Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Hornet 600 PC36 Dynojet

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/02/2015
    Μηνύματα
    7

    Hornet 600 PC36 Dynojet

    Χαιρετω τη παρεα, ειμαι νεος στο forum αν και παρακολουθω καιρο, επισης νεος στις μηχανες.
    Προχθες εκανα ενα full rebuild στα carb αν και ηταν σε αριστη καταστηση γυαλιζαν τα παντα, και εβαλα Dynojet μονος μου, χρησιμοποιησα τα D114 μιας και εχω akra πανω και K&N. ( μαμα ειχε keihin 115 και στα 4 carb, τα D114 ειναι σαν keihin 120). Νιωθω γενικοτερα οτι στροφαρει λιγο πιο αγριεμενα αλλα νομιζω οτι εχω καπου τρυπες στη καμπυλη το αισθανομαι. Λετε να κανω ενα συγχρωνισμο? Εχει κανεις τα ιδια με μενα φανταζομαι πολλοι. Δε θελω να μπλεξω με καυσαναλυση και δυναμομετρησεις

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από igatos Προβολή μηνύματος
    Χαιρετω τη παρεα, ειμαι νεος στο forum αν και παρακολουθω καιρο, επισης νεος στις μηχανες.
    Προχθες εκανα ενα full rebuild στα carb αν και ηταν σε αριστη καταστηση γυαλιζαν τα παντα, και εβαλα Dynojet μονος μου, χρησιμοποιησα τα D114 μιας και εχω akra πανω και K&N. ( μαμα ειχε keihin 115 και στα 4 carb, τα D114 ειναι σαν keihin 120). Νιωθω γενικοτερα οτι στροφαρει λιγο πιο αγριεμενα αλλα νομιζω οτι εχω καπου τρυπες στη καμπυλη το αισθανομαι. Λετε να κανω ενα συγχρωνισμο? Εχει κανεις τα ιδια με μενα φανταζομαι πολλοι. Δε θελω να μπλεξω με καυσαναλυση και δυναμομετρησεις
    Ενα balance ποτέ δεν βλάπτει. Δεν νομίζω να σου κλείσει τρύπες σε καποιες στροφές όμως.
    Αισθάνεσαι να κομπιάζει σε κάποοιες στροφές? Τερμα ψηλά είναι όπως πρέπει?
    Η Dynojet δίνει και κιτ με βελόνες κλπ για να ρυθμισεις σε μεγαλο φάσμα ανοίγματος γκαζιού και στορφών, αν άλλαξες μόνο τα κύρια ζιγκλέρ τότε το επηρρέασες στην ουσία μόνο στο τέρμα γκάζι και από μεσαίες και πάνω.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από igatos Προβολή μηνύματος
    Χαιρετω τη παρεα, ειμαι νεος στο forum αν και παρακολουθω καιρο, επισης νεος στις μηχανες.
    Προχθες εκανα ενα full rebuild στα carb αν και ηταν σε αριστη καταστηση γυαλιζαν τα παντα, και εβαλα Dynojet μονος μου, χρησιμοποιησα τα D114 μιας και εχω akra πανω και K&N. ( μαμα ειχε keihin 115 και στα 4 carb, τα D114 ειναι σαν keihin 120). Νιωθω γενικοτερα οτι στροφαρει λιγο πιο αγριεμενα αλλα νομιζω οτι εχω καπου τρυπες στη καμπυλη το αισθανομαι. Λετε να κανω ενα συγχρωνισμο? Εχει κανεις τα ιδια με μενα φανταζομαι πολλοι. Δε θελω να μπλεξω με καυσαναλυση και δυναμομετρησεις
    Απαντησε σε αυτο που ρωτησε ο Σαπιλα. Επισης εχε υποψιν οτι αλλες βελονες συχνα χρειαζονται και αλλα mains.
    Δοκιμασε επισης μιση η μια θεση πιο ψηλα τις βελονες. Την μιση θεση την επιτυγχανεις με (μια επιπλεον) ψιλη ροδελιτσα κατω απο το κλιπ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/02/2015
    Μηνύματα
    7
    Ευχαριστω για τις απαντησεις, εννοειται αλλαξα τα παντα, και βελονες και ελατηρια στην προβλεπομενη απο DJ θεση η βελονα και τα main. Δεν ειμαι σιγουρος για τη τρυπα ρε γαμωτο ισως να ειναι η ιδεα, αρα μονο η δυναμομετρηση θα μου το δειξει. Ποιον μου προτεινεται να παω και για balance και για δυναμομετρηση?

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από igatos Προβολή μηνύματος
    Ευχαριστω για τις απαντησεις, εννοειται αλλαξα τα παντα, και βελονες και ελατηρια στην προβλεπομενη απο DJ θεση η βελονα και τα main. Δεν ειμαι σιγουρος για τη τρυπα ρε γαμωτο ισως να ειναι η ιδεα, αρα μονο η δυναμομετρηση θα μου το δειξει. Ποιον μου προτεινεται να παω και για balance και για δυναμομετρηση?
    σε τι συνθηκες σου παρουσιαζει αυτο που θεωρεις οτι ειναι τρυπες ?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/02/2015
    Μηνύματα
    7
    Πιστευω 6-8 χσαλ, και μετα δινει καλα, αλλα επισης εχω προσφατη αλλαγη σε γραναζια μετατροπη σε 520 και 44 δοντια πισω, οποτε παλι ειμαι χαμενος στη μεταφραση για να δω και να εντοπισω διαφορες.

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από igatos Προβολή μηνύματος
    Πιστευω 6-8 χσαλ, και μετα δινει καλα, αλλα επισης εχω προσφατη αλλαγη σε γραναζια μετατροπη σε 520 και 44 δοντια πισω, οποτε παλι ειμαι χαμενος στη μεταφραση για να δω και να εντοπισω διαφορες.
    Δοκιμασε να ανοιγοκλεισεις αποτομα το γκαζι σε αυτη τη περιοχη στροφων. Αν καθυστερησει να αρπαξει (βηξει κουλουπου) τοτε σηκωσε τις βελονες.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/02/2015
    Μηνύματα
    7
    Ωραιος ευχαριστω, ποπο με τι κουραγιο να τα ξανανοιξω

  9. #9
    Να συμπληρωσω μαζι με τα παραπανο που ειπαν τα παιδεια οτι ο συνχρονισμος επειρεαζει το ρελαντι και της χαμηλες στροφες περισοτερο η τουλαχιστον αισθητα!

    θεωρω οτι αν δεν κανεις καυσαναλιση στον δρομο δεν κανεις τιποτα ουσιαστικο στο δυναμομετρο για ρυθμιση μιγματον οποτε πεταμενα λεφτα για μενα!

    Της δυναμομετρισης αστες κατα μερος μιας και επειρεαζονται απο πολλους παραγοντες πεταμενα λεφτα και παλι για μενα!

    Μονο με δοκιμες και συνδιασμους ζιγκλερ και υψος βελονας θα βγαλεις ακρη με μετρο συγκρισης το πως παει πριν και μετα!

    Τελος αν δεν βγαλεις ακρη με της τρυπες που λες οτι συνδιασμο και να κανες δοκιμασε να βαλεις το μαμα φιλτρο αερα!

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/02/2015
    Μηνύματα
    7
    με wideband φανταζομαι εννοεις, σαφως θα ειναι καλυτερο, και εχω μαλιστα πανω σε ενα cupra που εχω, πως θα μπει στο μηχανακι ομως?

  11. #11
    Ναι ,τρυπα στο χταποδι και κολημα παξημαδι στην διασταση του σπειρωματος του αισθητηρα αισθητηρα λ που θα χρησημποιησης!

Παρόμοια θέματα

  1. Βελτίωση για Hornet 600
    από nikonian στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 20/08/2016, 13:14
  2. Hornet 600 Kai Taksidia.
    από anixneyths στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 23/07/2016, 00:49
  3. Πώληση HORNET 600 (01)
    από gispy στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2005, 15:57
  4. service manuals fazer 600 2004 και hornet 600 2003
    από lousou76 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2005, 10:15
  5. new HORNET 600
    από liospi στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 07/01/2005, 12:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF