Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 31

Θέμα: Προφόρτιση μπροστινού

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    κι εμενα μου φαινεται υπερβολη σφιγμενη στο τερμα, εκτος αν εισαι 110-120 κιλα


    για την ιστορια, στο δικο μου που ειναι υγροψυκτο, τις εχω τερμα χαλαρες. Ειμαι ομως 70 κιλα και εβαλα και λιγο πιο χοντρα λαδια στο σερβις που εκανα στο μπροστινο αμορτισερ.
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  2. #17
    Μέλος Το avatar του/της nikoloul
    Εγγραφή
    03/11/2014
    Μηνύματα
    60
    75 κιλα ειμαι

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    να σε ρωτήσω κάτι άσχετο?
    Γιατί θέλεις να αλλάξεις τις ρυθμίσεις?
    Τι σε οδήγησε σ αυτή την απόφαση?
    ανανήψαντας

  4. #19
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    να σε ρωτήσω κάτι άσχετο?
    Γιατί θέλεις να αλλάξεις τις ρυθμίσεις?
    Τι σε οδήγησε σ αυτή την απόφαση?
    σχετικότατο είναι.....

  5. #20
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Πρέπει να μετρησεις στατικό - δυναμικό σάγκ για να ρυθμίσεις την προφόρτιση. Δεν μπορείς να επέμβεις μπροστά χωρίς να τσεκάρεις και το πίσω ή το αντίστροφα, ώστε να υπάρχει ισορροπία στο πόσο βυθίζεται η μοτο από το δικό της βάρος και με σένα πάνω. Το πόσο γρήγορα ή αργά θα συμπιέζεται ή θα επαναφέρει δεν σε ενδιαφέρει γιατί το μπάντιτ δεν εχει τέτοιες ρυθμίσεις.

    Διάβασε το παρακάτω να ενημερωθείς, είναι το "ευαγγέλιο" των αναρτήσεων
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=12418

  6. #21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Το πόσο γρήγορα ή αργά θα συμπιέζεται ή θα επαναφέρει δεν σε ενδιαφέρει γιατί το μπάντιτ δεν εχει τέτοιες ρυθμίσεις.
    Ζμπαθα με, ενδιαφερει σαφως. Δεν εχει ρυθμισεις, για αυτο βαζουμε πιο χοντρο λαδι, το "μαμα" ειναι βλακωδως λεπτο, δηθεν για ανεση.

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Ζμπαθα με, ενδιαφερει σαφως. Δεν εχει ρυθμισεις, για αυτο βαζουμε πιο χοντρο λαδι, το "μαμα" ειναι βλακωδως λεπτο, δηθεν για ανεση.
    Βρε το ξέρω ότι είναι σημαντικό αλλά το γραψα ετσι για να μην ψάχνει το παλικάρι τους ρυθμιστές των αποσβέσεων που ΔΕΝ εχει το μηχανάκι. Πάντως για βοηθάτε οι γνώστες των bandit γιατί τέρμα προφορτισμένο ελατήριο δεν είναι και ότι καλύτερο, εκτός και αν είναι σουμιές το ελατήριο.

  8. #23
    Για τα κιλα του δεν θελει τερμα, μαλλον δυο γραμμες ορατες θα ηταν καλυτερα. Αλλα αυτο το -μπιπ- προοδευτικο ελατηριο που φοραει, γονατιζει πολυ ακομα και σε μετρια φρενα. Μαλλον για αυτο τα ειχαν σφιξει τερμα, αλλα δεν κανει δουλεια ετσι.

    Το θεμα ειναι πως δεν τρεχει απο οτι λεει, δεν πιεζεται κλπ καθ'οτι νεος, οποτε μαλλον ακαιρο το ψαξιμο, πλην της περιπτωσης "εχω και ψαχνω να το στησω στα μετρα μου" οποτε σετακι γραμμικα μπροστινα, το ξαναειπαμε

  9. #24
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος

    Διάβασε το παρακάτω να ενημερωθείς, είναι το "ευαγγέλιο" των αναρτήσεων
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=12418
    Παρα το νεαρο της ηλικιας του (τοτε )εκανε εξαιρετικη δουλεια.Αν ειχε καποιος το κουραγιο,να βαλει και μερικες φωτο,παραλληλα,θα ηταν για βιβλιαρακι τσεπης.

    OldMan

  10. #25
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Για νορμαλ χρηση δρομου τα ελατηρια μεταβλητης σκληροτητας ειναι μια χαρα, δεν υπαρχει λογος να αλλαχτουν.
    Το δε υπερβολικο βυθισμα σε δυνατα φρενα πιο πολυ εχει να κανει με σταθμη (ποσοτητα) και ιξωδες λαδιου (η βαλβινγκ), παρα με σκληροτητα ελατηριου. Αυτο υπο την προυποθεση οτι σε λιγα φρενα δεν βυθιζεται υπερβολικα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #26
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Αυτο υπο την προυποθεση οτι σε λιγα φρενα δεν βυθιζεται υπερβολικα.
    Αυτο ακριβως λεω, βυθιζει πολυ το στοκ ελατηριο ακομα και σε χαλαροτατους ρυθμους.


    Αυτο το "μεταβλητη σκληροτητα" δεν ειναι λιγο παραπλανητικο; εχει πχ 10εκ. μαλακές και 30εκ. σκληρες, δεν ειναι μεταβολη δαυτο, σαν δυο διαφορετικα ελατηρια σε σειρα μοιαζει περισσοτερο.

  12. #27
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Αυτο το "μεταβλητη σκληροτητα" δεν ειναι λιγο παραπλανητικο; εχει πχ 10εκ. μαλακές και 30εκ. σκληρες, δεν ειναι μεταβολη δαυτο, σαν δυο διαφορετικα ελατηρια σε σειρα μοιαζει περισσοτερο.
    Τα προοδευτικα ελατηρια που σεβονται τον εαυτο τους εχουν μεταβλητο βημα στις σπειρες
    Στην πραξη ομως, ακομη κι αυτα που δεν εχουν ειναι ολιγον τι προοδευτικα...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #28
    Μέλος Το avatar του/της nikoloul
    Εγγραφή
    03/11/2014
    Μηνύματα
    60
    1) Δε θέλω να τις αλλάξω ρε αρχηγέ... να τις τσεκάρω θέλω, αν το SAG είναι οκ για μένα, άλλα και για να ξέρω πως δουλεύει το πράγμα

    2) Κordix το 'χω διαβάσει, αλλά σ' ευχαριστώ πολύ!

    3) Ρύθμιση επαναφοράς το πίσω έχει αν δε κάνω λάθος... Ένας άλλος λόγος που ξεκίνησα την όλη κουβέντα είναι γιατί το μανουαλ δε λέει ΠΟΥΘΕΝΑ για προφόρτιση στο μπροστινό!!!

    4) Ο λόγος που είναι "τέρμα" σφιγμένα είναι γιατί έτσι τα χε ο προηγούμενος... Και απλά ψάχνομαι να τα βάλω εκεί που πρέπει.

    Και πάλι σας ευχαριστώ για τη βοήθεια σας παίδες!!!

  14. #29
    Το user manual λες; Δεν το θυμαμαι αυτο. Στο service manual γραφει.

  15. #30
    Μέλος Το avatar του/της nikoloul
    Εγγραφή
    03/11/2014
    Μηνύματα
    60
    Ένα βρήκα στο νετ, αυτό εδώ... GSF 650 k5.pdf

    Σελιδες 5-13 ως 5-20 δε βρηκα κατι... Για το πίσω λεει

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ανομοιόμορφη προφόρτιση, μπροστινού συστήματος.
    από lamoun στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 23/06/2008, 00:13
  2. Kαθαρισμος λαδιων μπροστινου και αλλαγη τους..
    από n1k3man στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2007, 14:49
  3. χωρητικότητα μπροστινού για Xt 500
    από naxiotis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2006, 20:00
  4. Ρύθμιση μπροστινού Sag???
    από r6tommyd στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2006, 12:41
  5. Aναρτησεις, συμπιεση, επαναφορα, προφορτιση κλπ
    από RαNd στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 05/05/2006, 14:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF