Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 84

Θέμα: ΤΑ 700 Δεν παίρνει μπροστά

  1. #31
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Kill switch check
    Φισες check
    Ασφάλειες check
    Βενζιναντλια check
    Σπρέι στις επαφές check
    Διακόπτης σταντ Check
    Μπουζι ( το πίσω τουλάχιστον, γιατί το εμπρός θέλει λύσιμο μισό μηχανάκι) check, έχει σπινθηρα αλλά τι σόι και πόσο δεν ξέρω.
    Ήταν και αρκετά μαύρο το μπουζί, πήρα καινουριο το έβαλα πάνω και πήρα τα @@ μου.
    Άι σιχτίρ γαμώτο την Χοντα σου.
    Την Τρίτη συνεργείο

  2. #32
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.763
    Πολύ μΕ αρέσει που λένε για τα ηλεκτρικά των Ιταλικών, μετά....

    Πέτα το το μπουρδέλο αφού σε χαλάει
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  3. #33
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Πολύ μΕ αρέσει που λένε για τα ηλεκτρικά των Ιταλικών, μετά....

    Πέτα το το μπουρδέλο αφού σε χαλάει
    To ta εκεί δεν φτιάχνεται; λογικό...

  4. #34
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    To ta εκεί δεν φτιάχνεται; λογικό...
    Το650 στην Ιταλία
    Το 700 στην Ισπανία

    Η το ανάποδο?

  5. #35
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Kill switch check
    Φισες check
    Ασφάλειες check
    Βενζιναντλια check
    Σπρέι στις επαφές check
    Διακόπτης σταντ Check
    Μπουζι ( το πίσω τουλάχιστον, γιατί το εμπρός θέλει λύσιμο μισό μηχανάκι) check, έχει σπινθηρα αλλά τι σόι και πόσο δεν ξέρω.
    Ήταν και αρκετά μαύρο το μπουζί, πήρα καινουριο το έβαλα πάνω και πήρα τα @@ μου.
    Άι σιχτίρ γαμώτο την Χοντα σου.
    Την Τρίτη συνεργείο


    To λαμπάκι ελέγχου του κινητήρα σου ανάβει; Δηλαδή ανιχνεύει βλάβη;

    Ο έλεγχος του αισθητήρα στροφάλου:

    Ο κονέκτοράς του είναι μπροστά και αριστερά (ο κάτω είναι ο κονέκτορας του στάντ), δεν χρειάζεται να βγει η ποδιά.

    Σύμφωνα με το μάνιουαλ:

    DTC 19-1 (CKP SENSOR)
    • Before starting the inspection, check for loose or
    poor contact on the CKP sensor 2P (Red) connector
    and ECM 33P connectors, then recheck the
    DTC.
    1. CKP Sensor Peak Voltage Inspection
    Turn the ignition switch OFF.
    Disconnect the CKP sensor 2P (Red) connector.
    Turn the ignition switch ON and engine stop
    switch " ".
    Crank the engine with the starter motor, and
    measure the CKP sensor peak voltage at the CKP
    sensor 2P (Red) connector.
    Is the voltage more than 0.7 V (20°C/68°F)?
    YES – GO TO STEP 2.
    NO – Faulty CKP sensor
    2. CKP Sensor Circuit Inspection
    Turn the ignition switch OFF.
    Disconnect the ECM 33P connectors.
    Check for continuity between the CKP sensor 2P
    (Red) connector and ECM 33P connector.
    Is there continuity?
    YES – Short circuit in Yellow wire
    NO – • Open circuit in Yellow wire
    • Open circuit in White/yellow wire
    Connection: Yellow (+) – White/yellow (–)
    TOOL:
    Imrie diagnosis tester (model 625) or
    Peak voltage adaptor 07HGJ-0020100
    with commercially available digital multimeter
    (impedance 10 MΩ/DCV minimum)
    CKP SENSOR 2P (RED) CONNECTOR
    (Sensor side/female terminal)
    W/Y
    Y
    PEAK VOLTAGE ADAPTOR
    Connection: B22 – Yellow
    A32 – White/yellow

    Με άλλα λόγια, με πολύμετρο που μετρά κορυφές (peak) δίνεις μιζιές (με το kill switch να κόβει την ανάφλεξη) και μετράς τα βολτ. Αν είσαι κάτω από 0,7 είναι θέμα αισθητήρα. Το βήμα 2 απαιτεί να μετρήσεις την συνέχεια στο κύκλωμα (στείλε μου με μήνυμα το mail σου, να σου στείλω τη φωτογραφία).
    Τελευταία τροποποίηση από Specialized; 23/02/2015 στις 10:21.

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    αποκλειεται να εχεις σπινθηρα και να μην εχεις ψεκασμο
    κι αν εχεις ψεκασμο εστω και με χαμηλη πιεση βενζινης τουλαχιστον θα εσκαγε
    εκτος αν ειναι τελειως στεγνο
    πολυ παραξενη φαση......

  7. #37
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Ποιο λαμπάκι εννοείς?
    Το λαμπάκι του hiss ανάβει κανονικά, περιοδικά όπως πρέπει. Άρα από immobilizer δεν είναι, ο διακόπτης του σταντ καθαρίστηκε από λάδια, οι δοκιμές έγιναν και με ανοιχτό και κλειστό σταντ.
    Οι ασφάλειες τσεκαριστηκαν μια προς μία. Τα ρελε το ίδιο ( βγήκαν και ξανακουμπωθηκαν/ δεν μετρηθηκαν, αφενός δεν ξέρω τι να μετρήσω, και αφετέρου. Τι πρέπει να δείχνουν)
    Υποψιάζομαι η βραχυκυκλωμενες πίπες ή αντλία βενζίνης, γιατί μπορεί να κάνει βζιιιιιιτ γυρνώντας το κλειδί, αλλά μπορεί να μην στέλνει το καύσιμο που πρέπει.
    Ίσως και όχι όμως γιατί τώρα που το σκέφτομαι το μπουζί που βγήκε ήταν μαύρο και είχε βενζίνη πάνω του.
    Ειμαι περίεργος να δω από τι προκλήθηκε αυτό

  8. #38
    Αισθητήρας θέσης στροφαλοφόρου;

    Ονομάζεται CKP Sensor (Crankshaft Position Sensor), o κωδικός είναι 30300 MFF D01.

  9. #39
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Specialized Προβολή μηνύματος
    To λαμπάκι ελέγχου του κινητήρα σου ανάβει; Δηλαδή ανιχνεύει βλάβη;

    Ο έλεγχος του αισθητήρα στροφάλου:

    Ο κονέκτοράς του είναι μπροστά και αριστερά (ο κάτω είναι ο κονέκτορας του στάντ), δεν χρειάζεται να βγει η ποδιά.

    Σύμφωνα με το μάνιουαλ:

    DTC 19-1 (CKP SENSOR)
    • Before starting the inspection, check for loose or
    poor contact on the CKP sensor 2P (Red) connector
    and ECM 33P connectors, then recheck the
    DTC.
    1. CKP Sensor Peak Voltage Inspection
    Turn the ignition switch OFF.
    Disconnect the CKP sensor 2P (Red) connector.
    Turn the ignition switch ON and engine stop
    switch " ".
    Crank the engine with the starter motor, and
    measure the CKP sensor peak voltage at the CKP
    sensor 2P (Red) connector.
    Is the voltage more than 0.7 V (20°C/68°F)?
    YES – GO TO STEP 2.
    NO – Faulty CKP sensor
    2. CKP Sensor Circuit Inspection
    Turn the ignition switch OFF.
    Disconnect the ECM 33P connectors.
    Check for continuity between the CKP sensor 2P
    (Red) connector and ECM 33P connector.
    Is there continuity?
    YES – Short circuit in Yellow wire
    NO – • Open circuit in Yellow wire
    • Open circuit in White/yellow wire
    Connection: Yellow (+) – White/yellow (–)
    TOOL:
    Imrie diagnosis tester (model 625) or
    Peak voltage adaptor 07HGJ-0020100
    with commercially available digital multimeter
    (impedance 10 MΩ/DCV minimum)
    CKP SENSOR 2P (RED) CONNECTOR
    (Sensor side/female terminal)
    W/Y
    Y
    PEAK VOLTAGE ADAPTOR
    Connection: B22 – Yellow
    A32 – White/yellow

    Με άλλα λόγια, με πολύμετρο που μετρά κορυφές (peak) δίνεις μιζιές (με το kill switch να κόβει την ανάφλεξη) και μετράς τα βολτ. Αν είσαι κάτω από 0,7 είναι θέμα αισθητήρα. Το βήμα 2 απαιτεί να μετρήσεις την συνέχεια στο κύκλωμα (στείλε μου με μήνυμα το mail σου, να σου στείλω τη φωτογραφία).
    shooter045@gmail.com

  10. #40
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Ρε Μήτσε, ντάξει είπαμε, είσαι λίγο κάπως τυπάκι.
    Ειλικρινά τώρα, μετά από χιλιάδες εκατομύρια σπαμοποστ, πες μου ότι δεν ξέρεις ή δεν φαντάζεσαι καν ότι το email σου το στέλνεις με ΠΜ σε όποιον το ζητάει.
    Μερικές φορές, ειλικρινά δεν ξέρω τι έχεις στο κεφάλι σου...

  11. #41
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Δεν με απασχολεί.
    Και βασικά βαριόμουνα να στείλω πμ

  12. #42
    Τρομπα μυριζει....
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από McTalas Προβολή μηνύματος
    Τρομπα μυριζει....
    η τρόμπα θάχε δείξει σημάδια αρκετά πριν, δεν πάει μια κι έξω.
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

  14. #44
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimmie_72 Προβολή μηνύματος
    η τρόμπα θάχε δείξει σημάδια αρκετά πριν, δεν πάει μια κι έξω.
    στο βε στρωμ ενα ωραιο πρωι αποφασισε να οαραδωσει πνευμα χωρις ουτε μια ενδειξη. Ενω ακουγοταν πως δουλευε δλδ τραβουσε καυσιμο, αυτη απλα κατουραγε.
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από McTalas Προβολή μηνύματος
    να οαραδωσει πνευμα
    αν ξαναπροσπαθούσες εκκινήσεις εκείνη τη στιγμή η αργότερα, θα δούλευε μέχρι να το ξαναεμφανίσει
    Άποψή μου πάντα, ακόμα και να "κατουράει" η αντλία με τόσες αλεπάλληλες προσπάθειες εκκίνησης, αν υπήρχε σπινθήρας θα είχε σκάσει.
    Αφού αποκλείστηκε ο αισθητήρας και οι επαφές του σταντ υποψιάζομαι ρεύματα και ECU.
    Τελευταία τροποποίηση από dimmie_72; 23/02/2015 στις 13:30.
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ
    από orizontas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 97
    Τελευταίο μήνυμα: 19/01/2012, 07:03
  2. ΠΕΘΑΝΕ(ή αλλιως "Δεν παιρνει μπροστα")
    από camen στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 59
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2009, 17:47
  3. Δεν παιρνει μπροστα οταν......
    από Antwnis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 10/10/2008, 12:15
  4. γιατι δεν παιρνει μπροστά ?
    από as_pino στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2006, 22:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF