Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 53

Θέμα: ISR Brakes...

  1. #31
    Ωχώχ...τα πλευρά μου Το avatar του/της bonepeeler
    Εγγραφή
    20/04/2005
    Μηνύματα
    888
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Μπορει καποιος να μου εξηγησει για ποιο λογο ενα μεγαλυτερο πιστονι στην τρομπα μπορει να μην "λειτουργει";

    Το μόνο που φαντάζομαι είναι ότι μπουκώνει το σύστημα από την πολύ πίεση.
    Οι δαγκάνες είναι κατά πολύ μικρότερες από τις μαμά σε μέγεθος αλλά δεν συγκρίνονται ούτε για πλάκα στο φρενάρισμα.
    Όλες οι μνήμες είναι ίχνη δακρύων.

    Jurobei Chikanatsu


  2. #32
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Μπορει καποιος να μου εξηγησει για ποιο λογο ενα μεγαλυτερο πιστονι στην τρομπα μπορει να μην "λειτουργει";
    Αφ'ενος γιατι δεν μπορεις να ασκησεις αρκετη πιεση στο κυκλωμα, αφ'ετερου γιατι ακομα κι αν εχεις τις χουφτες του Κουταλιανου και την ασκησεις, θα εχεις πολυ μικρη διαδρομη στη μανετα με αποτελεσμα να μην εχεις την καταλληλη αισθηση.
    Ειναι σα να προσπαθεις να φρεναρεις πιεζοντας την μανετα απο σημειο πολυ κοντα στο πιβοτ της πανω στη τρομπα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    στα υδραυλικα συστηματα η δυναμη πολλαπλασιαζεται με βαση την αναλογια μεγεθους εντολοδοτη(τρομπας) και εντολοδοχου (δαγκανας) κυλινδρου
    αντιστροφως αναλογα μεταβαλλεται η αισθηση

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Πάντως τα gsxr και triumph 675 χρησιμοποιούν ακτινική τρόμπα νίσιν με διάμετρο εμβόλου 19χιλ και απόσταση απ'τον άξονα περιφοράς 21χιλ.
    Μια χαρά δουλεύουν με 4πίστονες δαγκάνες.

    Αν η απόσταση απ'τον άξονα είναι σταθερή τότε για την ίδια ένταση φρεναρίσματος:
    α)με μεγάλο έμβολο πρέπει ν'ασκήσεις μεγαλύτερη δύναμη αλλά δεν χρειάζεται να τραβήξεις τη μανέτα πολύ κοντά στο γκριπ.
    β)με μικρό έμβολο πρέπει ν'ασκήσεις μικρότερη δύναμη αλλά χρειάζεται να τραβήξεις τη μανέτα πολύ κοντά στο γκριπ.

    Αν η διάμετρος εμβόλου είναι σταθερή αλλά η απόσταση απ'τον άξονα ρυθμίζεται(πχ brembo rcs, παρέχει επιλογή 19χ18 και 19χ20)τότε για την ίδια ένταση φρεναρίσματος:
    γ)με μεγάλη απόσταση απ'τιον άξονα (επιλογή 19χ20) πρέπει ν'ασκήσεις μεγαλύτερη δύναμη αλλά δεν χρειάζεται να τραβήξεις τη μανέτα πολύ κοντά στο γκριπ.
    δ)με μικρή απόσταση απ'τιον άξονα (επιλογή 19χ18) πρέπει ν'ασκήσεις μικρότερη δύναμη αλλά χρειάζεται να τραβήξεις τη μανέτα πολύ κοντά στο γκριπ.

    Προσωπικά για οδήγηση δρόμου προτιμώ τις επιλογές α,γ διότι πολύ απλά οι β,δ σε κατάσταση πανικού ενδέχεται να μπλοκάρουν ευκολότερα το μπροστινό λόγω μαλακού αρχικού τραβήγματος.

    Για χρήση αγώνα το ανάποδο διότι εκεί οι περιπτώσεις πανικού είναι σπανιότερες απ'το δημόσιο δρόμο και θες να μην κουράζονται τα δάχτυλά σου.
    Τελευταία τροποποίηση από kostaspetrou; 28/02/2015 στις 11:09.

  5. #35
    Ωχώχ...τα πλευρά μου Το avatar του/της bonepeeler
    Εγγραφή
    20/04/2005
    Μηνύματα
    888
    Να κάτι ενδιαφέρον. Κάτι τέτοιο πρέπει να παίχτηκε και σε μένα.

    http://www.onallcylinders.com/2013/1...fects-braking/
    Όλες οι μνήμες είναι ίχνη δακρύων.

    Jurobei Chikanatsu


  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bonepeeler Προβολή μηνύματος
    Να κάτι ενδιαφέρον. Κάτι τέτοιο πρέπει να παίχτηκε και σε μένα.

    http://www.onallcylinders.com/2013/1...fects-braking/
    Το βίντεο αναφέρεται σε αμάξια όπου το πεντάλ του φρένου έχει υποβοήθηση!
    Αν πάντως θεωρήσουμε την υποβοήθηση σταθερή τότε ναι, ισχύουν τα ίδια.

  7. #37
    Οποτε αν το master cylinder αυτο που εχεις ειναι πολυ μεγαλο, για τι δαγκανες προοριζοταν...;; ή μηπως ειναι για ειδικες καταδκευες (stant bikes κλπ)...;

  8. #38
    Ωχώχ...τα πλευρά μου Το avatar του/της bonepeeler
    Εγγραφή
    20/04/2005
    Μηνύματα
    888
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    Οποτε αν το master cylinder αυτο που εχεις ειναι πολυ μεγαλο, για τι δαγκανες προοριζοταν...;; ή μηπως ειναι για ειδικες καταδκευες (stant bikes κλπ)...;
    Για μαμά ή για άλλες δαγκάνες.
    Γνωρίζω άτομο που τις έχει σε ZX10 με μαμά δαγκάνες και του δουλεύει άψογα.
    Σε εμένα που αγόρασα εξαπίστονες, δε δουλεύουν γιατί είναι πολύ πιό μικρές σε μέγεθος.
    Αυτό μου είπε και ο ιδιοκτήτης της ISR.
    Αν έπαιρνα τις μεγάλες, θα δούλευαν άψογα.
    Όλες οι μνήμες είναι ίχνη δακρύων.

    Jurobei Chikanatsu


  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bonepeeler Προβολή μηνύματος
    Για μαμά ή για άλλες δαγκάνες.
    Γνωρίζω άτομο που τις έχει σε ZX10 με μαμά δαγκάνες και του δουλεύει άψογα.
    Σε εμένα που αγόρασα εξαπίστονες, δε δουλεύουν γιατί είναι πολύ πιό μικρές σε μέγεθος.
    Αυτό μου είπε και ο ιδιοκτήτης της ISR.
    Αν έπαιρνα τις μεγάλες, θα δούλευαν άψογα.
    Οι μεγάλες είναι τετραπίστονες;

    Για πες τί διάμετρο έχουν τα έμβολα στις
    α)εξαπίστονες
    β)μεγάλες

  10. #40
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bonepeeler Προβολή μηνύματος
    Για μαμά ή για άλλες δαγκάνες.
    Γνωρίζω άτομο που τις έχει σε ZX10 με μαμά δαγκάνες και του δουλεύει άψογα.
    Σε εμένα που αγόρασα εξαπίστονες, δε δουλεύουν γιατί είναι πολύ πιό μικρές σε μέγεθος.
    Αυτό μου είπε και ο ιδιοκτήτης της ISR.
    Αν έπαιρνα τις μεγάλες, θα δούλευαν άψογα.
    ανοιξες το λινκ του ποστ #28 ?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #41
    Ωχώχ...τα πλευρά μου Το avatar του/της bonepeeler
    Εγγραφή
    20/04/2005
    Μηνύματα
    888
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Οι μεγάλες είναι τετραπίστονες;

    Για πες τί διάμετρο έχουν τα έμβολα στις
    α)εξαπίστονες
    β)μεγάλες
    Έχει και μεγάλες τετραπίστονες και μεγάλες εξαπίστονες
    Οι δικές μου εξαπίστονες έχουν 25μμ διάμετρο εμβόλων.
    Οι μεγάλες έχουν 30μμ διάμετρο εμβόλων.
    Όλες οι μνήμες είναι ίχνη δακρύων.

    Jurobei Chikanatsu


  12. #42
    Ωχώχ...τα πλευρά μου Το avatar του/της bonepeeler
    Εγγραφή
    20/04/2005
    Μηνύματα
    888
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    ανοιξες το λινκ του ποστ #28 ?
    Το άνοιξα.
    Όλες οι μνήμες είναι ίχνη δακρύων.

    Jurobei Chikanatsu


  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bonepeeler Προβολή μηνύματος
    Έχει και μεγάλες τετραπίστονες και μεγάλες εξαπίστονες
    Οι δικές μου εξαπίστονες έχουν 25μμ διάμετρο εμβόλων.
    Οι μεγάλες έχουν 30μμ διάμετρο εμβόλων.
    Λοιπόν εμβαδό για τις δύο εξαπίστονες με διάμετρο εμβόλου 25mm=5890,488mm^2
    Εμβαδό για τις δύο 4πίστονες με διάμετρο εμβόλου 30mm=5654,864mm^2


    Αυτό σημαίνει ότι με τις εξαπίστονες έχεις μεγαλύτερο εμβαδό άρα θα έπρεπε να έχεις μαλακότερο τράβηγμα.
    Οπότε φίλε κάτι άλλο φταίει......

    Εκτός και αν εννοείς ότι αυτές με διάμετρο 30mm είναι εξαπίστονες.

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    ανοιξες το λινκ του ποστ #28 ?
    R1 2005, 4πίστονες με ένα έμβολο 27mm και το άλλο 30mm. Έμβολο μαμά τρόμπας 16mm.

    Συνολική επιφάνεια εμβόλων και για τις δύο είναι 5117,652mm^2.
    Εμβαδό εμβόλoυ τρόμπας 201,06mm^2
    Oπότε ο λόγος του εμβαδού των εμβόλων προς το εμβαδό του εμβόλου της τρόμπας είναι 25
    Πολύ μαλακό τράβηγμα αλλά σταματάς χωρίς πρόβλημα. Προσοχή σε περίπτώσεις πανικού.


    Έχουμε βάλει ακτινική νίσιν με 19άρι έμβολο,άρα εμβαδό τρόμπας 283,53mm^2 και ο λόγος γίνεται 18,04.
    Δουλεύει μια χαρά και προσωπικά μου αρέσει,δεν παίζει να ξαναβάλω τη μαμά.
    Απλά θέλει πιο δυνατό αρχικό τράβηγμα.

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    στην τρομπα οταν λεμε πχ 16mm ή 5/8'' μετραμε τη διαμετρο του κυλινδρου;
    γιατι το εμβολο ειναι μικροτερο

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ISR Brakes
    από bonepeeler στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/09/2014, 02:31
  2. Do it yourself : Parking brake / Disk lock reminder
    από McGyver στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2005, 23:43
  3. Brake lines-info
    από Krokodilos001 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 11/08/2005, 20:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF