Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 47

Θέμα: 950 ή 990

  1. #1
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761

    950 ή 990

    Ίσως να είμαι λιγάκι οφ-τοπικ, οπότε σόρυ, θα το ανοίξω ξέχωρα - αλλά μπορει κάποιος να μου δώσει μια σύντομη περίληψη διαφοράς του 950 με το 990, με έμφαση στη κατανάλωση; (Για ADV μιλάω, όχι SM, αν παίζει διαφορά)

    Ψήνωμαι για 950 επειδή έχω ακούσει οτι το καρμπιρατέρ δίνει καλύτερο fuelling/αίσθηση, και γενικά βλέπω μεγαλύτερο ενθουσιασμό στους ιδιωκτήτες των 950. Απ' την άλλη δεν θέλω να παραμένω στο μεσαίωνα λόγω τεχνοφοβίας (όλες μου οι μεχρι τώρα μηχανές ήταν με καρμπ, πρώτη φορά κοιτάω να γίνω ψεκασμένος!). Από ηλεκτρονικά κάαατι σκαμπάζω, οπότε δεν με φοβήζουν οι χάρτες κλπ, αλλά νά:- θέλω τις μηχανές απλές. Ο μόνος λόγος που θα επέλεγα την 990 είναι για καλύτερη κατανάλωση.

    Προς το παρών έχω μια Χασκυ 610ΤΕ του 2000, πολύ την γουστάρω, με ρόδες και 17" και 21/18" αλλά δεν θα την έπαιρνα για μακρύ ταξίδι. Τα δυο ΚΤΜ ADV σηκώνουν ρόδα 17αρα (a la SM), αμα λάχει; Θα μου έλειπε το ψιλο-σουπερμοτο στυλ αν δεν to είχα. Προς το παρών, βάζω τις μικρές ρόδες στη Χάσκυ για πόλη/πλάκα και τις μεγάλες για ταξίδι, ον-οφ και κανα ψευτoεντούρo.

  2. #2
    Είναι η πιο πρόσφατη... Το avatar του/της stavrouliasp
    Εγγραφή
    20/01/2006
    Μηνύματα
    1.977
    Αν ο μονος λογος που θελεις να παρεις το 990 σε σχεση με το 950 ειναι η οικονομια, τοτε αστο. Η διαφορά είναι παρα πολύ μικρη. Μερικοι μαλιστα ισχυρίζονται ότι το 950 ειναι πιο οικονομικο, αν και εγω δεν εχω διαπιστώσει κατι τέτοιο.

    Απο εκει και περα η αισθηση της τροφοδοσιας ειναι σαφως καλυτερη στο 950.

    Abs δεν σε απασχολει;

  3. #3
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stavrouliasp Προβολή μηνύματος
    Αν ο μονος λογος που θελεις να παρεις το 990 σε σχεση με το 950 ειναι η οικονομια, τοτε αστο.
    Όχι βέβαια! Άλλα επειδή πρόκειται να κάνει πολλά χλμ, το σκέφτεσαι κι αυτό!

    Σ' ευχαριστώ για την επιβεβαίωση περί τροφοδοσίας.
    Το ABS εὶναι κι αυτό θέμα.
    Εκτός απ' την τροφοδοσία, μπορεί να πεί κανεις οτι το 990 υστερεί σε κάτι άλλο εν συγκρίσει με το 950;

    Δεν μπορώ να το εξηγήσω λογικά αλλα το 990 δεν μου γεμίζει το μάτι με τον ίδιο τρόπο. Γι αυτό ρωτάω και τους γνώστες.

  4. #4
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    σου γέμιζαν το μάτι γιατί τα περισσότερα 950 είναι πιο ψηλά απο τα 990. πάντως ένα 990 είναι καλύτερο και πιο αξιόπιστο απο ένα 950 σε όλα εκτός απο:

    1. την γλυκήτητα της απόκρισης του γκαζιού που έχει ένα carb. λεπτομέρεια που επηρρεάζει όμως πολλά
    2. λόγω του οτι το 990 ήταν κοντότερο έχει και μικρότερες διαδρομές στις αναρτήσεις και ως εκ τούτου πιο ασφάλτινο και πιο σφηχτό απο τα 950.

    τα 950 λόγω των μακριτερων διαδρομων στις αναρτήσεις αλλά και του carb οδηγείται πολυ πιο ευχάριστα στο χώμα. το 990 στρίβει καλύτερα (δεδομένου της ίδιας ικανότητας του οδηγού) στην άσφαλτο.

    και τα 2 καίνε αρκετά. το abs και η αξιοπιστία είναι οι σημαντικότερες διαφορές που έχουν μεταξύ τους.

  5. #5
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    σου γέμιζαν το μάτι γιατί τα περισσότερα 950 είναι πιο ψηλά απο τα 990.
    Δεν τόχα σκεφτεί έτσι, αλλά ξες τπτ; Πιστευω πώς έχεις δίκιο! Στον άσχετο η οπτική εντύπωση παίζει πάντα μεγάλο ρόλο. Όσο νάναι, δείχνει πιο ικάνο οφ το 950.

    τα 950 λόγω των μακριτερων διαδρομων στις αναρτήσεις αλλά και του carb οδηγείται πολυ πιο ευχάριστα στο χώμα.
    Για μένα αυτοί είναι αρκετά σημαντικοί παράγοντες.

    * το abs και η αξιοπιστία είναι οι σημαντικότερες διαφορές που έχουν μεταξύ τους.
    * πάντως ένα 990 είναι καλύτερο και πιο αξιόπιστο απο ένα 950 σε όλα εκτός απο: [...]
    Ειναι όμως και η διαφορά κανα δι-χίλιαρο
    Τήν πληρώνω ευχαρίστως για την αξιοπιστία και τo ΑΒS, αλλα προτιμώ τις οφ αναρτήσεις, βρε γμτ.

    Θα πρέπει να τα ζυγιάσω προσεκτικά.
    Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια.

    ===



    ΥΓ. Κανα σχόλιο για ρόδες 17" (τύπου SM);
    Μακάρι να μπορούσα να πάρω δύο μηχανες, αλλά χωρίς διαζύγιο δεν πρόκειται... LOL
    Ούτε με διαζύγιο, γιατί τα διαζύγια κοστίζουν πάνω από μηχανή...
    Μάλλον θα κρατήσω τη Χάσκυ για τον χαβαλέ.
    Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 25/02/2015 στις 16:04. Αιτία:

  6. #6
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    ....

    Ειναι όμως και η διαφορά κανα δι-χίλιαρο
    Τήν πληρώνω ευχαρίστως για την αξιοπιστία και τo ΑΒS, αλλα προτιμώ τις οφ αναρτήσεις, βρε γμτ.

    Θα πρέπει να τα ζυγιάσω προσεκτικά.
    Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια.

    ===



    ΥΓ. Κανα σχόλιο για ρόδες 17" (τύπου SM);
    Μακάρι να μπορούσα να πάρω δύο μηχανες, αλλά χωρίς διαζύγιο δεν πρόκειται... LOL
    Ούτε με διαζύγιο, γιατί τα διαζύγια κοστίζουν πάνω από μηχανή...
    Μάλλον θα κρατήσω τη Χάσκυ για τον χαβαλέ.
    οπότε είσαι για το 950 "S" μοντέλο 2006. μια χαρά επιλογή, αρκεί να είσαι σίγουρος για τα χλμ που θα γράφει.

    οι 17άρες αντιτίθεται στις προτιμήσεις σου σε μακρύτερες αναρτήσεις και χωμάτινες ικανότητες. δεν τις έχω δοκιμάσει σε ένα adv ποτέ. αλλά δε βρίσκω και το λόγο. νομίζω οτι το 950 ή 990 sm θα κάνει τη δουλειά πολύ καλύτερα και πιο αρκετά πιο φθηνά.

  7. #7
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    οπότε είσαι για το 950 "S" μοντέλο 2006. μια χαρά επιλογή, αρκεί να είσαι σίγουρος για τα χλμ που θα γράφει.
    OK, κὰτι τέτοιο είχα ακούσει για το "S" μοντέλλο, και πάλι μερσί. Μάλλον κατα εκεί πάμε.

    οι 17άρες αντιτίθεται στις προτιμήσεις σου σε μακρύτερες αναρτήσεις και χωμάτινες ικανότητες.
    Εννοείται.
    Αλλά έτσι για πλάκα το σκεφτόμουνα, δυο μηχανες σε μία. Το κάνω με την ΤΕ610, και δουλεύει αρκετά καλά, κι ας είναι οι αναρτήσεις στημένες για οφ. Τεράστια η διαφορά με την μικρή διάμετρο, με ελάχιστα έξοδα. Οταν είχαν πρωτοβγεί η μόνη διαφορά ήταν στις ρόδες και στο μπροστινο δίσκο!
    Πάντως είναι δευτερεύον ζήτημα. Το σημαντικό είναι νάναι ταξιδιάρα με καλή ικανότητα οφ. Για καταστάσεις τύπου βουνήσιων λασπόδρομων (κυρίως), άμμους, δασόδρομους, άντε και τίποτα ψιλοβοτσλάκια/πετρούλες πού και πού.
    Κάτι σαν αυτών των παιδιών το Ηπειρώτικο τουρ, αλλά να μπορώ να κάνω και κανα Στέλβιο και κανα 600χλμ μια στα τόσα.
    Νά 'σαι καλά...

  8. #8
    χωμα λασπη και κακο Το avatar του/της indianos950
    Εγγραφή
    22/03/2009
    Μηνύματα
    228
    Το Κτμ με τα λαστιχα 21-18 ξύνει μαρσπιέ κατω. Ξανασκέψου το για τροχούς

  9. #9
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    ...
    Αλλά έτσι για πλάκα το σκεφτόμουνα, δυο μηχανες σε μία. Το κάνω με την ΤΕ610, και δουλεύει αρκετά καλά, κι ας είναι οι αναρτήσεις στημένες για οφ. Τεράστια η διαφορά με την μικρή διάμετρο, με ελάχιστα έξοδα. Οταν είχαν πρωτοβγεί η μόνη διαφορά ήταν στις ρόδες και στο μπροστινο δίσκο!

    ...
    Μη το συγκρίνεις με το husky. Δε χρειάζεσαι με το 950 τις 17άρες. Στρίβει τόσο καλά στο δρόμο με την 21’ που δε θα σου λείψει. Αν με το καλό τα καταφέρεις να το πάρεις θα δεις ότι δε χρειάζεσαι πολλα περισσότερα στο δρόμο.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    ...
    Το σημαντικό είναι να ναι ταξιδιάρα με καλή ικανότητα οφ. Για καταστάσεις τύπου βουνήσιων λασπόδρομων (κυρίως), άμμους, δασόδρομους, άντε και τίποτα ψιλοβοτσλάκια/πετρούλες πού και πού.
    Κάτι σαν αυτών των παιδιών το Ηπειρώτικο τουρ, αλλά να μπορώ να κάνω και κανα Στέλβιο και κανα 600χλμ μια στα τόσα.
    ...
    Με τα παιδιά που παρέθεσες στο λίνκ έχω κάνει οφφ διαδρομές. Οι συγκεκριμένες διαδρομές θέλουν σίγουρα 21 ζάντα μπροστά και χωμάτινα λάστιχα.

    Με τα μαμα scorpion θα πας παντού εκτός από ένα 10% των χιλιομέτρων που θα κάνεις κάτι πιο απαιτητικό (όπως το λινκ) στο οποίο θα έχει καβάτζα ένα ζευγάρι χωμάτινα.

  10. #10
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    ΟΚ boys, νομίζω οτι μπήκα στο πνεύμα. (Θενκς Indianos950)
    Το αφήνω για τις 17αρες, θα κρατήσω το Χάσκυ για τέτοια, και θα εστιαστώ στο 950αρι για τώρα.
    Τα ξαναλέμε άμα τη αποκτήση.

  11. #11
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    !7αρα ζαντα μπροστα θα μειωσει τραγικα το ιχνος και θα κανει κουλουβαχατα την γεωμετρια. Με 19αρα κατι γινεται, αλλα και παλι...

    Στο θεμα της καταναλωσης τα 950 και 990 μια απο τα ιδια ειναι. Τα 950 παντα θα εχουν πλεονεκτημα στα χαμηλα-μεσαια λογω αρκετα μικροτερης διαμετρου αυλου καρμπυρατερ 43μμ νς (σωματος ψεκασμου) 46μμ (αν θυμαμαι καλα για το 46). Βεβαια οι δευτερευουσες πεταλουδες στα ψεκαστα και οι πιο ηπιοι εκκεντροφοροι στα πρωτα 990, βοηθουν να ανακτηθει ως ενα βαθμο η ροπη χαμηλα.

    Στο θεμα της ομαλοτητας στο γκαζι...και τα μεν και τα δε μπορουν να λειτουργουν αψογα αλλα τα 990 θελουν κατι τις παραπανω σε χρημα για να γινουν 'ηλεκτρικα'.

    Υψος αναρτησεων...Αν ο φιλος Δεινοσαυρος δεν ειναι πανω απο 190 (η τρελο τιμονι) να παρει το πιο χαμηλο που θα βρει αλλιως θα τα βρει σκουρα στα δυσκολα εκτος δρομου.

    Αξιοπιστια...οι κινητηρες ειναι αμφοτεροι σκυλια και επισης και τα μεν και τα δε θελουν τις κλασσικες αναβαθμισεις σε τρομπες και τα ρεστα. Ψηφιζω 950 λογω ηλεκτρικης απλοτητας, αλλα αν επαιρνα τωρα καποιο θα επερνα το ψεκαστο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #12
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Χμ, μου δημιουργείται η εντύπωση οτι the master has spoken...

    1.85 είμαι, αλλά καταλαβαίνω τί λές για το ύψος στα δύσκολα, καμιά φορά και με τη Χάσκυ τρομάζω, πουρόγερος γαρ. Τρελό τιμόνι μόνο στον ύπνο μου! Τί να κάνω γιατρέ μου; ήθελα χώματα στα γεράματα... LOL Όταν ήμουν πιτσιρικάς μου φαινόταν σαχλαμάρα το χώμα - τρέχα γύρευε.

    Πάντως χρησιμότατα σχόλια αγαπητέ Δόκτωρα, ιδίως τα περί της ομαλοτητας στο γκαζι. Το καλό με τα ηλεκτρονικά είναι οτι πάντα κάτι μπορεί να γίνει. Και μάλλον με κατευθύνεις προς το 990.

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Εξαρταται το ποσα χρηματα εισαι σε θεση να διαθεσεις.
    Σε καθε περιπτωση κι απο τιμες που βλεπω κατα καιρους στο car.gr ενα καλο 950 στα 4χιλ αποτελει καλλιτερη επενδυση απο ενα καλο 990 στα 6χιλ, αλλα αυτο ειναι καθαρα η προσωπικη μου αποψη.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    1.85 είσαι μια χαρά για το 950 S

  15. #15
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.789
    δεν παιζουν 17αρες στο adventure.
    η ιδια η ktm το ελεγε στην παρουσιαση του sm950.
    το θεωρουσε dangerous,για αυτο και κανανε αλλαγες στο sm.
    στην αρχη ειχαν παρει ενα adventure,το γυμνωσανε,βαλανε 17αρες και αμοληθηκανε.
    αποτελεσματα επικυνδυνα.
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. KTM 990 Adventure vs. KTM 950 Adventure
    από Nik0s στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2006, 02:07
  2. Ktm 990 Adventure Fotos & 950 Mx
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 10:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF