Σελίδα 62 από 78 ΠρώτοΠρώτο ... 1252575859606162636465666772 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 916 έως 930 από 1159

Θέμα: MotoGP 2015 Pre-Season

  1. #916
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από k7600 Προβολή μηνύματος
    μέχρι στιγμής Μαρκεζ πρωτος κ Λορενθο δευτερος , κάτω απο τα δύο λεπτά και οι δύο, τρίτος ο Ντοβιτσιόζο με την νέα GP15 και πολύ κοντά στην κορυφή !!!!!
    όπως δήλωσε και ο ίδιος είναι πολύ χαρούμενος μιας και το πρόβλημα που αντιμετ'οπιζε η Ducati εδώ και χρόνια με την υποστροφή εξαλίφθηκε !!!! για να δούμε τα DUCATIα φέτος, δεν μιλάω για πρωτάθλημα αλλά για νίκες και συχνές μάχες για την τριάδα ... είδωμεν...
    πάντως για νέα μηχανή που ο αναβάτης θέλει χρόνο να την συνηθίσει και που ψάχνωνται στην ομάδα απο ρυθμίσεις , νομίζω ότι είναι πολύ ενθαρυντικοι οι χρόνοι τους
    [FONT=Comic Sans MS]
    Μπααα μπ....λα είναι αυτά...
    Είχανε το Στόνερ και κάτι έκαναν τώρα που έφυγε δεν θα δουν άσπρη μέρα ποτέΣ... [/FONT]

    ανανήψαντας

  2. #917
    χλεμπονιαρης
    Εγγραφή
    12/05/2013
    Μηνύματα
    1.345
    Οταν τα ντουκατι παρουν βαθρα ετσι ωστε να μεταφερθουν στην factory και τρεξουν κατω απο τους ιδιους ορους με τα γιαμαχα και χοντα τοτε θα λεμε οτι πλησιαζουν.
    Εξαλλου οι καλυτεροι χρονοι τους δεν λενε τιποτα. Αυτην την μαλακοτερη επιλογη που εχουν ντουκατι, σουζουκι , απριλια , οπεν δινουν τρελο πλεονεκτημα σε 2-3 γυρους. Βγαινουν 10-11 η ωρα, με 3-4 λιτρα μεσα (ή στο τελος,ο ιαννονε 6 παρα εκανε τον καλυτερο χρονο του) παταει καλυτερα το μαλακοτερο + μειωμενη προσφυση, τσουπ να τος ο εσπαργκαρος 5αδα-6αδα. Αμα δεν εγραφαν σμιθ , κρατσλοου και ιαννονε στο τελος τους χρονους τους , καπου εκει θα ηταν)
    Δες απο που ξεκινουσαν περυσι οι αλειξ , ιαννονε , ντοβι και που τερματιζαν....
    http://www.motogp.com/en/riders/Aleix+Espargaro
    Η σουζουκι δουλευει καλα , εχουν κανει μερικα μικρα βηματακια μπροστα αλλα ο καλυτερος χρονος του αλειξ δεν λεει τιποτα λογω και μαλακοτερου και λογω οτι εχουν γραψει παρα πολλους γυρους σε αυτην την πιστα αυτον τον μηνα.
    Στους αγωνες και σε αλλες πιστες που δεν εχουν πατησει αναβατες και μηχανακι μαζι ,εχουν μονο μερικα σεσσιον. Δεν ξερουν πως θα τα πανε πχ στο Καταρ , σε αυτες τις ευθειαρες και με την μειωμενη προσφυση. Ουσιαστικα πανε με κλειστα ματια σε αλλες πιστες.... (ευτυχως γι αυτους εχουν τεστ στο καταρ δυο βδομαδες πριν ξεκινησει η σαιζον)
    Η απριλια δουλευει αλλιως , διαφορετικη φιλοσοφια αλλα με ενα αναβατη. Δουλεια ετσι, δεν γινεται....
    https://twitter.com/MarcoMelandri33/...87256947875840
    Τελευταία τροποποίηση από mario27; 24/02/2015 στις 13:41.

  3. #918

  4. #919
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.908
    Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 25/02/2015 στις 18:28.

  5. #920

  6. #921
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mario27 Προβολή μηνύματος
    Οταν τα ντουκατι παρουν βαθρα ετσι ωστε να μεταφερθουν στην factory και τρεξουν κατω απο τους ιδιους ορους με τα γιαμαχα και χοντα τοτε θα λεμε οτι πλησιαζουν.
    Εξαλλου οι καλυτεροι χρονοι τους δεν λενε τιποτα. Αυτην την μαλακοτερη επιλογη που εχουν ντουκατι, σουζουκι , απριλια , οπεν δινουν τρελο πλεονεκτημα σε 2-3 γυρους. Βγαινουν 10-11 η ωρα, με 3-4 λιτρα μεσα (ή στο τελος,ο ιαννονε 6 παρα εκανε τον καλυτερο χρονο του) παταει καλυτερα το μαλακοτερο + μειωμενη προσφυση, τσουπ να τος ο εσπαργκαρος 5αδα-6αδα. Αμα δεν εγραφαν σμιθ , κρατσλοου και ιαννονε στο τελος τους χρονους τους , καπου εκει θα ηταν)
    Δες απο που ξεκινουσαν περυσι οι αλειξ , ιαννονε , ντοβι και που τερματιζαν....
    http://www.motogp.com/en/riders/Aleix+Espargaro
    Η σουζουκι δουλευει καλα , εχουν κανει μερικα μικρα βηματακια μπροστα αλλα ο καλυτερος χρονος του αλειξ δεν λεει τιποτα λογω και μαλακοτερου και λογω οτι εχουν γραψει παρα πολλους γυρους σε αυτην την πιστα αυτον τον μηνα.
    Στους αγωνες και σε αλλες πιστες που δεν εχουν πατησει αναβατες και μηχανακι μαζι ,εχουν μονο μερικα σεσσιον. Δεν ξερουν πως θα τα πανε πχ στο Καταρ , σε αυτες τις ευθειαρες και με την μειωμενη προσφυση. Ουσιαστικα πανε με κλειστα ματια σε αλλες πιστες.... (ευτυχως γι αυτους εχουν τεστ στο καταρ δυο βδομαδες πριν ξεκινησει η σαιζον)
    Η απριλια δουλευει αλλιως , διαφορετικη φιλοσοφια αλλα με ενα αναβατη. Δουλεια ετσι, δεν γινεται....
    https://twitter.com/MarcoMelandri33/...87256947875840
    Όποιος πιστεύει ότι η όπεν είναι πιο καλή δεν έχει παρά να φτιάξει όπεν (αν και όλοι έχουν και από μια αλλά λέμε)
    Η Απρίλια διάλεξε τον δύσκολο δρόμο να πέσει στη μάχη με τη μια κι αυτό έχει πολλά προβλήματα.
    Είναι θέμα χρόνου όμως ν αρχίσει να σας σουβλίζει ΚΑΙ αυτή όπως στο WSBK (και στα 2,5 και στα 125 που σας είχε κλείσει το σπίτι)
    Ο Μελάντρι είναι απλά δευτεράντζα όπως ήταν μια ζωή παντού απλά τώρα κάνει ΜΠΑΜ
    Ο Αλμπεσιάνο ξέρει αν και πως γίνεται η δουλειά
    Εσύ απλά μεταφέρεις ότι διαβάζεις.
    ανανήψαντας

  7. #922
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Όποιος πιστεύει ότι η όπεν είναι πιο καλή δεν έχει παρά να φτιάξει όπεν (αν και όλοι έχουν και από μια αλλά λέμε)
    To θέμα δεν είναι αν η open είναι πιο καλή, αλλά το ότι για διαφόρους λόγους κάποιες ομάδες έχουν αβάντζα σε κάποια πράγματα.
    Άμα λοιπόν η Ducati αρχίσει και πηγαίνει τόσο καλά που να παίζει για βάθρα ή νίκες, τότε θα κοπεί η αβάντζα αυτή και πάλι θα κατέβει θέσεις (εκτός αν οι Ιταλοί είναι τόσο λαμόγια που να μένουν επίτηδες πίσω για να μη χάσουν τα προνόμια της εξέλιξης, κάτι που δεν το αποκλείω).
    Είτε έτσι λοιπόν είτε αλλιώς, το αν όντως η δουλειά έχει γίνει καλά θα φανεί του χρόνου.

    Ο Μελάντρι είχε προοπτικές να γίνει κάτι παραπάνω από δευτεράντζα, αλλά οι προοπτικές δεν φτάνουν.
    Η Suzuki μια χαρά πάει προς το παρόν, μαλακά-ξεμαλακά λάστιχα, περιμέναμε λιγότερα. Ευτυχώς και οι δύο αναβάτες της είναι πιλοτάρες και θα βοηθήσουν και οι δύο την ομάδα (και πιθανώς να πάνε και λίγο καλύτερα από ότι αξίζει η μοτό).

    Ειδικά ο μικρός αν συνεχίσει με αυτή τη νοοτροπία
    Viñales believes the key is focus and dedication:

    "You need to work, you need to improve. You need to improve the bike, you need to improve yourself, you need to improve everything! This is a job, if you want to have fun, just get a 1000cc bike and go do a track day."
    θα γίνει πολύ μεγάλος αναβάτης...
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  8. #923
    χλεμπονιαρης
    Εγγραφή
    12/05/2013
    Μηνύματα
    1.345
    Απορω αν ξερεις τι ακριβως ειναι οπεν.....
    Κανεις δεν ειπε οτι μια όπεν μηχανή είναι καλύτερη.
    Όσοι τρέχουν στην όπεν (όπεν , Ντουκάτι , Απρίλια , Σουζούκι) έχουν στην διάθεση τους μαλακοτερη επιλογή στα λάστιχα οποτε οι καλύτεροι χρόνοι τους δεν λένε την αλήθεια αφού τα πάνε καλυτερα απο τα φάκτορυ σε αυτές τις περιπτώσεις.
    Πάρε τον χρονο σου , διάβασε το δύο, τρεις ,πεντε φορές για να υο καταλάβεις και μην βιαζεσαι να την πετάξει την μλκια σου παλι.
    Προσωπικά δεν εχω σπίτι ουτε στα wsbk , ουτε στα gp και ουτε θα έχω ποτε (ουτε εσύ βεβαια ,δεν εχεις τιποτα κοινο με αυτες, αλλο αν νομίζεις οτι είσαι κανένας ceo της Απρίλια/ντουκατι ή εχεις μετοχές σε αυτες)
    Εγώ, σαν Μάριος, λέω να τις σουβλισει ας πάρει 13 πρωτάθληματα στην σειρα, στα ππαρια μου αλλά ο οπαδισμος σου δεν έχει οριο για κάτι που δεν εχεις κοινο ή συμμετέχεις σε αυτό ( σε αυτό φταιει ο πολιτισμός και ή παιδεία που έχουμε στην Ελλάδα)

  9. #924
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από fkol k4 Προβολή μηνύματος
    To θέμα δεν είναι αν η open είναι πιο καλή, αλλά το ότι για διαφόρους λόγους κάποιες ομάδες έχουν αβάντζα σε κάποια πράγματα.
    Άμα λοιπόν η Ducati αρχίσει και πηγαίνει τόσο καλά που να παίζει για βάθρα ή νίκες, τότε θα κοπεί η αβάντζα αυτή και πάλι θα κατέβει θέσεις (εκτός αν οι Ιταλοί είναι τόσο λαμόγια που να μένουν επίτηδες πίσω για να μη χάσουν τα προνόμια της εξέλιξης, κάτι που δεν το αποκλείω).
    Είτε έτσι λοιπόν είτε αλλιώς, το αν όντως η δουλειά έχει γίνει καλά θα φανεί του χρόνου.

    Ο Μελάντρι είχε προοπτικές να γίνει κάτι παραπάνω από δευτεράντζα, αλλά οι προοπτικές δεν φτάνουν.
    Η Suzuki μια χαρά πάει προς το παρόν, μαλακά-ξεμαλακά λάστιχα, περιμέναμε λιγότερα. Ευτυχώς και οι δύο αναβάτες της είναι πιλοτάρες και θα βοηθήσουν και οι δύο την ομάδα (και πιθανώς να πάνε και λίγο καλύτερα από ότι αξίζει η μοτό).

    Ειδικά ο μικρός αν συνεχίσει με αυτή τη νοοτροπία

    θα γίνει πολύ μεγάλος αναβάτης...
    Οι "αβάντες" που θα κοπούν έχουν υπολογιστεί να κοπούν....
    Το Λάστηχο μπορεί να κοστίσει κάποιες θέσεις στην εκκίνηση
    οι άλλες "αβάντες" δεν θα κοστίσουν τίποτα.

    Ο Μελάντρι ήταν πάντα ένας μέτριος οδηγός με τα δεδομένα
    των μοτο τζι πι.
    Απλά γράφω για να θυμίσω τι έλεγαν "κάποιοι" εδώ μέσα.
    Τα 4 δευτερόλεπτα που τρώει σήμερα δεν θα γίνουν ποτέ
    κάτω από 1 ότι μηχανάκι και να πάρει.
    ανανήψαντας

  10. #925
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mario27 Προβολή μηνύματος
    Απορω αν ξερεις τι ακριβως ειναι οπεν..... (μπα... )
    Κανεις δεν ειπε οτι μια όπεν μηχανή είναι καλύτερη.
    Όσοι τρέχουν στην όπεν (όπεν , Ντουκάτι , Απρίλια , Σουζούκι άλλοι δεν έχουν όπεν? Γιατί δεν κάνουν και αυτοί χρόνους? ) έχουν στην διάθεση τους μαλακοτερη επιλογή στα λάστιχα οποτε οι καλύτεροι χρόνοι τους δεν λένε την αλήθεια αφού τα πάνε καλυτερα απο τα φάκτορυ σε αυτές τις περιπτώσεις.
    Πάρε τον χρονο σου , διάβασε το δύο, τρεις ,πεντε φορές για να υο καταλάβεις και μην βιαζεσαι να την πετάξει την μλκια σου παλι.
    (σ αυτό φίλε μου δεν ανησυχώ είσαι χρόνια μπροστά ειδικά όταν προσπαθείς να εξηγήσης με δικά σου λόγια ότι διαβάζεις)
    Προσωπικά δεν εχω σπίτι ουτε στα wsbk , ουτε στα gp και ουτε θα έχω ποτε (ουτε εσύ βεβαια ,δεν εχεις τιποτα κοινο με αυτες, αλλο αν νομίζεις οτι είσαι κανένας ceo της Απρίλια/ντουκατι ή εχεις μετοχές σε αυτες) Ντουκάτι ΤΕΛΟΣ ΜΟΝΟ ΑΠΡΙΛΙΑ
    Εγώ, σαν Μάριος, λέω να τις σουβλισει ας πάρει 13 πρωτάθληματα στην σειρα, στα ππαρια μου αλλά ο οπαδισμος σου δεν έχει οριο για κάτι που δεν εχεις κοινο ή συμμετέχεις σε αυτό ( σε αυτό φταιει ο πολιτισμός και ή παιδεία που έχουμε στην Ελλάδα) Εσύ δεν σαν Μάριος δεν έχεις καν χιούμορ....
    Αλλά τώρα σοβάρά, ο Μελάντρι είναι έμπειρος στην τούμπα ή μπα?
    ανανήψαντας

  11. #926
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mario27 Προβολή μηνύματος
    (...)
    Πρόσεχε τον τρόπο που εκφράζεσαι. Προσβολές σε προσωπικό επίπεδο είναι ενάντια στους κανονισμούς του forum. Η επόμενη παρέμβαση -αν χρειαστεί- δεν θα είναι τόσο επιεικής.
    Think faster than you ride

  12. #927
    χλεμπονιαρης
    Εγγραφή
    12/05/2013
    Μηνύματα
    1.345
    sepang2 day2
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	sepang2 day2.png 
Προβολές:	121 
Μέγεθος:	9,1 KB 
ID:	331712

    Μη ρωτησετε γιατι 2:02 του ροσσι ειναι κιτρινο ενω του μπαουτιστα πρασινο. Το χρωμα παει αναλογα με τον χρονο στη λιστα του καθε αναβατη.
    Ο αλειξ εκανε μια μικρη προσομοιωση. Καλοι οι χρονοι του. Αμα γινοταν αυριο ο αγωνας ισως και να εμπαινε καπου στο τελος της δεκαδας παιρνωντας τα χοντα του (τα χοντα που απερριψαν οι μαρκεζ και πεντροσα για το 2015 οδηγανε) redding κ κρατσλοου.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	χαρτης με χρωμα.png 
Προβολές:	124 
Μέγεθος:	60,9 KB 
ID:	331713

  13. #928
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    http://www.gpone.com/2015022516106/R...-vantaggi.html

    Γιώτη με το εφτάμισι ο πρίγκιπας (αφού τσέπωσε τα 30 εκατομμύρια κάνοντας τουρισμό) τώρα που έσφιξαν τα γάλατα ζήτησε να μην έχει πλεονέκτημα η ντουκάτι ... ... ...
    (παίζει την επόμενη να ζητήσει ο αναβάτης που παίρνει 3 σερί νίκες να ξεκινάει τον επόμενο αγώνα τελευταίος)
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  14. #929
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    http://www.gpone.com/2015022516106/R...-vantaggi.html

    Γιώτη με το εφτάμισι ο πρίγκιπας (αφού τσέπωσε τα 30 εκατομμύρια κάνοντας τουρισμό) τώρα που έσφιξαν τα γάλατα ζήτησε να μην έχει πλεονέκτημα η ντουκάτι ... ... ...
    (παίζει την επόμενη να ζητήσει ο αναβάτης που παίρνει 3 σερί νίκες να ξεκινάει τον επόμενο αγώνα τελευταίος)

    Ναι το ειπε ε και ?? ,την τελευταια σειρα δεν την σχολιαζω.

  15. #930
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GIOTIS750 Προβολή μηνύματος
    Ναι το ειπε ε και ??
    Αχαριστία - Ασέβεια - Ιδιοτέλεια ...
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

Παρόμοια θέματα

  1. MotoGP 2014 Pre-Season
    από endopandou στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 564
    Τελευταίο μήνυμα: 24/04/2014, 23:15
  2. SBK 2014 pre season
    από endopandou στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 93
    Τελευταίο μήνυμα: 03/04/2014, 19:33
  3. MotoGP 2013 Pre-Season
    από chr1s_86 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 666
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2013, 01:44
  4. MotoGP 2006 Compilation v2.0 (Full Season)
    από vassilis88 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2007, 18:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF