Είμαστε ήδη 1 sec κάτω από το περυσινό χρόνο?
Είμαστε ήδη 1 sec κάτω από το περυσινό χρόνο?
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 06/02/2015 στις 11:33.
O ρυθμος του Ιαννονε ειναι πολυ αθλιος σε σχεση με τον καλυτερο χρονο που εκανε και ειναι μισο δευτερο μπροστα απο Ντοβι. Μπορει και να μιλαμε για κοτσαδουρα. Και αυτο φαινεται απο τον Μπραντλ , Αλειξ , βινιαλες κτλ. που εχουν μαλακοτερο στην διαθεση τους.
Γυριζε 2:01 top εως εως 2:02 χαμηλο. Παρομοιο χρονο με τον σμιθ που εχει ενα μικρο τραυματισμο στον αστραγαλο.
Την ιδια στιγμη ηταν και ο μικρος εσπαργκαρο εξω και γυριζε απο οτι ειδα ενα χρονο στο 2:00.9 , μερικους κοντα στο χαμηλο 2:01 και μετα γυριζε απο 2:01.3 εως 2:01.5.
Πριν απο λιγο βγηκε ο Ιαννονε εξω και ξαμπηκε.
Πρωτο γυρος στο 2:02.7 και ο επομενος στο 2:02.3
Την ιδια στιγμη ο Καλ γυρισε 2:02.5 και 2:02.1.
Οι χρονοι δεν λενε τιποτα ειδικα ο ενας μεμονομενος απο μαλακοτερο και με λιγα λιτρα καυσιμο.
Απλως μια ιδεα για το τι μπορει να κανει μια μοτο με το μαλακοτερο στον απολυτο γυρο σε σχεση με τα καθαροαιμα εργοστασιακα....
MotoGP Sepang Test 2014
Session 3 as of 06/02/2014 http://www.motogp.com/en/TestResults...pang+Test+2014
Sepang MotoGP test times - Friday 2015 (Final)
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 58.867s (Lap 8/52)
2. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 59.006s | +0.139s (11/41)
3. Andrea Iannone ITA Ducati Team (Desmosedici GP14.3) 1m 59.388s | +0.521s (11/47)
4. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 59.401s | +0.534s (11/49)
5. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 59.624s | +0.757s (12/55)
6. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 59.851s | +0.984s (8/50)
7. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP14.3) 1m 59.874s | +1.007s (5/33)
8. Stefan Bradl GER Forward Racing (Forward Yamaha) 2m 0.294s | +1.427s (10/49)
9. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 0.384s | +1.517s (26/50)
10. Aleix Espargaro ESP Team Suzuki MotoGP (GSX-RR) 2m 0.486s | +1.619s (13/36)
11. Cal Crutchlow GBR CWM LCR Honda (RC213V) 2m 0.536s | +1.669s (19/67)
12. Maverick Vinales ESP Team Suzuki MotoGP (GSX-RR) 2m 0.964s | +2.097s (12/51)
13. Danilo Petrucci ITA Pramac Racing (Desmosedici GP14.1) 2m 0.970s | +2.103s (11/48)
14. Hiroshi Aoyama JPN Honda Test Rider (RC213V/RC213V-RS) 2m 1.029s | +2.162s (6/46)
15. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Desmosedici GP14 Open) 2m 1.183s | +2.316s (27/57)
16. Michele Pirro ITA Pramac Racing (Desmosedici) 2m 1.232s | +2.365s (10/56)
17. Scott Redding GBR Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 2m 1.263s | +2.396s (65/67)
18. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RC213V-RS) 2m 1.508s | +2.641s (13/52)
19. Loris Baz FRA Forward Racing (Forward Yamaha)* 2m 1.624s | +2.757s (6/46)
20. Jack Miller AUS CWM LCR Honda (RC213V-RS)* 2m 1.895s | +3.028s (3/50)
21. Alvaro Bautista ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 2m 1.924s | +3.057s (60/63)
22. Mike di Meglio FRA Avintia Racing (Desmosedici GP14 Open) 2m 2.128s | +3.261s (48/49)
23. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RC213V-RS) 2m 2.297s | +3.430s (18/43)
24. Eugene Laverty IRL Drive M7 Aspar Honda (RC213V-RS)* 2m 2.334s | +3.467s (55/57)
25. Katsuyuki Nakasuga JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2m 2.363s | +3.496s (3/22)
26. Takumi Takahashi JPN Honda Test Rider (RC213V/RC213V-RS) 2m 3.113s | +4.246s (11/64)
27. Alex de Angelis RSM Octo IodaRacing (ART) 2m 3.471s | +4.604s (22/32)
28. Marco Melandri ITA Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 2m 3.641s | +4.774s (61/61)
Fastest Day 2 time:
Jorge Lorenzo SPA Yamaha 1m 59.963s
Fastest Day 1 time:
Marc Marquez SPA Honda 2m 0.262s
Official Sepang MotoGP records:
Best lap:
Marc Marquez SPA Honda 1m 59.791s (2014)
Fastest race lap:
Marc Marquez SPA Honda 2m 1.150s (2014)
Fastest 2014 pre-season time (and previous unofficial Sepang record):
Marc Marquez ESP Honda 1m 59.533s (Feb. 6th)
http://www.crash.net/motogp/results/...day-final.html
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 06/02/2015 στις 11:19.
Ά...κάτι παρπάνω από μισό δευτερόλεπτο...still, impressive enough.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Στα Honda Marc
Ντάνος
τα συνολικά γυρολόγια εδώ http://resources.motogp.com/files/te...ion=1423217392
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
MotoGP, Rossi: all right ... Honda apart
Friday, 06 February 2015 11:48 by Matteo Aglio - MotoGP
Valentino Rossi - GPOne.com
The trial of strength shown today by Honda does not seem to have worried too men Yamaha, at least in words. If Marquez was amazing in the lap and Pedrosa in the rhythm, Rossi and Lorenzo held blow on a track that enhances the characteristics of the motion of Iwata. They are the first opponents not to underestimate the M1, although the RC213V was a cut above and the Doctor does nothing to deny it .
Valentino, what is the balance of the day after yesterday's problems?
" I'm definitely more pleased. It was a good day and we completed all the work program , this allows us to have a better idea in anticipation of the next test . "
Also satisfied of your time?
" The 1'59 "401 today is the best tour I've ever done here at Sepang, compared to last year I was faster than three tenths. The improvement was less than yesterday. I knew that today was an important day, which would give all my best. I was hoping to be close to Honda, instead there is half a second to recover . "
You have also completed a race simulation.
" In the long run the 'goal was not the absolute performance but to try the new parts . All in all I had a good pace. The conditions were better than what we found in the GP last year and my pace was faster, I suffered yet to tire wear but not too much. I did the experiments, for example, I used a fork that I have not discarded but on this track I like less than what I usually do . "
What is the downside of these tests?
" The speed of the Honda! (laughs) Marquez did not surprise me that much, did a tour of the madonna. Marc and Dani were quicker than us and are even more effective for us on the brakes . "
They are a step forward.
" I would not give an opinion so sharply, I depend very much on track to track , here in Sepang are better than us but that does not mean they are everywhere. The M1 is driving very well, I got a positive feeling from this test . We just have to work and in the next test we will have the new transmission will help us . "
How would you rate the performance of Ducati and Suzuki?
" Iannone did a good lap, although the extra-soft rubber provides a nice benefit. Dovizioso went wrong in the long run. I saw the track Viñales, already driving well, but the Suzuki loses some more 'on the straight . "
Read more: MotoGP, Rossi: tutto bene... Honda a parte http://www.gpone.com/en/201502061591...#ixzz3Qz5BTms7
.
Follow us: @gponedotcom on Twitter | GPOnecom on Facebook
Με μια λέξη.... σκατά....
http://www.gpone.com/2015020615909/L...s-Aprilia.html
ανανήψαντας
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Τα 2:07 και 2:11 του ροσσι αλλαχτηκαν με κατι ενδιαμεσο. Το ιδιο εγινε περιπου απο τον 16ο εως τον 19ο.
Οι χρονοι του μαρκεζ εγιναν στις 15:00 οταν η πιστα ηταν σε χειροτερη κατασταση απο τις προσπαθεις των υπολοιπων. Με γεματο το ρεζερβουαρ και καινουρια λαστιχα ο ροσσι φαινεται οτι υποφερει λιγο στην αρχη και φενεται εξαλου διπλα στο race pace.
Οι χρονοι πεφτουν αναλογικα σε ολους πανω κατω. Ο λορενθο δεν επεσε κατω απο 2:01.4 και κατω κ φαινεται οτι ειναι δυνατος στο τελος. Η διαφορα των 2:01.189 και 2:01.220 σε σχεση με το 2:01.371 που εγινε μολις λιγων γυρων πριν, μπορει να μην θεωρεται πολυ για τα χοντα αλλα για τον λορενθο , το Μ1 και το ρυθμο του (και του ροσσι) ειναι πολυ ,που μπορει να σημαινει οτι ειχε να δωσει και αλλο εκει κοντα . Φαινεται οτι με λιγοτερο καυσιμο και κοντα στο αδειο ρεζερβουαρ και με φθαρμενα τα λαστιχα το γιαμαχα εχει περισσοτερες πιθανοτητες να εξισσοροπηθει στους χρονους με το επιθετικο χοντα (στους χρονους του αγωνα παντα). Το seamless στα κατεβασματα στην αρχη λογικα θα φερει μερικα προβληματα σε αυτον τον τομεα και η ισσοροπια θα ερθει μετα απο αρκετες ωρες στην πιστα. Εκτος αν το καθυστερουν λογικα γι αυτο τον λογο (που το αποκλειω)
Λογικα θα μας λυθει η απορια σε 2 βδομαδες.
![]()
Τελευταία τροποποίηση από mario27; 06/02/2015 στις 23:08.