Το καλο με τα x-οτιδηποτε ειναι η ανετη αποσταση σελας μαρσπιε, σε αντιθεση με το g650 που στριμωχνει τους ψηλους. Και νομιζω οτι το terra/strada εχουν το πλαισιο του g650 και για αυτο βγηκαν βαρια. Ισα ισα που εκοψαν 10 κιλα σε σχεση με το αρχικο...
Ο γουολτερ το ατσαλινο το εβαλε γιατι ξεκινησε με xchallenge και ειχε αλουμινιο, o αλλος ο τερι οπως και η ολλανδεζα που ειχε ξεκινησει με βαση το xcountry δεν αλλαξε απο οτι θυμαμαι. Λεγανε οτι σαν ανταλλακτικο απο bmw ειναι στο 500αρικο. Το εξτρα τεποζιτο δεν στηριζοταν μονο στο υποπλαισιο αλλα και στο πλαισιο για τα σαμαρια που πιανει στη βαση του μαρσπιε.
απογοητευτικα με το terras! κινεζος τελικα(μοτερ)?και συνοψίζοντας αν θες κανενα 1000αρικο μεσες ακρες να μαζεψεις τα μπερδέματα που κανει για να δουλευει ανθρωπινα...
δ λεει με την καμια...πικρα....κριμα και δ κρυβω ότι μου αρεσε...
Η πρώτη φουρνιά xcountry είχε κι εκείνη αλουμινένιο υποπλαίσιο. Και είχε προκαλέσει εντύπωση μάλιστα μιας και ήταν το μοναδικό που ερχόταν από κατασκευής του με πατάκια συνοδηγού.
Στη 2η φουρνιά, και αφού πήραν κάμποσα στο χέρι, έβαλαν το σιδερένιο. Στο ενδιάμεσο είχε πάρει πρέφα η τούρατεκ την πατάτα κι έβγαζε δικό της ενισχυμένο.
Το κακό λένε πως είναι ότι εκεί που βιδώνει το υποπλαίσιο ήταν και είναι αλουμίνιο.. και επίσης λένε πως με τον καιρό αν τη χρησιμοποιείς συνέχεια για δικάβαλο σε εκείνο το σημείο αποκτά ανοχές.
Αυτά είχα βρει όταν έψαχνα πληροφορίες για το μοντέλο μιας και με ενδιέφερε.
Συνεχίζω και την βρίσκω πολύ ωραία μοτοσυκλέτα.
Askianos εξαρτάτε για τι το θέλεις. 1000 ευρώ δεν τα χρειάζεται κανένα μηχανάκι, εμείς θέλουμε και του τα ρίχνουμε. Και σίγουρα το συγκεκριμένο δεν χρειάζεται τόσα. Νομίζω πως λίγο πολύ χρειάζεται όσα και οποιοδήποτε άλλο.
Όπως διάβασες εκτός από αρνητικά έχει θετικά ενώ οι επιλογές σου είναι πολύ περιορισμένες.
Για τον κινητήρα δεν ξέρω αν πρέπει να ανησυχείς αλλά σίγουρα απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί κινέζικος.
Sent from me using a computer.
Αυτός ήταν ένας απ' τους πιο αξιόπιστους κινητήρες. Ελαφρύτερος και δυνατότερος απ' του χτ, έχει φορεθεί σε πάρα πολλές μηχανές από τότε που βγήκε και ποτέ δεν παρουσίασε ιδιαίτερα προβλήματα.
Ο κινητήρας που φορέθηκε στα Χc κατασκευαζόταν στην Ιταλία και όχι στην Αυστρία.
Δεν ξέρω πότε ακριβώς μεταφέρθηκε η κατασκευή του στην Κίνα. Στο advrider ειχα διαβάσει ότι δεν μεταφέρθηκε απλά η κατασκευή του στην Κίνα αλλά η rotax πούλησε τα σχέδια και την άδεια στην Loncin.
Οι καινούριοι κινητήρες φτιάχνονται ακριβώς όπως και οι rotax αλλά πολλά κομμάτια τους προέρχονται απ' την Αυστρία και συναρμολογούνται στην Κίνα. Μάλλον το terra φοράει έναν απ' αυτούς.
Απ' την Κίνα τώρα μπορείς να έχεις ότι ποιότητα θέλεις ανάλογα με την τιμή που πληρώνεις. Από αεροδιαστημική μέχρι σκουπίδια. Δεν πιστεύω ότι δεν είναι ικανοί να φτιάξουν κάτι ποιοτικό ενώ με τα φθηνά εργατικά χέρια μπορεί να είναι και φθηνό. Δεν πιστεύω ότι ο κινητήρας είναι απαραίτητα κακός επειδή κατασκευάζεται εκεί αλλά είναι κάτι που ούτε εμένα μου δίνει σιγουριά.
Το μεγάλο κακό με την Κίνα είναι ότι λόγο κουμουνισμού τα σχέδια που πωλήθηκαν στην loncin θα αντιγραφούν μέχρι και την τελευταία βίδα και σε λίγο θα βλέπουμε μηχανές μάρκας τσιντσουνλονγν με κινητήρα ολόιδιο με αυτόν της loncin, που όμως δεν θα έχει καμία σχέση.
Να ξέρεις πάντως ότι ανεξάρτητα με το αν τα περιφερειακά που έχουν τα μηχανάκια μας προέρχονται από επώνυμους κατασκευαστές, είναι πολύ πιθανό (αν όχι σίγουρο), πολλά από αυτά (αν όχι όλα), να κατασκευάζονται στην Κίνα για λογαριασμό της DiD, ή της talon, ή της Brembo κτλ.
Ακόμα και κάτι που γράφει made in germany μπορεί να έχει κατασκευαστεί στην Κίνα κατά το μεγαλύτερο μέρος του και μόνο το τελευταίο στάδιο της κατασκευής να έγινε στην Γερμανία. Στην Αμερική κάποτε έπρεπε να είναι 100% εγχώριο για να γράφει made in USA, τώρα άλλαξε και εκεί και ορίζεται μόνο ένα ποσοστό.
Νομίζω πως δεν χρειάζεται να είμαστε τόσο ακραίοι με κάτι που φτιάχνεται στην Κίνα και ίσως θέλει λίγο παραπάνω ψάξιμο εφ' όσον το μηχανάκι αυτό βρίσκεται στην αγορά μερικά χρόνια.
Sent from me using a computer.
Μεγάλη μπουκιά φάεhttps://lh6.googleusercontent.com/-_...0/IMG_5492.jpg
Ντάξει το συγκεκριμένο ψαλίδι δεν είναι απο xchallenge αλλά απο xcountry(που είναι τα ίδια)
Πολύ ωραίο μηχανακι το xchallenge αλλά πραγματικά δεν ξέρεις απο που θα σου έρθει η στραβή και τι θα σπάσει
πχ:
http://bj.smugmug.com/Motorcycles/r1...7_7u5ix-X2.jpg
Η παρακάτω ζημιά έγινε σε μηχανακι με 1500χλμ http://i195.photobucket.com/albums/z...d/IMG_2677.jpg
Άλλο εδώ http://www.littletinyplanet.com/word...0/P1000595.jpg
Σπασμένα υποπλαίσια δεν βαζω γιατι αναφέρθηκαν παραπάνω(όπως και η λυση στο προβλημα τους)
Σχετική κουβεντούλα εδω με review 15.000 χιλιομέτρων απο μέλος του moto.gr http://www.moto.gr/forums/showthread...=1#post2513596
RIDE MORE TALK LESS
Α καλα...
Πολλες συμπτωσεις μαζεμενες παυουν να ειναι συμπτωσεις.
Μπορει να βγαζουν λαμακια επιδιορθωσης σαν του Gxr...