Σελίδα 6 από 12 ΠρώτοΠρώτο 1234567891011 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 172

Θέμα: Αξιοπιστία

  1. #76
    Ρε τι ντραγκς κανς, για πες, ειναι καλα.

    Του μτ-07 αν θυμαμαι καλα ειναι 62 κιλα το μοτερ και του κτμ ειναι 138; μην μπερδεψες τις λιβρες με χιλιογραμμα;

  2. #77
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Ο δαίμονας του πληκτρολογίου.

    15 κιλά ελαφρύτερος ήθελα να γράψω.

    138 του κτμ (δεν ξέρω αν είναι με ή χωρίς το σώμα ψεκασμύ)
    154 του χτ (με το σώμα ψεκασμού)
    Για σύγκριση ο ρόταχ είναι 144.
    Χιούστον καλεί daz
    To V2 του Tuono είναι 59 κιλά, και του SD990 2-3 κιλά ελαφρύτερο. Ούτε με λίβρες βγαίνει...μπας και λες ολόκληρο το μηχανάκι?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #78
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964



    Το διόρθωσα, τώρα είναι σωστά!

    138κιλά είναι όλο το κτμ (χωρίς υγρά) όχι ο κινητήρας του.


    Edit. ΒΤW το κτμ είναι 138, το Xchallenge 144, και το xt 173.

    Δλδ τα άλλα δύο έχουν τον κινητήρα + 100κιλά. Το χτ έχει τον κινητήρα του +100 κιλά όπως τα υπόλοιπα + 20 κιλά μ@λακίες. Καλά εντάξει άντε 15 κιλά μ@λακίες, πες τα 5 τα χρειάζεται για να έχει πιο γερό υποπλαίσιο απ' το bmw και το ktm. Δλδ δεν της έφτανε της yamaha ο 10-15 κιλών βαρύτερος κινητήρας, του φόρτωσε άλλα 15 κιλά αέρα.
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 09/03/2015 στις 00:41.
    Sent from me using a computer.

  4. #79
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Χιούστον καλεί daz
    To V2 του Tuono είναι 59 κιλά, και του SD990 2-3 κιλά ελαφρύτερο. Ούτε με λίβρες βγαίνει...μπας και λες ολόκληρο το μηχανάκι?
    Κάτσε περίμενε δλδ του ενός είναι 5κιλά βαρύτερος και του άλλου 2 με 3. Ξανά. Ο κινητήρας των 990 κυβικών εκατοστών του Super Duke είναι 2 με 3 (δύο με τρια) κιλά βαρύτερος (δεν μπερδεύομαι τώρα) απ' τον 660 μονοκύλινδρο του χτ.

    AXAXAXAXAXAXAXA.... Βύρωνα δεν έπρεπε να το μαθω αυτό.


    Mε ή χωρίς τα σώματα ψεκασμού? cry ρε πστ μου cry!!!
    Sent from me using a computer.

  5. #80
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος



    Το διόρθωσα, τώρα είναι σωστά!

    138κιλά είναι όλο το κτμ (χωρίς υγρά) όχι ο κινητήρας του.


    Edit. ΒΤW το κτμ είναι 138, το Xchallenge 144, και το xt 173.

    Δλδ τα άλλα δύο έχουν τον κινητήρα + 100κιλά. Το χτ έχει τον κινητήρα του +100 κιλά όπως τα υπόλοιπα + 20 κιλά μ@λακίες. Καλά εντάξει άντε 15 κιλά μ@λακίες, πες τα 5 τα χρειάζεται για να έχει πιο γερό υποπλαίσιο απ' το bmw και το ktm. Δλδ δεν της έφτανε της yamaha ο 10-15 κιλών βαρύτερος κινητήρας, του φόρτωσε άλλα 15 κιλά αέρα.

    Ε παρε ΚΤΜ ρε φιλε!!!


  6. #81
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Ε παρε ΚΤΜ ρε φιλε!!!
    Mόνο το 690 έχει ρε george. Είναι προτιμότερο να κρατήσω το χτζ και να πάρω και ένα αμιγώς χωμάτινο από το να πάρω το 690.
    Sent from me using a computer.

  7. #82
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Mόνο το 690 έχει ρε george. Είναι προτιμότερο να κρατήσω το χτζ και να πάρω και ένα αμιγώς χωμάτινο από το να πάρω το 690.

    Γιατι δεν το παιρνεις;;

  8. #83
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Για τους ιδιους λόγους που πρότεινα τενερέ αντί 690 στο άλλο θρεντ. Δεν θέλω εντουρο ρε συ. Το κτμ είναι πιο πολύ εντούρο μακρινών αποστάσεων. Μονοκύλινδρο ον-οφφ θέλω.
    Sent from me using a computer.

  9. #84
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.601
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Για τους ιδιους λόγους που πρότεινα τενερέ αντί 690 στο άλλο θρεντ. Δεν θέλω εντουρο ρε συ. Το κτμ είναι πιο πολύ εντούρο μακρινών αποστάσεων. Μονοκύλινδρο ον-οφφ θέλω.
    E πάρε ένα ΧΤ να σωθείς... είναι γιαπωνέζικο, δεν σπάει δεν χαλάει...

  10. #85
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Mόνο το 690 έχει ρε george. Είναι προτιμότερο να κρατήσω το χτζ και να πάρω και ένα αμιγώς χωμάτινο από το να πάρω το 690.
    δεν υπάρχει αυτό το μηχανάκι που ζητάς στην αγορά. δεν είμαι σίγουρος αν υπήρχε και ποτέ. οι περιπτώσεις των αναβατών στο εξωτερικό σαν και εσένα φτιάχνουν δικό τους μηχανάκι στα μέτρα τους, πατώντας πάνω σε κάποιο συγκερκιμένο που τους καλύτπει σε αρκετά πράγματα, προσπαθώντας να βελτιώσουν όλα τα άλλα


  11. #86
    Ajp ερχεται, pr7 νομιζω; μοτερ xt και βαρος σαν του κτμ...

  12. #87
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Καλή φάση φαίνεται το AJP.

    Πώς καταλήξαμε εδώ από αξιοπιστία των BMW;



    Επι του παρόντος, βγάζει κι η CCM τούτο το 450αρι.

    Αλλά αφού μάλλον θα μας κυνηγήσουν οι Mods, λέω να αρχίσω νέο νήμα.

    Κοπιάστε...
    Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 09/03/2015 στις 15:01. Αιτία: Προσθήκη σύνδεσμου νέου νήματος

  13. #88
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    [QUOTE=Δεινόσαυρος;2563611]Καλή φάση φαίνεται το AJP.

    Πώς καταλήξαμε εδώ από αξιοπιστία των BMW;


    Ελα ντε? ετσι και εγω σκεφτόμενος διέγραψα παλαιότερο μου ποστ, άλλωστε αν και έχω Γιαπωνέζικο
    (made in...France..) δεν θα με χαλούσε μια BMW. ..άσε που έφαγα και μια φλασιά με αυτήν:

    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5846741/

    το οποίο όμως δεν θα αγοράζω.. λόγω συζυγομουρμούρας...............

  14. #89
    Αυτη ειναι λαχταριστη, συμφωνω.

  15. #90
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Λες από Γαλλικό να πάω σε κινέζικο??? Αγόρασα Γιαπωνεζικη μηχανή που έγραφε MBK (motobekan...τα καβάλαγα πιτσιρικάς,) Made in france και αυτοκίνητο Γαλλικό κατασκευασμένο στην Τουρκία, (Megane) να δω που θα καταλήξω....

Σελίδα 6 από 12 ΠρώτοΠρώτο 1234567891011 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ Bmw
    από novo45 στο forum BMW
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 10/09/2008, 11:11
  2. Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 21/03/2007, 09:24
  3. Scooters ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
    από kalant στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2006, 02:24
  4. Αξιοπιστια Τωn Gs
    από ARGY στο forum BMW
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2005, 09:06
  5. Ερώτηση σχετικά με αξιοπιστία αντιπροσωπείας.
    από Infini στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2004, 18:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF