@ peterbmwrider Αν κατάλαβα καλά ,απο τις μοτοσυκλέτες σου γουστάρεις να σου βγάζουν δύναμη πολύ ,κέφια ,συγκινήσεις κ χαμόγελα.
Με λίγα λόγια δεν σου φτάνει να πηγαίνεις απλά βόλτα ,αλλά θες να σ'εξιτάρουν ,όταν πηγαίνεις βόλτα.
Αυτά είναι ωραία μοτο-γούστα και ακριβά.
Αν επίσης ξανακατάλαβα καλά ,είσαι απο τους τυχερούς που έχουν (ακόμα) την οικονομική δυνατότητα να αποκτούν τέτοια "γούστα".
Χαίρομαι για σένα κ να'σαι καλά να χαίρεσαι κι εσύ τα μοτόρια σου.
Παρ'ολα ταύτα ,έχοντας τέτοια μοτο-φιλοσοφία ,δεν έχεις πάρει ακόμα κάποιο ΚΤΜ.
Λοπόν ,άγνωστε φίλε μου ,θα σου πώ δυό κουβέντες.
Πάρε το ΚΤΜ που γουστάρεις.
Εκτός απο τα κέφια που θα σου βγάλει ,θα σε κάνει να αναρωτιέσαι τι έχανες όλα αυτά τα χρόνια που ασχολιόσουν με τα Γιαπάνια.
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "
Σαν μηχάνημα-λειτουργία ναι είναι εντελώς αλλού. Το 990 δεν θα σου αρέσει καθότι ράθυμο με απότομο γκάζι και γενικώς κομπρεσέρ, την ώρα που στο 1190 ανεβαίνεις και κινείσαι πανεύκολα με ασύλληπτους ρυθμούς. Μείνε σε αυτό με τους ρυθμούς γιατί αυτό είναι το ζητούμενο από τέτοιο μηχανάκι.
Οι ιστορίες κάθε τρίτης δεν σε αφορούν γιατί έτσι κι αλλιώς βγήκαν για τα μονοκύλινδρα και στόμα με στόμα έφτασε να θέλει κάθε τρίτη αλλαγή τσιμουχάκια μέχρι και η εσπρεσιέρα στα κεντρικά της ΚΤΜ.
Στον αντίποδα είναι το άλλο με τα Γιαπωνέζικα που παίρνουν φωτιά ή μένουν πάση θυσία από ηλεκτρονική ή θα κόψουν πλαίσιο και τα έχω ακούσει πολλάκις στο ντουκάτι κλάμπ...
3 χρόνια εγγύηση over & out
edit τα τρομποθέματα τα γνώρισα από πρώτο χέρι. Και τα 2...![]()
Τελευταία τροποποίηση από endopandou; 09/02/2015 στις 22:43.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
χαχαχα!φιλε μου πολυ απολαυσα την τοποθετηση σου!καλα μην φανταστεις οτι μας τρεχουν απο τα μπατζακια αλλα με προγραμματισμο μπορουμε να ικανοποιησουμε μια καλη επιθυμια!αμαξι να καταλαβεις ουτε διανοουμε να αλλαξω και ας ειναι 10ετιας+ πλεον...ετσι και αλλιως μονο με την μηχανη κυκλοφορω...
ακομα οπως το λες,γουσταρω να βγαζω γουστα με τα μηχανακια μου αλλα εχω και μια γυναικα με μεγαλη παντοφλαπου θελει ομως και τις ανεσεις της!δηλαδη ανετες σελες,άπλα,μπαγκαζια και προστασια απο τον αερα!με την ταχυτητα δεν εχει προβλημα αλλα πρεπει να βολευτουν και ολα τα υπολοιπα μαζι!για αυτο κοιταω εκει που κοιταω!
με προβληματισε πολυ η τελευταια σου φραση γεροντα...τι εχανα τοσα χρονια ε....?
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
εκει ακριβως ειναι ολη η ουσια για μενα στη φραση σου!να μπορεις να πας πολυ γρηγορα ευκολα!οχι με την ταυτοτητα στο στομα και με κεφαλι καζανι και να ειναι σαν να παλευες με ταυρο!να φτανεις απο βολτα σφαιρα και να εισαι σαν τον ανθρωπο μετα!αυτο ηταν που δεν μου αρεσε τοσο στο μουλτι,ηταν πολυ αποτομο και σκληρο για τα γουστα μου!
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Τι κάνει νιάου νιάου στην μεριά του ΧΤΖ1200, Tiger 1200 και του GS1200ADV...
Το 1190/1290 δεν είναι στο ίδιο επίπεδο. Στο ΜΟΤΟ περιοδικό την σέλα του 1190 την έχουν "στολίσει" καταλλήλως και παρά τα σχόλια η αντιπροσωπεία δεν φρόντισε να την αλλάξει (ενώ η ΚΤΜ υποτίθεται ότι αναγνώρισε πρόβλημα με κάποιες παρτίδες σε αφρώδη) για να έχουμε και άλλη πληροφόρηση. Κάλυψη από αέρα; Φώτα; Απόσταση σέλας/μαρσπιέ; Το τελευταίο mega test δείχνει πολλά... Όχι ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια για την συμπεριφορά φορτωμένο.
Θα μου πείτε, χώνει λ7 η γερμανική μηχανή για μάρκετινγκ ενώ οι αυστριακοί είναι άγιοι/τίμιοι και μάλιστα κάλεσαν και τον Αλέξη να τα πούνε, νταξ, μπορεί και αυτό να φταίει.
Ή ίσως να φταίει αυτό που γράψατε, ότι τα ΚΤΜ είναι για ξεκαύλωμα, όχι για τουρισμό διπλό-βαλιτσάτο-προστατευμένο-χαλαροάνετο...
κοιτα,σε γενικες γραμμες δεν διαφωνω καπου.το μοτο που λες φυσικα και το εχω διαβασει αλλα αν θυμαμαι καλα ειχαν το 1190 r!η κανω λαθος?και για αυτο παω προς το 1290 γιατι νομιζω βελτιωθηκαν σε αρκετα απο αυτα που ανεφερες,comfort σελες,ψηλοτερη-φαρδυτερη και ρυθμιζομενη ζελατινα αλλα και κατι ακομα αεροδυναμικα στο πλαι για καλυτερη καλυψη,μεγαλυτερο ρεζερβουαρ με αποτελεσμα καλυτερη προστασια στα ποδια,προβολακια για τα φωτα που ειπες,ημιενεργητικες αναρτησεις,cornering abs...και οπως δηλωνουν οι αυστριακοι αυτος ειναι ο πιο "smooth" κινητηρας που εχουν κατασκευασει ποτε...δεν ξερω κατα ποσο μενει πισω απο αυτες που ανεφερες...να θυμησω και τα 160 αλογα να παρει φωτια η κουβεντα...![]()
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
δεν κάνεις λάθος, στο περσινό όμως στο μοντενέγκρο είχαν γράψει ότι η σέλα του R είναι απείρως καλύτερη από του απλού και ότι η ανάρτηση του R είναι καλύτερη επίσης.
Το 1290 όντως έχει γενικά εξαιρετικές κριτικές από την παρουσίαση, αλλά δεν είναι και ότι έγραψαν μιά 700άρα ημερήσια με μπαγκάζια, μιά καυλερή βόλτα στην τενεφίρη πήγαν (ή κάπου τέτοια εΚΣωτικά).
Επίσης προσφάτως ανακάλυΠΣα ότι τα άλογα είναι να'χαμε να λέγαμε διότι σπάνια βγαίνουν στο δρόμο όλα. Στις συνθήκες που περιέγραψες μετά της συμβίας, θα το πας τέρμα γκάζι τέρμα φρένα κοφτιασμένος για να βρεις τα 160; Και (τυχαίο παράδειγμα) με τα 90 του XTZ άρχοντας θα είσαι και μάλιστα επειδή στα χαμηλομεσαία έχει περισσότερη ροπή, μάλλον θα πας το ίδιο γρήγορα και πιο οικονομικά.
ασε μην θυμηθω την τελευταια βολτα που ειπαμε να παμε χαλαρα και σε κατι καλα κομματια πιαστηκαμε με ενα gsxr 600 και γυρισαμε σε απιστευτους ρυθμους για δικαβαλο!το μονο παραπονο της γυναικας ηταν πως δεν μπορουσε να αφησει την χειρολαβη να ξυθει!η γυναικα δεν εχει προβλημα που και που να πηγαινουμε πολεμικα αλλα θελει στα μεγαλα ταξιδια ΚΑΙ τα λουσα της!
λες το χτζ χαμηλομεσαια να ειναι πιο γεματο απο το v2 της κτμ??χλωμο μου ακουγεται...αλλα οπως λες γενικα θα πας χαλαρα και ωραια,αλλα οταν το θες το γ@μημενο το γκαζι δεν θα το εχεις...καταλαβαινεις πως το εννοω νομιζω...
αλλα το τι ψαρια πιανει το 1290 θα το δουμε εδω και τοτε θα παρουμε αποφασεις...τωρα απλα θελω να δω αν αξιζει να το σκεφτομαι...και μαλλον αξιζει...![]()
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Για το πρώτο ΝΑΙ και υπάρχουν και ελληνικά και ξένα δυναμοδιαγράμματα που το αποδεικνύουν (σύγκριση με το 1190). Αφού το έχεις το τεστ, δες το.
Για το δεύτερο... Δεν ξέρω, μου έχει βγει μιά περίεργη κούραση αυτό τον καιρό και ενώ το έχω το γκάζι δεν είναι αυτό που ψάχνω. Φάση είναι και θα περάσει πιθανώς.
Οτιδήποτε σε φτιάχνει ωραία αξίζει![]()
Mεχρι τις 4 χιλιαδες στροφες το Yamaha ειναι σαφως καλυτερο. Μετα τρωει αγριο ξυλο ομως!
Συνολικα καλυτερες καμπυλες εχει σαφως το BMW παντως. Οταν βλεπω καμπυλες ροπης ετσι σαν ισια γραμμη κατι παθαινω ρε γμτ! :a32:![]()
MADE IN JAPAN 日本製
Αν θυμαμαι καλα τι μηχανακι εχεις προβλεπω να τρως απιστευτη παντοφλα απο τη γυναικα με αυτα (*τα παλιοκατεμια) που μελετας να παρεις.....
*φιξντ
Τελευταία τροποποίηση από spyrakos35; 10/02/2015 στις 06:23.
πουτσ@@@@@@@@@
1290.απλα η κορυφη στα mega.
η κτμ εριξε το 1190,ειδε,εμαθε και προσφερει το 1290.
αυτο δεν μειωνει το 1190,ουτε και το 1050 που αν ευσταθουν τα φουσκωματα στα χαμηλα(1050) και εκει τα διαφορα xtz θα τρωνε ξηλο.
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει