Σελίδα 5 από 10 ΠρώτοΠρώτο 12345678910 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 142

Θέμα: KLR-250(Kawasaki) 1984 - 2005

  1. #61
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CustomBoy Προβολή μηνύματος
    επίσης,προσεχώς θα γίνει απόπειρα να ανοιξω τα οργανα συμφωνα με οδηγίες του giorgos.bmw οπως εκανε στο DT για να απομωνόσω τον κόφτη ο οποιος πρεπει να βρίσκεται στα όργανα..θα προσπαθησω να βγάλλω και φωτό...


    Ακόμα...για οποιον ενδιαφέρεται...να ξερει οτι ΔΕΝ υπάρχει ολοκληρομένο MANUAL της μηχανής,αλλα ο ιδιοκτήτης ,πρεπει να έχει το MANUAL απο το KLR600(που ειναι ιδιο ) και το ''συμπληρωματικο'' (κατα την εταιρία) του 250!!!
    ΄
    Αυτό που γράφεις για το service manual ισχύει.
    Το Supplement που περιγράφει όλες τις εργασίες οι οποίες ειναι διαφορετικές απο του 600 το κατεβαζεις απο εδω
    http://www.kawasaki.nu/af/Upload/Man...24-1051-08.pdf

    Και του KLR600 απο εδω:
    http://atemp.anham.com/Upload/Vehicl...viceManual.pdf

    Το να αλλάξεις γρανάζι εμπρός χωρίς να ξέρεις τι θέλεις το βλέπω άσκοπο και θα σε μπερδέψει.

    Κόφτη το KLR 250 δεν έχει, μην τα ανοίξεις άδικα τα όργανα.

    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #62
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    εχω πολυμπερδευτεί με το θέμα ''κόφτης''...συμφωνα με όσα εγραψε εδώ ο συνφορουμίτης ->
    Όσα μηχανάκια έχουν στο κοντέρ λαμπάκι SPEED έχουν κόφτη.
    ποστ 36 (http://www.moto.gr/forums/showthread...=1#post2553184 )

    προβληματίστικα και είπα να επιχειρήσω μια ''εγχείρηση''...και το δικο μου κοντερ εχει κοκκινο λαμπακι το οποιο αναβει μετα τα 80 (κοντερ παρακάτω σε φωτό)...

    Θα δώ τι θα κάνω εν τελει...


    Για το γρανάζι,αποφάσισα για την ώρα να μην πειράξω κάτι παραπάνω...(Y) λάστιχα πρεπει να μπούν καινουρια,και ίσως μια λιγο μεγαλυτερη δισκόπλακα μπροστα (αν ειναι εφικτό!)
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων 2015-02-03-912.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από CustomBoy; 05/02/2015 στις 13:38.

  3. #63
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CustomBoy Προβολή μηνύματος
    εχω πολυμπερδευτεί με το θέμα ''κόφτης''...συμφωνα με όσα εγραψε εδώ ο συνφορουμίτης -> ποστ 36 (http://www.moto.gr/forums/showthread...=1#post2553184 )

    προβληματίστικα και είπα να επιχειρήσω μια ''εγχείρηση''...και το δικο μου κοντερ εχει κοκκινο λαμπακι το οποιο αναβει μετα τα 80 (κοντερ παρακάτω σε φωτό)...

    Θα δώ τι θα κάνω εν τελει...


    Για το γρανάζι,αποφάσισα για την ώρα να μην πειράξω κάτι παραπάνω...(Y) λάστιχα πρεπει να μπούν καινουρια,και ίσως μια λιγο μεγαλυτερη δισκόπλακα μπροστα (αν ειναι εφικτό!)
    χμμμ

    Το διάβασα το ποστ του giorgos_bmw, αλλά φοβάμαι πως δεν έχει δίκιο.
    Εχω πολλά παραδείγματα με μηχανάκια που εχουν λαμπακι που αναβει στα 80 αλλά πάνε κανονικά την τελική τους και απ' όσο γνωρίζω το KLR δεν εχει κανενα κόφτη.
    Απ οτι θυμάμαι ειχες αναφερει οτι ψαχνόσουν για την τελική του KLR σου και ειχες παρει πολλές απαντήσεις. Τελικά είχες γραψει οτι δεν ανοιγες τερμα το γκάζι, σωστά?

    Επίσης αν πραγματικά έχεις μετρήσεi σωστά την κατανάλωση και καίει 6/100 είναι πολύ και δεν την θεωρώ normal κατανάλωση για KLR250.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #64
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    πολύ σωστά ειχες διαβάσει..!!κ εξηγώ! ...το μηχανάκι το εχω δοκιμασει και με 1 και με 2 ατομα και στην εθνικη...το μόνο που εχει επάνω ειναι μια εξατμιση (τελικο) motosport...
    γεμίζοντας καλά όλες τις ταχυτητες,και στην εθνικη ναι μεν εχω γράψει οτι εχω δει΄καποια ταχυτητα(100-110πχ ) ομως μπορεί να ειμαι εγώ ο περίεργος ή ,ίσως εξακολουθώ να κάνω κάτι εγώ λαθος,ή να μην τις γεμίζω σωστά,ή να μην ανοιγω τερμα τη διαδρομή του γκαζιου..

    αυτο για το λαμπάκι ειναι δικοπο μαχαίρι οντως....

    τώρα για την κατανάλωση...πάντα κατα προσέγγιση..ίσως ειναι και λιγότερο... αντε κανα λίτρο κάτω δηλαδη...αναλογα και το χειρισμό ,και τα ανοιγματα,ειναι και παλιο μηχανάκι...τι αναλογίες θα επρεπε να περιμενω στην κατανάλωση λες...


    ΥΓ οσον αφορα τις τελικές !! ντάξει..παλιό 250ειναι,και οχι για επιδοσεις ταχυτητας...τα ξερουμε αυτα !

  5. #65
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    το κόκκινο λαμπάκι πότε ανάβει ;
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  6. #66
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    με το που περασει ενα κλικ τα 80 !...

  7. #67
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    απο οτι θυμαμαι το κοκκινο λαμπακι αναβε στα 80χλμ/ωρα σε μοντελα παραεισαγωγης ιαπωνικων προδιαγραφων λογω οριου ταχυτητας που ισχυε στην ιαπωνια και δεν νομιζω οτι εχει σχεση με την υπαρξη ή μη κοφτη

  8. #68
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    πιθανότατα αυτο ισχυει ,και στο δικό μου, πρήζω και εγω με ερωτήσεις εδω πέρα,αλλα καλυτερα να ρωτάς τους πιο εμπειρους παρα να κάνεις επεμβάσεις μη αναστρέψιμες μετα..χαχαχ

  9. #69
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CustomBoy Προβολή μηνύματος
    πιθανότατα αυτο ισχυει ,και στο δικό μου, πρήζω και εγω με ερωτήσεις εδω πέρα,αλλα καλυτερα να ρωτάς τους πιο εμπειρους παρα να κάνεις επεμβάσεις μη αναστρέψιμες μετα..χαχαχ
    αδερφέ κάτσε γιατί θα τρελαθούμε. Το πιθανότατα τι σημαίνει; Ανάβει Ή δεν ανάβει;
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  10. #70
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    το πιθανοτατα φιλε πάει στο ->
    λογω οριου ταχυτητας που ισχυε στην ιαπωνια και δεν νομιζω οτι εχει σχεση με την υπαρξη ή μη κοφτη
    συγνώμη για τη λαθος διατυπωση...


    το λαμπακι ΑΝΑΒΕΙ με το που περασει η βελόνα ενα κλικ τα 80...

  11. #71
    Το έχω ξαναγράψει νομίζω: Το κόκκινο λαμπάκι είναι αυτό που περιγράφει ο toyar,και δε συνεπάγεται απαραίτητα την ύπαρξη κόφτη.Συν το ότι κόφτη στις ταχύτητες που αναφέρεις δε θυμάμαι σε κανένα μοντέλο ιαπωνικών προδιαγραφών. Κάτι άλλο συμβαίνει πιθανότατα.

  12. #72
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    παντως εχει τυχη μοτερ να συμπεριφερεται σαν να εχει κοφτη λογω ελλατωματικου μπουζοκαλωδιου
    δηλαδη να δουλευει καλα χαμηλα και να κοβει απο ενα σημειο και πανω

  13. #73
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    μεχρι τα 60-80 ανεβαζει αεράτα,και νορμαλ,μετα μενει σταθερο...

    Τεσπα..θα προσπαθησω να το ξαναδοκιμασω το σαββατο που θα κινηθώ εθνική..και θα δώ τί ενδειξεις θα πάρω

  14. #74
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Δηλαδή θέλετε να πείτε πως τελικά υπάρχει κάποιου είδους κόφτης για KLR250?
    Και επίσης τι σχέση έχει ένα λαμπάκι που έχουν και τα παπιά και τα αυτοματα το οποίο ανάβει στα 80 ή στα 50 ή δεν ξέρω που λόγω κάποιας τοπικής νομοθεσίας με κόφτη?

    Τελικά έχουν γραφτεί τόσες ερωτοαπαντήσεις και ο φίλος δεν μας έχει πει αν το μηχανάκι ανεβάζει στροφές, πόσες περίπου είναι αυτές και πόσα χιλιόμετρα έχει γράψει το κοντέρ.

    5 σελίδες για να πούμε ιντερνετικές γνώμες για το ΑΝ το μηχανάκι ανεβάζει σωστά. Νταξ...
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  15. #75
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    ρε παιδια,το thread το ανοιξα για να υπαρχει γενικοτερα για το μηχανακι...αν υπαρχει πρόβλημα που γραφω για το δικο μου εδω μεσα,και λυνουμε καποια θεματα τοτε νταξ...

    endopandou...ξεκινησα το θεμα με το λαμπακι,ορμώμενος απο καποια πραγματα που μου ειπε ο giorgos.bmw σχετικα με αυτο...τσεκαρε αν θελεις το ποστ #62 παραπανω....

    το μηχανάκι ανεβάζει στροφες 6-7χιλ το παω ,κανονικες αλλαγες κανω πια,δεν το σκιζω για να δώ αν ανεβαζει....

    και τωρα για τα χιλιομετρα που λες...πιστευω εχει γυρω στα 60.000 το μηχανακι(συμφωνα με το χαρτί του προηγουμενου κτεο+ οσα εχω κάνει εγω οσο καιρο το εχω)

Σελίδα 5 από 10 ΠρώτοΠρώτο 12345678910 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Kawasaki KLR 250
    από betover στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 06/02/2007, 15:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF