Σελίδα 7 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789101112 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 205

Θέμα: ψαχνω πληροφοριες για βαραδερο μκ3

  1. #91
    ΠΑΝΑΗ



    Λεβέντη μου.....cbf μάλιστα..!!

  2. #92
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Φιλε τερενς...οχι μονο εχω καβαλησει βστρομ αλλα κ;ι ειχα για 4 χρονια την αλλη πατατια που λες μπεστ σελλερ το τρανσαλπ...τρανσαλπ και βστρομ ιδιες πατατες, βεβαια το βστρομ σιγουρο καλυτερο..και τα δυο μηχανακια ου εκθειαζεις δεν εχουν φρενα, με το τρανσαλπ ειχα 4 ψιλο σοβαρα ατυχηματα εξ αιτιας των φρενων , των ανυπαρχτων φρενω του..

    Δεν καταλαβαινω γιατι τον τομεα φρενα τον εχετε τοσο χαμηλα σε αξιολογηση....για μενα ειναι το α και το ω σε μαι μηχανη...με τ βρστορμ οταν το οδηγησα και φρεναρα εξοικιωμενος με τ αφανταστικα φρενα του βαραντερο, κοντεψα να φυγω πανω απο την μηχανη και να σπασω την μπαρα στα διοδια..μιλαμε μετα τα 160 στο κοντερ το μηχανακι απλα δεν φρεναρει οτι και μαγικα να του κανεις με σωληνακια υψηλης κ.λπ..

    Οσο για ταξιδι αστο φιλε μου..στα 8 μποφωρ οσα βστρομ συαντησα εβλεπα σκυμενους αναβατες να τρεμουνε πανω στην μηχανη με ταχυτητα 60 χλμ οταν το βαραντερο δεν ακταλαβαινει χριστο και παει στα 190 τελικη..

    Για μιλαω οτι ειναι ακυρη η συγκριση..και φιλε μου τερενς δες τα στοχεια...το βστρομ πουλησε γιατι ηταν φθηνο και με ενα καλο κινητηρα...το νεο βστρομ που του κανανε ενα απλο λιφτινγκ με 8 χιλιαρικα και βαλε ΠΑΤΩΣΕ σε πωλησεις και αν δεν ηταν η αστυνομια να αγορασει καμια 200σαρια απο αυτα δεν θα πουλαγε φυλο..

    Εμενα η γνωμη μου εινai οτι με λιγα χρηματα παραπανω παιρνεις καλα μεταχειρισμενα μοτορια οπως cbf1000, tiger, KTM 990,tdm και οχι ενα παπι που το παιζει μηχανη...

    Και φιλε τερενς πλεον μπορεις να βρεις μεταχειρσμενο βαραντερο με προικα σε αψογη κατασταση με 5.000 ευρω...δες αγγελιες στα διαφορα φορουμ..αν οχι να σου βρω...

  3. #93
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Ναι αλλα παραμενει μια επιλογη μονο για ταξιδι. Ενω το strom κανει τα παντα. Και ας ειναι ενα μεγαλο παπι οπως λες. Πολλες φορες ειναι καλο για ενα μηχανακι να ειναι αυτο ακριβως.
    Για τα φρενα παω πασο.
    Αλλα με λιγοτερο απο 5 χιλιαρικα παιρνεις strom με 4πιστονες Nissin και διαφορα αλλα καλουδια και εισαι κομπλε.
    MADE IN JAPAN 日本製

  4. #94
    Μέλος
    Εγγραφή
    05/02/2015
    Μηνύματα
    47
    Αν και νεος στο φορουμ παρακολουθω τα θεματα και ειπα να πω την γνωμη μου μηπως διευκολινω τους διαφωνουντες....το varadero ειναι ενα αρκετα βαρυ μηχανακι το οποιο το κανει λιγο πιο κουραστικο στην πολη απο το vstrom....αν υποθεσουμε οτι και τα 2 μηχανακια ειναι 3ετιας η' λιγοτερο τοτε το v-strom ειναι καλυτερη επιλογη σαν αισθητα πιο ελαφρυ...ΑΛΛΑ οπως και στο συγκεκριμενο θεμα αν μιλαμε για μηχανακι 5ετιας ++ τοτε η ζυγαρια γερνει αποτομα και υπερ του varadero..δυστηχως το v-strom οπως και τα περισσοτερα suzuki εχουν τραγικες τρομπες φρενων και στο περασμα του χρονου κανουν το φρεναρισμα να τεινει στο μηδεν...αν προσθεσουμε οτι οι αναρτησεις του στρομ ειναι χειρωτερες,προκαλουν μια μειξη ασαφειας που το καθιστα επικινδυνο....το βαραντερο μενει πιο σταθερο στο περασμα του χρονου...προσωπικα δεν θα επαιρνα κανενα απο τα 2...τα θεωρω "κακα" μηχανακια και πιστευω πως υπαρχουν κατα πολυ καλυτερα μηχανακια για την χρηση αυτη!!ελπιζω να βοηθησω το παλικαρι εστω και λιγο

  5. #95
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Νικ το varadero δεν θέλει επέμβαση στις αναρτήσεις? Τρόμπες αφτερ μαρκετ για το σουζούκι δεν υπάρχουν?

    Όλα τα μηχανάκια χρήζουν βελτίωσης σε κάποιους τομείς.

    Αν είναι δυνατόν να διαβάζουμε ότι τα φρένα του vstrom δεν βελτιώνονται με τίποτα.

    Άσε που μάλλον υπολείπονται πιο πολύ σε αίσθηση παρά σε αποτελεσματικότητα.

    Και αν το vstrom πούλησε σαν τρελό ήταν επειδή έκανε τα πάντα αρκετά καλά και όχι επειδή ήταν ή είναι το καλύτερο. Αλλά μήπως τελικά το καλύτερο για την κατηγορία είναι αυτό που μπορεί να κάνει τα πάντα μέτρια έως καλά σε οικονομική τιμή? Όχι δεν ταξιδεύει σαν varadero αλλά υπερτερεί σε όλους τους άλλους τομείς ενώ η διαφορά στην άνεση ταξιδιού δεν είναι καθόλου μεγάλη. Όχι τουλάχιστον για τον μέσο αναβάτη. Εκτός του ότι ήταν το πιο δυνατό στην κατηγορία του, ήταν και το πιο άνετο με χώρους για δύο και αποσκευές που θα ζήλευαν ακόμα και μεγαλύτερα.
    Ίσως κάποιοι το αγόρασαν επειδή έμοιαζε με μεγαλύτερο και ήταν πιο μπάνικο ενώ άλλοι επειδή έγινε μόδα ή επειδή άρεσε στο θηλυκά που όλοι οι παίδαροι γύριζαν με vstrom.
    Όλα αυτά όμως δεν έγιναν χωρίς λόγο. Ακόμα παραμένει ένα αξιοπρεπέστατο μηχανάκι, για την τιμή που το βρίσκεις, που σου προσφέρει όλα όσα υπόσχεται.

    Αντίθετα το varadero εκτος του έχει μειονεκτήματα που δεν διορθώνονται ποτέ δεν έγινε το νο1 στην κατηγορία του και πάντα ήταν πίσω απ' τον ανταγωνισμό σε πολλούς τομείς που οι περισσότεροι τους θεωρούν βασικότατους.

    Μ' αρέσει που όλοι λένε για τα φρένα του vstrom. Έγινε κι αυτό μόδα?
    Ο άλλος σε συζήτηση έβριζε τα φρένα του suzuki και όταν είδα το λιωμένο εμπρός και ανύπαρκτο πίσω λάστιχο στη μηχανή του ήθελα να τον ρωτήσω τι τα θέλει τα φρένα.

    Δεν υπάρχει νέος και παλιός στο φόρουμ. Υπάρχουν μόνο αυτοί που ξεχωρίζουν ότι είναι κουλάτζες και αυτοί που δεν έχουν ξεχωρίσει ακόμα.
    Sent from me using a computer.

  6. #96
    Μέλος
    Εγγραφή
    05/02/2015
    Μηνύματα
    47
    Δεν ειναι θεμα αντιπαραθεσης ουτε περιμενω να καταλαβει ο περισσοτερος κοσμος...αν σου πω οτι εχω οδηγησει Την μεγαλη πλειοψηφια μοτοσυκλετων(με εξαιρεση τα καινουρια ducati) και με αρκετα εχω κανει ταξιδια θα αλλαζε κατι??σου βαζω στοιχιμα πως οχι...παμε λοιπον στο θεμα μας....αν θα μου βρεις v-strom με αλλαγμενη τρομπα κερναω οτι θες!!!επισης το οτι εχει πουλησει πολυ δεν σημαινει απολυτως τιποτα...αλλωστε απαντησες μονος σου...η πλειοψηφια περνει το συγκεκρινενο μηχανακι γιατι ειναι μπουγιορικο και παει με την φρατζα-παντοφλα...επισης ειναι το καλυρετο στην κατηγορια του?αληθεια εχεις οδηγησει το ταπεινο βερσυς?αληθεια εχεις οδηγησει multistrada650 και ακομαχειρωτερα multi1000 να παθεις 2 εγκεφαλικα??και μιλαω και για αυτο γιατι βρισκεις στα ιδια λεφτα με ενα vstrom αφου μιλαμε για μεταχερισμενα...και αν θες σου αναφερω καιτα bandit..που κανουν για τα ιδια πραγματα ακριβως με το στρομ...αλλα το κανουν 10 φορες καλυτερα!!υπαρχουν και πολλα αλλα μοντελα...αλλα θα γραψω πολυ και δεν εχει νοημα...καλως σας βρηκα λοιπον

  7. #97
    Νικ την φρατζα και την παντοφλα οι βαραντεραδες την εκαναν μοδα
    Και μετα ακολουθησαν και οι βεστρομαδες

  8. #98
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.432
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Νικ την φρατζα και την παντοφλα οι βαραντεραδες την εκαναν μοδα
    Και μετα ακολουθησαν και οι βεστρομαδες



    Και οι TDMάδες τίποτα;;;;;;;
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  9. #99
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Και οι TDMάδες τίποτα;;;;;;;
    Αυτοι ειναι στην ιδια κατηγορια με τους 1200 gs,ειναι πιο τρεντυ

  10. #100
    Εγω τωρα γιατι ειμαι σιγουρος οτι τα φρενα του Bandit ειναι ιδια με του στρωματος; (απλα στο στρωμα αργησαν 1 χρονο να βαλουν τις 4πιστονες δαγκανες)
    Τις οποιες τετραπιστονες δαγκανες φορουσαν και καποια καβασακια (Ζουζουαρ 600αν δεν κανω λαθος, θα το ψαξω αργοτερα)
    Επισης ειμαι αρκουντως σιγουρος οτι μια αλλαγη λαδιων στο μπροστινο & ελατηρια θα βελτιωναν κατα πολυ το φρεναρισμα.

    Απο κει και περα, στο θεμα του φρεντ.

    Αν εξαιρεσει κανεις την γελοια καταναλωση του ΜΚ1, το Βαρα ειναι ενα τιμιο μηχανακι, που θα κανει πολλα πολλα χιλιομετρα απροβληματιστα.
    Το βαρος του ειναι ενα θεμα, μα οχι το μειζον (υπαρχουν κι αλλα μηχανακια στα 270+ κιλα).
    Το ζυγισμα του ομως ειναι ενα τεραστιο θεμα.
    Διοτι οσο πιο ψηλα το κεντρο βαρους, τοσο χειροτερο το πραγμα. (και το ΤζιΕς 1150, αν δεν κανω λαθος στα 270+ ειναι, αλλα η αισθηση του δεν εχει καμια σχεση με το Βαρα).

    Τωρα αυτα που ανεφερε ο Τερενς για το μπροστινο του, επισης πιστευω οτι με ελατηρια-λαδια, θα εφτιαχνε κατα πολυ η συμπεριφορα του.

    (Εγω παντως δεν θα το επαιρνα, απλα γιατι δεν μου αρεσει. Αν μου αρεσε τοσο, ωστε να το θελω διακαως, θα την εψαχνα στα φορα για το ποιες βελτιωσεις θα πρεπει να γινουν, θα συνυπολογιζα το κοστος και θα μαθαινα να ζω με τα κουσουρια του -που σχεδον ολες οι μοτο εχουν-).
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  11. #101
    Μέλος
    Εγγραφή
    05/02/2015
    Μηνύματα
    47
    Παιδια δεν αμφισβητισα οτι και το βαραντερο ειναι ξαι αυτο μηχανακι εντυπωσιασμου...αλλωστε το τονισα οτι δεν θα επαιρνα κανενα...οσο για το bandit που ανεφερε ο φιλος καλυτερα ειναι να το οδηγησει...και δεν μιλαμε μονο απο οδικη συμπεριφορα αλλα και απο γκαζι!!!

  12. #102
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    Επειδη τυχαινει να εχω εδω και κανα 2-3 μηνες το στρωμ,ψαχνομουν για βαραντερο και το βερσυς το ειχε 3 χρονια ο αδερφος μου να πω 2 πραγματα.
    1) βαραντερο ιδιας χρονολογιας με το στρωμ σε αναλογη κατασταση και εξτρα κλπ παμε + 2000€.
    το βερσυς ειναι και γαμω τα μηχανακια αλλα,το στρωμ στο ταξιδι ειναι απειρως πιο ανετο και επισης το βερσυς ειναι ενα ψηλο στρητ, δεν ειναι ον οφ.
    Για να βαλεις στην ιδια κατηγορια 2 μηχανακια δεν σημαινει οτι κοιτας την τιμη που τα βρισκεις.
    τα φρενα του στρωμ εχουν θεμα αισθησης οχι αποδοσης.το λεω εγω που ειχα υπολογισει αμεση αλλαγη δαγκανων.
    υγ.δεν με νοιαζει μια να κραξει καποιος το στρωμ,ξερω τι ειναι ξερω τι πηρα.
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  13. #103
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NICK39 Προβολή μηνύματος
    Παιδια δεν αμφισβητισα οτι και το βαραντερο ειναι ξαι αυτο μηχανακι εντυπωσιασμου...αλλωστε το τονισα οτι δεν θα επαιρνα κανενα...οσο για το bandit που ανεφερε ο φιλος καλυτερα ειναι να το οδηγησει...και δεν μιλαμε μονο απο οδικη συμπεριφορα αλλα και απο γκαζι!!!
    Πιθανοτατα το εχει οδηγησει.Τα φρενα του bandit ειναι κλασσικα susuki.Oχι καλη αισθηση,αλλα αποτελεσματικα.Κατι αναλογα με του v-strom.

  14. #104
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NICK39 Προβολή μηνύματος
    Δεν ειναι θεμα αντιπαραθεσης ουτε περιμενω να καταλαβει ο περισσοτερος κοσμος...αν σου πω οτι εχω οδηγησει Την μεγαλη πλειοψηφια μοτοσυκλετων(με εξαιρεση τα καινουρια ducati) και με αρκετα εχω κανει ταξιδια θα αλλαζε κατι??σου βαζω στοιχιμα πως οχι...παμε λοιπον στο θεμα μας....αν θα μου βρεις v-strom με αλλαγμενη τρομπα κερναω οτι θες!!!επισης το οτι εχει πουλησει πολυ δεν σημαινει απολυτως τιποτα...αλλωστε απαντησες μονος σου...η πλειοψηφια περνει το συγκεκρινενο μηχανακι γιατι ειναι μπουγιορικο και παει με την φρατζα-παντοφλα...επισης ειναι το καλυρετο στην κατηγορια του?αληθεια εχεις οδηγησει το ταπεινο βερσυς?αληθεια εχεις οδηγησει multistrada650 και ακομαχειρωτερα multi1000 να παθεις 2 εγκεφαλικα??και μιλαω και για αυτο γιατι βρισκεις στα ιδια λεφτα με ενα vstrom αφου μιλαμε για μεταχερισμενα...και αν θες σου αναφερω καιτα bandit..που κανουν για τα ιδια πραγματα ακριβως με το στρομ...αλλα το κανουν 10 φορες καλυτερα!!υπαρχουν και πολλα αλλα μοντελα...αλλα θα γραψω πολυ και δεν εχει νοημα...καλως σας βρηκα λοιπον
    Ναι το έχω οδηγήσει το versys και μου άρεσε περισσότερο απ' το vstrom. Όχι δεν έχω οδηγήσει multi αλλά είμαι σίγουρος ότι θα μου άρεσε περισσότερο και απ' τα δύο.

    Υπάρχουν πολλά καλύτερα μηχανάκια απ' το vstrom αλλά όλα έχουν κάτι που μπορεί να απομακρύνει κάποιους αγοραστές. Ενω εγώ θεωρώ συνολικά πολύ καλύτερο μηχανάκι το versys η ιδιαίτερη εμφάνιση και η άσχημη μεταπώληση μπορεί να κρατήσει κάποιους πίσω. Η μικρότερη σέλα 2 επιπέδων να οδηγήσει σε βραδινή μουρμούρα κτλ κτλ.
    Στο ducati το παράγοντας διασκέδαση είναι σε άλλα επίπεδα αλλά μιλάμε για ένα πολύ ιδιαίτερο μηχανάκι που δεν απευθύνεται σε όλους, για πολλούς λόγους, ακόμα και τώρα που η τιμή κτήσης δεν είναι απαγορευτική.

    Το ότι έχουμε μάθει να μας αρέσει ότι μας χώνουν στο κεφάλι οι διαφημιστές είναι γνωστό. Αν σήμερα εμφανιζόταν ξαφνικά μπροστά μας το gs1200 χωρίς χωρίς όλο αυτό το όργιο που παίζεται απ' απ' την εποχή του 1150, νομίζεις ότι θα άρεσε.

    Μωρέ θα πάρω ένα vstrom και θα του βάλω monoblock εξαπίστονες, με πλευστούς 320αριδες απο κάρβουνο και ακτινική τρόμπα, να τσαλακώνετε την άσφαλτο με το ένα δάχτυλο για να δω τι θα λέτε μετά.
    Sent from me using a computer.

  15. #105
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.432
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος

    Μωρέ θα πάρω ένα vstrom και θα του βάλω monoblock εξαπίστονες, με πλευστούς 320αριδες απο κάρβουνο και ακτινική τρόμπα, να τσαλακώνετε την άσφαλτο με το ένα δάχτυλο για να δω τι θα λέτε μετά.





    Θα σε παρακαλάμε να μας δανείσεις κι' εμάς το λυχνάρι με το τζίνι.........................
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

Σελίδα 7 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789101112 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ψάχνω δάσκαλο για μοτοσυκλέτα.
    από dog80 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2015, 09:12
  2. Ψάχνω πληροφορίες για Vf 1000 F Ii
    από palios_er500 στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 25/03/2008, 16:30
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2005, 13:02
  4. Πληροφορίες για διαδρομή
    από sas στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 10/05/2004, 08:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF