moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Μακερόσο
Ρε μας δ'λιεβς?
Σε όλους απαντάς θετικά ακυρώνοντας την απάντηση που έδωσες στον προηγούμενο
1) Άμα θες φτηνό θα πας σε γιαπωνέζικο.
Το συζητάς το γιαπωνέζικο ναί ή ου?
2) Άμα θες ακόμα πιο φτηνό (και σε κτήση πιθανότατα αλλά σίγουρα σε χρήση) θα πας σε γιαπωνέζικο track bike.
Θες μόνο track bike χωρίς πινακίδες και τα ρέστα ναι ή ου?
3) Άμα θες να κυκλοφορείς και στο δρόμο τα πράγματα μπερδέυονται. Δε θα το αποφασίζεις μονο εσύ το πόσο θα κυκλοφορείς στο δρόμο αλλά θα παίζει και το μηχανάκι ρόλο.
Όπως και να το κάνουμε, για παράδειγμα ένα 675R θα σε περιορίσει στις καθημερινές μετακινήσεις ή στις βόλτες, ενώ ένα GSXR750 μπορεί να σε σπρώξει να κάνεις και καμιά παραπάνω, κι αν πας στη λύση του Tuono ακόμα περισσότερο.
Καταλαβαίνεις πώς το εννοώ.
ΥΓ.
4) Το ντουκάτι, ducati, φτουκάτι, λαδιέρα, φριτέζα κλπ θα σε περιορίζει στα πάντα γιατί θα είναι μονίμως χαλασμένο και ούτε στην πίστα θα πηγαίνει ούτε στο δρόμο, μόνο στο μάστορα με οδική.
Κι αυτά τα 10 λεπτά που θα δουλεύει πριν ξαναχαλάσει αφού το πάρεις από το μάστορα, τα 5 θα τα χαλάς στο ζέσταμα και (αν φοράει πολυεστερικό) τα υπόλοιπα 5 για να ψάχνεις την άδεια να θυμηθείς πόσα κυβικά είναι το "μηχανάκι" σου. 789? 798? 814? 826? 848? 858? 888? 11888 το μόνο που θυμάσαι κλπ?
Άσ'το λέμε.
Σήμερα το βράδυ........ όταν θα πέσετε για ύπνο........ θα αρχίσετε να ακούτε παράξενους θορύβους....... θα ανησυχήσετε...... θα νοιώσετε ένα ρίγος...... ένας κρύος ιδρώτας θα σας λούσει....... μετά θα ακούσετε βήματα...... Μετά θα είναι αργά![]()
https://www.youtube.com/watch?v=fYRI_Z6_vVU
κατι τετοιο εννοεις;
προσέχουμε για να έχουμε!...
Ρε καπνιστη,αφου κι εσυ ντουκατι θα παρεις στο τελος,τι το πολεμας....
ΜΠΟΛΟΝΙΑ ΡΕ
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
Σας βαρεθηκα....
Δε μπα να λετε.
Ξερει ο Χαρης.
ΑΜΑ πάρεις ντούκο στο ξαναλέγω.....999..............................................
βέβαια πάντα υπάρχει και το 675R που ξέρεις τι είναι...και καλύτερο....by the way κατά την άποψή μου το αστραπιαίο turn-in είναι υπερεκτιμημένο ..σαν χαρακτηριστικό οδηγικής συμπεριφοράς μοτοσυκλέτας εννοώ....
βέβαια (ξανά) σε καταλαβαίνω αν θες να δοκιμάσεις κάτι άλλο...αυτά.
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 26/02/2015 στις 21:06.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
ααααααχχχχχ....
Ηρέμησε δικέ μου, δεν είναι κακό να κάνεις όνειρα και να τα συζητάς με φίλους
To κακό είναι πως η πραγματικότητα απέχει πολύ απο το 848 (λόγω οικονομικών) και απο τους Γιαπωνέζους (λόγω πεποίθησης)
Θα έλεγες λοιπόν πως πάω βουρ για το 675....
Δεν ξέρω.
Το σίγουρο είναι πως το μόνο που σκέφτομαι εκτός του 675 είναι το 750 (εξαίρεση στον κανόνα περί γιαπωνέζικων λόγω κυβισμού).
Μετά έρχεται ο Άρης και λέει για οικονομικότερη λύση μόνο για πίστα (; ) άντε και καμιά βόλτα θα προσθέσω εγώ και μπαίνω σε σκέψεις επίσης για γιαπωνέζικο με την εξαίρεση αυτή τη φορά να είναι το κόστος.
Χέσε μέσα θα έλεγα αλλα.....
Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 27/02/2015 στις 13:43.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2