Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: χτ660 κούρεμα γρανάζι τρίτης

  1. #1

    χτ660 κούρεμα γρανάζι τρίτης

    Με αφορμή κουρέματος της τρίτης στο δικό μου χτ660 θα ήθελα να ενημερώσω τους παροικούντες πως αντίστοιχο θεματάκι έχουν βγάλει χτ ετους παραγωγής 2004 2005 . Μάλιστα επειδή το δικό μου ήταν καθημερινή χρήση αλλα με ευλαβική μεταχείριση ενώ κάποια άλλα είχαν ζήσει άγριες καταστάσεις καθημερινότητας (delivery) , μπορώ να πω πως η ζημιά είναι ίδια . Το έφτιαξα βέβαια με κόστος 600 ευρώ .

  2. #2
    Πρωτη φορα το ακουω αυτο σε γιαπωνεζικο
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  3. #3
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Έχει γνωστός το ίδιο θέμα σε ΧΤ 600. Γνωρίζει κάποιος καμιά πιο οικονομική λύση επισκευής;
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kaps Προβολή μηνύματος
    Με αφορμή κουρέματος της τρίτης στο δικό μου χτ660 θα ήθελα να ενημερώσω τους παροικούντες πως αντίστοιχο θεματάκι έχουν βγάλει χτ ετους παραγωγής 2004 2005 . Μάλιστα επειδή το δικό μου ήταν καθημερινή χρήση αλλα με ευλαβική μεταχείριση ενώ κάποια άλλα είχαν ζήσει άγριες καταστάσεις καθημερινότητας (delivery) , μπορώ να πω πως η ζημιά είναι ίδια . Το έφτιαξα βέβαια με κόστος 600 ευρώ .
    600 με ανταλλακτικά κι εργατικά;
    Εμένα μόνο μου φαίνονται πολλά;

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    600 με ανταλλακτικά κι εργατικά;
    Εμένα μόνο μου φαίνονται πολλά;
    Εμένα μου φαίνονται νορμαλ εως και λίγα. Αν φτάσει να κουρέψει γραναζι εχει κι άλλες φθορές στο κιβωτιο.
    Για ρώτα τιμές ανταλλακτικών στην Yamaha και θα παθεις.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Εμένα μου φαίνονται νορμαλ εως και λίγα. Αν φτάσει να κουρέψει γραναζι εχει κι άλλες φθορές στο κιβωτιο.
    Για ρώτα τιμές ανταλλακτικών στην Yamaha και θα παθεις.
    Μάλιστα...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    τις χτυπανε αυτες τις δουλειες στα εργατικα
    κατεβασε λυσε-μοτερ αναμονη για ανταλλακτικα δεσε-ανεβασε μοτερ.........
    στον ιδιο χρονο προτιμουν να παιρνουν 20αρικακια για λαδια φιλτρα μπουζι ευκολα και ξεκουραστα

  8. #8
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Τι συμπτώματα κάνει αυτό το κούρεμα-ξύρισμα ρε παίδες? Δεν μπαίνει η τρίτη κλπ? Φωτιά τα 600 ευρώ όντως....ήταν σε εξουσιοδοτημένο?

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Στα περισσότερα μηχανάκια για να φτάσεις στα γρανάζια των σχέσεων λύνεις όλο το μοτέρ. Οπότε και να υποθέσουμε ότι μόνο της 3ης το γρανάζι είναι βαρεμένο, βάλε στο κόστος ανταλλακτικών και όλα τα τσιμουχάκια, φλατζάκια,@@άκια που θα αντικαταστήσεις για να φτάσεις εκεί. Και μετά, αν έχεις μαζέψει και κανα χιλιόμετρο παραπάνω, δεν θα κοιτάξεις και ελατήρια πιστονιού/βαλβίδες; Αφού το άνοιξες που το άνοιξες!
    Και κάπως έτσι μαζεύεται εύκολα το 600άρι μη σου πω και παραπάνω.
    Όσο για τα συμπτώματα από δική μου εμπειρία με XR600 που είχε αρχίσει να κουρεύει την τρίτη, ήταν θόρυβος/γουργουρητό μόλις έμπαινε η 3η. Και εννοείται έξτρα μεταλλικά γρέζια στα λαδάκια. Όταν λύθηκε και είδα το γρανάζι, δεν έλειπε κάποιο δόντι, αλλά είχε ξεχειλώσει και ήταν σαν "ξεμαλιασμένο".
    Το κάνουν τα μεγάλα μονοκύλινδρα αν τα κυνηγάς και ειδικά με την 3. Το έχω ακούσει και για DR650. Άρα ναι..από αυτά που ξέρω 3/4 Ιάπωνες κατασκευαστές με τα κιβώτια των thumper τους κάτι δεν υπολόγισαν σωστά.
    Και στα υπόψιν πως το XR μου ήταν εντελώς απείραχτο.

  10. #10
    Οταν το έπαθα κατέβαζα την 4η σε 3η . Ενιωσα να μην μπαινει καθόλου η ταχύτητα αλλά και να μην μπορεί να μπει άλλη . Σταμάτησα στο πλαι και εσβησα το μοτερ. Κατέβασα μέχρι τη νεκρά και ξαναέβαλα μπροστά . Το ευτύχημα ήταν πως η μηχανή πήρε μπροστά έφυγα πήγα κάπου 13 χιλιομετρα σε ένα συνεργείο την αφησα , ανοιξε το δεξι καπάκι και ειδε κομματια του γραναζιου που για καλη μου τυχη αν και κινηθηκα με τη μοτο και άλλαζα και ταχυτητες , τα κομματια μεταλλου δεν μου μπλοκαραν αλλα κινουμενα μερη . Παντως λυθηκε πλυθηκε αλλαχτηκε γραναζι ελατηρια τριφτηκαν βαλβιδες αλλαχτηκαν τσιμουχακια και λοιπα και τωρα πεταει

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kaps Προβολή μηνύματος
    Οταν το έπαθα κατέβαζα την 4η σε 3η . Ενιωσα να μην μπαινει καθόλου η ταχύτητα αλλά και να μην μπορεί να μπει άλλη . Σταμάτησα στο πλαι και εσβησα το μοτερ. Κατέβασα μέχρι τη νεκρά και ξαναέβαλα μπροστά . Το ευτύχημα ήταν πως η μηχανή πήρε μπροστά έφυγα πήγα κάπου 13 χιλιομετρα σε ένα συνεργείο την αφησα , ανοιξε το δεξι καπάκι και ειδε κομματια του γραναζιου που για καλη μου τυχη αν και κινηθηκα με τη μοτο και άλλαζα και ταχυτητες , τα κομματια μεταλλου δεν μου μπλοκαραν αλλα κινουμενα μερη . Παντως λυθηκε πλυθηκε αλλαχτηκε γραναζι ελατηρια τριφτηκαν βαλβιδες αλλαχτηκαν τσιμουχακια και λοιπα και τωρα πεταει
    Να την χαίρεσαι, καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kaps Προβολή μηνύματος
    Οταν το έπαθα κατέβαζα την 4η σε 3η . Ενιωσα να μην μπαινει καθόλου η ταχύτητα αλλά και να μην μπορεί να μπει άλλη . Σταμάτησα στο πλαι και εσβησα το μοτερ. Κατέβασα μέχρι τη νεκρά και ξαναέβαλα μπροστά . Το ευτύχημα ήταν πως η μηχανή πήρε μπροστά έφυγα πήγα κάπου 13 χιλιομετρα σε ένα συνεργείο την αφησα , ανοιξε το δεξι καπάκι και ειδε κομματια του γραναζιου που για καλη μου τυχη αν και κινηθηκα με τη μοτο και άλλαζα και ταχυτητες , τα κομματια μεταλλου δεν μου μπλοκαραν αλλα κινουμενα μερη . Παντως λυθηκε πλυθηκε αλλαχτηκε γραναζι ελατηρια τριφτηκαν βαλβιδες αλλαχτηκαν τσιμουχακια και λοιπα και τωρα πεταει
    Παλι καλά.
    Οπότε όπως τα λες με τα 600 Ευρω εγιναν κι αλλες εργασίες ασχετες με το κιβώτιο.
    καλά χιλιόμετρα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/08/2009
    Μηνύματα
    27
    Πάντως σε TT600R '97-03 (μανιβέλα) είναι συχνή βλάβη το "ψώριασμα" του γραναζιου της τρίτης (ενίοτε και της 2ας)... Σε αυτή την πρίπτωση το κούρεμα φαντάζομαι ότι γίνεται όταν αδυνατίσει αρκετά το γρανάζι.

  14. #14
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    kaps ξέρεις-έμαθες που οφειλόταν το κούρεμα?

    Οσα έχω βρει (ον-λινε) με κουρεμένα γρανάζια σασμάν ήταν λόγο σπασίματος μιας μαλακίας που φρενάρει ο μύλο όταν αλλάζουμε ταχύτητα. Αν σπάσει αυτό το παπαράκι όταν προσπαθείς να βάλεις 2α μπορεί να εμπλέξει και το γρανάζι της 3ης και να πάρεις ένα απ' τα δύο στο χέρι.

    Δεν σπάνε τα σασμάν χωρίς λόγο. Το αδύνατο σημείο στο σασμάν του χτ είναι εκεί, και αυτό είναι πολύ πιθανό να την ακούει όταν μπλοκάρουμε τον πίσω τροχό χωρίς να απομονώσουμε σε φρένα πανικού ή ίσως από καμιά μποτιά ή σκορτσάρισμα στις χαμηλές ταχύτητες. Δεν ξέρω, φαντάζομαι!

    Ο μάστορας που σου είπε ότι οφειλόταν η ζημιά?
    Sent from me using a computer.

  15. #15
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Όντως κοινό πρόβλημα στα μεγάλα μονοκύλινδρα. Το έχουν βγάλει και πολλά DR 650 και το κόστος επισκευής είναι κάπου εκεί. H Suzuki πάντως δίνει ανταλλακτικό βελτιωμένο γρανάζι (Νομίζω άλλα μέταλλα) όπως και το idler της μίζας που είναι πρόβλημα στα DR το δίνει επανασχεδιασμένο.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ''κουρεμένο'' γρανάζι εκκεντροφόρου
    από -tedy- στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 57
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2005, 23:30
  2. Γραναζι Ζ1000
    από c502437 στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2005, 23:59
  3. Καλημερες....τριτης...
    από ireneepi στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 52
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2005, 07:56
  4. Το Καλυτερο Κουρεμα Για.....τα Meeting
    από kalgeorge στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 31/03/2005, 09:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF