Ειχε ενα θεματακι με τα λαδια! Οταν συμπληρωσα λαδι,εβαλα 1 λιτρο. Οταν εκανε κακοκαιρια,την επερνα καθε μερα και φοβαμαι οτι απο κει θα προκαλεσε το θεμα,γιατι ανεβαζε θερμοκρασια. Το προβλημα οπως λες,μπορει να μην ειναι τοσο τραγικο! τα χρηματα ομως ειναι φιλε μου! Μου φαινεται μεγαλο το ποσο για την ζημια που εχω! εκτος κι αν κανω λαθος.
παρε του σακι σακει γιατι σηκων
σκον
Ακριβα μου φαινεται και 'μενα. Ψαχ'το και αλλου.
Οπως το βλεπω δεν αξιζει να το πεταξεις γιατι το 'χεις σε αρκετα καλη κατασταση.
Βρες ενα καλο και οικονομικο μαστορα να στο κανει τζιτζι και να το χαρεις για πολλα χρονια ακομα.
Η συνολικη επισκευη του ομως και η επαναφορα του μοτερ σε αριστη κατασταση θα κοστισει.
MADE IN JAPAN 日本製
Ναι φιλε μου! δεν θελω να το αφησω και ουτε να το πεταξω!
Γι'αυτο εστειλα μηνυμα εδω,για να παρω γνωμες για το τι παιζει με το θεμα τιμες! Αν οντως ειναι αυτες οι τιμες που παιζουν! τοτε ειναι αδυνατον να το φτιαξω. 700 ευρω παιρνω, κι εχω ενοικια,κι ενα σωρο εξοδα. Θα πρεπει να μαζευω καιρο για φτασω αυτο το ποσο που ζητανε.
παρε του σακι σακει γιατι σηκων
σκον
Ρεκτιφιέ εννοεί και για τους 2 κυλίνδρους ο μηχανικός, άρα δεν είναι τόσο τραγικό το ποσό.
Σημειωτέον πως ο πίσω κύλινδρος σε όλα τα V2 ρυθμίζεται πάντα πιο πλούσιος από τον μπροστά, μήπως την πάτησες από ρύθμιση και όχι από λάδια;
Στη θέση σου θα προσπαθούσα με κάποιο φιλαράκι να το λύσω μόνος μου, δεν είναι και τόσο πολύπλοκο, και θα πήγαινα μόνος μου τους κυλίνδρους στο ρεκτιφιέ.
Πάντως υπάρχουν κι άλλα συνεργεία για να ψαχτείς, εννοείται πως θα πάρεις κι άλλες γνώμες.
Τα παιδιά εδώ θα σε καθοδηγήσουν, μην βιαστείς.
Ναι! Ρεκτιφιε γινεται και στους 2. Το ξερω οτι ειναι πολυπλοκο γιατι μου το ειπαν και καποιοι που ειχαν το τρανσαλπ. Πανω κατω ιδιος κινητηρας ηταν ο 400αρης.
Το ξερω οτι τα παιδια εδω μεσα βοηθανε παρα πολυ,και τους ευχαριστω πολυ γι'αυτο. Εννοειται οτι δεν βιαζομαι! Και να ηθελα, δεν μπορω! δεν εχω αυτα τα χρηματα. Γι'αυτο ψαχνω να βρω μια λυση! Αν μου εβγαινε γυρω στα 400 κατι θα γινοταν,αλλα 800 αδυνατον!
παρε του σακι σακει γιατι σηκων
σκον
μήπως έχει κάψει ηλεκτρονική και δουλεύει "μανοκιλινδρο
[QUOTE=jiannys;2549599]μήπως έχει κάψει ηλεκτρονική και δουλεύει "μανοκιλινδρο[/QUO
Δεν νομιζω! Θα το ελεγε ο μαστορας γιατι το μετρησε. Τα ρευματα του ηταν οκ! Και στα 4 μπουζι ερχοταν κανονικα ρευμα,ειδε μπαταρια και ασφαλειες και οτι αλλο σε σχεση με το ρευμα.
παρε του σακι σακει γιατι σηκων
σκον
Μη το μαλωνεις το παλικαρι,να βοηθησει θελει!
Οταν λεμε οτι γινεται ρεκτιφιε και στους 2 κυλινδρους,παει να πει οτι, γινεται η ιδια εργασια και στον εναν και στον αλλο; ανταλλακτικα, κτλπ; η απλα ανταλλακτικα στον εναν και ρυθμιση στον αλλο,ετσι ωστε να συγχρονιστουν μαζι;
Γραφεις οτι αν ειναι και στους 2 το ρεκτιφιε, τοτε δεν ειναι τραγικη η τιμη.
Αρα μπαινουν ανταλλακτικα και στους 2; Γιατι γινεται αυτο αν ο ενας απο τους 2 ειναι οκ;
Εμενα μου φανηκαν παρα πολλα τα λεφτα,οχι επειδη δεν τα εχω,αλλα επειδη για εναν κυλινδρο πρεπει να πληρωσω 800.
Το ξερω οτι δεν ειναι ευκολο να λυνεις και να κατεβαζεις μοτερ αλλα ρε φιλε μου! μηχανη ειναι. Εγω στο αμαξι μου starlet gt turbo 180 αλογα, το 2005 εβαλα μοτερ,τουρμπινες,κτλ και πληρωσα μαζι με εργασια 1500 ευρω και για εναν κυλινδρο 400αρας μηχανης παει 800; Δεν ξερω μπορει να κανω και λαθος και να ειναι οντως τοσα!
αλλα πολλοι εδω μεσα μου λενε οτι ειναι παρα πολλα!
Ξερω οτι γενικα οι εργασιες και τα ανταλλακτικα σε μια μηχανη,πανε πιο ακριβα απο ενα αμαξι (αναλογως) αλλα τοσο πολυ πια; Δεν ξερω! Θελει ψαξιμο το θεμα!
παρε του σακι σακει γιατι σηκων
σκον
Μην συγκρίνεις αμάξι με μοτό σε ανταλλακτικά-εργατικά, καμία σχέση.
Αφού θα γίνει ρεκτιφιέ στον έναν κύλινδρο και από 200cc θα πάει 210cc(για παράδειγμα), θα πρέπει και ο άλλος να γίνει ακριβώς το ίδιο.
Είναι κάτι που συνηθίζεται ξέρεις σε κινητήρες με περισσότερους του ενός κυλίνδρους.
Ρώτησε κι αλλού αν σου φαίνονται πολλά, που μπορεί και να είναι.
400 για κατέβασμα μοτέρ steed???
Σαζμαν στο Subaru αλλαγή δίσκο πλατό μου πήρε, 100 χωρίς τα ανταλλακτικά