Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 60

Θέμα: Suzuki GSX... S-1000FA

  1. #31
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.291
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Πάντως αυτό που μου τη σπάει περισσότερο με τα Suzuki είναι που όποιο μοτό θα ήθελα να βγάλει, το έβγαλε η μπε ε εμβέ ρπμ. Περίμενα να δω νέο τούμπανο gixxer από την τιμημένη εταιρία-θρησκεία, αντιγράφουν οι φριτς και να το s1000rr. Μπαίνω σε μόουν κατατιμόνας με street fighter και το μοτό που ονειρευόμουν το έβγαλαν πάλι οι φριτς (s1000r). Λέω μετά πόσο ενδιαφέρον θα είχε αν έβγαζε η Suzy έναν σοβαρό αντίπαλο για το τούμπανο Z1000SX αλλά με πιο σπόρ γονίδια, νάτο το s1000xr. Στα διάλα πια δεν θέλω τίποτα απ τη Suzuki (μπας και...)
    Ρε φιλε μεσα στο μυαλο μου εισαι. Αν εξαιρεσουμε το s1000rr που ειναι πολυβολο(με τα θεματακια του γκουχουμπιελεςγκουχου) κ τα πνιξανε οι αντιπροσωποιες οταν καβαλησεις s1000r θα με θυμηθεις.
    Το μοτο κατα την δικη μου αποψη αν εχεις καβαλησει 2-3 γυμνα κ καταλαβαινεις απο θεση οδηγησης ειναι αθλιο. Πρεπει να προσπαθησανε να το βγαλουνε το χαλια(θεση οδηγησης μιλαμε παντα).
    Μακρια κ αγαπημενοι. Εμενα απλα με ξενερωσε η σουζι που δεν εβαλε ενα σοβαρο πισω αμορτισερ να δεσει το γλυκο(κ ας μην εβαλε big piston μπροστα).
    Εδω εβαλε κ brembo...λυνει ολα τα θεματακια ο Ιαπωνας αλλα αφηνει παντα κατι.
    Ελα αφου ειναι ωραιο το ατιμο...Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC_1226.jpg 
Προβολές:	181 
Μέγεθος:	99,4 KB 
ID:	330292
    Ride(s) the wind of change...

  2. #32
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Σχετικα με το VFR:
    1. Υποκειμενικο μεν, απο πλευρας εμφανισης προσωπικα το βλεπω και ξεροχynw.
    2. 18.5 λιτρα ντεποζιτο ειναι οντως λιγα για τετοια κυβικα/προσανατολισμο κλπ
    3. 175 αλογα, γυρω στα 270 κιλα, μια χαρα μου φαινεται για σπορ τουρινγκ (δεν ειμαι κι ο καταλληλοτερος να κρινω, αλλα σα νουμερα δε μοιαζουν ξενα).
    4. Στα 15 χιλιαρικα που παιζει, παιζουν κι αλλα μοτοσακα στα αντιστοιχα κυβικα. Το fjr αν δεν κανω λαθος, στην πιο φθηνη του εκδοση βγαινει 2.5 χιλιαρικα ακριβοτερο. GS και λοιπα καρναβαλια δε με αφορουν.

    Τεσπα.
    Χεστηκα, δεν εχω μετοχες. Απλα μου κανει εντυπωση οπως προειπα.

    Για να ειμαι κι ον τοπικ, σχετικα με το σουζουκι θα συμφωνησω με αυτο που ειπε ο μπιγκ πιο πριν.
    Αυτου του ειδους τα μηχανακια αρχιζουν και σκανε μυτη ολο και συχνοτερα και ισως να ειναι οντως τα "μηχανακια του μελλοντος".
    Πρεπει να υπαρχει μια συνεχης προοδος κι εξελιξη.
    Απο πλευρας δυναμης και ταχυτητας το πραγμα κοντευει να τελματωσει (στο τελις θα βαλουνε και φτερα στα ss για να απογειωνονται).
    Οποτε ισως πλεον το ζητημα να ειναι πιο πολυ σχεδιαστικο, και σκοπος η ευρεση ενος "καινουριου" στα σημεια μοτοσακου που να συνδυαζει οσο το δυνατον περισσοτερα απο τα καλα στοιχεια ολων των κατηγοριων (on road).

  3. #33
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Σχετικα με το VFR:
    3. 175 αλογα, γυρω στα 270 κιλα, μια χαρα μου φαινεται για σπορ τουρινγκ (δεν ειμαι κι ο καταλληλοτερος να κρινω, αλλα σα νουμερα δε μοιαζουν ξενα).
    Εγώ θα σταθώ μόνο σε αυτό. 270 κιλά σπορ τούρινγκ?
    Κι αμα το φορτώσεις πόσο θα είναι? Και αμα το παρκάρεις πουθενα σαν να ηταν κανονικό μηχανάκι να δω πως θα φύγεις.
    Εκτός από μικρό τεπόζιτο δεν έχει και όπισθεν!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #34
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Πρεπει να υπαρχει μια συνεχης προοδος κι εξελιξη.
    Ξες τι με εκπλήσσει. Πρόοδος και εξέλιξη, μάϊστα κύριος, έχουμε.
    Τα κιλά είναι τα ίδια με το fazer1000 του 2006 ας πούμε.
    Τα άλογα είναι αδιάφορα γιατί ζάφτι σε πραγματικές συνθήκες κανείς μας δεν μπορεί να τα κάνει και έχουμε φτάσει απαγορευτικά άλογα για τα χέρια κοινών θνητών εδώ και δέκα χρόνια ή και παραπάνω.
    Είναι λιγότερο άνετα από παλιά γιατί τα κάνουν μικρά για να είναι ωραία στο μάτι.
    Οι αναρτήσεις, ακόμα μέτριες για να μην πω τίποτα άλλο.
    Ακόμα συζητάμε για ανεπαρκή φρένα κλπ.
    Ακόμα συζητάμε για παρεμβατικά ABS.

    Η πρόοδος και η εξέλιξη, είναι καθαρά στιλιστική;

  5. #35
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Ξες τι με εκπλήσσει. Πρόοδος και εξέλιξη, μάϊστα κύριος, έχουμε.
    Τα κιλά είναι τα ίδια με το fazer1000 του 2006 ας πούμε.
    Τα άλογα είναι αδιάφορα γιατί ζάφτι σε πραγματικές συνθήκες κανείς μας δεν μπορεί να τα κάνει και έχουμε φτάσει απαγορευτικά άλογα για τα χέρια κοινών θνητών εδώ και δέκα χρόνια ή και παραπάνω.
    Είναι λιγότερο άνετα από παλιά γιατί τα κάνουν μικρά για να είναι ωραία στο μάτι.
    Οι αναρτήσεις, ακόμα μέτριες για να μην πω τίποτα άλλο.
    Ακόμα συζητάμε για ανεπαρκή φρένα κλπ.
    Ακόμα συζητάμε για παρεμβατικά ABS.

    Η πρόοδος και η εξέλιξη, είναι καθαρά στιλιστική;
    To fazer 1000 πρεπει να ειναι καμια 15-20 κιλα πιο βαρυ παντως με απαραδεκτο σε αποδοση κινητηρα (χαμηλα & μεσαια 600ριου) και πολυ αργο στριψιμο. Το ειχα παρει βολτα σε εποχη που καβαλουσα ενα 954 και μου φανηκε αθλιο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #36
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    To fazer 1000 πρεπει να ειναι καμια 15-20 κιλα πιο βαρυ παντως με απαραδεκτο σε αποδοση κινητηρα (χαμηλα & μεσαια 600ριου) και πολυ αργο στριψιμο. Το ειχα παρει βολτα σε εποχη που καβαλουσα ενα 954 και μου φανηκε αθλιο.
    Απ' ότι θυμάμαι από τα περιοδικά 220 κιλά βρεγμένο, όσα και το ζούκι...

  7. #37
    Παντα ειχα αυτη τη ρημαδα απορία, πως μπορει καποιος να κρινει ενα μηχανακι απο μια φωτογραφια, χωρις να το εχει οδηγησει καν. Τεσπα, πιστευω οτι ενα τετοιο μοτο βγαινει απλα για αυτους που θα ηθελαν το γυμνο αλλα θελουν και μια ζελατινα για τον αερα. Τοσο απλο. Δεν ειναι για να ταξιδευει, αλλα για σβελτες και απολαυστικες βολτες με ενα ή (με θυσια) δυο ατομα. Με ενα μοτερ με τρελα γκαζια ακομη και για τα σημερινα δεδομενα, μειωμένη ιπποδυναμη με στοχο το (λογικα) καλυτερο τραβηγμα χαμηλα και με αυτη τη θεση οδηγησης, μαλλον θα ειναι αρκετα διασκεδαστικο σε γρηγορες βολτες. Ελπιζω να μου κατσει να οδηγησω ενα, για να εχω μια πιο σωστη εικονα. Τελικα στο κυνηγι των επιδοσεων χανουμε την απολαυση της οδηγησης με μηχανακια που δουλευουν μονο ψηλα και "ξυριζουν" αλλα χαμηλα-μεσαιες ειναι ψοφιμια. Ας βγαλουν και καποιες εταιριες μοντελα και για αυτους που θελουν κατι διαφορετικο λοιπον. Αναρωτιεμαι λοιπον τι το καλο θα ειχε ενα Z1000 sx με μοτερ απο ZX10r χωρις καμια αλλαγη, περαν του εντυπωσιασμου σε νουμερα;


    Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
    Marie Curie

  8. #38
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Συνοψίζοντας από το αρχικό μου ποστ, βλέπω ότι ναι μεν κινείται στη sport touring κατηγορία αλλά θα το χαρακτήριζα το πλέον σκληροπυρηνικό στην κατηγορία του καθώς έχει για τα δεδομένα αυτά αρκουδόγκαζο (+) με μεγάλη διαδρομή εμβόλων (βλέπε Bandit και τράβηγμα από χαμηλά) αλλά το γεγονός ότι δε μπορείς να βάλεις βαλίτσες (ΜΕΙΟΝ ΕΙΣ 3ΠΛΟΥΝ για μένα ---) απευθύνεται κυρίως σε αυτούς που ψάχνουν κάτι μεταξύ GSXR και Hayabusa. Είναι μια χαρά streetfighter παιχνίδι για όποιον έχει ανάγκη κάτι τέτοιο. Θα συμφωνήσω με Shaolin Monk για το τράβηγμα από χαμηλά που είναι κάτι που λείπει από πολλά 1000αρια και είναι κάτι που πολλοί θα ήθελαν να έχουν. Για να βρεις κάτι τέτοιο συνήθως πρέπει να πας συνήθως σε παππουδιέρα (βλέπε Bandit ), τουλάχιστον το συγκεκριμένο δεν είναι τέτοιο...

    θα μπορούσαν να κάνουν κάτι παραπάνω πάντως με τη μάσκα του γυμνού. Πολύ κοινό χωρίς φαντασία σχέδιο. Πολύ καλύτερο εμφανισιακά το ντυμένο για τα γούστα μου
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  9. #39
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Και κάπου εδώ βρίσκουμε την ευκαιρία να ξαναεκθειάσουμε το μοτέρ του Κ5 το οποίο έχει σαφώς περισσότερη ροπή στις χαμηλομεσαίες από οποιοδήποτε άλλο 4κ ss. Το μοτέρ είναι εξ αρχής σχεδιασμένο για σοβαρή ροπή χαμηλά και αυτό φαίνεται από την μεγάλη διαδρομή εμβόλου. Τίποτα απολύτως δεν θα χρειαζόταν αλλαγή πάνω του εκτός από γρανάζομα αν δεν υπήρχε η ανάγκη συμμόρφωσης με τη γιούρο3 νόρμα. Μιλάμε για μοτέρ που στις χαμηλομεσαίες είναι ακόμα καλύτερο κι από τα R1 του 02-03 και τα 954 με ψεκασμό για σεμινάριο και παντελή έλλειψη δυσταγμών ή βήχα. Το τέλειο μοτέρ με απόδοση που είχε πάντα να δώσει λίγο ακόμα, ότι και να ζητούσες.- :a07:
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  10. #40
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Και κάπου εδώ βρίσκουμε την ευκαιρία να ξαναεκθειάσουμε το μοτέρ του Κ5 το οποίο έχει σαφώς περισσότερη ροπή στις χαμηλομεσαίες από οποιοδήποτε άλλο 4κ ss. Το μοτέρ είναι εξ αρχής σχεδιασμένο για σοβαρή ροπή χαμηλά και αυτό φαίνεται από την μεγάλη διαδρομή εμβόλου. Τίποτα απολύτως δεν θα χρειαζόταν αλλαγή πάνω του εκτός από γρανάζομα αν δεν υπήρχε η ανάγκη συμμόρφωσης με τη γιούρο3 νόρμα. Μιλάμε για μοτέρ που στις χαμηλομεσαίες είναι ακόμα καλύτερο κι από τα R1 του 02-03 και τα 954 με ψεκασμό για σεμινάριο και παντελή έλλειψη δυσταγμών ή βήχα. Το τέλειο μοτέρ με απόδοση που είχε πάντα να δώσει λίγο ακόμα, ότι και να ζητούσες.- :a07:
    μάλλον οι μικρότερες βαλβίδες συμβάλουν στη μεγαλύτερη ταχύτητα μίγματος στις χαμηλομεσαίες και άρα καλύτερη απόδοση στο συγκεκριμένο φάσμα στροφών παρά το leverage από τη μεγάλη διαδρομή....(έτσι για να κάνω και λίγο τον έξυπνο...)
    κατά τα άλλα με βρίσκεις σύμφωνο...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  11. #41
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ichigo Προβολή μηνύματος
    Συνοψίζοντας από το αρχικό μου ποστ, βλέπω ότι ναι μεν κινείται στη sport touring κατηγορία αλλά θα το χαρακτήριζα το πλέον σκληροπυρηνικό στην κατηγορία του καθώς έχει για τα δεδομένα αυτά αρκουδόγκαζο (+) με μεγάλη διαδρομή εμβόλων (βλέπε Bandit και τράβηγμα από χαμηλά) αλλά το γεγονός ότι δε μπορείς να βάλεις βαλίτσες (ΜΕΙΟΝ ΕΙΣ 3ΠΛΟΥΝ για μένα ---) απευθύνεται κυρίως σε αυτούς που ψάχνουν κάτι μεταξύ GSXR και Hayabusa. Είναι μια χαρά streetfighter παιχνίδι για όποιον έχει ανάγκη κάτι τέτοιο. Θα συμφωνήσω με Shaolin Monk για το τράβηγμα από χαμηλά που είναι κάτι που λείπει από πολλά 1000αρια και είναι κάτι που πολλοί θα ήθελαν να έχουν. Για να βρεις κάτι τέτοιο συνήθως πρέπει να πας συνήθως σε παππουδιέρα (βλέπε Bandit ), τουλάχιστον το συγκεκριμένο δεν είναι τέτοιο...

    θα μπορούσαν να κάνουν κάτι παραπάνω πάντως με τη μάσκα του γυμνού. Πολύ κοινό χωρίς φαντασία σχέδιο. Πολύ καλύτερο εμφανισιακά το ντυμένο για τα γούστα μου
    και καλά θα κάνει να είναι,έχοντας ως αντιπάλους tuono V4 και sd1290 και και και.....
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  12. #42
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Εγώ θα σταθώ μόνο σε αυτό. 270 κιλά σπορ τούρινγκ?
    Κι αμα το φορτώσεις πόσο θα είναι? Και αμα το παρκάρεις πουθενα σαν να ηταν κανονικό μηχανάκι να δω πως θα φύγεις.
    Εκτός από μικρό τεπόζιτο δεν έχει και όπισθεν!
    συγνώμη δλδ....

    εσείς διαβάζετε σπορ τουρινγκ και τι φαντάζεστε?
    τζι ες εξ αρ με άνεση γκολντγουινγκ?
    πουτσ@@@@@@@@@

  13. #43
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ichigo Προβολή μηνύματος
    Συνοψίζοντας από το αρχικό μου ποστ, βλέπω ότι ναι μεν κινείται στη sport touring κατηγορία
    όχι ΔΕΝ είναι σπορτ τουρινγκ.....

    βάλανε ενα φαίρινγκ και το είπαμε σπορτ τουρινγκ....

    ωστόσο, εγώ θα παραθέσω την δική μου εμπειρία...

    στο εξωτερικό, εχω δει (και όχι μια περίπτωση μόνο) παρέα με 916 ΔΙΚΑΒΑΛΑ και με ΣΑΜΑΡΙΑ .... όπερ και σημαίνει, οτι αν θες, πας με ότι και αν έχεις....

    εδώ βέβαια είναι ελλάδα :a31:
    Τελευταία τροποποίηση από spyrakos35; 28/01/2015 στις 01:18.
    πουτσ@@@@@@@@@

  14. #44
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Εγώ θα σταθώ μόνο σε αυτό. 270 κιλά σπορ τούρινγκ?
    Κι αμα το φορτώσεις πόσο θα είναι? Και αμα το παρκάρεις πουθενα σαν να ηταν κανονικό μηχανάκι να δω πως θα φύγεις.
    Εκτός από μικρό τεπόζιτο δεν έχει και όπισθεν!

    Αρη δε λεω αν μου/σου αρεσει ή αν θα το αγοραζαμε.
    Ναι οντως τα κιλα σαν ξερο νουμερο ειναι πολλα.

    Αν τα δεις ομως μεσα στο πλαισιο της κατηγοριας ειναι μια χαρα.
    Το φουζουρου εχει τα ιδια, το καφασακι το 1400gtr εχει και παραπανω.

    Χεσε μας με τις μαουνες θα μου πεις και θα συμφωνησω.
    Αλλα μιας και πιασαμε μαουνοκουβεντα

    ΥΓ. Μια ερωτηση ρε παλουκαρια γιατι ειμαι μικρος και θελω να μαθαινω.
    Ποιος καβαλησε 1000αρι ss και του ελειψε η ροπη και το γκαζι εστω και χαμηλα, και πώς το εννοει?
    Με το συμπαθειο κιολας αλλα για τα 600 ναι, για τα 750 ισως, για τα 1000 τετοιο πραμα δεν εχω ξανακουσει.

  15. #45
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    όχι ΔΕΝ είναι σπορτ τουρινγκ.....

    βάλανε ενα φαίρινγκ και το είπαμε σπορτ τουρινγκ....

    ωστόσο, εγώ θα παραθέσω την δική μου εμπειρία...

    στο εξωτερικό, εχω δει (και όχι μια περίπτωση μόνο) παρέα με 916 ΔΙΚΑΒΑΛΑ και με ΣΑΜΑΡΙΑ .... όπερ και σημαίνει, οτι αν θες, πας με ότι και αν έχεις....

    εδώ βέβαια είναι ελλάδα :a31:
    Είσαι περίεργος ρε Σπύρο. Ξέρεις καλύτερα εσύ από τα χίλια άτομα περίπου, που κάθε χρόνο επί μιά δεκαετία αγόραζαν σούπερσπορΤ μεκανάκια για να κυκλοφορούν σπίτι καφέ; Σε λίγο θα μας πεις ότι ξέρεις καλύτερα και από τους άλλους τόσους μεγαονοφάδες που κάνουν την ίδια χρήση. Κοίτα έπαρση ρε... Πα καλά;





    @ πιπάκια: Το ξαναείπες και μΕ κάνει εντύπωση. Το FJR, GTR, Κ1600GT κλπ παίζουν στα χωράφια της Paneuropean. Στην αγορά ανταγωνιστές του VFR έχουν μείνει τα BMW K1300S και R1200RS (έχει και σε βερσιόν με φουλ φέρινγκ, το είχα δει σε δημοσιογραφικές στην παρουσίαση). Το πρώτο στην τιμή του DCT, το δεύτερο λίγο πιο φτηνό από το απλό VFR. Πιθανώς στην κατηγορία VFR να θεωρείται και το GSXR1300. Όλα αυτά, κάμποσα κιλάκια πιο κάτω...

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αφιερωμένο στα Suzuki GSX-R K5
    από alexk στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2024, 02:29
  2. ducati 749s vs suzuki gsx-r750 k6??
    από 675 στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 163
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2006, 02:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF