Οκ Ευχαριστώ μάλλον θα ψάξω να βρώ κανένα dt
Οκ Ευχαριστώ μάλλον θα ψάξω να βρώ κανένα dt
απο τον Νομικο το πηρες; Τι τιμη σου εκανε; Αυτο το μηχανακι ειναι στοκ εδω και πολλα χρονια, οποτε κανε ενα φρεσκαρισμα σε υγρα και γενικη λιπανση. Καλο ειναι να κανεις και ενα τσεκ στις βιδες
Αν θες να δωσεις μερικα λεφτα, για να διασκεδασεις, μεχρι να παρεις τιποτα καλυτερο: (Το καλο ειναι οτι κανει και για παπι, αν θες να το κρατησεις)
μαζεψε τις αναρτησεις
φτιαξε μια ποδια σε αυτον, αν σκοπευεις να το κοπανησεις σε βραχια
http://atd-kassimis.gr/
για μοτερ
https://www.procycle.us/bikepages/ttr125.html#a80-9991
150αρι + εκκεντροφορο + 26 καρμπυρατερ, εχει καλη διαφορα απο το μαμισιο, και ακουει στο γκαζι. (καπου το χε παρει το ματι μου σε ενα θεμα για TTR125 στο US)
για εξατμιση φτιαξε μια 2-3χιλ μεγαλυτερη, η αμα βαριεσαι βαλε ενα σκετο τελικο
Ακομα και μαμισιο, αν σκοπευεις να ζορισεις τον συμπλεκτη, αλλαξε ελλατηρια με barnett
λαδια καθε 2000. Ξερω εναν πιτσιρικα που το XTR125 εχει αντεξει στα χερια του 50.000+ χλμ.
Στην πρωτη τσιμουχα που θα δακρυσει, το πας για εγγυηση.
Τα καλυτερα λεφτα που μπορεις να δωσεις, ειναι για εξοπλισμο, ειδικα μποτες και θωρακα, μιας και θα σου μεινουν για μετα, ή αν θες τα πουλας ξεχωριστα
καλησπερα φιλος.αρχικα μηπως ξερεις τι μοτερ ειναι αυτο που φοραει?απο τι yamaha?
λοιπον εψαξα κ εχουμε τα εξης!το μηχανακι σου απ'οσα λεει ο νομικος φοραει το μοτερ του r125.αρα αμα θες να επεκταθεις σε εκτεταμενη βελτιωση να απευθυνθεις στη θεα yamaha που διαθετει ετοιμα κιτ 150+ κυβικων.αμα θες απλα πραγματα απλα παρε ενα καρμπ keihin pwk 28mm που ειναι το top σε τετοιες εφαρμογες,ενα εκεντροφορακι κ μια χαλαρη εξατμιση οχι πολυ ελευθερη.με αυτα θα δεις συν 3 με 4 αλογακια στα ψηλα.ξεχνα μετατροπες με διχρονα μοτερ κ ιστοριες,αν ειναι ετσι πηγαινε παρε dt επιτοπου.
shooter το παλικάρι έχει 4Τ με το μοτέρ του τελευταίου xt125, δεν είναι δίχρονο
παλικαρε το μηχανάκι γιαυτό που σχεδιαστικε μια χαρά είναι τέλειο θα έλεγα, εάν τώρα εσύ ήθελες να κάνεις αποκλειστικά εντουράδες μάλλον έχεις κάνει λάθος επιλογή, παρεμπιπτόντως λόγο χαμηλού βάρους το μηχανάκι μπορεί να κάνει πολύ καλές βόλτες να αναρριχηθεί παντού και να διασχίσει τα πιο δύσκολα περάσματα και μονοπάτια χαλλλλλαρά όμως....! εάν είσαι καλα ως εδώ κράτα το όπως έχει διασκέδασε τις βόλτες σου εντός και εκτός και τα φράγκα δώστα σε εξολισμό αναβάτη
εάν ονειρεύεσαι γκαζια flat tracker αναρτήσεις που καταπίνουν και χρόνους, δώστο μαμα πριν το κανιβαλίσεις(για να πιάσει λεφτά) και πάνε για wre125, exc125
υ.σ. το μοτεράκι του ειναι μια χαρά και ικανο να γυρίσει όλο τον κόσμο θα σε συμβούλευα να μη το σκαλίξεις θα πάρεις 3-4 άλογα δεν αξίζει τον κόπο και αφετέρου θα χάσει αξιοπιστία
you rise you fall you're down then you rise again