+1 για κεραμεική επίστρωση, γίνεται και εξωτερικά και εσωτερικά η διαδικασία,
και θεωρητικά βοηθάει στην απόδοση του κινητήρα. Επίσης καθαρίζεται λίγο πιο εύκολα από λάσπες κλπ και έχει αποχρώσεις
όπως η χρυσίζουσα του τιτανίου που είναι πολύ πουλμουρ τελευταία...
Για το άλλο που ρωτάς, όπως έδειξε και ο ikarosk θα χρειαστείς αυτό https://www.google.gr/search?q=map+g...3rMIO5aeD7gqAG και με το φλόγιστρο θα ζεστάνεις σε όποιο σημείο θές το σωλήνα να μπλεδίσει, ΠΡΙΝ όμως κοκκινήσει (>600-700 C).
ιδανικά για το μπλε χρώμα που θες αρκούν μέχρι 300-350 C... θα μου πεις πως θα μετρήσεις τώρα... πειραματίσου πρώτα όπως είπε και ο ίκαρος!