Σελίδα 3 από 18 ΠρώτοΠρώτο 1234567813 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 258

Θέμα: 675, 848, R6, CBR600RR, ZX6R ή GSXR600/750

  1. #31
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.790
    ωραιο το 2Κ
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  2. #32
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.569
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Ναί....λίγο διαφωνώ, διότι μια χαρά μπορεί να γίνει αγωνιάρικο και γενικής χρήσης ταυτόχρονα, άλλωστε η suzuki τα τελευταία 10 χρόνια με το GSXR (ντάξει όχι το 750) έχει 8 πρωταθλήματα στο παγκόσμιο αντοχής, οπότε ταιριάζει καλύτερα σε σχέση με ένα 600άρι που ήδη έχεις.
    κι εγώ διαφωνώ μαζί μου
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Στο gixxer δε με χαλάει κάτι, χαβαλέ κάνω
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Aλλά πάλι, μήπως είσαι τελικά για 848evo όπως ανέφερε πιο πάνω ο φίλος! Κι εγώ προσωπικά μεταξύ 848evo (για άποψη) θα ήμουνα και 750(γιατί είναι το καλό το 750) θα ήμουνα.
    δε τους μπορώ τους Γιαπωνέζους....

  3. #33
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Χαρη το 848, το GSXR750 κλπ που αναφέρθηκαν δεν έχουν αυτό το 'κοφτερό΄ τιμόνι και μπροστινό του 675 που στρίβει με ελάχιστη δύναμη και απλά θέλει ακρίβεια.
    Βεβαια τό 675 που οδήγησα εγώ ηταν και φορτωμένο πράγματα κι ελαφρωμένο κλπ, αλλά ετσι ειναι και το απλό σε σχέση με τα άλλα.

    Επίσης να βάλεις στην εξίσωση οτι αν πάρεις Ducati θέλει ιμάντες ανα τακτά χρονικά διαστήματα ακόμα κι αν δεν το έχεις τσουλήσει καν.
    Αυτο και μόνο ανεβάζει το κόστος χρήσης αρκετά.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #34
    Ωραία διλήμματα......
    Αν δεν πάρεις RSV4 ή RSV Mille τότε Ducati 999...

    Και φυσικά ταιριάζει γάντι το εφτάμιση στα κριτήρια που έθεσες.....just saying...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  5. #35
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    Ωραία διλήμματα......
    Αν δεν πάρεις RSV4 ή RSV Mille τότε Ducati 999...

    Και φυσικά ταιριάζει γάντι το εφτάμιση στα κριτήρια που έθεσες.....just saying...
    χμμμ το 999 είναι πολύ καλό μηχανάκι για τα χρήματα που πουλιέται σήμερα.
    Το Mille δεν το ξέρω, δεν το έχω οδηγήσει ποτέ, αλλά είναι αρκετά πιο ψηλό απο όλα τα αλλα και ισως δεν βολευει τον Χαρη.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #36
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.569
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Χαρη το 848, το GSXR750 κλπ που αναφέρθηκαν δεν έχουν αυτό το 'κοφτερό΄ τιμόνι και μπροστινό του 675 που στρίβει με ελάχιστη δύναμη και απλά θέλει ακρίβεια.
    Βεβαια τό 675 που οδήγησα εγώ ηταν και φορτωμένο πράγματα κι ελαφρωμένο κλπ, αλλά ετσι ειναι και το απλό σε σχέση με τα άλλα.
    Αυτό είναι κάτι που δεν μου άρεσε και στο CBR το οποίο γινόταν αφόρητο στο 1000. Η αλήθεια είναι ότι αυτό το κοφτερό του 675 μου άρεσε ιδιαιτέρως...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Επίσης να βάλεις στην εξίσωση οτι αν πάρεις Ducati θέλει ιμάντες ανα τακτά χρονικά διαστήματα ακόμα κι αν δεν το έχεις τσουλήσει καν.
    Αυτο και μόνο ανεβάζει το κόστος χρήσης αρκετά.
    Μου αρέσει πολύ το Ducati, αλλα δε νομίζω να τα βγάλω εύκολα πέρα μαζί του (οικονομικά εννοώ)...
    Μάλλον θα πρέπει να βγει από τη λίστα....

  7. #37
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.569
    Δεν θα πάω σε 1000 οπότε τα Aprilia είναι εκτός.

  8. #38
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.790
    υμαντες καθε 24000 η καθε 2 χρονια.
    κοστος ανταλακτικου κανα 100αρικο.
    χρονος αλλαγης κανα μισαωρο
    κοστος εργασιας αναλογα το μαστορα
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  9. #39
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    υμαντες καθε 24000 η καθε 2 χρονια.
    κοστος ανταλακτικου κανα 100αρικο.
    χρονος αλλαγης κανα μισαωρο
    κοστος εργασιας αναλογα το μαστορα
    Κόστος αν δεν αλλαχτούν οταν πρέπει και γίνει κομματια..... 'ανεκτίμητο'.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #40
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.790
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Κόστος αν δεν αλλαχτούν οταν πρέπει και γίνει κομματια..... 'ανεκτίμητο'.
    καλα δεν ειναι και δυσκολο να τους τσεκαρεις.πανευκολο ειναι.
    εννοω οτι και 3 χρονια εχουν πανω παιδια και ειναι αψογοι.
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  11. #41
    Ευχάριστα, δύσκολα διλήμματα, τριλήμματα, κτλ....καλή ευκολία...
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  12. #42
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    καλα δεν ειναι και δυσκολο να τους τσεκαρεις.πανευκολο ειναι.
    εννοω οτι και 3 χρονια εχουν πανω παιδια και ειναι αψογοι.
    Διαφωνώ ριζικά εδω. Αψογοι είναι μέχρι να κοπούν ξαφνικά και να γίνει ο χαμός.
    Τι να τσεκάρεις ακριβώς? Την τάση μπορείς να την ελέγξεις και αν εχει καμμιά εμφανή ρωγμή θα την δείς αλλά αν το βάλεις και μπρός θα ειναι πλεον αργά.
    Παθαίνουν γήρανση και γι αυτό θελουν άλλαγμα.
    Καποιοι την εχουν πατήσει ελέγχοντας με το ματι και θεωρώντας οτι ειναι ΟΚ τους αφησαν παραπάνω και πήραν το μοτέρ στο χέρι.
    Τόσο απλά. Το ρισκάρεις?

    Χαρη μια κι εκανες χλμ με το 675 και το συνηθισες, σου απανταω κι εγώ σε σχεση με αυτό που ξέρεις.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #43
    τζι ες εξ αρ 750._

    από εξ απανέκαθεν η χρυσή τομή.....

    αν και το ξέρω οτι στο τέλος......









































































    v strom 650 θα πάρεις.....
    πουτσ@@@@@@@@@

  14. #44
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Χάρη, εγώ να σου προτείνω το CBR όντας και εγώ κάτοχος ενός. Στις Σέρρες, δεν νομίζω να σε "κουράσει" περισσότερο από το 675 καθώς είναι πιο "user-friendly" και όχι τόσο πολεμικό.

    Όσο αφορά το κόστος κτλ : http://www.car.gr/used-bikes/honda.h...ype=&postcode=

    Μπορείς να δείς ότι έχει πάρα πολλά,και αρκετά φθηνά μηχανάκια για να επιλέξεις.

    Ταξίδι κάνεις άνετα,και μόνος και δικαβαλός (τον πίσω να λυπάσαι λίγο μόνο). Όταν είχα πάει στον Shooter πριν καιρό,είχα κάνει περίπου ταξίδι μονοκοπανιά περίπου 600 χλμ. αν θυμάμαι καλά και δεν κάνω λάθος.
    Το θέμα είναι λίγο να παίξεις με την ρύθμιση της μηχανής στο θέμα αναρτήσεων,να την φέρεις στα μέτρα σου και μετά όλα είναι εύκολα.

    Ακόμα και αξεσουάρ να θες να φορτώσεις,το κόστος δεν θα ανέβει πολύ γνώμη μου.

  15. #45
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Πιο σαφές δεν γίνεται...

    Μεταξύ των 675, 848, R6, CBR600RR, ZX6R & GSXR600 πιο θα μου προτείνατε;
    Μιλάμε πάντα για μτχ και μοντέλο απο 2008 και μετά.

    Η χρήση θα είναι πίστα (κυρίως Σέρρες), άντε και καμιά βόλτα/ταξιδάκι μονός.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    ωραίο......


    γιατί;
    Αφου λες να προτείνουμε τι γιατί;
    Πάρε r6 και θα πίνεις νερό στο ονομά του.Ειναι ελαφρύ,στρίβει ευκολά,ακούει, πως να το πω τωρα να γίνει αντιληπτό σωστά.Πιστευω καταλαβαίνεις τι θέλω να πώ.Ειναι αξιόπιστο και μιά χαρά ταξίδι μπορείς να κάνεις σόλο.Επίσης είναι σαν υστερική γκόμενα στη πίστα η οποια δαιμονίστηκε και ζητάει δαμαστή.Αν εσυ εχεις τόσο,το μεκανακι θα έχει άλλο τόσο.Ειναι η γκόμενα αλόγα στο μπαρ που κάνεις σκέψεις τι θα παίζει στο κρεβάτι.Ειναι ντούκι πως το λένε βρε αδερφέ.
    Φίου φίου φι φι φίου

Σελίδα 3 από 18 ΠρώτοΠρώτο 1234567813 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βοηθεια!..ZX6R vs GSXR 750 vs Daytona 675
    από NikosNio στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 124
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2011, 14:55
  2. Daytona 675 ή R6 ή Κάτι άλλο?
    από tcool στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 18/06/2008, 13:20
  3. Hayabusa ή GSXR600 / 750
    από Lazaros32 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2008, 10:56
  4. Μαρσπιε Gsxr600/750
    από adrenalin στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2007, 16:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF