Οταν τα ντουκατι παρουν βαθρα ετσι ωστε να μεταφερθουν στην factory και τρεξουν κατω απο τους ιδιους ορους με τα γιαμαχα και χοντα τοτε θα λεμε οτι πλησιαζουν.
Εξαλλου οι καλυτεροι χρονοι τους δεν λενε τιποτα. Αυτην την μαλακοτερη επιλογη που εχουν ντουκατι, σουζουκι , απριλια , οπεν δινουν τρελο πλεονεκτημα σε 2-3 γυρους. Βγαινουν 10-11 η ωρα, με 3-4 λιτρα μεσα (ή στο τελος,ο ιαννονε 6 παρα εκανε τον καλυτερο χρονο του) παταει καλυτερα το μαλακοτερο + μειωμενη προσφυση, τσουπ να τος ο εσπαργκαρος 5αδα-6αδα. Αμα δεν εγραφαν σμιθ , κρατσλοου και ιαννονε στο τελος τους χρονους τους , καπου εκει θα ηταν)
Δες απο που ξεκινουσαν περυσι οι αλειξ , ιαννονε , ντοβι και που τερματιζαν....
http://www.motogp.com/en/riders/Aleix+Espargaro
Η σουζουκι δουλευει καλα , εχουν κανει μερικα μικρα βηματακια μπροστα αλλα ο καλυτερος χρονος του αλειξ δεν λεει τιποτα λογω και μαλακοτερου και λογω οτι εχουν γραψει παρα πολλους γυρους σε αυτην την πιστα αυτον τον μηνα.
Στους αγωνες και σε αλλες πιστες που δεν εχουν πατησει αναβατες και μηχανακι μαζι ,εχουν μονο μερικα σεσσιον. Δεν ξερουν πως θα τα πανε πχ στο Καταρ , σε αυτες τις ευθειαρες και με την μειωμενη προσφυση. Ουσιαστικα πανε με κλειστα ματια σε αλλες πιστες.... (ευτυχως γι αυτους εχουν τεστ στο καταρ δυο βδομαδες πριν ξεκινησει η σαιζον)
Η απριλια δουλευει αλλιως , διαφορετικη φιλοσοφια αλλα με ενα αναβατη. Δουλεια ετσι, δεν γινεται....
https://twitter.com/MarcoMelandri33/...87256947875840
Τελευταία τροποποίηση από mario27; 24/02/2015 στις 13:41.
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 25/02/2015 στις 18:28.
Όποιος πιστεύει ότι η όπεν είναι πιο καλή δεν έχει παρά να φτιάξει όπεν (αν και όλοι έχουν και από μια αλλά λέμε)
Η Απρίλια διάλεξε τον δύσκολο δρόμο να πέσει στη μάχη με τη μια κι αυτό έχει πολλά προβλήματα.
Είναι θέμα χρόνου όμως ν αρχίσει να σας σουβλίζει ΚΑΙ αυτή όπως στο WSBK (και στα 2,5 και στα 125 που σας είχε κλείσει το σπίτι)
Ο Μελάντρι είναι απλά δευτεράντζα όπως ήταν μια ζωή παντού απλά τώρα κάνει ΜΠΑΜ
Ο Αλμπεσιάνο ξέρει αν και πως γίνεται η δουλειά
Εσύ απλά μεταφέρεις ότι διαβάζεις.
![]()
ανανήψαντας
To θέμα δεν είναι αν η open είναι πιο καλή, αλλά το ότι για διαφόρους λόγους κάποιες ομάδες έχουν αβάντζα σε κάποια πράγματα.
Άμα λοιπόν η Ducati αρχίσει και πηγαίνει τόσο καλά που να παίζει για βάθρα ή νίκες, τότε θα κοπεί η αβάντζα αυτή και πάλι θα κατέβει θέσεις (εκτός αν οι Ιταλοί είναι τόσο λαμόγια που να μένουν επίτηδες πίσω για να μη χάσουν τα προνόμια της εξέλιξης, κάτι που δεν το αποκλείω).
Είτε έτσι λοιπόν είτε αλλιώς, το αν όντως η δουλειά έχει γίνει καλά θα φανεί του χρόνου.
Ο Μελάντρι είχε προοπτικές να γίνει κάτι παραπάνω από δευτεράντζα, αλλά οι προοπτικές δεν φτάνουν.
Η Suzuki μια χαρά πάει προς το παρόν, μαλακά-ξεμαλακά λάστιχα, περιμέναμε λιγότερα. Ευτυχώς και οι δύο αναβάτες της είναι πιλοτάρες και θα βοηθήσουν και οι δύο την ομάδα (και πιθανώς να πάνε και λίγο καλύτερα από ότι αξίζει η μοτό).
Ειδικά ο μικρός αν συνεχίσει με αυτή τη νοοτροπία
θα γίνει πολύ μεγάλος αναβάτης...Viñales believes the key is focus and dedication:
"You need to work, you need to improve. You need to improve the bike, you need to improve yourself, you need to improve everything! This is a job, if you want to have fun, just get a 1000cc bike and go do a track day."
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Απορω αν ξερεις τι ακριβως ειναι οπεν.....
Κανεις δεν ειπε οτι μια όπεν μηχανή είναι καλύτερη.
Όσοι τρέχουν στην όπεν (όπεν , Ντουκάτι , Απρίλια , Σουζούκι) έχουν στην διάθεση τους μαλακοτερη επιλογή στα λάστιχα οποτε οι καλύτεροι χρόνοι τους δεν λένε την αλήθεια αφού τα πάνε καλυτερα απο τα φάκτορυ σε αυτές τις περιπτώσεις.
Πάρε τον χρονο σου , διάβασε το δύο, τρεις ,πεντε φορές για να υο καταλάβεις και μην βιαζεσαι να την πετάξει την μλκια σου παλι.
Προσωπικά δεν εχω σπίτι ουτε στα wsbk , ουτε στα gp και ουτε θα έχω ποτε (ουτε εσύ βεβαια ,δεν εχεις τιποτα κοινο με αυτες, αλλο αν νομίζεις οτι είσαι κανένας ceo της Απρίλια/ντουκατι ή εχεις μετοχές σε αυτες)
Εγώ, σαν Μάριος, λέω να τις σουβλισει ας πάρει 13 πρωτάθληματα στην σειρα, στα ππαρια μου αλλά ο οπαδισμος σου δεν έχει οριο για κάτι που δεν εχεις κοινο ή συμμετέχεις σε αυτό ( σε αυτό φταιει ο πολιτισμός και ή παιδεία που έχουμε στην Ελλάδα)
Οι "αβάντες" που θα κοπούν έχουν υπολογιστεί να κοπούν....
Το Λάστηχο μπορεί να κοστίσει κάποιες θέσεις στην εκκίνηση
οι άλλες "αβάντες" δεν θα κοστίσουν τίποτα.
Ο Μελάντρι ήταν πάντα ένας μέτριος οδηγός με τα δεδομένα
των μοτο τζι πι.
Απλά γράφω για να θυμίσω τι έλεγαν "κάποιοι" εδώ μέσα.
Τα 4 δευτερόλεπτα που τρώει σήμερα δεν θα γίνουν ποτέ
κάτω από 1 ότι μηχανάκι και να πάρει.
ανανήψαντας
sepang2 day2
Μη ρωτησετε γιατι 2:02 του ροσσι ειναι κιτρινο ενω του μπαουτιστα πρασινο. Το χρωμα παει αναλογα με τον χρονο στη λιστα του καθε αναβατη.
Ο αλειξ εκανε μια μικρη προσομοιωση. Καλοι οι χρονοι του. Αμα γινοταν αυριο ο αγωνας ισως και να εμπαινε καπου στο τελος της δεκαδας παιρνωντας τα χοντα του (τα χοντα που απερριψαν οι μαρκεζ και πεντροσα για το 2015 οδηγανε) redding κ κρατσλοου.
![]()
http://www.gpone.com/2015022516106/R...-vantaggi.html
Γιώτη με το εφτάμισι ο πρίγκιπας (αφού τσέπωσε τα 30 εκατομμύρια κάνοντας τουρισμό) τώρα που έσφιξαν τα γάλατα ζήτησε να μην έχει πλεονέκτημα η ντουκάτι ... ... ...![]()
(παίζει την επόμενη να ζητήσει ο αναβάτης που παίρνει 3 σερί νίκες να ξεκινάει τον επόμενο αγώνα τελευταίος)![]()
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing