Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 53

Θέμα: Τι διαφορά υπάρχει ανάμεσα στα 2 λάδια της ίδιας εταιρείας;

  1. #31
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    φυσιολογικο ειναι...
    Πάρα πολύ ωραία. Σ'ευχαριστώ πολύ αγορίνα για την γρήγορη απάντηση.

    2 τελευταίες ερωτήσεις αν γνωρίζεις.

    1. Ξέρεις ποια είναι η κλίμακα ανοχής ; δηλαδή πόσα ml μπορείς να κάψεις ανα κάμποσες χιλιάδες χλμ;
    2. Αν το έχω στο stand (πίσω τροχού) η ένδειξη δεξιά από το τζαμάκι,θα είναι σωστή ή θα πρέπει να κάθετε κάποιος πάνω στην μηχανή να την κρατάει στα πόδια του ίσια ώστε να φανεί η ένδειξη σωστά;

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.992
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PetranGR Προβολή μηνύματος
    Πάρα πολύ ωραία. Σ'ευχαριστώ πολύ αγορίνα για την γρήγορη απάντηση.

    2 τελευταίες ερωτήσεις αν γνωρίζεις.

    1. Ξέρεις ποια είναι η κλίμακα ανοχής ; δηλαδή πόσα ml μπορείς να κάψεις ανα κάμποσες χιλιάδες χλμ;
    2. Αν το έχω στο stand (πίσω τροχού) η ένδειξη δεξιά από το τζαμάκι,θα είναι σωστή ή θα πρέπει να κάθετε κάποιος πάνω στην μηχανή να την κρατάει στα πόδια του ίσια ώστε να φανεί η ένδειξη σωστά;
    1. δεν υπαρχει τετοιο πραγμα. αναλογα με το λαδι που βαζεις, τις εξωτερικες συνθηκες, την χρηση που του κανεις και τα χλμ του κινητηρα η ποσοτητα του λαδιου που καιγεται ειναι σχετικη...αν δεις βεβαια πανω απο λιτρο σε καθε αλλαγη πρεπει να ανησυχησεις...
    2.επιπεδο δαπεδο, χωρις σταντ, καθετη η μοτοσυκλετα, τσεκαρεις ματακι λαδιου μετα απο ζεσταμα και συμφωνα με μανιουαλ

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PetranGR Προβολή μηνύματος
    1. Ξέρεις ποια είναι η κλίμακα ανοχής ; δηλαδή πόσα ml μπορείς να κάψεις ανα κάμποσες χιλιάδες χλμ;
    2. Αν το έχω στο stand (πίσω τροχού) η ένδειξη δεξιά από το τζαμάκι,θα είναι σωστή ή θα πρέπει να κάθετε κάποιος πάνω στην μηχανή να την κρατάει στα πόδια του ίσια ώστε να φανεί η ένδειξη σωστά;
    1.Οσον αφορά το λάδι http://en.wikipedia.org/wiki/NOACK_Volatility_Test.

  4. #34
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    1. δεν υπαρχει τετοιο πραγμα. αναλογα με το λαδι που βαζεις, τις εξωτερικες συνθηκες, την χρηση που του κανεις και τα χλμ του κινητηρα η ποσοτητα του λαδιου που καιγεται ειναι σχετικη...αν δεις βεβαια πανω απο λιτρο σε καθε αλλαγη πρεπει να ανησυχησεις...
    2.επιπεδο δαπεδο, χωρις σταντ, καθετη η μοτοσυκλετα, τσεκαρεις ματακι λαδιου μετα απο ζεσταμα και συμφωνα με μανιουαλ
    1. Νόμιζα οτι υπάρχει ,λάθος μου τότε.Σε ευχαριστώ.
    2. Όμως ζέσταμα ; 1η φορά το ακούω,δεν θα έπρεπε να είναι παγωμένος ο κινητήρας ώστε να δώ που κάθετε στο τζαμάκι ;

  5. #35
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Petran, ο ακριβής τρόπος μέτρησης περιγράφεται στο μάνιουαλ της μηχανής σου. Κοίταξέ το και κάνε ότι λέει.

    Επίσης τα 100ml/4500km δεν είναι πολλά. Ειδικά αν έχει μεσολαβήσει και κάποιο "σκίσιμο". Μην ανησυχείς.

  6. #36
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PetranGR Προβολή μηνύματος
    Eρώτηση μιας και έκανα το service σήμερα.

    Πάλι έβαλα 100% συνθετικό.

    Στα 4500 χλμ. με 3 φορές πίστα ,και μερικές καταδρομικές είναι λογικό να έχω ίσως κάψει 100ml λάδιου συνθετικού 100%;

    Γιατί το λέω,
    Με τo Manual χωράω 2,8 λίτρα με αλλαγή φίλτρου ,έβαλα 2.8,την έβαλα να δουλέψει 10 δευτ. την έσβησα την ίσιωσα πάνω στο stand και με τα βίας ερχόταν στην μέση της ένδειξης ανάμεσα στο low-max. Οπότε συμπλήρωσα περίπου άλλα 100ml ίσως και 130ml και τότε πήγε ακριβώς στην μέση ,όταν την είχα όρθια,αν την έγερνα ελάχιστα κατά εμένα το έδειχνε παραπάνω,άρα υποψιάζομαι οτι έκαψε λίγο λάδι.

    άρα για να συμπλήρωσα παραπάνω από 2,8 σημαίνει οτι λογικά είχε χάσει - κάψει κάποια.Ποιο είναι το επιτρεπόμενο όριο ; κάπου το είχα διαβάσει.
    Το πόσο λάδι εκαψες το μετράς με την ποσότητα του λαδιού που ΕΒΓΑΛΕΣ από το μοτέρ και οχι πόσο έβαλες μέσα.

  7. #37
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Petran, ο ακριβής τρόπος μέτρησης περιγράφεται στο μάνιουαλ της μηχανής σου. Κοίταξέ το και κάνε ότι λέει.

    Επίσης τα 100ml/4500km δεν είναι πολλά. Ειδικά αν έχει μεσολαβήσει και κάποιο "σκίσιμο". Μην ανησυχείς.
    Κλασσικά ανησυχώ.

    Το Manual λέει,κάθετη θέση λειτουργία ρελαντί 5 λεπτά αφήνεις μετά 3 λεπτά και κοιτάς.Αυτό! Απλά είπα μήπως βοηθούσε αν το έχω στο στάντ

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ποπαϋ Προβολή μηνύματος
    Το πόσο λάδι εκαψες το μετράς με την ποσότητα του λαδιού που ΕΒΓΑΛΕΣ από το μοτέρ και οχι πόσο έβαλες μέσα.
    Σωστό αλλά ,σκέψου το λίγο διαφορετικά.

    Λέει 3,5 λίτρα αν κάνεις αποσυναρμολόγηση κινητήρα.

    Άρα αυτά που έκαψα ήταν ήδη μέσα,αν με καταλαβαίνεις πως το πάω.Άρα με το να βάλω παραπάνω σημαίνει οτι κάποια είχαν καεί ήδη.

  8. #38
    Όταν αλλάζεις λάδια μετράς πόσο έβαλες. Όταν έρχεται η ώρα της αλλαγής μετράς ποσά έβγαλες και υπολογίζεις πόσο εκαψες. Μετράς πάλι τα καινούργια λάδια που έβαλες κοκ...

  9. #39
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ποπαϋ Προβολή μηνύματος
    Όταν αλλάζεις λάδια μετράς πόσο έβαλες. Όταν έρχεται η ώρα της αλλαγής μετράς ποσά έβγαλες και υπολογίζεις πόσο εκαψες. Μετράς πάλι τα καινούργια λάδια που έβαλες κοκ...
    Ωραία με τα 2.8 λίτρα ούτε για πλάκα φαινόταν ούτε στο πλάγιο το λάδι.

    Από εκεί και πέρα, δεν αμφιβάλλω ότι μετράς πόσο έβγαλες για να δείς ΑΝ έκαψες.

    Αλλά συνολικά ένα σύστημα έχει 3.5 λίτρα μετά από αποσυναρμολόγηση.
    Αν το αδειάσεις τελείως με φίλτρο+λάδι θα πρέπει να βάλεις 2.8 λίτρα άρα μέσα έχει 0,7 λίτρα.

    Όταν συμπληρώνεις όμως 2,8 και δεν βλέπεις τίποτα ,σημαίνει οτι έχει ίσως έχει κάψει από αυτά που έχουν μείνει στα τοιχώματα; δεν ξέρω αν το εξηγώ σωστά.

    Όταν έβαλα 100 ml με 130 ml περίπου παραπάνω τότε εμφανίστηκε και πήγε στην μέση ακριβώς σε κάθετο άξονα.

    Οπότε σε αυτό πόνταρα εγώ.

  10. #40
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PetranGR Προβολή μηνύματος
    Ωραία με τα 2.8 λίτρα ούτε για πλάκα φαινόταν ούτε στο πλάγιο το λάδι.

    Από εκεί και πέρα, δεν αμφιβάλλω ότι μετράς πόσο έβγαλες για να δείς ΑΝ έκαψες.

    Αλλά συνολικά ένα σύστημα έχει 3.5 λίτρα μετά από αποσυναρμολόγηση.
    Αν το αδειάσεις τελείως με φίλτρο+λάδι θα πρέπει να βάλεις 2.8 λίτρα άρα μέσα έχει 0,7 λίτρα.

    Όταν συμπληρώνεις όμως 2,8 και δεν βλέπεις τίποτα ,σημαίνει οτι έχει ίσως έχει κάψει από αυτά που έχουν μείνει στα τοιχώματα; δεν ξέρω αν το εξηγώ σωστά.

    Όταν έβαλα 100 ml με 130 ml περίπου παραπάνω τότε εμφανίστηκε και πήγε στην μέση ακριβώς σε κάθετο άξονα.

    Οπότε σε αυτό πόνταρα εγώ.

    Μέσα έχει 700ml πάντα όσα και να κάψει γιατί δεν μπορείς να τα βγάλεις (φυσιολογικά).
    Άρα αν βάλεις 2,8 και δεν βλέπεις τίποτα τότε η δεν βλέπεις καλά ή δεν μετράς καλά.

  11. #41
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Μέσα έχει 700ml πάντα όσα και να κάψει γιατί δεν μπορείς να τα βγάλεις (φυσιολογικά).
    Άρα αν βάλεις 2,8 και δεν βλέπεις τίποτα τότε η δεν βλέπεις καλά ή δεν μετράς καλά.
    Όπως λέει και το Manual τα έκανα ξανά.
    Τελικά το θέμα ήταν αλλού ντάξει γελάνε και οι πέτρες.

    Τα 2 πλακάκια έχουν υψομετρική διαφορά και όσο το πλάγιαζα ήταν ανόμοια.

    Πήγα σε ευθεία άσφαλτο μέτα από 5 λεπτά λειτουργίας το άφησα 2-3 λεπτά να ηρεμήσει . και φάνηκε ότι έχει φτάσει το λάδι λίγο πριν το MAX στο τζαμάκι μισό εκατοστό.

    Οπότε λάθος δικό μου.

    Να αφαιρέσω λάδι με σύρριγα και σωληνάκι τα 130 ml που είχα βάλει εξτρά ;

  12. #42
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PetranGR Προβολή μηνύματος
    Όπως λέει και το Manual τα έκανα ξανά.
    Τελικά το θέμα ήταν αλλού ντάξει γελάνε και οι πέτρες.

    Τα 2 πλακάκια έχουν υψομετρική διαφορά και όσο το πλάγιαζα ήταν ανόμοια.

    Πήγα σε ευθεία άσφαλτο μέτα από 5 λεπτά λειτουργίας το άφησα 2-3 λεπτά να ηρεμήσει . και φάνηκε ότι έχει φτάσει το λάδι λίγο πριν το MAX στο τζαμάκι μισό εκατοστό.

    Οπότε λάθος δικό μου.

    Να αφαιρέσω λάδι με σύρριγα και σωληνάκι τα 130 ml που είχα βάλει εξτρά ;
    Oxι ρε συ Πετραν! Ασ'το ετσι. Αφου δεν ειναι καν στο ΜΑΧ. Δεν υπαρχει θεμα.
    MADE IN JAPAN 日本製

  13. #43
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Oxι ρε συ Πετραν! Ασ'το ετσι. Αφου δεν ειναι καν στο ΜΑΧ. Δεν υπαρχει θεμα.
    Λέω μην αν ζεσταθεί το λάδι περάσει έστω και λίγο το ΜΑΧ και έχω θέμα,για αυτό το λέω μήπως να βγάλω τα 130 Ml έχω καθαρή σύρριγα και σωληνάκι ,από τις εξαερώσεις των σωμάτων που κάναμε :P

  14. #44
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Aμα ηταν ετσι θα το ειχε προβλεψει (προφανως) η Honda και θα ειχε βαλει το max πιο κατω.
    MADE IN JAPAN 日本製

  15. #45
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Aμα ηταν ετσι θα το ειχε προβλεψει (προφανως) η Honda και θα ειχε βαλει το max πιο κατω.
    αν είναι λίγο πιο πάνω απο το όριο και δεν το είδα καθαρά τότε τι παίζει δεν θα πρέπει να το βγάλω αυτό το λίγο;

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γρατζουνιές στα πλαστικά της μοτο...Λυση?
    από modeerf στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2008, 15:30
  2. τι γνωμη εχετε για τα λαδια της γιαμαχα?
    από alfa156 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/10/2007, 12:21
  3. Τι γνωμη εχετε για το κρανος της Hjc της Colori
    από ela ela στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 03/10/2005, 22:46
  4. Η περιπετεια με τα λαδια της μηχανης μου TDM 850
    από petros047 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2005, 22:07
  5. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2004, 01:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF