Αφ'ενος γιατι δεν μπορεις να ασκησεις αρκετη πιεση στο κυκλωμα, αφ'ετερου γιατι ακομα κι αν εχεις τις χουφτες του Κουταλιανου και την ασκησεις, θα εχεις πολυ μικρη διαδρομη στη μανετα με αποτελεσμα να μην εχεις την καταλληλη αισθηση.
Ειναι σα να προσπαθεις να φρεναρεις πιεζοντας την μανετα απο σημειο πολυ κοντα στο πιβοτ της πανω στη τρομπα.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
στα υδραυλικα συστηματα η δυναμη πολλαπλασιαζεται με βαση την αναλογια μεγεθους εντολοδοτη(τρομπας) και εντολοδοχου (δαγκανας) κυλινδρου
αντιστροφως αναλογα μεταβαλλεται η αισθηση
Πάντως τα gsxr και triumph 675 χρησιμοποιούν ακτινική τρόμπα νίσιν με διάμετρο εμβόλου 19χιλ και απόσταση απ'τον άξονα περιφοράς 21χιλ.
Μια χαρά δουλεύουν με 4πίστονες δαγκάνες.
Αν η απόσταση απ'τον άξονα είναι σταθερή τότε για την ίδια ένταση φρεναρίσματος:
α)με μεγάλο έμβολο πρέπει ν'ασκήσεις μεγαλύτερη δύναμη αλλά δεν χρειάζεται να τραβήξεις τη μανέτα πολύ κοντά στο γκριπ.
β)με μικρό έμβολο πρέπει ν'ασκήσεις μικρότερη δύναμη αλλά χρειάζεται να τραβήξεις τη μανέτα πολύ κοντά στο γκριπ.
Αν η διάμετρος εμβόλου είναι σταθερή αλλά η απόσταση απ'τον άξονα ρυθμίζεται(πχ brembo rcs, παρέχει επιλογή 19χ18 και 19χ20)τότε για την ίδια ένταση φρεναρίσματος:
γ)με μεγάλη απόσταση απ'τιον άξονα (επιλογή 19χ20) πρέπει ν'ασκήσεις μεγαλύτερη δύναμη αλλά δεν χρειάζεται να τραβήξεις τη μανέτα πολύ κοντά στο γκριπ.
δ)με μικρή απόσταση απ'τιον άξονα (επιλογή 19χ18) πρέπει ν'ασκήσεις μικρότερη δύναμη αλλά χρειάζεται να τραβήξεις τη μανέτα πολύ κοντά στο γκριπ.
Προσωπικά για οδήγηση δρόμου προτιμώ τις επιλογές α,γ διότι πολύ απλά οι β,δ σε κατάσταση πανικού ενδέχεται να μπλοκάρουν ευκολότερα το μπροστινό λόγω μαλακού αρχικού τραβήγματος.
Για χρήση αγώνα το ανάποδο διότι εκεί οι περιπτώσεις πανικού είναι σπανιότερες απ'το δημόσιο δρόμο και θες να μην κουράζονται τα δάχτυλά σου.
Τελευταία τροποποίηση από kostaspetrou; 28/02/2015 στις 11:09.
Να κάτι ενδιαφέρον. Κάτι τέτοιο πρέπει να παίχτηκε και σε μένα.
http://www.onallcylinders.com/2013/1...fects-braking/
Όλες οι μνήμες είναι ίχνη δακρύων.
Jurobei Chikanatsu
Οποτε αν το master cylinder αυτο που εχεις ειναι πολυ μεγαλο, για τι δαγκανες προοριζοταν...;; ή μηπως ειναι για ειδικες καταδκευες (stant bikes κλπ)...;
Για μαμά ή για άλλες δαγκάνες.
Γνωρίζω άτομο που τις έχει σε ZX10 με μαμά δαγκάνες και του δουλεύει άψογα.
Σε εμένα που αγόρασα εξαπίστονες, δε δουλεύουν γιατί είναι πολύ πιό μικρές σε μέγεθος.
Αυτό μου είπε και ο ιδιοκτήτης της ISR.
Αν έπαιρνα τις μεγάλες, θα δούλευαν άψογα.
Όλες οι μνήμες είναι ίχνη δακρύων.
Jurobei Chikanatsu
Λοιπόν εμβαδό για τις δύο εξαπίστονες με διάμετρο εμβόλου 25mm=5890,488mm^2
Εμβαδό για τις δύο 4πίστονες με διάμετρο εμβόλου 30mm=5654,864mm^2
Αυτό σημαίνει ότι με τις εξαπίστονες έχεις μεγαλύτερο εμβαδό άρα θα έπρεπε να έχεις μαλακότερο τράβηγμα.
Οπότε φίλε κάτι άλλο φταίει......
Εκτός και αν εννοείς ότι αυτές με διάμετρο 30mm είναι εξαπίστονες.
R1 2005, 4πίστονες με ένα έμβολο 27mm και το άλλο 30mm. Έμβολο μαμά τρόμπας 16mm.
Συνολική επιφάνεια εμβόλων και για τις δύο είναι 5117,652mm^2.
Εμβαδό εμβόλoυ τρόμπας 201,06mm^2
Oπότε ο λόγος του εμβαδού των εμβόλων προς το εμβαδό του εμβόλου της τρόμπας είναι 25
Πολύ μαλακό τράβηγμα αλλά σταματάς χωρίς πρόβλημα. Προσοχή σε περίπτώσεις πανικού.
Έχουμε βάλει ακτινική νίσιν με 19άρι έμβολο,άρα εμβαδό τρόμπας 283,53mm^2 και ο λόγος γίνεται 18,04.
Δουλεύει μια χαρά και προσωπικά μου αρέσει,δεν παίζει να ξαναβάλω τη μαμά.
Απλά θέλει πιο δυνατό αρχικό τράβηγμα.
στην τρομπα οταν λεμε πχ 16mm ή 5/8'' μετραμε τη διαμετρο του κυλινδρου;
γιατι το εμβολο ειναι μικροτερο