Στο βρεγμένο όλα τα λάστιχα απαιτούν πιο ντελικάτο χειρισμό αλλά αυτό το πράγμα με τρόμαζε. Tenere 660
Στο βρεγμένο όλα τα λάστιχα απαιτούν πιο ντελικάτο χειρισμό αλλά αυτό το πράγμα με τρόμαζε. Tenere 660
Ο φίλος σε εκδρομή στην Εύβοια όταν πηγαίναμε έξυνε μαρσπιέδες και στην επιστροφή που μας έπιασε βροχή τον έβλεπα τρομοκρατημένο να στρίβει όρθιος μόνο με το τιμόνι με 20-30 χλμ/ω. Όταν πλέον βγήκαμε στην ευθεία στον Ε75 το δικό μου με BW, που δεν τα λες και τέλεια, έφευγε με 180 και αυτός πάλευε να το κρατήσει απ την υδρολίσθηση με 60χλμ/ω. Άπειρο δεν τον λες με 34 μηχανές στο ενεργητικό του.
Το ίδιο και φίλος με GS 1200. Kατάφεραν και οι 2 και τα πούλησαν σχεδόν καινούργια με 1000 χλμ.
Αν και ακούγεται υπερβολικό το πιστεύω. Προσωπικά εμένα δεν μου ταιριάξανε όπως ίσως οδηγώ το συγκεκριμένο μηχανάκι.
Είχα κλάσει μέντες όχι τόσο σε βροχή αλλά σε ξαφνικά νερά στο δρόμο πριν το STOP κτλ.
Εγώ τα άλλαξα στις 10.000χλμ όπου ομολογουμένως ήταν σε καλή κατάσταση (σε σχέση με τα Sahara που ξανα-φοράω τώρα) με πολύ μεγάλη ευχαρίστηση!
Αν και φοβάμαι τα "κράματα" μου αρέσει το μπροστινό Sahara και το πισινό Tourance (βασικά που δεν ακούγεται και δεν λιώνει με τίμια συμπεριφορά) αλλά είναι άλλοι κόσμοι. Αν τα μπαστάρδευα τι αποτέλεσμα θα είχα;
Το λεω μετα απο 110.000 χλμ με heidenau,και στο 5ο ζευγαρι.Και στο τενερε δουλευουν μια χαρα.
Φυσικα στο βρεγμενο πηγαινω κυριλε γιατι δεν παυει να ειναι ενα λαστιχο με τακουνι,που ομως
στα τοσα χρονια που κινουμαι και σε βροχες δεν με τρομαξε ποτε.
Στο στεγνο και σε χωμα το λαστιχο μαμει
Τελευταία τροποποίηση από taisteal; 20/02/2015 στις 01:15.
Αν καποιος σκέφτεται να βαλει στο θηριο του metzeler next θα του ελεγα να μην τα φοβηθεί..Τα εβαλα μετα τα ΕΧΡ που δυστυχως καταγηρθηκαν και οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλες...Τα λάστιχα δοκιμαστηκαν σε ολες τις συνθηκες πλην χωματος και από τη μια υπαρχει μια μικρη ασαφεια στις χαμηλες ταχύτητες στο δρομο από την άλλη τα κρατηματα του ειοναι εξαιρετικα σε ολες τις συνθηκες, και κυριως δεν χρειαζονται ζέσταμα, ενώ η μηχανη παραμενητη ακλονητη ακομα( δεν κουναει καθολου) και στις τελικες της..βεβαια μειον είναι ισως η τιμη τους σε σχεση με τον ανταγωνισμο..Είναι ένα παρα πολύ τιμιο λαστιχο..
Γενικα η εμπειρια μου δειχνει ότι η Μετζελερ εχει την καλυτερη συνθεση γομας που ταιριαζει απολυτα στο χαλι των ελληνικων δρομων..ότι και λαστιχο αυτης της εταιριας ειχα βαλει στις διαφορες μηχανες μου, το αποτέλεσμα ηταν αψογο..
Εγώ τα Karoo 3 πάντως πριν λίγες μέρες σε βρεγμένο τα φοβήθηκα. Έπεσα με 20 χλμ χωρίς ευτυχώς δυσάρεστα πέρα από γρατζουνιά στο κάγκελο.
Ανεβαίνω πολύγωνο και μόλις φτάνω ψηλά για να πέσω πίσω προς Ν. Φιλοθέη ξεκινάει ξεκινάει την αμμοβροχή. Κάνω το λάθος και πάω από την απότομη κατηφόρα (δεξιά) και λίγο πιο κάτω είναι τα αυτοκίνητα σταματημένα. Με 10 - 20 χιλιόμετρα αλλά το έβλεπα να 'ρχεται.
Ε... δεν κράτησε πουθενά. Δεξιά αριστερά συνέχεια ο κώλος με ελάχιστο φρένο και κατέβασμα και απαλές κινήσεις στο συμπλέκτη. Μέχρι που πίεσα περισσότερο το μπροστινό για να μην φτάσω με τις πάντες πάνω στο σταματημένο. Και έγινε. Ευτυχώς την έσπρωξα με το πόδι και πήγε προς το πεζοδρόμιο. Σύρθηκε 2 - 3 μέτρα και σταμάτησε.
Στο στεγνό μέχρι στιγμής είναι άψογα και στο χώμα (αν και δεν τα έχω πατήσει πολύ), δεν τα φοβήθηκα πουθενά. Δεν περίμενα θαύματα στο βρεγμένο αλλά (μεταξύ μας) τα λέρωσα.
τα karro3 ξερω ότι τα προτιμανε αυτοι που πανε πολύ χωμα..εχουν μεγαλο τακουνι και γαντζώνονται σε οφ καταστασεις αλλα σε ισιο δρομο , ακριβως το ότι φτιαχτει για χωμα, δεν μπορεις να εχεις απαιτησεις, πρεπει να καποιος να είναι πολύ προσεκτικος..δεν μπορεις να εχεις τα ιδια κρατήματα με ένα on ελαστικο..
Κώστα, αυτό έχω πάθει και εγώ. Έβαλα 130 αντί 140. Ενώ μπορώ να αλλάξω κατεύθυνση πιο γρήγορα και γενικά μου δίνει την αίσθηση ότι έχει γίνει πιο "ελαφριά", τα περιθώρια κλίσης έχουν μειωθεί δραματικά και μου προκαλεί μεγάλη ασάφεια όταν την πιέζω. Προτίθεμαι να τα αλλάξω άρδην
I'm the footprint on the sand ....
Winterhater.
Μπροστινό ΤKC 80, πίσω Heindenau k60 Scout σε xrv 750.
Τα σχόλια που είχα διαβάσει για το Κ60 σε βρεγμένο ήταν αρνητικά και στην σημερινή βροχή ήμουν στην αρχή κάπως μαζεμένος. Τελικά δεν υπήρχε λόγος να οδηγάω συγκρατημένα.
Δοκίμασα να πατήσω γερό πίσω φρένο σε κακή άσφαλτο, χωρίς να το μπλοκάρω και δεν γλίστρυσε. Δοκίμασα να πατήσω εντελώς άτσαλα φρένα πάλι δεν γλίστρυσε.
Σε γκάζι σε μέτρια προς κακή άσφαλτο δεν σπίνιαρε οπότε για μένα μια χαρά κρατάει το λαστιχάκι στο βρεγμένο. Σε κανονική οδήγηση δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.
Μέχρι τώρα όλα καλά λοιπόν και είμαι πολύ ευχαριστημένος από τον συνδυασμό που έκανα. Στο ΑDV rider απ ότι διβάζω, πολλοί εχουν καταφύγει σε αυτή τη λύση, ΤKC 80 μπροστά και πίσω Heindenau k60 Scout σε βαριά ον/οφ που μπαίνουν και σε χωμάτινα τερέν.
Καλα το Heidanau πισω. Αλλα για ποιο λογο μπροστα το TKC;
Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...