Φιλε daz θεωρω οτι το multi ειναι αιωνες μπροστα....στο μονο που χανει ειναι στην ανεση συνεπιβατη....αλλα ελα αληθεια...δεν νομιζω να ειπε κανεις οτι θα παρει στεισον βαγκον αντι για ferrari γιατι δεν χωρα να παρει αλλα 2 ατομα...
Κανει το tracer 2000-2500 ευρω???παω να παρω 2 και επιστρεφω!!!
2000-2500 ευρω δεν βρισκεις Multi για κανενα απολυτως λογο.
Αντε να πετυχεις κανα συζητισιμο 3χιλιαρο και να στο κατεβασει λιγο για κανα 620.
MADE IN JAPAN 日本製
Εχει γελιο....διαβαζεται τι γραφω και τι συζηταμε???το παιδι απο πανω μπενει προφανως χωρις να διαβασει για τι μηχανακια μιλαμε και πεταει κατι...ο αλλος μου γραφει οτι ειπα ιτι βρισκεις 2000-2500 ευρω multistrada!!αχαχαχαχα
το σκεπτικο που αντιπαραθετουμε επιχειρηματα εδω μεσα ειναι αν αξιζει ή οχι καποιος να δωσει 2 χιλιαρικα παραπανω για να παρει κατι της προκοπης ή μενουμε στη φθηνια γενικως και αγιος ο θεος...φυσικα ο καθενας εχει τη γνωμη του και συζητηση να γινεται...παντα με καλη καρδια και γνωμη...
H φθηνια φερνει τον παρα Zopa!
υ.γ. Nick τωρα καταλαβα οτι εννοουσες 4000-5000 ευρω.
MADE IN JAPAN 日本製
Όχι φυσικά.
Αυτός όμως που θέλει στεισον βαγκον δε θα πάρει μουλτι. Αυτό θέλω να σου πω.
Αυτός που θέλει φεραρι δε θα την απορρίψει γιατί καίει κάτι τις παραπάνω. Αυτός όμως που θέλει να κυκλοφορεί καθημερινά, να πηγαίνει για δουλειά, καμιά βολτούλα το ΣΚ και ένα μεγάλο ταξιδάκι το χρόνο με την γυναίκα του θα πάρει vstrom.
Εσύ πιστεύεις ότι αυτός που θέλει να κινείται άνετα και οικονομικά θα πάρει multi? Σε ποιους απευθύνεται η μεσαία κατηγορία των ον-οφφ. Έχει η ducati το ίδιο target group ?
Sent from me using a computer.
Δεν παίζει ρόλο μόνο η τιμή κτήσης. Αλλιώς και εγώ θα μπορούσα να έχω 3 μηχανάκια στο γκαράζ μου αντί για ένα.
Είναι και η τιμή χρήσης, συντήρησης και επισκευής που μπορεί να διαφέρει μαζί με αυτά τα 2 χιλιάρικα. Όπως επίσης και η αντιπροσωπία η μεταπώληση κ.α πολλά που κάποιους δικαίως μπορεί να τους απασχολούν.
Sent from me using a computer.
Σε αυτο το τομεα που αναφερεις ελπιζω να δεχεσαι οτι η χοντα εχει τα πρωτεια...σε αξιοπιστια και συντηρηση τουλαχιστον...οποτε λιγα χρηματα και τυπου βστρομ μοτορια ή κατι παραπανω και cbf,vara, ακομα και tdm? ..φυσικα ο καθενας εχει την τεκμηρειωμενη γνωμη του..
Δεν αναφέρθηκα στο θέμα αξιοπιστίας. Αναφέρθηκα σε όλα γενικά. Αν πας στον σακαράκη να πάρεις ένα πλαστικό ουράς και σου πει 700 ευρώ τι να το κάνεις?
Όταν πληρώνεις για τη μηχανή σου τα ίδια τέλη κυκλοφορίας με το οικογενειακό αυτοκίνητο?
Όταν βάλεις αγγελία το versys και διαπιστώσεις ότι το έχεις παντρευτεί χωρίς να το καταλάβεις?
Είναι όλοι αυτοί οι τομείς που θα απασχολήσουν κάποιον και μπορεί να τον οδηγήσουν στην αγορά του vstrom αντί για το multi, το varadero ή το versys.
Edit. Επίσης στο θέμα συντήρησης και αξιοπιστίας το vstrom δεν υστερεί συγκριτικά με το honda.
Τελευταία τροποποίηση από daz; 08/02/2015 στις 22:20.
Sent from me using a computer.
γιατι ναμην εχει???τα ιδια λεφτα κανει(σαν μεταχειρο οπως ειπαμε)...καταναλωση φυσιολογικοτατη.....απροβληματιστο...τα servise ακριβως τα ιδια λεφτα....δεν βλεπω να απευθυνετε σε λεφταδες η' κατι αλλο....και δεν μπορω να σκεφτω το λογο να μην παρεις κατι το οποιο ειναι οδηγικα αψογο και υπερτερει παντου και με διαφορα εκτος του οτι θα πιαστει λιγο παραπανω ο συνεπιβατης!!![]()