Σελίδα 9 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 4567891011 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 162

Θέμα: xt660z tenere Λάστιχα

  1. #121
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.666
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Αμφίσημε, θέλω να γνωρίζεις πως έχεις τον σεβασμό μου. Κανείς μας δεν είναι αλάνθαστος και αυτά που γράφω εγώ παραπάνω μπορούν να αμφισβητηθούν από άλλον συνάδελφο.
    Η ουσία όμως είναι πως πρέπει όσοι διαβάζουν τις συζητήσεις μας να μπορούν να βγάζουν ένα προσωπικό συμπέρασμα και θεωρώ πως διαβάζοντας και τα δικά σου και τα δικά μου γραφόμενα αλλά και πολλών άλλων συναδέλφων μοτοσυκλετιστών, πραγματικά κάποιος μπορεί να βγάλει ένα συμπέρασμα για τα διάφορα ελαστικά που έχουν συζητηθεί εδώ αλλά και για τη χρήση τους! Είναι επίσης σημαντικό.

    Το 140/80 ορθώς το επέλεξες σε Heidenau, για τη χρήση που ήθελες εσύ ήταν πιο κοντά από το 130/80.
    Όσο μεγαλώνεις το πλάτος του πέλματος τόσο περισσότερο δρόμου γίνεται, ειδικά τα K60 έχουν διαφορετικό πέλμα σε κάθε παραπάνω νούμερο (με εξαίρεση το 130/80-17 που μοιάζει πολύ με το 140/70-18).

    Στα K60 σε 130/80-17, 140/80-17 και 150/70-17 αλλάζει το κέντρο του πέλματος, όσο μεγαλώνει τόσο πιο δρόμου γίνεται. Φυσικά δε θα το σήκωνε η μηχανή μας για πολλούς λόγους, δε θα μπορούσε να το ζεστάνει και συνεργάζεται καλά μάλλον με άλλο νούμερο μπροστά (110/80-19).

    Δείτε εδώ:

    Συνημμένο 309488
    Μια παρατήρηση,

    Ισως το 140 / 80 / 17 δεν δούλεψε σωστά στο τενερε γιατί εχει δείκτη βάρους και ταχύτητας για μηχανάκια μεγαλύτερα. Το 130 θα ήταν καλύτερη επιλογή και πιο σωστή ανεξαρτήτου πέλματος γιατί απλά το 130 είναι φτιαγμένο για το βάρος και τις ταχύτητες που μπορεί να ταξιδέψει το 660.

  2. #122
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    12.021
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Μια παρατήρηση,

    Ισως το 140 / 80 / 17 δεν δούλεψε σωστά στο τενερε γιατί εχει δείκτη βάρους και ταχύτητας για μηχανάκια μεγαλύτερα. Το 130 θα ήταν καλύτερη επιλογή και πιο σωστή ανεξαρτήτου πέλματος γιατί απλά το 130 είναι φτιαγμένο για το βάρος και τις ταχύτητες που μπορεί να ταξιδέψει το 660.
    Μάλλον έχεις απόλυτο δίκιο.
    Εμπρός έχω το tkc80 και πίσω το trailwing tw42 το οποίο είναι αρκετά σκληρό σαν λάστιχο. Η διάσταση 130 είναι η νύχτα με την μέρα σε σχέση με την 140. Ενώ το 140 δεν ερχόταν εύκολα σε θερμοκρασία και στην βροχή ήταν ότι χειρότερο έχω δει, στην 130 δεν με έχει προβληματίσει καθόλου.
    Sent from me using a computer.

  3. #123
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    το 690 παντως εχει επισης 140/80 ελαστικο πισω και ειναι 50 κιλα ελαφρυτερο...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #124
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    12.021
    Και το 660 μια χαρά τα πάει τα 140 αλλά όχι όλα όπως φαίνεται, ή τουλάχιστον όχι πάντα. Με τα michelin και τα metzler ούτε που μου πέρασε από το μυαλό να βάλω μικρότερο. Και έχω βάλει διάφορα μοντέλα.

    Τα trailwing μου άρεσαν σαν διάρκεια και ήταν ικανοποιητικά στο χώμα οπότε είπα να δοκιμάσω και τα 130 μήπως και του κάτσουν καλύτερα στην καθημερινή μετακίνηση.

    Δύσκολο να βρεις ένα ελαστικό που να είναι ικανοποιητικό εκτός δρόμου, να αντέχει 200τόσα κιλά σε ταξίδι, να μην είναι επικίνδυνο στο βρεγμένο και να μην κάνεις πατινάζ στις μικρές αποστάσεις από και προς την δουλειά κάθε πρωί. Παρότι είναι σκληρό, λόγο μικρότερης διάστασης ζεσταίνεται πιο εύκολα και αποδίδει καλύτερα.

    Και το 690 αν του βάλεις σκληρό λάστιχο θα την ακούσει στις μικρές αποστάσεις ή στην βροχή. Βέβαια αυτό έχει και 18αρα πίσω αλλά και καμιά 15αριά άλογα παραπάνω.
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 02/03/2015 στις 00:09.
    Sent from me using a computer.

  5. #125
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    12.021
    Δεν προτείνω 130αρι πίσω στο τενερε. Απλά λέω ότι κάποιο σκληρό ελαστικό που δεν αποδίδει όπως θα θέλαμε ίσως γίνει λίγο καλύτερο σε πιο μικρή διάσταση.

    Πριν βάλω το 130αρι είχα αλλάξει δύο στην κανονική διάσταση 140. Αν βάλω άλλο ελαστικό θα ξαναβάλω 140ρι, αν ξαναβάλω deathwing θα βάλω 130.
    Sent from me using a computer.

  6. #126
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Μια παρατήρηση,

    Ισως το 140 / 80 / 17 δεν δούλεψε σωστά στο τενερε γιατί εχει δείκτη βάρους και ταχύτητας για μηχανάκια μεγαλύτερα. Το 130 θα ήταν καλύτερη επιλογή και πιο σωστή ανεξαρτήτου πέλματος γιατί απλά το 130 είναι φτιαγμένο για το βάρος και τις ταχύτητες που μπορεί να ταξιδέψει το 660.
    Ετσι ακριβως ειναι.
    Δεν υπαρχει λογος για 140 πισω

  7. #127
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Τι ζαντα εχει πισω το τενερε? 3.5αρα ?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #128
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από osevax Προβολή μηνύματος
    Προταση για ελαστικό με εστιαση στην ασφαλτο …

    Θενq in αβανς...
    Κανις ...Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	vivlia-gia-skylia-vivlio-ell-kanis-vasdekis-2544-50x50.jpg 
Προβολές:	121 
Μέγεθος:	1,7 KB 
ID:	331928
    Get up ,Stand up....Stay up.

  9. #129
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    12.021
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Τι ζαντα εχει πισω το τενερε? 3.5αρα ?
    17x2.75
    Sent from me using a computer.

  10. #130
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    12.021
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Ετσι ακριβως ειναι.
    Δεν υπαρχει λογος για 140 πισω
    Κοίτα για να μη λέω και μλκ δύσκολα καταλαβαίνεις διαφορά στο 130 και στο 140 όσον αφορά την συμπεριφορά. Να σου πω ότι με το 130 στρίβει καλύτερα? Ίσως, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ αν με το 140 έστριβε δυσκολότερα ή όχι.

    Ένα 130αρι μαλακό μήπως το ξεφτιλίσει ευκολότερα?

    Μήπως στο χώμα σε χτυπήματα με χαμηλότερη πίεση είναι καλύτερα να έχεις 140?

    Μήπως τα 140 έχουν και διαφορετικό, πιο ενισχυμένο, σκελετό?

    Αν το είπες αυτό για τα Heid ίσως έχεις δίκιο (δεν τα έχω δοκιμάσει) αλλά γενικά δεν νομίζω πως το 140 είναι υπερβολή.
    Sent from me using a computer.

  11. #131
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    12.021
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από osevax Προβολή μηνύματος
    Καλησπερα Τενερακιδες!!!
    Κατοχος KAROO 3 εδω και 3000 χλμ…
    Απολύτως ικανοποιημένος με το ελαστικο…αλλα…
    Κανοντας τελευταια αρκετα ασφαλτινα χλμ, διεκρινα την φθορά τους και εχω αρχισει να τα λυπάμαι….
    Αποφασισα να τα βαλω στο ντουλαπι για ποιο ιδιαιτερες περιπτωσεις...
    Οπότε…Θα ηθελα την προταση σας για ελαστικό με εστιαση στην ασφαλτο …
    Οχι καθαρα ασφαλτινο… Απλα να μην εχει προβλημα στις ιλιγγιώδης ταχυτητες του Τenere...

    Θενq in αβανς...

    Για τα Heid διαβάζεις παραπάνω αλλά και στο θρεντ "ελαστικά για βαρύ ον-οφφ". Για τα σαχαρα μου έχουν πει και έχω διαβάσει τα καλύτερα αλλά δεν ξέρω πόσο θα αντέξουν στο τενερέ σε ταξίδι. Στις ταχύτητες ταξιδιού και στο βάρος του 690 που σπάνια θα το βρεις δικάβαλο ταιριάζουν άριστα, από ότι λένε οι περισσότεροι, αλλά έχω τις αμφιβολίες μου για το βάρος του τενερε.

    Όσες φορές έβαλα λάστιχο πιο πολύ για δρόμο (anakee πχ) το μετάνιωνα κάθε φορά που έστριβα σε ένα χωμάτινο δρομάκι. Παρόλα αυτά οι αποστάσεις που κάνω (ειδικά αυτές που έκανα) δεν σηκώνουν εύκολα λάστιχο με τακούνι γιατί το ξεφτιλίζω.

    Αρχικά δοκίμασα τα trailwing tw42 μπρος πίσω. Σκληρό ελαστικό και πολύ καλή διάρκεια. Το πίσω με έβγαζε αρκετά χλμ αλλά στην καθημερινή μετακίνηση δεν ήταν ότι καλύτερο, ενώ στην βροχή ήταν λίγο δράμα. Το εμπρός ήταν πιο μαλακό αλλά πότε δεν το εμπιστεύτηκα να το πιέσω ενώ παλιότερα είχα φάει και ένα γλίστρημα σε μια κατηφορική φουρκέτα εκεια πάνου στον πενταδάχυλο πηγαίνοντας προς Μυστρά. (μπορεί να έφταιγα και εγώ σε αυτό).
    Επόμενη επιλογή τα tkc. Αψογο εμπρός λίγα χλμ το πίσω.
    Ξαναέβαλα trailwing με διαφορετικό μπροστινό και οι λευκές γραμμές έμοιαζαν με πετρελαιοκηλίδες ενώ στους δρόμους της θεσσαλονικης δεν μαζευόταν πουθενά. Σε ελαφρώς ανηφορικό δρόμο μετά από ψιλόβροχο είχε χάσει πρόσφυση σε σταθερό γκάζι με 5η και 100χλμ.
    Άλλαξα κανα δυο μάρκες ακόμα και τελικά κατέληξα με tkc80 μπροστά και trailwing tw42 πίσω σε διάσταση 130.

    Ταξιδεύω χωρίς να τα "προφυλάσσω" και αυτή τη στιγμή πρέπει να έχουν τουλάχιστον 10.000. Στο χώμα είναι ότι καλύτερο για λάστιχο που θα σε βγάλει τόσα χλμ. και στην καθημερινή μετακίνηση δεν προβληματίζουν πουθενά.

    Κάπου τα είχα γράψει πιο αναλυτικά αλλά δεν το βρίσκω. Το tkc δεν θέλει συστάσεις, ειναι ότι καλύτερο για διπλή χρήση. Στην άσφαλτο είναι εξαιρετικό με τις σωστές πιέσεις και προειδοποιεί όπως όλα τα τακουνάτα. Το tw στην διάσταση 130 δεν έχει καμία σχέση με το 140 γιατί προφανώς ζεσταίνεται καλύτερα και πιο γρήγορα. Δεν με έχει προβληματίσει ούτε στους βρεγμένους δρόμους της πόλης. Στο χώμα βοηθάει πολύ περισσότερο από ελαστικά χάραξης anakee tourance κτλ τα οποία σε βρεγμένο γρασίδι δεν κουνανε το τενερέ με κανένα τρόπο.

    Τώρα που είναι προς το τέλος της ζωής τους το πίσω έχει τετραγωνίσει αλλά δεν έχει αυτό το χαρακτηριστικό τετραγώνισμα που αποκτούσε το 140 και στις στροφές το καταλάβαινες σαν να κάνει σκαλοπάτι, ενώ η απόδοσή του στην πρόσφυση σε άσφαλτο δεν φαίνεται να έχει μειωθεί.

    Έλεγα να δοκιμάσω και τα heid αλλά σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει (πολύ καλό το review του roadspirit) μάλλον δεν κάνουν για μένα. Νομίζω ότι πάλι τα ίδια θα βάλω.
    Sent from me using a computer.

  12. #132
    Τα νεα tkc70 που ειναι υποτιθεται πιο δρομιαρικα;

  13. #133
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    12.021
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Τα νεα tkc70 που ειναι υποτιθεται πιο δρομιαρικα;
    Παραείναι ασφάλτινα ρε γμτ.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	n_conti_tkc70.jpg 
Προβολές:	92 
Μέγεθος:	93,3 KB 
ID:	331957

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	t_0_0_4IIFS.jpg 
Προβολές:	92 
Μέγεθος:	47,1 KB 
ID:	331958

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ContinentalTKC80.jpeg 
Προβολές:	92 
Μέγεθος:	19,8 KB 
ID:	331959
    Sent from me using a computer.

  14. #134
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    Για τα Mitas Ε08 τι γνωμη εχετε;
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	e-08rear-228x228.jpg 
Προβολές:	90 
Μέγεθος:	10,3 KB 
ID:	331961 Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	e-08frontd-228x228.jpg 
Προβολές:	90 
Μέγεθος:	10,4 KB 
ID:	331963


    Παιζουν και κατι τετοια αλλα θα θελα να πιστευω οτι προκειται για αστοχια...
    Get up ,Stand up....Stay up.

  15. #135
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από osevax Προβολή μηνύματος
    Για τα Mitas Ε08 τι γνωμη εχετε;
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	e-08rear-228x228.jpg 
Προβολές:	90 
Μέγεθος:	10,3 KB 
ID:	331961 Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	e-08frontd-228x228.jpg 
Προβολές:	90 
Μέγεθος:	10,4 KB 
ID:	331963


    Παιζουν και κατι τετοια αλλα θα θελα να πιστευω οτι προκειται για αστοχια...

    Για πειτε να μαθουμε γιατι τα κοιταζω κι εγω


Σελίδα 9 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 4567891011 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Nέα Yamaha XT660Z Tenere
    από pontiki στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 15/11/2009, 21:11
  2. Xt660z Tenere ηλεκτρκό πρόβλημα
    από xtkoulas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2009, 19:32
  3. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Xt660z Tenere???
    από varaderokav11 στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 04/07/2008, 07:43
  4. 2008 Yamaha XT660Z Tenere
    από kalant στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 04/02/2008, 15:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF