Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: ρύθμιση προφόρτισης

  1. #1

    ρύθμιση προφόρτισης

    Έχω μια απορία που ίσως ακουστεί αφελής.
    Θέλω να ρυθμίσω την προφόρτιση του ελατηρίου σε χαμηλότερο νούμερο (πιο μαλακό).
    Όμως, δίνει χέρι μόνο για δεξιόστροφη ρύθμιση (προς το πιο σκληρό).
    Γυρνώντας το, κάποια στιγμή φτάνει στο μεγαλύτερο νούμερο και μετά πάει από την αρχή.
    Μπορώ να το ρυθμίσω με αυτόν τον τρόπο ή θα έχω πρόβλημα;

  2. #2
    Εφόσον τελικά το ρυθμίζεις εκεί που θέλεις, δε μπορώ να φανταστώ κάποιο πρόβλημα.
    Think faster than you ride

  3. #3
    Για ποιο λογο να την ρυθμίσεις?
    Το σαγκ ειναι οκ?
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  4. #4
    Αν αντιλαμβανομαι τον τροπο που περιγραφεις την ρυθμιση αναφερεσαι σε αναρτηση παπιου ή τσοπερ..... Ναι;
    πουτσ@@@@@@@@@

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από McTalas Προβολή μηνύματος
    Για ποιο λογο να την ρυθμίσεις? Το σαγκ ειναι οκ?
    Κάποια στιγμή είχα αυξήσει την προφόρτιση στο 5/7, λόγω συχνού δικάβαλου.
    Τώρα θέλω να επιστρέψω στο αρχικό 3/7, καθώς το έτερον ήμισυ δεν ακολουθεί πια συχνά και θέλω το πίσω αντίστοιχα μαλακό με το εμπρός.
    Τι είναι το σαγκ;

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Αν αντιλαμβανομαι τον τροπο που περιγραφεις την ρυθμιση αναφερεσαι σε αναρτηση παπιου ή τσοπερ..... Ναι;
    Όχι, πρόκειται για ZR-7 (γυμνό street).

  6. #6
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.963
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Konstantinos Προβολή μηνύματος
    Κάποια στιγμή είχα αυξήσει την προφόρτιση στο 5/7, λόγω συχνού δικάβαλου.
    Τώρα θέλω να επιστρέψω στο αρχικό 3/7, καθώς το έτερον ήμισυ δεν ακολουθεί πια συχνά και θέλω το πίσω αντίστοιχα μαλακό με το εμπρός.
    Τι είναι το σαγκ;
    Κωνσταντίνε δεν το σκλήρυνες, το σήκωσες. Το σήκωσες τόσο ώστε με το έχτρα βάρος η απόσταση από το έδαφος με τον συνεπιβάτη να είναι τόση όση θα ήταν πριν.

    Για ρύθμιση sag. εδώ.

    http://www.moto.gr/forums/showthread...l=1#post185894

    Περιγράφει το στατικό sag που είναι η επιθυμητή βύθιση απ' το βάρος της μηχανής και το δυναμικό που είναι η επιθυμητή βύθιση με το βάρος της μηχανής + του αναβάτη.

    Η προφόρτηση που χρειάζεται με συνεπιβάτη είναι τόση ώστε το δυνμικό sag να μείνει αμετάβλητο.
    Το ίδιο και με βαλίτσες ή άλλο φορτίο.
    Sent from me using a computer.

  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Konstantinos Προβολή μηνύματος
    Κάποια στιγμή είχα αυξήσει την προφόρτιση στο 5/7, λόγω συχνού δικάβαλου.
    Τώρα θέλω να επιστρέψω στο αρχικό 3/7, καθώς το έτερον ήμισυ δεν ακολουθεί πια συχνά και θέλω το πίσω αντίστοιχα μαλακό με το εμπρός.
    Τι είναι το σαγκ;


    Όχι, πρόκειται για ZR-7 (γυμνό street).
    OK, Μπορείς να την ρυθμίσεις αρκετά εύκολα με το γαντζόκλειδο. Αν δεν σου δίνει χέρι να το ξεσφίξεις απλά γυρνα το μεχρι να παει στο τερμα προφόρτιση και γυρνα κι αλλο να παει εκει που θέλεις.
    Το ZR7 εχει και ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς, δοκίμασέ το και θα εκπλαγείς! Είναι ο μαυρος δακτυλιος με τα νούμερα σττ κατω μερος του αμπορτισέρ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    OK, Μπορείς να την ρυθμίσεις αρκετά εύκολα με το γαντζόκλειδο. Αν δεν σου δίνει χέρι να το ξεσφίξεις απλά γυρνα το μεχρι να παει στο τερμα προφόρτιση και γυρνα κι αλλο να παει εκει που θέλεις.
    Αυτό ακριβώς έκανα τελικά!

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Το ZR7 εχει και ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς, δοκίμασέ το και θα εκπλαγείς! Είναι ο μαυρος δακτυλιος με τα νούμερα σττ κατω μερος του αμπορτισέρ.
    Τη ρύθμισα κι αυτή. Από 3/4 που ήταν, την ξαναγύρισα στο εργοστασιακό 2/4.
    Αν δεν κάνω λάθος, αυτό σημαίνει πιο αργή απόσβεση επαναφοράς.
    Πώς ξέρεις τέτοιες λεπτομέρειες για το ZR;

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Konstantinos Προβολή μηνύματος
    Αυτό ακριβώς έκανα τελικά!


    Τη ρύθμισα κι αυτή. Από 3/4 που ήταν, την ξαναγύρισα στο εργοστασιακό 2/4.
    Αν δεν κάνω λάθος, αυτό σημαίνει πιο αργή απόσβεση επαναφοράς.
    Πώς ξέρεις τέτοιες λεπτομέρειες για το ZR;
    Ναι πιο αργή οσο μεγαλύτερο το νούμερο που δείχνει ο δέικτης. Αν θυμάμαι καλά παει μεχρι το 8.
    Το είχα το μηχανάκι παλιότερα και τώρα το έχει ενας φίλος.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.757
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Konstantinos Προβολή μηνύματος
    Αυτό ακριβώς έκανα τελικά!


    Τη ρύθμισα κι αυτή. Από 3/4 που ήταν, την ξαναγύρισα στο εργοστασιακό 2/4.
    Αν δεν κάνω λάθος, αυτό σημαίνει πιο αργή απόσβεση επαναφοράς.
    Πώς ξέρεις τέτοιες λεπτομέρειες για το ZR;

    Μιλάς στην κινητή μοτοσυκλετική εγκυκλοπαίδεια του φόρουμ

    Ο Άρης (Σαπίλας) απλά δεν παίζεται σε γνώσεις
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Μιλάς στην κινητή μοτοσυκλετική εγκυκλοπαίδεια του φόρουμ

    Ο Άρης (Σαπίλας) απλά δεν παίζεται σε γνώσεις
    To είχα το ZR7, ετσι το ξέρω.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    To είχα το ZR7, ετσι το ξέρω.
    Άμα όλα όσα ήξερες τα είχες, ο Jay Leno μπροστά σου θα ήταν πλύστρα σε γκαράζ

  13. #13
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.757
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    To είχα το ZR7, ετσι το ξέρω.
    Πάντα μετριόφρων
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    ερωτησις:
    σε ενα ελατηριο-αμορτισερ οπου ρυθμιζεται μονο η προφορτιση οσο προφορτιζω τοσο ψηλωνω και σκληραινω ή εχω καταλαβει λαθος;

  15. #15
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    ερωτησις:
    σε ενα ελατηριο-αμορτισερ οπου ρυθμιζεται μονο η προφορτιση οσο προφορτιζω τοσο ψηλωνω και σκληραινω ή εχω καταλαβει λαθος;
    Τοσο ψηλωνεις. Επισης εχεις την εντυπωση οτι σκληραινεις κιολας αλλα αυτο οφειλεται στην αλλαγη της γεωμετριας της μηχανης και οχι σ'αυτο καθ'αυτο το αμορτισερ.
    Αν ομως το ξεσκισεις στην προφορτιση θα ερθει ενα σημειο οπου το στατικο σαγκ θα εχει μηδενιστει. Απο κει και περα σκληραινεις πραγματικα (και παλι ομως τις ελαστικες δυναμεις της αναρτησης και οχι τις υδραυλικες).
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. μανόμετρα για ρύθμιση τετράδας..
    από free rider στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 22/02/2005, 12:11
  2. Ρύθμιση καρπυρατέρ
    από Stergios69 στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2004, 09:56
  3. Ρύθμιση βαλβίδων στο χτ-600
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2004, 15:16
  4. Ρύθμιση βαλβίδων στο ΧΤ600.
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2004, 12:11
  5. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2004, 14:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF