Ok τότε.
Ο Stoner είναι σαφώς το μεγαλύτερο ταλέντο, αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς. Εξάλλου, αν κάνεις μια βόλτα στα ποστ μου στο thread για το συγκριτικό των αναβατών, το ίδιο γράφω κι εγώ.
Το ταλέντο όμως είναι μόνο μια πτυχή του συνόλου.
Οπότε lol -ξεlol, και ο Rossi και ο Lorenzo είναι καλύτεροι αναβάτες από τον Stoner. Πάντα ήταν.
Ο Marqez είναι άλλο επίπεδο.
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Αυτά που εγραψες χωρίς επιχειρήματα και ανάλυση δεν τα συμμεριζομαι, απλως τα προσπερνω.
Ο κάθε ένας αναβάτης έχει τα + και τα - του φυσικά.
Υπομονη
κοντευουμαι
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Δεν επιβαλλεις οπως ειπες κουβεντα κανουμε.
Παντως νομιζω οτι καταλαβες λαθος για το καλυτερος αναβατης. Δεν εννοω καλυτερος σε μια διοργανωση που τυχαινει να εχουν τρεξει σε αυτην πεντροσα, στονερ , λορενθο , ροσσι και μαρκεζ. Μιλαω για το ποιος ειναι ο καλυτερος αναβατης.-
Να τους δωσεις ενα 450 ολους το ιδιο σε πιστα. Να τους δωσεις ενα flat track μηχανακι στην αναλογη πιστα κτλ
Το Motogp δεν ειναι κανα κοινο πρωταθλημα, δεν εχουν ολοι αναβατες τα ιδια πραγματα και μηχανακια την ιδια χρονια για να δουλεψουν. Αλλιως συνεχεια θα νικουσε ο μαρκεζ και οποτε δεν νικουσε αυτος γιατι μπορει να ηταν τραυματιας πχ θα νικουσε αυτος που θεωρειται δευτερος καλυτερος. Δεν παει ετσι στο motogp και δεν πρεπει να βγαζουμε συμπερασματα βασει αυτου ή καποιας συγκεκριμενης διοργανωσης.
Και θα συνεχισω λεγωντας οτι προσωπικα δεν μπορω να θεωρησω τον sykes καλυτερο απο τον rea επειδη αυτος δεν σηκωσε καμια κουπα στα sbks πχ. Οπως δεν μπορω να θεωρησω καλυτερο τον guintoli απο τον sykes επειδη περυσι σηκωσε κουπα ελεω οτι το rsv4 rf ηταν τουλαχιστον μισο κλικ καλυτερο απο το δευτερο καλυτερο μηχανακι. Στονερ-μαρκεζ για μενα θεωρουνται κορυφη και οι ροσσι-λορενθο-πεντροσα (και ολο το γκριντ φυσικα) προσπαθουσαν και προσπαθουν ακομα να διδαχθουν απο αυτους. Το motogp δεν λεει απολυτως τιποτα.
Δεν ξερω αμα μπορεις να με καταλαβεις τι εννοω. Τσακο μπιιιιρ![]()
Δεν βλέπω 450 ή flat track.
To «καλύτερος αναβάτης» το ορίζω ως «ποιον θα προσλάμβανα από τους δύο στην ομάδα μου στο Moto GP για να μου πάρει πρωτάθλημα αν και οι δύο ήταν διαθέσιμοι στην ίδια τιμή αλλά μπορούσα να έχω μόνο τον έναν».
Για τον γενικό μέσο όρο σε διάφορα μηχανάκια δεν έχω καν γνώμη, θα μπορούσε να ισχύει οτιδήποτε.
![]()
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Και εκει παλι τον στονερ θα επαιρνα αλλα ενταξει υποστηριζω λανθασμενα το αντιθετο
Aρα λες οτι μαλ@κια της χοντα , ενας κολοσσος, που ειχε τον στονερ δυο χρονια και θα μπορουσε να τον εχει ακομα αντι τον λορενθο και υποστιριζε λανθασμενα το αντιθετο ? Και ακομα μεγαλυτερη που του προσφερε 15 μυρια για να μην αποσυρθει ή που συνεχιζει και τον εχει για test rider και πορευονται μαζι?
Ενας απο τους δυο ειναι λαθος![]()
Εν συντομία και ας το κλείνουμε εδώ, μιας και το thread λέγεται Moto GP 2015 pre-season και ο Stoner δεν συμμετέχει, οπότε και αυτή η συζήτηση δεν έχει θέση στο θέμα...
1. Όταν ο Stoner πήγε στη Honda, ο Lorenzo δεν ήταν διαθέσιμος (ή ήταν πολύ ακριβότερος, δεν θυμάμαι καλά).
2. Όταν έχεις έναν αναβάτη τον υποστηρίζεις, δεν λες «ο άλλος είναι καλύτερος» ακόμα και αν το ξέρεις πως έτσι είναι. Ακόμα και τώρα λένε πόσο μεγάλος αναβάτης είναι ο Pedrosa.
3. Άμα ήταν έτσι οι test riders, σωθήκαμε... Απλά του δίνουν το μηχανάκι να ξεκ@υλώνει και να κερδίζουν και τη δημοσιότητα που κουβαλάει μαζί του ένα πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής (και ειδικά όταν βρίσκεται σε μια ηλικία που θα του επέτρεπε να είναι στην ενεργό δράση).
4. Ακόμα και 100 εκατομμύρια θα μπορούσε να προσφέρει η Honda στον Stoner και να είναι ήσυχη πως δεν θα πληρώσει δραχμή. Εκτός αν τον έχεις για τόσο κορόϊδο να πάει να γίνει teammate του Marqez... ψάρεμα λέμε, την καλύτερη δουλειά έκανε την καλύτερη ώρα...
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Καλα βρε φκολ τα σκεφτεσαι αυτα που λες? Του δινουν μηχανακι για να ξεκ@υλωνει και οχι τον πληρωνουν για να το οδηγαει ?
Τι ειναι η χοντα ? Κανενα ξεφραγο αμπελι ή εχει τιποτα μετοχες σε αυτην ή μηπως ειναι δικια του?Ή Μηπως μπαινεις μεσα , διαλεγεις crew chief , data engineer , electronics engineer και 2-3 μηχανικους, διαλεγεις και μηχανακι και βγαινεις σε οποια πιστα γουσταρεις?
Ενταξει δεν το συνεχιζω αλλο για τα υπολοιπα γιατι θα γελαω μεχρι το πρωι. Παντως εχεις γραψει τοσα κ τοσα και δεν εχεις γραψει αυτο που επρεπε απο την αρχη (για καποιο νομο ή κατι τετοιο δεν καταλαβα ) για να τελιωνουμε γιατι ο λορενθο και ο ροσσι ειναι καλυτερος του στονερ σαν αναβατης. Απλα το επαναλαβες καμποσες φορες. Οσες φορες και να το πεις αν δεν υποστιριχτει απο επιχειρηματα με μια αλφα λογικη εξηγηση δεν σημαινει οτι και ισχυει κιολας.
Επισης ειπες , αμα γραψεις επιχειρηματα θα αγνοηθουν ενω αυτα που εχεις γραψει δεν θα αγνοηθουν ? Τι παραπανω εχουν ωστε να μην αγνοηθουν? Οταν τα λογια που λες εχουν μια βαση και ειναι εμπεριστατωμενα , δεν βλεπω το λογο να αγνοηθουν. Οπως και να χει , τσαο , καληνυχτα !![]()
Ο Ρόσσι έχει κερδίσει ΠΠ με ότι μηχανάκι κι αν έτρεξε ο Στόνερ όχι.
Αυτόν τον κάνει έναν από τους πιο μεγάλους αναβάτες όλων των εποχών
και σίγουρα πιο μεγάλο από το Στόνερ που δεν κατάφερε κάτι ανάλογο.
(για να μην μπούμε στο μπανάλ πια 9)
Ο Στόνερ με τον Λορέντζο είναι 2-2 και ο Λοράντζο είναι ακόμα εν δράση
Ως εκ τούτου συνέχισε να γράφεις
μας αρέσει να σε διαβάζουμε
![]()
ανανήψαντας
Ήταν οι ΜΟΝΟΙ που το έδοκαν μηχανάκι.
Απ τους άλλους έφαγε πόρτα.
Έχω βαρεθεί να σας τα λέω ξανά ξανά.
Εσείς εκεί το χαβά σας....
Οκ δε σας χαλάω χατίρι.
Ήταν το πιο μεγάλο τιμόνι όλων των εποχών
(όταν δεν έπεφτε)
Ήταν συμπαθέστος
(όταν δε μίλαγε)
Μετριόφρων
(αλλά δεν ξέρει να μετράει)
και καλό μηχανάκι άργησε να πάρει
γιατί τιν φάγαν τα.... Κυκλώματα.
οκ τώρα?
υγ
Η ντουκάτι κατέστρεψε πολλούς οδηγούς όλα αυτά τα χρόνια
με πιο μεγάλο παράδειγμα τον Μάρκο Μελάντρι που λάμπει
πια στο μπαγκόζμιο stereoμα.
Τελευταία τροποποίηση από Bladerunner; 10/03/2015 στις 11:14. Αιτία: Διαγραφή προσβλητικής φωτογραφίας
ανανήψαντας