Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 44

Θέμα: πρόβλημα με τα φρένα cbf 1000

  1. #16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SOTHRHS Προβολή μηνύματος
    το να το αφησω δε παιζει φιλε μου, μιας και τα τελευταια χρονια ασχολουμαι εγω αποκλειστικα με τη συντηρηση των μοτο μου!
    εννοειται οτι εχω διαβασει την ακριβη διαδικασια στο service manual και ο λογος που εκανα την ερωτηση ηταν μηπως καποιος το κανει μονος του
    και υπαρχει καποιο τιπ για ποιο γρηγορα....αυτο ειναι ολο
    ευχαριστω για την απαντηση σου παντως
    νταξει φιλε εγω κανω μονος μου τη διαδικασια, με ευθυνη μου επειδη ειναι φρενα...
    παταω φρενω, ταυτοχρονα με το κλειδακι ανοιγω κατω στη δαγκανα να φυγει το υγρο, κλεινω το βιδακι στη δαγκανα , αφηνω το φρενο.---ολα με σκοπο να μην τραβηξω αερα μεσα στο συστημα. καθως αδειαζω το παλιο υγρο και πριν τελειωσει απο το δοχειο, βαζω σιγα σιγα το νεο υγρο...

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    11/05/2008
    Μηνύματα
    159
    οπως κανουμε γενικοτερα και σε μη συνδυασμενα φρενα!με καλυψες φιλε μου και σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Grafton 505
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    1.337
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gsman Προβολή μηνύματος
    καθως αδειαζω το παλιο υγρο και πριν τελειωσει απο το δοχειο, βαζω σιγα σιγα το νεο υγρο...
    Δηλαδή αναμιγνύεις το παλιό υγρό με το καινούργιο ;
    Άπας αήρ αετώ περάσιμος

  4. #19
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Grafton 505 Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή αναμιγνύεις το παλιό υγρό με το καινούργιο ;
    Ναι.
    Παντα ετσι ηταν.

    Μα νομιζα πως στα συνδυασμενα ειναι λιγο πιο περιπλοκο.
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Grafton 505
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    1.337
    Για πιο λόγο να το κάνεις αυτό. Δεν θες να υπάρχει καινούργιο υγρό στο σύστημα ; Το παλιό έχει ένα κάρο βρομιές.
    Άπας αήρ αετώ περάσιμος

  6. #21
    Τα υγρα τα αλλαζεις, διοτι μετα απο καποιο χρονικο διαστημα (συνηθως οι κατασκευαστες προτεινουν τα 2χρονια) η λογω τυχουσας υπερθερμανσης, αλλοιωνονται και χανεται η "αισθηση" και η αποδοση στο φρεναρισμα.

    Εαν εχουν περασει βρωμιες στο κλειστο κυκλωμα των φρενων, θα εχεις αλλα μεγαλυτερα προβληματα να αντιμετωπισεις και πολυ πριν φτασεις στην αλλαγη υγρων.
    Σκεψου καποια βρωμια να εχει περασει στο κυκλωμα, εσυ να πιεζεις την μανεττα, μα να μην συμβαινει τιποτα στις δαγκανες, γιατι εχει διακοπει η ροη καπου πριν απο βρωμια.

    Με αυτο στο μυαλο, σκεψου πως οπως "τρομπαρεις" καθως αλλαζεις τα υγρα, πρωτα φευγουν τα παλια, καθως ειναι χαμηλοτερα στο κυκλωμα. Οταν αρχιζουν πλεον να βγαινουν "καθαρα" απο την βαλβιδα εξαερωσης, εχει βγει το μεγαλυτερο ποσοστο των παλιων και υπαρχει ενα μικρο ποσοστο "μιγματος" παλαιου και νεου υγρου. Εκει συνεχιζεις λιγο ακομα, ωστε να μεινει μονο το νεο υγρο.
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  7. #22
    Ναι αλλα μπορεις να αδειασεις τα παλια απο το ρεζερβουαρακι και να γλιτωσεις λιγο τρομπαρισμα ξεκινωντας με φρεσκα.

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    τα υγρα σε κανονικες συνθηκες δεν βρωμιζουν γιατι το κυκλωμα ειναι κλειστο
    αλλαζονται γιατι επειδη ειναι υγροσκοπικα με τις αλλαγες θερμοκρασιας απορροφουν υγρασια και χανουν τις ιδιοτητες τους
    ηδη στα 2 χρονια εχει σκουρηνει το χρωμα τους
    τωρα αν τα αφησει κανεις μεσα καμμια δεκαετια και αλλαζει τακακια πατωντας τα εμβολα πισω χωρις να τα καθαρισει εννοειται οτι μαζευεται μουργα μεσα στο κυκλωμα

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    οποιος εχει αμφιβολιες για την ποιοτητα των υγρων φρενων υπαρχει ειδικο μανομετρο που το βαζεις μεσα στο καπαλι και αυτόματα σου αποκαλυπτει την ποιοτητα τους αναλογα με το χρωμα που θα δειχνει η μετρηση...Ο δικος μου εξουσιοδοτημένος μαστορας το ειχε..Σας πληροφορω λοιπον ότι στα 12.000χλμ νομιζω, η μηχανη σχεδόν καινουργια, τα μαμισια υγρα φρενων μετρηθηκαν και αποδεικτηκαν ελαττωματικα..καλο είναι να το εχει κανεις υποψιν..

  10. #25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    τα υγρα σε κανονικες συνθηκες δεν βρωμιζουν γιατι το κυκλωμα ειναι κλειστο
    αλλαζονται γιατι επειδη ειναι υγροσκοπικα με τις αλλαγες θερμοκρασιας απορροφουν υγρασια και χανουν τις ιδιοτητες τους
    ηδη στα 2 χρονια εχει σκουρηνει το χρωμα τους
    τωρα αν τα αφησει κανεις μεσα καμμια δεκαετια και αλλαζει τακακια πατωντας τα εμβολα πισω χωρις να τα καθαρισει εννοειται οτι μαζευεται μουργα μεσα στο κυκλωμα
    Ποιος καθεται να καθαρισει εμβολα;;;
    Αντε πες εγω την κανω τη βρωμια γιατι εχω χωρο και χρονο, σε συνεργειο ομως...

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    δεν ειναι δυσκολο η χρονοβορο
    επιβαλλεται να καθαριζεται το μερος του εμβολου που εξεχει με σπρει ή υγρο φρενων και οδοντοβουρτσα πριν πατηθει μεσα στη δαγκανα για να μπουν τα καινουρια τακακια

  12. #27
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    11/05/2008
    Μηνύματα
    159
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    δεν ειναι δυσκολο η χρονοβορο
    επιβαλλεται να καθαριζεται το μερος του εμβολου που εξεχει με σπρει ή υγρο φρενων και οδοντοβουρτσα πριν πατηθει μεσα στη δαγκανα για να μπουν τα καινουρια τακακια
    ακριβως οπως τα λες.
    εναλλακτικα μπορεις να χρησιμοποιησεις λιγο απορρυπαντικο πιατων μαζι με την οδοντοβουρτσα και αφου σκουπισεις τη δαγκανα
    λιγο ψιλο λαδακι στα πιστονακια προτου τα σπρωξεις μεσα
    και εχεις παλι αισθηση στα φρενα σου

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Grafton 505
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    1.337
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SOTHRHS Προβολή μηνύματος
    λιγο ψιλο λαδακι στα πιστονακια
    Τι λάδι ;
    Άπας αήρ αετώ περάσιμος

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της wolfi
    Εγγραφή
    27/06/2011
    Μηνύματα
    105
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zopas Προβολή μηνύματος
    Αν δεν ξερεις και δεν το εχεις κανει, αστο καλυτερα..δεν είναι και η πιο απλη διαδικασια...εννοω ότι δεν ανοίγεις απλα το καπακι και γεμιζεις με υγρο...όταν την δεις την διαδικασια στο μαστορα σου θα καταλάβεις...
    Μπαααααααααααα απλή διαδικασία ειναι .....
    Με αυτην την παπαρια παιχνιδι ειναι και ειναι πολυ καλό για τα λεφτα του
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	moto gr.jpg 
Προβολές:	125 
Μέγεθος:	80,3 KB 
ID:	331347
    ΔΕΝ ΙΣΙΟΝΕΙ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

  15. #30
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    11/05/2008
    Μηνύματα
    159
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Grafton 505 Προβολή μηνύματος
    Τι λάδι ;
    πιρουνιου μια χαρα ειναι χωρις να λεω οτι δεν κανει κατι αλλο....εγω τυχαινει να εχω ενα 5αρι απο παλια αλλαγη...καινουριο εννοειται εε?

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2012, 20:07
  2. Προβλημα με τα φρενα μετα απο αλλαγη παραμετρων
    από apsogos στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2011, 12:57
  3. Προβλημα με τα "μανηταρια"μου!!!
    από GTZ750 στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 16/08/2005, 21:33
  4. Πρόβλημα με το φρένο (CBF-250)
    από Alchimistis στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2005, 10:06
  5. Προβλημα με τα ΖΧ10
    από ireneepi στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2004, 15:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF