Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 59

Θέμα: Optimate 5 ή CTEK MXS 5.0

  1. #16
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Μόλις παρήγγειλα τον CTEK MXS 5 μαζί με έξτρα καλωδίωση που την αφήνεις μόνιμα στη μπαταρία για να φορτίζεις εύκολα στα 81 euros στη πόρτα μου.

    Όταν παραλάβω θα σας βάλω και photos.

    & μια τελευταία σχετική ερώτηση. Αν υποθέσουμε ότι μια μπαταρία δεν έχει πεθάνει (κόψει στοιχείο ή ότι άλλο) αλλά έχει τάση κάτω από 2V, πως την επαναφέρω αφού και οι 2 φορτιστές αν δεν έχει η μπαταρία minimum 2 V δε κάνουν τίποτα; Τη συνδέω σε μια άλλη πχ η οποία είναι σε όχημα, με το όχημα εν λειτουργία;

    Αν 12v μπαταρία έχει καταφέρει να έχει τάση 2v είναι σίγουρο ότι έχει ταξιδέψει προ πολλού εις τόπον χλοερόν εις τόπον αναψύξεως οπότε την αφήνεις να τελειώσει ήρεμα και ειρηνικά όπως λέει ο Αντώνης. Αν δε κάνεις το λάθος να την συνδέσεις με άλλη μπαταρία πλήρως φορτισμένη, καλύτερα να είσαι σε απόσταση ασφαλείας γιατί τα βεγγαλικά παράγουν και ήχο και φως.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Grafton 505
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    1.334
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Αν υποθέσουμε ότι μια μπαταρία δεν έχει πεθάνει (κόψει στοιχείο ή ότι άλλο) αλλά έχει τάση κάτω από 2V, πως την επαναφέρω αφού και οι 2 φορτιστές αν δεν έχει η μπαταρία minimum 2 V δε κάνουν τίποτα; Τη συνδέω σε μια άλλη πχ η οποία είναι σε όχημα, με το όχημα εν λειτουργία;
    Θα σε πω τι έκανα σε μια ξεφορτισμένη, αλλά καλή μπαταριά αυτοκινήτου, αν και το βλέπω να έρχετε --->

    Την σύνδεσα με τα καλώδια στο αυτοκίνητο( πού λειτουργούσε) και την άφησα για ένα 15λεπτο με τον κινητήρα στις 1000 στροφές σταθερά. Αφού άρπαξε μερικά βόλτ, τον κούμπωσα στον XS 0.8 και την φόρτισε κανονικά. Πρίν δεν την ''έβλεπε'' καθόλου.
    Άπας αήρ αετώ περάσιμος

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Grafton 505 Προβολή μηνύματος
    Θα σε πω τι έκανα σε μια ξεφορτισμένη, αλλά καλή μπαταριά αυτοκινήτου, αν και το βλέπω να έρχετε --->

    Την σύνδεσα με τα καλώδια στο αυτοκίνητο( πού λειτουργούσε) και την άφησα για ένα 15λεπτο με τον κινητήρα στις 1000 στροφές σταθερά. Αφού άρπαξε μερικά βόλτ, τον κούμπωσα στον XS 0.8 και την φόρτισε κανονικά. Πρίν δεν την ''έβλεπε'' καθόλου.

    εχμ.... κι εγω το εκανα αυτο. ηθελα να παρει μερικα βολτ για να μπορεσει να την δει ο φορτιστης


    αλλα με αυτα που ειπε ο βασκα καλυτερα να μην το ξαναδοκιμασω.

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Grafton 505
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    1.334
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από virus Προβολή μηνύματος
    εχμ.... κι εγω το εκανα αυτο. ηθελα να παρει μερικα βολτ για να μπορεσει να την δει ο φορτιστης


    αλλα με αυτα που ειπε ο βασκα καλυτερα να μην το ξαναδοκιμασω.
    Σε μπαταρία ανοιχτού τύπου, δεν υπήρχε περίπτωση να το δοκιμάσω. Και είχα τον πυροσβεστήρα παραμάσχαλα και ήμουν σε ανοιχτό χώρο.

    Δεν το προτείνω βέβαια σαν λύση, απλά είπα τι έκανα εγώ.
    Άπας αήρ αετώ περάσιμος

  5. #20
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Grafton 505 Προβολή μηνύματος
    Σε μπαταρία ανοιχτού τύπου, δεν υπήρχε περίπτωση να το δοκιμάσω.
    'Ίσα ίσα που η ανοιχτού τύπου θα σου πετούσε τα καπακια και θα επαιρνες πρέφα τι σουρχεται...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #21
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.755
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Αν 12v μπαταρία έχει καταφέρει να έχει τάση 2v είναι σίγουρο ότι έχει ταξιδέψει προ πολλού εις τόπον χλοερόν εις τόπον αναψύξεως οπότε την αφήνεις να τελειώσει ήρεμα και ειρηνικά όπως λέει ο Αντώνης. Αν δε κάνεις το λάθος να την συνδέσεις με άλλη μπαταρία πλήρως φορτισμένη, καλύτερα να είσαι σε απόσταση ασφαλείας γιατί τα βεγγαλικά παράγουν και ήχο και φως.

    Αναπαύσεως, Βασίλη, αναπαύσεως.

    Τι ακριβώς παίζει αν και γίνεται αυτό; (με ενδιαφέρει λόγω δουλειάς....)
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  7. #22
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Αναπαύσεως, Βασίλη, αναπαύσεως.

    Τι ακριβώς παίζει αν και γίνεται αυτό; (με ενδιαφέρει λόγω δουλειάς....)

    ΙΕΡΕΥΣ
    Ο Θεός των πνευμάτων και πάσης σαρκός, ο τον θάνατον καταπατήσας, τον δε διάβολον καταργήσας, και ζωήν τω κόσμω σου δωρησάμενος, αυτός, Κύριε, ανάπαυσον την ψυχήν του κεκοιμημένου δούλου σου [.....], εν τόπω φωτεινώ, εν τόπω χλοερώ, εν τόπω αναψύξεως, ένθα απέδρα οδύνη, λύπη και στεναγμός. Παν αμάρτημα το παρ’ αυτού πραχθέν εν λόγω ή έργω ή διανοία, ως αγα­θός και φιλάνθρωπος Θεός, συγχώρησον ότι ουκ έστιν άνθρωπος, ος ζήσεται και ουχ αμαρτήσει, συ γαρ μόνος εκτός αμαρτίας υπάρχεις, η δικαιο­σύνη σου δικαιοσύνη εις τον αιώνα, και ο νόμος σου αλήθεια.
    Ότι συ ει η ανάστασις, η ζωή, και η ανάπαυσις του κεκοιμημένου δούλου σου [.....], Χριστέ ο Θεός ημών, και σοι την δόξαν αναπέμπομεν, συν τω ανάρχω σου Πατρί, και τω παναγίω και αγαθώ και ζωοποιώ σου Πνεύματι, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων.
    ΧΟΡΟΣ: Αμήν.

    πηγή
    http://www.christopherklitou.com/the...vice_greek.htm

    Μόλις λοιπόν παραδεχτείς την ανωτερότητά μου Και στα Θεολογικά, με μεγάλη μου χαρά να σου απαντήσω στα όποια ερωτήματά σου και ηλεκτρολογικές ανησυχίες σου
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  8. #23
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.755
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    ΙΕΡΕΥΣ
    Ο Θεός των πνευμάτων και πάσης σαρκός, ο τον θάνατον καταπατήσας, τον δε διάβολον καταργήσας, και ζωήν τω κόσμω σου δωρησάμενος, αυτός, Κύριε, ανάπαυσον την ψυχήν του κεκοιμημένου δούλου σου [.....], εν τόπω φωτεινώ, εν τόπω χλοερώ, εν τόπω αναψύξεως, ένθα απέδρα οδύνη, λύπη και στεναγμός. Παν αμάρτημα το παρ’ αυτού πραχθέν εν λόγω ή έργω ή διανοία, ως αγα­θός και φιλάνθρωπος Θεός, συγχώρησον ότι ουκ έστιν άνθρωπος, ος ζήσεται και ουχ αμαρτήσει, συ γαρ μόνος εκτός αμαρτίας υπάρχεις, η δικαιο­σύνη σου δικαιοσύνη εις τον αιώνα, και ο νόμος σου αλήθεια.
    Ότι συ ει η ανάστασις, η ζωή, και η ανάπαυσις του κεκοιμημένου δούλου σου [.....], Χριστέ ο Θεός ημών, και σοι την δόξαν αναπέμπομεν, συν τω ανάρχω σου Πατρί, και τω παναγίω και αγαθώ και ζωοποιώ σου Πνεύματι, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων.
    ΧΟΡΟΣ: Αμήν.

    πηγή
    http://www.christopherklitou.com/the...vice_greek.htm

    Μόλις λοιπόν παραδεχτείς την ανωτερότητά μου Και στα Θεολογικά, με μεγάλη μου χαρά να σου απαντήσω στα όποια ερωτήματά σου και ηλεκτρολογικές ανησυχίες σου
    Δεν παίζεσαι λέμε


    Πάμ΄παρακάτ΄;
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  9. #24
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Δεν παίζεσαι λέμε


    Πάμ΄παρακάτ΄;
    Εφαρμόζοντας τον νόμο του Ωμ I=V/R όπου V είναι η διαφορά τάσης της πλήρως φορτισμένης με την "πεθαμένη" μπαταρία,όπου R είναι η αντίσταση που θα έχει το κύκλωμα (καλώδια σύνδεσης και εσωτ. αντίσταση της μπαταρίας) και παρ' όλο που η εσωτ. αντίσταση της μπαταρίας μεγαλώνει όσο πιο βαθιά εκφορτισμένη είναι αυτή, το ρεύμα που θα παραχθεί είναι αρκετά μεγάλο αλλά και ο ρυθμός εκφόρτισης της καλής μπαταρίας είναι επίσης μεγάλος και εκτός ορίων κατασκευής (οι LiPo μπορούν να φορτίζονται και ν' αποφορτίζονται με μεγάλους ρυθμούς, οι μολύβδου ψευδαργύρου όχι). Το αποτέλεσμα είναι πολύ μεγάλες θερμοκρασίες τόσο στα καλώδια όσο και στην μπαταρία και αν είσαι επίμονος έρχεται ο βρασμός και το μπάμ αν τα καλώδια είναι καλής ποιότητας και αντέξουν τα φορτία. Το μπαμ θα το κάνει η καλή μπαταρία.

    Ένας τρόπος να "ξυπνήσεις" μια καλή αλλά κοιμισμένη μπαταρία με χαμηλή τάση στους πόλους της από αχρησία είναι η μέθοδος της "σφαλιάρας" να δίνεις δηλαδή τάση όπερ και ρεύμα με δόσεις. Έτσι αναγκάζεις την μπαταρία να ενεργοποιηθεί χωρίς να κινδυνεύει ν' ανατιναχθεί γιατί δεν προλαβαίνει ν' αναπτύξει θερμοκρασίες. Αυτό κάνουν και οι φορτιστές στην λειτουργία της"ανάνηψης ή αποθειίκωσης", στέλνουν σφαλιάρες με υψηλό ρεύμα και υψηλή συχνότητα στην μπαταρία για μικρά χρονικά διαστήματα. Αν η μπαταρία έχει ζωή θα ανταποκριθεί, θ' ανεβάσει τάση και θα κρατήσει φορτίο. Όταν αυτό το ανιχνεύσει ο φορτιστής περνάει στο στάδιο της κανονικής φόρτισης.

    Στο έγραψα αρκετά μπακαλίστικα για να μην μπλέξουμε με ιδιαίτερη ορολογία αλλά αν θέλεις να μπεις πιο βαθιά έχει πολύ πράμα στο δίχτυ, μου λες και βάζω λίνκ.
    Με μια γρήγορη αναζήτηση τσίμπησα μια διπλωματική μιας ηλεκτρολόγας από τον Παν/μιο της Πάτρας ΕΔΩ που θα είχε ίσως ενδιαφέρον να διαβάσεις. Μετά την σελίδα 44 αναφέρεται στις μολύβδου οξέως που έχουμε στα μηχανάκια μας και στ' αυτοκίνητά μας.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  10. #25
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.755
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Εφαρμόζοντας τον νόμο του Ωμ I=V/R όπου V είναι η διαφορά τάσης της πλήρως φορτισμένης με την "πεθαμένη" μπαταρία,όπου R είναι η αντίσταση που θα έχει το κύκλωμα (καλώδια σύνδεσης και εσωτ. αντίσταση της μπαταρίας) και παρ' όλο που η εσωτ. αντίσταση της μπαταρίας μεγαλώνει όσο πιο βαθιά εκφορτισμένη είναι αυτή, το ρεύμα που θα παραχθεί είναι αρκετά μεγάλο αλλά και ο ρυθμός εκφόρτισης της καλής μπαταρίας είναι επίσης μεγάλος και εκτός ορίων κατασκευής (οι LiPo μπορούν να φορτίζονται και ν' αποφορτίζονται με μεγάλους ρυθμούς, οι μολύβδου ψευδαργύρου όχι). Το αποτέλεσμα είναι πολύ μεγάλες θερμοκρασίες τόσο στα καλώδια όσο και στην μπαταρία και αν είσαι επίμονος έρχεται ο βρασμός και το μπάμ αν τα καλώδια είναι καλής ποιότητας και αντέξουν τα φορτία. Το μπαμ θα το κάνει η καλή μπαταρία.

    Ένας τρόπος να "ξυπνήσεις" μια καλή αλλά κοιμισμένη μπαταρία με χαμηλή τάση στους πόλους της από αχρησία είναι η μέθοδος της "σφαλιάρας" να δίνεις δηλαδή τάση όπερ και ρεύμα με δόσεις. Έτσι αναγκάζεις την μπαταρία να ενεργοποιηθεί χωρίς να κινδυνεύει ν' ανατιναχθεί γιατί δεν προλαβαίνει ν' αναπτύξει θερμοκρασίες. Αυτό κάνουν και οι φορτιστές στην λειτουργία της"ανάνηψης ή αποθειίκωσης", στέλνουν σφαλιάρες με υψηλό ρεύμα και υψηλή συχνότητα στην μπαταρία για μικρά χρονικά διαστήματα. Αν η μπαταρία έχει ζωή θα ανταποκριθεί, θ' ανεβάσει τάση και θα κρατήσει φορτίο. Όταν αυτό το ανιχνεύσει ο φορτιστής περνάει στο στάδιο της κανονικής φόρτισης.

    Στο έγραψα αρκετά μπακαλίστικα για να μην μπλέξουμε με ιδιαίτερη ορολογία αλλά αν θέλεις να μπεις πιο βαθιά έχει πολύ πράμα στο δίχτυ, μου λες και βάζω λίνκ.
    Με μια γρήγορη αναζήτηση τσίμπησα μια διπλωματική μιας ηλεκτρολόγας από τον Παν/μιο της Πάτρας ΕΔΩ που θα είχε ίσως ενδιαφέρον να διαβάσεις. Μετά την σελίδα 44 αναφέρεται στις μολύβδου οξέως που έχουμε στα μηχανάκια μας και στ' αυτοκίνητά μας.
    Νάσαι καλά, μου αρκούν αυτά, μου έλυσες αρκετές απορίες και επίσης τώρα ξέρω πως θα ξυπνήσω αρκετές μπαταρίες που έχω εδώ με (σχετικά...) ασφαλή τρόπο, αυτό που θέλουμε είναι να μην προλαβαίνουν να αναπτύξουν μεγάλες θερμοκρασίες, σωστά;

    Κάτι ανάλογο είχα διαβάσει σε ένα τόπικ στο e-kapnisma.gr όπου έλεγαν να μην συνδέουν εντελώς άδειες μπαταρίες με γεμάτες στα ηλεκτρονικά τσιγάρα και παρέθεταν φωτό με ανατιναγμένα mod
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    μια και το συζηταμε.....
    με δεδομενο οτι οι μπαταριες καλο ειναι να φορτιζονται με ρευμα στο 1/10 της χωρητικοτητας τους αν συνδεσουμε μια καλη με μια ψοφια που θελουμε να ξυπνησουμε θα μπορουσαμε να χρησιμοποιησουμε μια αντισταση σε σειρα ωστε το ρευμα να μην υπερβει τα 10Α;
    και τι αντισταση θα επρεπε να ειναι αυτη;

  12. #27
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    μια και το συζηταμε.....
    με δεδομενο οτι οι μπαταριες καλο ειναι να φορτιζονται με ρευμα στο 1/10 της χωρητικοτητας τους αν συνδεσουμε μια καλη με μια ψοφια που θελουμε να ξυπνησουμε θα μπορουσαμε να χρησιμοποιησουμε μια αντισταση σε σειρα ωστε το ρευμα να μην υπερβει τα 10Α;
    και τι αντισταση θα επρεπε να ειναι αυτη;
    10 Amps ρεύμα σημαίνει μπαταρία 100 Αμπερώρια πολύ μεγάλη ακόμα και για αυτοκινήτου.
    Τέλος πάντων αυτό που έγραψα παραπάνω είναι ασφαλής μέθοδος και την κάνω χρόνια χωρίς πρόβλημα. Αν πεις να βάλεις αντιστάσεις μιλάμε για βατικές (τα λεγόμενα τουβλάκια) και μπαίνεις σε διαδικασίες χωρίς λόγο. Έτσι κι αλλιώς αν είναι να ξυπνήσει αυτό θα γίνει σχετικά σύντομα (μαξ κανένα 15άλεπτο παιχνίδι με τα καλώδια) οπότε μετά την βάζεις σε κανονική φόρτιση και είσαι οκ.
    Από την άλλη υπάρχουν περιοριστές ρεύματος αν θέλεις να είσαι σίγουρος αλλά είναι εξτρά δαπάνη που δεν έχεις λόγο να την κάνεις. Υπάρχουν κι έτοιμα κυκλώματα που μπορείς και μόνος σου αν πιάνει το χέρι σου να φτιάξεις, αλλά για τα ρεύματα που κουβεντιάζουμε τα υλικά είναι μπόλικο ακριβά.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  13. #28
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.755
    μιας και έχουμε πιάσει το θέμα με τις "κοιμισμένες", "νεκροφανείς" (βάλτε ότι σας βολεύει) μπαταρίες, πως καταλαβαίνουμε ότι μια μπαταριά αν και πολύ πεσμένη, (έστω στα 2 volt που αναφέρθηκε) είναι ακόμα ¨καλή" και αξίζει να προσπαθήσουμε να την "ξυπνήσουμε";
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  14. #29
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    μιας και έχουμε πιάσει το θέμα με τις "κοιμισμένες", "νεκροφανείς" (βάλτε ότι σας βολεύει) μπαταρίες, πως καταλαβαίνουμε ότι μια μπαταριά αν και πολύ πεσμένη, (έστω στα 2 volt που αναφέρθηκε) είναι ακόμα ¨καλή" και αξίζει να προσπαθήσουμε να την "ξυπνήσουμε";
    Από το ιστορικό της σε πρώτη φάση, αν έχει δουλέψει 3-4 χρόνια και αντικαταστάθηκε από άλλη αλλά δεν πετάχτηκε και ξαφνικά μετά από 6 μήνες την θυμηθήκαμε και είπαμε να την αναστήσουμε, απλά δεν γίνεται, έχει φάει τα ψωμιά της. Αν όμως καινούρια μπήκε κάπου κι έμεινε "ακίνητη" και μετά από κάμποσο καιρό θελήσαμε να την αναστήσουμε, έχει νόημα να προσπαθήσουμε.
    Καλύτερος κριτής από την δοκιμή δεν υπάρχει, δοκιμάζεις και βλέπεις.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  15. #30
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    με δεδομενο οτι οι μπαταριες καλο ειναι να φορτιζονται με ρευμα στο 1/10 της χωρητικοτητας τους αν συνδεσουμε μια καλη με μια ψοφια που θελουμε να ξυπνησουμε θα μπορουσαμε να χρησιμοποιησουμε μια αντισταση σε σειρα ωστε το ρευμα να μην υπερβει τα 10Α;
    Τσου...

    Αν κανεις "παθητικό" περιορισμό ρεύματος θα έχεις σαν αποτέλεσμα ΜΕΓΑΛΗ πτώση τάσης...
    (για την ακρίβεια, αν θεωρήσουμε αμελητέες τις εσωτερικές αντιστασεις των μπαταιών, ΟΛΗ η διαφορά τασης μεταξύ της φορτίζουσας και την φορτιζόμενης μπαταρίας θα καταναλωθεί πάνω στην αντίσταση και δεν θα περισσέψει διαφορά δυναμικού για να ζΜΠρώξει τα ηλεκτρονιάκια κατ' ευχήν..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ktm 990 Adventure Fotos & 950 Mx
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 10:47
  2. MX Training!
    από n1k3man στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 01/07/2005, 18:43
  3. Aγώνας Κυπέλλου MX στο Κιάτο
    από afrotwin στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/12/2004, 10:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF