Έχει ειπωθει στην 3 σελίδα.
Μέσα μου πιστεύω οτι πετώντας του την 6η , κάπως ηρεμεί και ρολάρει πιο ξεκούραστα....έτσι τουλάχιστον θελω να πιστεύω.
Μ'αρέσει που λες "αφου αυτο θα πάρεις" ! χαχαχαχαχαχα με έκοψες κατ'ευθείαν!
Το θέμα φίλε Άλεξ δεν ειναι μονο οτι τρελαίνομαι για αυτη τη μηχανή , είναι και το οικονομικό και αλλα που ανέφερα στα προηγούμενα ποστ.
Με πόσα χλμ το πήρες εαν επιτρέπεται?
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
εγω εχω ενα γραναζι μικροτερο πισω και δεν εχω θεμα πουθενα(η χρηση που κανω ειναι ασφαλτος και ανοιχτο χωματοδρομο)
με 9000χλμ το πηρα και τωρα εχω 66000
Κάτοχος δεν είμαι, διαβάζοντας όμως τόσα ταξιδιωτικά είδα πως τα 08-09 είχαν διάφορα θεματάκια. Ο Noah Horac ξεκίνησε με μοντέλο του 10 χωρίς προβλήματα ενώ όταν αναγκάστηκε να το αλλάξει με 08 αντιμετώπισε αρκετά προβληματάκια που τον ταλαιπώρησαν. Δεν θυμάμαι πόσες φορές είχε πρόβλημα με το πηνίο ανάφλεξης με βραχυκυκλωμένη μίζα, αυτόματο συμπιεστή, κάτι διαρροές δεν θυμάμαι από που, νομίζω ανορθωτή και σώμα ψεκασμού, δεν θυμάμαι τι σκατά έσπασε όταν έκανε κάποια χλμ δικάβαλο (σίγουρα δεν ήταν η γνωστή βίδα υποπλαισίου-ρεζερβουαρ) κ.α.
Δεν αναφέρω καθόλου για τσιμούχες αναρτήσεων κ.α παρόμοια. Αντιθέτως πιο καινούρια με εξίσου σκληρή χρήση δεν παρουσίασαν, όχι τα μισά από αυτά, αλλά απολύτως τίποτα (εκτός από τα γνωστά σε όσους δεν είχαν προνοήσει).
Όλα αυτά ίσως να μην κάνουν τα μοντέλα 08-09 ζημιάρικα αλλά σίγουρα κάνουν τα πιο καινούρια μοντέλα πιο αξιόπιστα. Για το 12αρι έχω διαβάσει μόνο για κάποιο πρόβλημα στο σώμα ψεκασμού.
Τουλάχιστον ας κοιτάξει για μοντέλα του 10 και μετά που είχαν δεχτεί αρκετές περιποιήσεις παντού, ακόμα και στην ανάρτηση.
Ή θα είναι μαγικό χαλί στις χαμηλές ταχύτητες ή θα τα κάνουν όλα ίσωμα στις υψηλές. Το βάρος της μηχανής δεν της επιτρέπει να τα έχει και τα δύο, όπως πχ το adv. Σε καμία περίπτωση δεν μπορουν να χαρακτηριστούν ιδανικές για commuting και ο προσανατολισμός τους είναι σαφέστατος.
Σίγουρα μπορεί να χαρακτηριστεί all around όπως επίσης και ένα R1. Κανένα δεν είναι απαγορευτικό για κάθε μέρα αλλά σίγουρα οι ιδιοκτήτες τους κάνουν αρκετούς συμβιβασμούς έχοντας σαν αντιστάθμισμα τον πράγοντα φαν. Με αυτή την προοπτική το κτμ είναι η μοναδική του επιλογή.
Στο debate όμως μεταξύ ktm - xtz όσον αφορά το ποίο είναι καταλληλότερο για do it all, το κτμ χάνει αλλά όχι τόσο, ώστε το άλλο να αποκτήσει αυτοδυναμία.
Όσο δεν θα έχω πρόβλημα και εγώ αν του βάλω ένα γρανάζι μεγαλύτερο πίσω για να γίνει πιο αξιόμαχο στο χώμα.
Όλα αυτά είναι μπαλώματα για να κάνουν την συμβίωση μαζί τους δυνατή, όχι ιδανική.
Το θέμα είναι με τι θα επιλέξει να συμβιβαστεί. Πάντως ουτε εγώ πιστεύω πως θα το μετανιώσει αν πάρει κτμ (πράγμα που το ξέρουμε απ' τη δευτερη σελίδα). Αν πάρει όμως τενερε δεν ξέρω. Αν ήμουν στη θέση του η ζυγαριά θα έγερνε προς το κτμ, τώρα όμως που ξέρω τόσο καλα το χτζ δεν μπορουσα να αφήσω το θρεντ να πάρει το δρόμο που είχε στην αρχή χωρίς να του πω πως αξίζει να το δοκιμάσει.
Sent from me using a computer.
κραδασμους νομιζω οτι εχει ελαχιστους για μονοκυλινδρο και κτμ,δεν εχω οδηγησει 640 αλλα σε συζητηση μου εχουν πει οτι δεν εχουν καμια σχεση!
daz για να ειμαι ειληκρηνης πρωτη φορα ακουω για αυτα τα προβληματα εκτος της βιδας.εγω εχω αλλαξει ενα κοκορακι και εναν ανορθωτη και ολα τα αλλα τα αναλωσιμα
το γραναζι μπηκε ενα δοντι μικροτερο γιατι οταν αλλαξα αλυσιδογραναζα ηθελα πορτοκαλι και ο μαστορας ειχε εκεινη την ωρα με ενα δοντι μικροτερο,να σου πω μου αρεσει που ειναι ελαφρως ξεκουραστο σε μεγαλη ταχυτητα,σε μικρες ταχητητες δεν καταλαβαινω διαφορα,χωμα δεν το εχω παει σε τοσο τεχνικα κομματια για να καταλαβω κατι σε πολυ χαμηλη ταχυτητα
ειπαμε και εγω για tenere ημουν και πιστευω οτι καποια στιγμη θα περασει απο τα χερια μου
Και εγώ το ίδιο, Και ο v stormer πάλι ελάχιστα είχε αντιμετωπίσει με 08 του. Στα στανταράκια μαζί με αυτά που είπες είναι και οι καθρέφτες που ουσιαστικά είναι ανάξιο αναφοράς, ο αισθητήρας του σταντ και οι βίδες που συγκρατούν το προστατευτικό (?) του ψυγείου οι οποίες μπορεί να το τρυπήσουν (αν θυμάμαι καλά). Τα περισσότερα αντιμετωπίζονται με εύκολο τρόπο και κάποια εντελώς ανέξοδα αρκεί να τα γνωρίζεις.
Δεν συνεχίζω γιατί δεν θέλω το θρεντ να πάρει λάθος δρόμο ούτε όσοι το διαβάζουν να πάρουν λάθος εντυπώσεις. Είναι προς τιμήν της της κτμ που οι κινητήρες της βελτιώνονται ή δέχονται περιποιήσεις κάθε 2ετία.
Τα πρώτα μοντέλα ήθελαν αλλαγή λαδιού κάθε 5.000 χλμ. μετά κάθε 7,500 και τα καινούρια κάθε 10,000χλμ. Δεν ξέρω αν άλλαξε η ποσότητα λαδιού ή σε συνάρτηση με κάτι άλλο αλλά ακόμα και από τους διαφορετικούς κυβισμούς καταλαβαίνουμε ότι ο κινητήρας αυτός των 15 κιλών και περίπου 60 ίππων δεν έμεινε χωρίς τις ανάλογες περιποιήσεις και αλλαγές όπως των ΧΤ πχ που είναι ίδιος και απαράλλαχτος εδώ και μια 10ετία ενώ δεν είναι και πολύ διαφορετικός απ' αυτόν της προηγούμενης δεκαετίας.
Το να θέλουμε το πιο καινούριο μοντέλο λοιπόν έχει κάποιο νόημα με τα κτμ, εν' αντιθέση με τα ΧΤ.
Οι κραδασμοί αυξάνονται ανάλογα με τις στροφές στο κτμ και σε γοργούς ρυθμούς ίσως είναι πιο έντονοι απ' ότι στο χτζ το οποίο όμως έχει μισού κιλού βαρίδια σε κάθε άκρη του τιμονιού μαζί με αποστάτες οι οποίοι έχουν βάσεις από (καουτσούκ???) ή κάτι τέτοιο για την απορρόφηση. Τις ίδιες περιποιήσεις μπορεί να δεχθεί και το κτμ αλλά οι κραδασμοί είναι και λίγο θέμα αναβάτη. Εμένα πχ αν δε μυρμηγκιάζουν τα χέρια μου δεν με απασχολούν καθόλου. Υπάρχουν πάντως και ειδικά τιμόνια που κάνουν τα μονοκύλινδρα να μοιάζουν ηλεκτρικά (απ' ότι ισχυρίζονται οι κατασκευαστές τους).
Στο θέμα σασμάν, κανένα δεν είναι τέλειο εκτός κι αν μιλάμε για το κτμ σε συνθήκες εντούρο. Το Ζ όμως είναι απείρως καλύτερο για συνθήκες commuting. Όσο πιο δύσκολα και τεχνικά γίνονται τα πράγματα εκτός δρόμου, τόσο πιο πολύ θα θέλεις μια κοντύτερη πρώτη χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι πάρα πολύ μακριά για να αντιμετωπίσεις το οτιδήποτε. Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι άριστη, με τις σχέσης να μακραίνουν σταδιακά και την 5η σε ρόλο overdrive. Παρόλο που με το στάνταρ γρανάζομα η ροπή μας κάνει να νομίζουμε ότι θέλουμε ακόμα πιο μακριά σχέση στο ταξίδι, η δύναμη και το στροφόμετρο μας διαψεύδουν. Οι μακριές σχέσης "απλώνουν" τη ροπή και δίνουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα απ' το κτμ, ενώ μικρότερο γρανάζι πίσω θα χρειαστεί μόνο σε συνθήκες trial.
Sent from me using a computer.
Ε όχι και 15 κιλά ο κινητηρας του 690,λίγο κατω απο 40 είναι.
Για σφιχτες χωμάτινες διαδρομές(trial) εκτός της κλιμακωσης της πρώτης και δευτερης σχεσης χρειάζεται επίσης η διαχείριση καυσιμου να είναι άριστη(ειδικά στο ξεκινημα).Και απ'οτι θυμάμαι το Z οπως και πολλά άλλα ψεκαστά μοντέλα έχουν ένα θεματάκι σε αυτό το σημείο,άλλα περισσότερο αλλα λιγότερο.Δεν έχω ιδέα το 690 πως συμπεριφερεται,αλλά πιστευω ότι το χαμηλό του βάρος σε τέτοιες συνθήκες θα αντισταθμιζει κάπως την (πιθανή)μη άριστη λειτουργία του ψεκασμου.
Επίσης σε τεραιν trial χρειάζεται μικρότερο γρανάζι μπροστά και όχι πίσω.
RIDE MORE TALK LESS
και το κτμ εχει θεμα με τον ψεκασμο στις χαμηλες στροφες.το σωνει ο επιλογεας που εχει για την αλλαγη χαρτων, βεβαια υπαρχουν και πολλες μοντες που μπορεις να κανεις για να σταματησουν τα αποτομα στα χαμηλα (υπαρχουν στα ξενα φορουμ)στα καινουργια εχει αλλαξει η κεφαλη και εχει 2 μπουζι
ο κινητηρας νομιζω ζυγιζει 38κιλα στα πρωτα μοντελα και ο κυλινδρος του ειναι νικασιλ