέλος θα πρέπει ο καθένας να γνωρίζει από πριν ακριβώς τι θέλει να κάνει στο χώμα για να επιλέψει το αντίστοιχο μηχανάκι. Χρόνια πολλά σε όλους, καλή χρονιά να εχουμε και με λίγο πόνο. Στο χώμα να μην εχεις καθόλου πόνο από πτώσεις είναι δύσκολο. Μόνο αν κάποιος είναι φαν του "του αργού η μάνα δεν εκλαψε ποτέ" ή το "αργά βαδίζω, ζωή κερδίζω" δεν θα πέσει στο χώμα. Γι' αυτό θεωρω απαταίτητο όταν κάποιος μπαίνει σε χώμα πρέπει ναφοράει όλο τον εξοπλισμό ΚΑΙ ΘΩΡΑΚΑ εννοείται. Διαφορετικά εχει πολύ πόνο η όλη φάση...

  13. #28
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Desperado Προβολή μηνύματος

    Καλώς τον ομοιοπαθή!!! Μόλις αγοράσω ετοιμάσου για βόλτες παρέα (εάν είσαι Αττική). Πες εντυπώσεις από το wr.
    Σχετικα με το wr, για σχεδον ενα χιλιαρικο που κοστισε ειναι μια χαρα. Παλιο αλλα ο προηγουμενος του ειχε κανει πολυ καλο "μαζεμα" και δεν εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα. Μπροστα περνει πολυ ευκολα ειτε κρυο ειτε ζεστο ειτε μετα απο τουμπα
    Εκτος απο το wr εχω οδηγησει ενα crf 250 και ενα Ktm EXC 450 , σε σχεση με αυτα σιγουρα το wr ειναι πολυ υποδεεστερο.
    Αν με το καλο τσιμπισεις κανα εργαλειο τα βουνα της Σαλαμινας σε περιμενουν

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  14. #29
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Για χωμάτινο εκδρομικό - ταξιδιωτικό που κάνουν οι αγαπητοί Πουροντούροι δεν χρειάζεται καθαρόαιμο εντούρο. Αυτά τα μηχανάκια και ειδικά τα δίχρονα δεν ειναι φτιαγμένα για φλαταδούρες

    Στο ταξιδιωτικό χώμα, χρειάζεται να κουβαλάς και μια σεβαστού μεγέθους εργαλιοθήκη και οποσδήποτε σαμπρέλα και τα σχετικα λεβιεδάκια. Σε ενα καθαρόαιμο δεν μπορείς να τα φορτώσεις, ακόμα και με πατέντα αφού τα υποπλαίσια είναι ανύπαρκτα.


    Ενα ψηλόφτερο ον/οφ είναι το πλέον κατάλληλο όχημα για τέτοια χρήση. Το ΧΤ660R δεν θα ήταν η πρώτη μου επίλογή αλλά είναι κατάλληλο για αυτή τη χρήση. Τώρα όσον αφορά τα κυβικά ενα 250-400 θα κινηθεί πολύ πιο ευχάριστα στο χώμα αλλά στην μπόλικη ασφαλτο μέχρι το χώμα υστερεί σε ανεση και σε ταχύτητα ταξιδιού και το πιο σημαντικό σε αυτονομία.

    Για το ταξίδι στο χώμα μια αυτονομία 250 χιλιομέτρων είναι απλά ικανοποιητική. Στα βουνά και όταν λέω βουνά εννοώ Αγραφα, Τζουμέρκα κτλ δεν υπάρχουν παντού βενζινάδικα. Οπότε ενα μικρό δίχρονο 0ν/οφ δεν κάνει για τέτοια χρήση. Σε ενα 4τ 250-400 ίσως χρειαστεί πιο μεγάλο ντεπόζιτο.



    Και τέλος θα πρέπει ο καθένας να γνωρίζει από πριν ακριβώς τι θέλει να κάνει στο χώμα για να επιλέψει το αντίστοιχο μηχανάκι. Χρόνια πολλά σε όλους, καλή χρονιά να εχουμε και με λίγο πόνο. Στο χώμα να μην εχεις καθόλου πόνο από πτώσεις είναι δύσκολο. Μόνο αν κάποιος είναι φαν του "του αργού η μάνα δεν εκλαψε ποτέ" ή το "αργά βαδίζω, ζωή κερδίζω" δεν θα πέσει στο χώμα. Γι' αυτό θεωρω απαταίτητο όταν κάποιος μπαίνει σε χώμα πρέπει ναφοράει όλο τον εξοπλισμό ΚΑΙ ΘΩΡΑΚΑ εννοείται. Διαφορετικά εχει πολύ πόνο η όλη φάση...

    συμφωνω απολυτα,τα ειπες ολα

  15. #30
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Για low budget εκδρομικο enduro εγω θα διαλεγα το TT600R και θα του κανα διαιτα μπας και κατεβει στα 140 κιλα γεματο.
    MADE IN JAPAN 日本製

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. H Honda στο Dakar το 2013 με Team HRC
    από MG-KTiNoS στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 71
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2012, 21:08
  2. Παιδες ερωτηση για κάγκελα στο transalp
    από petridist στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2005, 09:20
  3. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2003, 10:53
  4. 7 Χρονια Στο Θιβετ!!!
    από Adventure-R στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 10:26
  5. Χαμος στο wild thing!!!!!!!!!!!!!!!!!
    από BIKENEST στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2003, 13:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF