Σελίδα 5 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 132

Θέμα: Yamaha XT660Z vs KTM 690 Enduro

  1. #61
    Είσαι γάτα!!


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Να δωσεις χαιρετισμους στον Αλεξ!

  2. #62
    Έχει ειπωθει στην 3 σελίδα.
    Μέσα μου πιστεύω οτι πετώντας του την 6η , κάπως ηρεμεί και ρολάρει πιο ξεκούραστα....έτσι τουλάχιστον θελω να πιστεύω.
    Μ'αρέσει που λες "αφου αυτο θα πάρεις" ! χαχαχαχαχαχα με έκοψες κατ'ευθείαν!

    Το θέμα φίλε Άλεξ δεν ειναι μονο οτι τρελαίνομαι για αυτη τη μηχανή , είναι και το οικονομικό και αλλα που ανέφερα στα προηγούμενα ποστ.

    Με πόσα χλμ το πήρες εαν επιτρέπεται?

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex k8 Προβολή μηνύματος
    το οτι εχει 6αρι σασμαν το 690 εχει ειπωθει πουθενα?
    και εγω το τενερε ζαχαρωνα πριν παρω το 690, να εισαι σιγουρος οτι δεν το μετανιωσα πουθενα!
    τα εχουμε γραψει τοσες φορες για το 690, αφου αυτο θα παρεις! μονο προσπαθησε να κοψεις τον ιδιοκτητη του,οσο πιο πολλα ξερει γιαυτο που καβαλαει τοσο πιο προσεγμενο θα ειναι.
    εγω δεν το χρησιμοποιω για να παω για ψωνια και το τελευταιο 1μιση χρονο ουτε στη δουλεια μου παω με αυτο (υπαρχει μαχιμη παπια) οχι οτι δεν κανει για καθε μερα.κανονισε να αργεις να ξυπνας καθε πρωι για να το ευχαριστιεσαι πιο πολυ πηγαινοντας για τη δουλεια σου και στο σχολασμα κοβε δρομο απο κανα χωματοδρομο, τις κυριακες βρες ενα χομπι να κανεις.
    το ktm ειναι all round μηχανημα, γρηγορο και στην ασφαλτο και στο χωμα.αν φτιαξεις τη σελα ταξιδευεις μια ωρα καβαλα ανετα επανω με ταχυτητες 120-130 χαλαρα τωρα αν θες βαζεις μια ζελατινουλα μπροστα και εισαι αρχοντας
    ας μην γραψω για φρενα, αναρτησεις(πληρως ρυθμιζομενες)πλαισιο, βαρος, τροχους,.......εχουν χιλιογραφτει!
    οσο για αξιοπιστια τα εχουμε ξαναπει εχω το r του 2009 και δεν εχει κανει κιχ οποτε δεν χρειαζεται να βρεις απο το 12 και μετα.οσο για τη συντηρηση αν πιανουν τα χερια σου μπορεις να κανεις μονος σου πολλα πραγματα

  3. #63
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex k8 Προβολή μηνύματος
    το οτι εχει 6αρι σασμαν το 690 εχει ειπωθει πουθενα?
    εχει 6ρι αλλα ειναι 'στενο' δηλαδη ο λογος 6ης/1ης ειναι μικροτερος απ τον λογο 5ης/1ης του ΧΤ, το οποιο ειναι και το ουσιαστικοτερο μειονεκτημα του για χρηση σε ανοιχτο δρομο. Χρειαζεσαι δηλαδη ενα μπροστινο γραναζι για χωμα κι ενα για δρομο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #64
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Αφου πιάσαμε τα 'μαμά' XT υπάρχει και η επιλογή του 660R που είναι σημαντικά φτηνοτερο και αρκετά ελαφρύτερο απ'το Z
    Συνημμένο 330287
    Σωστος....

    Αντε να δουμε και το AJP....
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #65
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    εγω εχω ενα γραναζι μικροτερο πισω και δεν εχω θεμα πουθενα(η χρηση που κανω ειναι ασφαλτος και ανοιχτο χωματοδρομο)
    με 9000χλμ το πηρα και τωρα εχω 66000

  6. #66
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex k8 Προβολή μηνύματος
    εγω εχω ενα γραναζι μικροτερο πισω και δεν εχω θεμα πουθενα(η χρηση που κανω ειναι ασφαλτος και ανοιχτο χωματοδρομο)
    με 9000χλμ το πηρα και τωρα εχω 66000
    με 120-130 κμ/ω ταξιδευεις κανα τριωρο απο θεμα κραδασμων?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #67
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex k8 Προβολή μηνύματος
    το οτι εχει 6αρι σασμαν το 690 εχει ειπωθει πουθενα?
    και εγω το τενερε ζαχαρωνα πριν παρω το 690, να εισαι σιγουρος οτι δεν το μετανιωσα πουθενα!
    τα εχουμε γραψει τοσες φορες για το 690, αφου αυτο θα παρεις! μονο προσπαθησε να κοψεις τον ιδιοκτητη του,οσο πιο πολλα ξερει γιαυτο που καβαλαει τοσο πιο προσεγμενο θα ειναι.
    εγω δεν το χρησιμοποιω για να παω για ψωνια και το τελευταιο 1μιση χρονο ουτε στη δουλεια μου παω με αυτο (υπαρχει μαχιμη παπια) οχι οτι δεν κανει για καθε μερα.κανονισε να αργεις να ξυπνας καθε πρωι για να το ευχαριστιεσαι πιο πολυ πηγαινοντας για τη δουλεια σου και στο σχολασμα κοβε δρομο απο κανα χωματοδρομο, τις κυριακες βρες ενα χομπι να κανεις.
    το ktm ειναι all round μηχανημα, γρηγορο και στην ασφαλτο και στο χωμα.αν φτιαξεις τη σελα ταξιδευεις μια ωρα καβαλα ανετα επανω με ταχυτητες 120-130 χαλαρα τωρα αν θες βαζεις μια ζελατινουλα μπροστα και εισαι αρχοντας
    ας μην γραψω για φρενα, αναρτησεις(πληρως ρυθμιζομενες)πλαισιο, βαρος, τροχους,.......εχουν χιλιογραφτει!
    οσο για αξιοπιστια τα εχουμε ξαναπει εχω το r του 2009 και δεν εχει κανει κιχ οποτε δεν χρειαζεται να βρεις απο το 12 και μετα.οσο για τη συντηρηση αν πιανουν τα χερια σου μπορεις να κανεις μονος σου πολλα πραγματα

    Κάτοχος δεν είμαι, διαβάζοντας όμως τόσα ταξιδιωτικά είδα πως τα 08-09 είχαν διάφορα θεματάκια. Ο Noah Horac ξεκίνησε με μοντέλο του 10 χωρίς προβλήματα ενώ όταν αναγκάστηκε να το αλλάξει με 08 αντιμετώπισε αρκετά προβληματάκια που τον ταλαιπώρησαν. Δεν θυμάμαι πόσες φορές είχε πρόβλημα με το πηνίο ανάφλεξης με βραχυκυκλωμένη μίζα, αυτόματο συμπιεστή, κάτι διαρροές δεν θυμάμαι από που, νομίζω ανορθωτή και σώμα ψεκασμού, δεν θυμάμαι τι σκατά έσπασε όταν έκανε κάποια χλμ δικάβαλο (σίγουρα δεν ήταν η γνωστή βίδα υποπλαισίου-ρεζερβουαρ) κ.α.
    Δεν αναφέρω καθόλου για τσιμούχες αναρτήσεων κ.α παρόμοια. Αντιθέτως πιο καινούρια με εξίσου σκληρή χρήση δεν παρουσίασαν, όχι τα μισά από αυτά, αλλά απολύτως τίποτα (εκτός από τα γνωστά σε όσους δεν είχαν προνοήσει).
    Όλα αυτά ίσως να μην κάνουν τα μοντέλα 08-09 ζημιάρικα αλλά σίγουρα κάνουν τα πιο καινούρια μοντέλα πιο αξιόπιστα. Για το 12αρι έχω διαβάσει μόνο για κάποιο πρόβλημα στο σώμα ψεκασμού.

    Τουλάχιστον ας κοιτάξει για μοντέλα του 10 και μετά που είχαν δεχτεί αρκετές περιποιήσεις παντού, ακόμα και στην ανάρτηση.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex k8 Προβολή μηνύματος
    οι αναρτησεις στο κτμ ειναι κουραστηκες και σκληρες οταν θα πας σιγα σιγα σε χωματοδρομο με μεγαλες πετρες, οταν ανοιξεις το γκαζι σου εξαφανιζονται ολα και απλα περνας λες και δεν υπηρχαν!
    Ή θα είναι μαγικό χαλί στις χαμηλές ταχύτητες ή θα τα κάνουν όλα ίσωμα στις υψηλές. Το βάρος της μηχανής δεν της επιτρέπει να τα έχει και τα δύο, όπως πχ το adv. Σε καμία περίπτωση δεν μπορουν να χαρακτηριστούν ιδανικές για commuting και ο προσανατολισμός τους είναι σαφέστατος.

    Σίγουρα μπορεί να χαρακτηριστεί all around όπως επίσης και ένα R1. Κανένα δεν είναι απαγορευτικό για κάθε μέρα αλλά σίγουρα οι ιδιοκτήτες τους κάνουν αρκετούς συμβιβασμούς έχοντας σαν αντιστάθμισμα τον πράγοντα φαν. Με αυτή την προοπτική το κτμ είναι η μοναδική του επιλογή.
    Στο debate όμως μεταξύ ktm - xtz όσον αφορά το ποίο είναι καταλληλότερο για do it all, το κτμ χάνει αλλά όχι τόσο, ώστε το άλλο να αποκτήσει αυτοδυναμία.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex k8 Προβολή μηνύματος
    εγω εχω ενα γραναζι μικροτερο πισω και δεν εχω θεμα πουθενα(η χρηση που κανω ειναι ασφαλτος και ανοιχτο χωματοδρομο)
    με 9000χλμ το πηρα και τωρα εχω 66000
    Όσο δεν θα έχω πρόβλημα και εγώ αν του βάλω ένα γρανάζι μεγαλύτερο πίσω για να γίνει πιο αξιόμαχο στο χώμα.


    Όλα αυτά είναι μπαλώματα για να κάνουν την συμβίωση μαζί τους δυνατή, όχι ιδανική.

    Το θέμα είναι με τι θα επιλέξει να συμβιβαστεί. Πάντως ουτε εγώ πιστεύω πως θα το μετανιώσει αν πάρει κτμ (πράγμα που το ξέρουμε απ' τη δευτερη σελίδα). Αν πάρει όμως τενερε δεν ξέρω. Αν ήμουν στη θέση του η ζυγαριά θα έγερνε προς το κτμ, τώρα όμως που ξέρω τόσο καλα το χτζ δεν μπορουσα να αφήσω το θρεντ να πάρει το δρόμο που είχε στην αρχή χωρίς να του πω πως αξίζει να το δοκιμάσει.
    Sent from me using a computer.

  8. #68
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Αφου πιάσαμε τα 'μαμά' XT υπάρχει και η επιλογή του 660R που είναι σημαντικά φτηνοτερο και αρκετά ελαφρύτερο απ'το Z
    Συνημμένο 330287
    Μην συνεχίζεται να ποστάρετε τούμπανα γιατί σας έχω μερικά που θα σας τρέχουν τα σάλια.

    Πχ..

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	tenere.jpg 
Προβολές:	204 
Μέγεθος:	105,9 KB 
ID:	330315
    Sent from me using a computer.

  9. #69
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Μην συνεχίζεται να ποστάρετε τούμπανα γιατί σας έχω μερικά που θα σας τρέχουν τα σάλια.

    Πχ..

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	tenere.jpg 
Προβολές:	204 
Μέγεθος:	105,9 KB 
ID:	330315
    Πλυνε τα σαμαρια ρε Daz.. Αισχος.
    MADE IN JAPAN 日本製

  10. #70
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Πλυνε τα σαμαρια ρε Daz.. Αισχος.
    Τώρα που καθάρισα την αλυσίδα ήρθε η ώρα τους.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	tenere2.jpg 
Προβολές:	206 
Μέγεθος:	99,2 KB 
ID:	330316
    Sent from me using a computer.

  11. #71
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.571
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Μην συνεχίζεται να ποστάρετε τούμπανα γιατί σας έχω μερικά που θα σας τρέχουν τα σάλια
    Πχ..

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	tenere.jpg 
Προβολές:	204 
Μέγεθος:	105,9 KB 
ID:	330315
    Μπα,ψηφίζω domi
    RIDE MORE TALK LESS

  12. #72
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    κραδασμους νομιζω οτι εχει ελαχιστους για μονοκυλινδρο και κτμ,δεν εχω οδηγησει 640 αλλα σε συζητηση μου εχουν πει οτι δεν εχουν καμια σχεση!
    daz για να ειμαι ειληκρηνης πρωτη φορα ακουω για αυτα τα προβληματα εκτος της βιδας.εγω εχω αλλαξει ενα κοκορακι και εναν ανορθωτη και ολα τα αλλα τα αναλωσιμα
    το γραναζι μπηκε ενα δοντι μικροτερο γιατι οταν αλλαξα αλυσιδογραναζα ηθελα πορτοκαλι και ο μαστορας ειχε εκεινη την ωρα με ενα δοντι μικροτερο,να σου πω μου αρεσει που ειναι ελαφρως ξεκουραστο σε μεγαλη ταχυτητα,σε μικρες ταχητητες δεν καταλαβαινω διαφορα,χωμα δεν το εχω παει σε τοσο τεχνικα κομματια για να καταλαβω κατι σε πολυ χαμηλη ταχυτητα
    ειπαμε και εγω για tenere ημουν και πιστευω οτι καποια στιγμη θα περασει απο τα χερια μου

  13. #73
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Και εγώ το ίδιο, Και ο v stormer πάλι ελάχιστα είχε αντιμετωπίσει με 08 του. Στα στανταράκια μαζί με αυτά που είπες είναι και οι καθρέφτες που ουσιαστικά είναι ανάξιο αναφοράς, ο αισθητήρας του σταντ και οι βίδες που συγκρατούν το προστατευτικό (?) του ψυγείου οι οποίες μπορεί να το τρυπήσουν (αν θυμάμαι καλά). Τα περισσότερα αντιμετωπίζονται με εύκολο τρόπο και κάποια εντελώς ανέξοδα αρκεί να τα γνωρίζεις.
    Δεν συνεχίζω γιατί δεν θέλω το θρεντ να πάρει λάθος δρόμο ούτε όσοι το διαβάζουν να πάρουν λάθος εντυπώσεις. Είναι προς τιμήν της της κτμ που οι κινητήρες της βελτιώνονται ή δέχονται περιποιήσεις κάθε 2ετία.
    Τα πρώτα μοντέλα ήθελαν αλλαγή λαδιού κάθε 5.000 χλμ. μετά κάθε 7,500 και τα καινούρια κάθε 10,000χλμ. Δεν ξέρω αν άλλαξε η ποσότητα λαδιού ή σε συνάρτηση με κάτι άλλο αλλά ακόμα και από τους διαφορετικούς κυβισμούς καταλαβαίνουμε ότι ο κινητήρας αυτός των 15 κιλών και περίπου 60 ίππων δεν έμεινε χωρίς τις ανάλογες περιποιήσεις και αλλαγές όπως των ΧΤ πχ που είναι ίδιος και απαράλλαχτος εδώ και μια 10ετία ενώ δεν είναι και πολύ διαφορετικός απ' αυτόν της προηγούμενης δεκαετίας.

    Το να θέλουμε το πιο καινούριο μοντέλο λοιπόν έχει κάποιο νόημα με τα κτμ, εν' αντιθέση με τα ΧΤ.

    Οι κραδασμοί αυξάνονται ανάλογα με τις στροφές στο κτμ και σε γοργούς ρυθμούς ίσως είναι πιο έντονοι απ' ότι στο χτζ το οποίο όμως έχει μισού κιλού βαρίδια σε κάθε άκρη του τιμονιού μαζί με αποστάτες οι οποίοι έχουν βάσεις από (καουτσούκ???) ή κάτι τέτοιο για την απορρόφηση. Τις ίδιες περιποιήσεις μπορεί να δεχθεί και το κτμ αλλά οι κραδασμοί είναι και λίγο θέμα αναβάτη. Εμένα πχ αν δε μυρμηγκιάζουν τα χέρια μου δεν με απασχολούν καθόλου. Υπάρχουν πάντως και ειδικά τιμόνια που κάνουν τα μονοκύλινδρα να μοιάζουν ηλεκτρικά (απ' ότι ισχυρίζονται οι κατασκευαστές τους).

    Στο θέμα σασμάν, κανένα δεν είναι τέλειο εκτός κι αν μιλάμε για το κτμ σε συνθήκες εντούρο. Το Ζ όμως είναι απείρως καλύτερο για συνθήκες commuting. Όσο πιο δύσκολα και τεχνικά γίνονται τα πράγματα εκτός δρόμου, τόσο πιο πολύ θα θέλεις μια κοντύτερη πρώτη χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι πάρα πολύ μακριά για να αντιμετωπίσεις το οτιδήποτε. Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι άριστη, με τις σχέσης να μακραίνουν σταδιακά και την 5η σε ρόλο overdrive. Παρόλο που με το στάνταρ γρανάζομα η ροπή μας κάνει να νομίζουμε ότι θέλουμε ακόμα πιο μακριά σχέση στο ταξίδι, η δύναμη και το στροφόμετρο μας διαψεύδουν. Οι μακριές σχέσης "απλώνουν" τη ροπή και δίνουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα απ' το κτμ, ενώ μικρότερο γρανάζι πίσω θα χρειαστεί μόνο σε συνθήκες trial.
    Sent from me using a computer.

  14. #74
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.571
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Δεν ξέρω αν άλλαξε η ποσότητα λαδιού ή σε συνάρτηση με κάτι άλλο αλλά ακόμα και από τους διαφορετικούς κυβισμούς καταλαβαίνουμε ότι ο κινητήρας αυτός των 15 κιλών και περίπου 60 ίππων





    Στο θέμα σασμάν, κανένα δεν είναι τέλειο εκτός κι αν μιλάμε για το κτμ σε συνθήκες εντούρο. Το Ζ όμως είναι απείρως καλύτερο για συνθήκες commuting. Όσο πιο δύσκολα και τεχνικά γίνονται τα πράγματα εκτός δρόμου, τόσο πιο πολύ θα θέλεις μια κοντύτερη πρώτη χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι πάρα πολύ μακριά για να αντιμετωπίσεις το οτιδήποτε. Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι άριστη, με τις σχέσης να μακραίνουν σταδιακά και την 5η σε ρόλο overdrive. Παρόλο που με το στάνταρ γρανάζομα η ροπή μας κάνει να νομίζουμε ότι θέλουμε ακόμα πιο μακριά σχέση στο ταξίδι, η δύναμη και το στροφόμετρο μας διαψεύδουν. Οι μακριές σχέσης "απλώνουν" τη ροπή και δίνουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα απ' το κτμ, ενώ μικρότερο γρανάζι πίσω θα χρειαστεί μόνο σε συνθήκες trial.
    Ε όχι και 15 κιλά ο κινητηρας του 690,λίγο κατω απο 40 είναι.
    Για σφιχτες χωμάτινες διαδρομές(trial) εκτός της κλιμακωσης της πρώτης και δευτερης σχεσης χρειάζεται επίσης η διαχείριση καυσιμου να είναι άριστη(ειδικά στο ξεκινημα).Και απ'οτι θυμάμαι το Z οπως και πολλά άλλα ψεκαστά μοντέλα έχουν ένα θεματάκι σε αυτό το σημείο,άλλα περισσότερο αλλα λιγότερο.Δεν έχω ιδέα το 690 πως συμπεριφερεται,αλλά πιστευω ότι το χαμηλό του βάρος σε τέτοιες συνθήκες θα αντισταθμιζει κάπως την (πιθανή)μη άριστη λειτουργία του ψεκασμου.
    Επίσης σε τεραιν trial χρειάζεται μικρότερο γρανάζι μπροστά και όχι πίσω.
    RIDE MORE TALK LESS

  15. #75
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/06/2009
    Μηνύματα
    357
    και το κτμ εχει θεμα με τον ψεκασμο στις χαμηλες στροφες.το σωνει ο επιλογεας που εχει για την αλλαγη χαρτων, βεβαια υπαρχουν και πολλες μοντες που μπορεις να κανεις για να σταματησουν τα αποτομα στα χαμηλα (υπαρχουν στα ξενα φορουμ)στα καινουργια εχει αλλαξει η κεφαλη και εχει 2 μπουζι
    ο κινητηρας νομιζω ζυγιζει 38κιλα στα πρωτα μοντελα και ο κυλινδρος του ειναι νικασιλ

Σελίδα 5 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. BMW G650 Xchallenge vs KTM 690 Enduro
    από eurotreno2002 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2011, 15:54
  2. Husqvarna Sm610 VS. KTM 690 poio?
    από SwAToNeR στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 50
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2011, 15:34
  3. test ride KTM 690 enduro
    από TOMASKTM στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2008, 14:14
  4. KTM 690 enduro R
    από Free Filip στο forum KTM
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2008, 11:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF