Για να γίνει αυτό πρέπει να αφαιρεθεί όλο το πλαστικό μαζί με τη βάση που βιδώνει στο υποπλαίσιο και να αφαιρεθεί αυτή η βάση.
Sent from me using a computer.
Το ξέρω daz, του έστειλα πμ που φαίνεται βήμα-βήμα με φωτό η διαδικασία. Είναι από τεχνική παρουσίαση για την αντικατάσταση ανάρτησης στο Tenere.
Edit: τώρα είδα πως του έστειλες κι εσύ σχετικό λινκ, πως δε το πρόσεξα νωρίτερα... ωραίο και σαφές!
Τελευταία τροποποίηση από STF; 09/11/2014 στις 19:43.
Παιδιά χαιρετώ και εγώ μετά απο καιρό...
45.000χιλ χωρίς πρόβλημα.......
Ολα καλά!!!!!
Kαλημέρες παιδιά! Αν και τα έχουμε πει μιας και κοντεύω 50.000χλμ απροβλημάτιστα φυσικά, ήρθε η ώρα να αλλάξω γραναζοαλύσιδα για 2η φορά.
Το πρώτο μαμίσιο σετ το άλλαξα στις 20.000χλμ λίγο πριν σκορπίσει αντικαθιστώντας το με σετάκι της DID (χρυσό) και παρόλο που δεν πολυπροσέχω την αλυσίδα έβγαλε ήδη 28.000χλμ. στο όριο να διαλυθεί φοβάμαι επίσης.
Τώρα πια μετρώντας και το μισό € προσανατολίζομαι σε φθηνότερη λύση μια Regina Z-ring στα 80€ περίπου ή κλασσικά σε DID απλή στα 110€.
Φοράει κανείς Regina εδώ μέσα; Αν ναι ποιες οι εντυπώσεις; Τα 30€ διαφορά έχουν κάποιο νόημα ή θα την πάρω στα χέρια (σε σχέση με την DID) και θα σιχτιρίζω την τσιγγουνιά μου;
YΓ. Η χρήση του moto είναι σε πεδία υπεραστικά / ταξιδιωτικά.
H regina θα σε βγάλει όσο και η μαμά, αφου η μαμά είναι regina.
Αυτή να βάλεις πακέτο με τα γρανάζια.
http://www.makinaparts.com/lang-en/y...et-did-en.html
Sent from me using a computer.
Να ρωτησω κατι τωρα εγω;;
Το μηχανακι κανει ενα εντονο τριξιμο οταν το καβαλας,και ευθυνεται το ψαλιδι γι'αυτο,το βρηκα μετα απο ψαξιμο.
Το περιεργο ειναι οτι οταν ξεσφιγγεις την βιδα που κρατα τον αξονα ψαλιδιου,σταματα.
Οταν την σφιγγεις κανει παλι θορυβο,και εντονο.
Να την αφησω χαλαρη την βιδα να μην τριζει;;
Για ριχτε καμμια συμβουλη οι τενερεδες
O θόρυβος αυτός προέρχεται απο τα βελονοειδή ρουλμάν του ψαλιδιού.
Προφανώς ,έχουν ξεραθεί εδώ κ καιρό απο γράσσο ,κι έχουν οξειδωθεί απο νερά που έχουν μπεί μέσα ,με αποτέλεσμα κάποια να κολλάνε στην θήκη κ να τσιρίζουν κατα την περιστροφή του άξονα πάνω τους.
Το ξεμοντάρεις(το ψαλίδι) ,τα καθαρίζεις ενδελεχώς(τα κυλινδράκια κ τις φωλιές των ρουλμάν) ,ελέγχεις αν έχουν κολλήσει/παραμορφωθεί ,κι αν όχι ,τα γρασσάρεις καλά κ ξαναμοντάρεις τα πάντα όλα με τις σωστές ροπές.
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "
Με βλεπω για ρουλεμαν ψαλιδιου λοιπον,μιας και το εχω ξαναδει το εργο.
Μου φαινεται χλωμο να θελει μονο καθαρισμα και γρασαρισμα.
Ευχαριστω γατε
![]()
Επειδή είχα το ίδιο θέμα ,κι εγώ πίστευα οτι δεν θα τη γλύτωνα.
Μετά από πολύ καλό καθάρισμα μπίχλας κ σκουριάς ,δεν φάνηκε τελικά κάτι τραγικό ,κ με μπόλικο φρέσκο γράσσο ,είναι όλα ΟΚ εδώ κ 10.000 κμ.![]()
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "
Εμένα δεν έτριζε αλλά τα καθάρισα έτσι κι αλλιώς. Το ίδιο και τα ρουλεμάν του μοχλικού.
Sent from me using a computer.