Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 112

Θέμα: On-Off-Adventure: Η νεα Γενιά;

  1. #16
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.947
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    σε Κινέζικες τιμές! Κορόιδο θάσαι να μην πάρεις.
    Και παπάκια honda κυκλοφορούν από κινέζους κατασκευαστές σε κινέζικες τιμές, αλλά δε είναι καθόλου κορόιδο όποιος δεν παίρνει.

    Το θέλεις και σε κινέζικη τιμή! Δεν θέλεις δλδ κάτι αξιόλογο από κινέζικη εταιρία σε λογική τιμή, θέλεις κάτι ποιότητας λιφαν!

    Αν είναι καλό η τιμή μόνο "κινέζικη" δεν θα είναι, να το ξέρεις.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος

    Πρώτο που πήρε το μάτι μου της CCM.
    Rally Bike with Panniers, or Dirt-Hungry Overlander?


    http://horcamoto.com/2014/08/07/ccm-...ry-overlander/
    Sent from me using a computer.

  2. #17
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.947
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από est Προβολή μηνύματος
    Πάντως όπως αναφέρει αυτό το Link μπορεί και να πήραν μπροστά οι Αυστριακοί...
    Μπα, μη χαίρεσαι! Κανένα v2 θα ετοιμάζουν μάλλον στα 800cc.
    Sent from me using a computer.

  3. #18
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.559
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από est Προβολή μηνύματος
    Πάντως όπως αναφέρει αυτό το Link μπορεί και να πήραν μπροστά οι Αυστριακοί...
    Αλλου διάβασα ότι πρόκειταιγια την νέα γενιά 690 χωρις να αναφέρει τίποτα για εκδοση adventure.Αρκετά όμως με τους Αυστριακους ματρακάδες,έρχεται η επέλαση των Κινέζων
    Το shineray 400 ως geon https://youtu.be/8-3d6Ql6PRg
    RIDE MORE TALK LESS

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Μπα, μη χαίρεσαι! Κανένα v2 θα ετοιμάζουν μάλλον στα 800cc.
    Σωστά..δεν έχουν αρκετά V2 και πρέπει να φτιάξουν κανένα ακόμα...

    950-990-1050-1190-1290.. Φτάνει! Πήξαμε!

    Έχουν φτιάξει μια πολύ καλή και πολιτισμένη βάση με τον 690 κινητήρα, γιατί δεν το εκμεταλλεύονται γ@μω την καταδίκη μου μέσα! :a37:

    ΥΓ. Κάτσε να δεις που θα το βγάλει η Husqvarna πρώτη το Adventure!!!

  5. #20
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Δεν ξεκινησαν ετσι. Αντιθετως.
    Μη συγκρινουμε την π@@τσα με τη βουρτσα!
    Αχ, πώς φαίνονται τα νιάτα!

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x
    το νου σας
    Ένσταση, κε. διαχειριστά: Εφ' όσον συζητάμε την εξέλιξη της ποιότητας μιας παραγωγού χώρας - που ενδεχομένως να παίξει σημαντικό ρόλο στα adv - νομίζω οτι παραμένουμε on-topic.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz
    Το θέλεις και σε κινέζικη τιμή! Δεν θέλεις δλδ κάτι αξιόλογο από κινέζικη εταιρία σε λογική τιμή, θέλεις κάτι ποιότητας λιφαν!
    ΟΚ, μπορεί να τα παραλέω λίγο, αν και για λόγους ανταγωνισμού και μόνο, και για να πατήσουν στην αγορά, τους συμφέρει οι αρχικές τιμές να είναι χαμηλές. Ελπίζω οι Κινέζοι να μετράν τις επενδύσεις τους μακροπρόθεσμα.
    (Και σαφώς δεν θέλω ποιότητα lifan, νομίζω οτι το λέω ξεκάθαρα, αλλιώς γιατί να αναφέρω κατασκευή εν Varese; )

    Επιπλέον, αν αγοράζουν σχέδιο έτοιμο, δεν υπάρχουν έξοδα R&D, το αντιλαμβάνεσαι αυτό, έτσι;
    Μιλάγαμε για το Χάσκυ 630, ναι; Τί θα τους κοστίσει να του σχεδιάσουν δυο σαμάρια και μια ζελατίνα;
    Αν δεν κάνω λάθος, όταν πρωτοπήραν την Varese γινόταν λόγος να το βγάλουν το 630 για περίπου €5500. Σού φαίνεται αρκετά «Κινέζικη» αυτή η τιμή;

    Άν έβγαινε το Χάσκυ 630 σε αντεβέντουρ, θα το προτιμούσα από το μυθικό ΚΤΜ690adv

  6. #21
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Το shineray 400 ως geon https://youtu.be/8-3d6Ql6PRg
    Ωραίο φαίνεται, θενκς, δεν τόχα ματαδεί!

    Επίσης ενδιαφέρον οτί και η CCM, όπως κι η Shineray, τάχουν... 400

    Μα αντβέντουρ ατα τετρακόσια, γίνεται τετοιο πράγμα;;; Εδώ φημολογούνται νέα 1400αρια



    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από est
    Έχουν φτιάξει μια πολύ καλή και πολιτισμένη βάση με τον 690 κινητήρα, γιατί δεν το εκμεταλλεύονται γ@μω την καταδίκη μου μέσα! :a37:
    Αυτά συμβαίνουν όταν σε ενδιαφέρει πιο πολύ τί θα πουλήσεις, παρα τί θα φτιάξεις.

  7. #22
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.947
    Η varese τι είναι?

    Το αν η τιμή θα είναι χαμηλή και το αποτέλεσμα ποιοτικό εξαρτάται και στο πόσες μονάδες ευελπιστούν ότι θα πουλήσουν. Δλδ τι θα στοκάρουν από αυτά που χρειάζονται από 3ους κατασκευαστές-προμηθευτές.

    Το χτ είναι μια ντουζίνα χρόνια στην αγορά και δεν έχει αλλάξει ούτε βίδα. Το vstrom το ίδιο ήταν μέχρι πριν 2 χρόνια. Νομίζω είχαν ξεπεράσει το κόστος εξέλιξης και πλέων πουλούσαν μόνο με βάση το κόστος παραγωγής, διάθεσης και κέρδους. Και οι πωλήσεις τους επέτρεπαν σπεσιαλ τιμές από τους προμηθευτές ενώ τα περιφεριακά τους είναι αρκετά κατώτερα από αυτά του 630.

    Ναι τα 5500 μου φαίνεται αρκετά κινέζικη τιμή. Με την έννοια ότι δεν μπορεί να μην έχει γίνει έκπτωση στην ποιότητα. Συμφωνώ ότι τα φθηνά εργατικά μπορούν να κατεβάσουν την τιμή αλλά τόσο πολύ? Το 630 πόσο κόστιζε καινούριο?
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 13/03/2015 στις 19:47.
    Sent from me using a computer.

  8. #23
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Η varese τι είναι?
    Πὸλη στη Β.Ιταλια (BΔ του Μιλάνου) όπου κατασκευάζονταν τα «Ιταλο-Σουηδικα» Husky.
    Εξ ου και η παλιά μονάδα της Husky την οποία έχουν τώρα νοικιάσει;/αγοράσει; οι Κινέζοι σε συνεργασία με τους επίδοξους νεο-SWMιτες.

    Το 630 πόσο κόστιζε καινούριο?
    Απ' ο,τι βλέπω, £6300 το 2010 στο ΗΒ, ήτοι πάνω-κάτω €8900. Οι Κινέζοι λέγαν τότε, προ διετίας, οτι μπορούν να το βγάλουν στο 60% της αρχικής τιμής της Husky. Είδωμεν. Βέβαια σαν αντβ, φαντάζομαι κανα χιλιάρικο παραπάνω, αλλα και στα €7000 να το βγάλουν θα είναι αρκετα ανταγωνιστικό με πχ CCM450, για να μην πάμε σε ΚΤΜ
    Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 14/03/2015 στις 21:35.

  9. #24
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Ετσι αρχισαν και οι γιαπωνεζοι. Απο κει βγαΙνει και η εκφραση 'τσαμπα' σε αντιδιαστολη με το 'μεγγλα'
    Mα σοβαρα τωρα;;
    Πως αρχισαν δηλαδη;; Φτιαχνοντας αντιγραφα ελεεινης ποιοτητας κατασκευης και υλικων απ'οτι υπηρχε στο εξωτερικο σε sweat shops με ανειδικευτο προσωπικο;; Τα οποια χαλαγανε υστερα απο 1 μηνα χρησης;;
    Δεν νομιζω.
    MADE IN JAPAN 日本製

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Mα σοβαρα τωρα;;
    Πως αρχισαν δηλαδη;; Φτιαχνοντας αντιγραφα ελεεινης ποιοτητας κατασκευης και υλικων απ'οτι υπηρχε στο εξωτερικο σε sweat shops με ανειδικευτο προσωπικο;; Τα οποια χαλαγανε υστερα απο 1 μηνα χρησης;;
    Δεν νομιζω.

    Δεν είμαι γιαπωνεζόφιλος αλλά σε αυτό θα συμφωνήσω.
    Ναι μπορεί να ξεκίνησαν με αντιγραφές αλλά έφτιαχναν ποιοτικά μηχανάκια που άντεχαν στο χρόνο

  11. #26
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Bob, μην κοιτας τί έγινε από 60s και μετά, που η Ιαπωνική ποιότητα είχε αρχίσει πια να εγκαθιδρύεται, και εμφανίστηκε και το πανίσχυρο παπί.
    Σε αυτό ναί, δεν συγκρίνονται τόσο εύκολα οι δύο βιομηχανίες. Πάντως η αρχή τής μοτοσυκλέτας στην Ιαπωνία, μην νομίζεις, έτσι ήταν οπώς την περιγράφεις, «ελεεινά αντίγραφα», κλπ. Νομίζω οτι πριν τα 60s οι Ιάπωνες όποτε αγωνίζονταν ήταν με ξένες μηχανές.

    Εγώ πάντως αναφερόμουνα περισότερο στο πώς μια βιομηχανική χώρα που ξεκινά από ελεεινά αντίγραφα ζ' ποιότηας μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι πραγματικά καλό όταν υπάρχουν τα κίνητρα. Δεν είχα υπ' όψιν μου μόνο τα μηχανάκια, και λάθος μου που δεν το διατύπωσα πιο ξεκὰθαρα.

    Νά και μια σελίδα με την παλαιὸτερη ιστορία της μηχανής στην Ιαπωνία, αν σε ενδιαφέρει και κατέχεις τα Εγγλέζικα.
    Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 14/03/2015 στις 00:57.

  12. #27
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    ... Με άλλα λγια, πόσος καιρός θα χρειαστεί ωσπού να καταλάβουν οι Κινέζοι οτι μια ρόδα της προκοπής θα πουλήσει πολλά περισότερα zongshen;

    Εγώ λέω όχι και τόσος πολύς. Ήδη βλέπω την ποιότητά τους να αυξάνεται ραγδαία σε πολλούς άλλους τομείς.

  13. #28
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Και κάτι ακόμα:
    Οι Ευρωπαίοι κοιμούνται όρθιοι, ή στην καλύτερη κοιτάν με τί μάρκετιν θα πουλήσουν το τελευταίο τους εξάμβλωμα στα 1250++ κ.ε.
    Οι Ιαπνέζοι τους αντιγράφουν. (Χαθηκε ο κάσμος να έβγαινε μια μικρότερη s10; Πού είναι το Versys adv; Δεν πήραν πρέφα από την επιτυχία του Strom; Ας ελπίσουμε οτι η Honda κάτι θα δείξει με το νέο Άφρικα, αλλά πάλι χιλιάρα βλέπω.... )
    Οι Εγγλέζοι είτε βγάζουν μια Triumph που δεν πάει off-road, τερμα, όσο ωραία και νάναι (explorer), είτε κουτσοπαλεύουν με μια CCM που κωρόνα-γραματα παίζεται να πετύχει ή να χαθεί.

    Οι Κινέζοι έχουν την πείνα του νιόφερτου. Αναμείνατε εις τους δέκτες σας!
    Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 14/03/2015 στις 01:17.

  14. #29
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος

    Νά και μια σελίδα με την παλαιὸτερη ιστορία της μηχανής στην Ιαπωνία, αν σε ενδιαφέρει και κατέχεις τα Εγγλέζικα.
    Thanx!

    Παντως να ξερεις ακομα απο την περιοδο του Β'ΠΠ οι Ιαπωνες ηταν ανεπτυγμενοι τεχνολογικα στη βιομηχανια. Οι πρωτοι, πχ, που φτιαξαν υποβρυχιο αεροπλανοφορο. Καμια σχεση με τους Κινεζους.

    MADE IN JAPAN 日本製

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Οι Κινέζοι έχουν μερικά δις πελάτες έτοιμους που δεν έχουν ξαναδεί μηχανάκι θέλουν ένα να κάνουν τη δουλειά τους και τους νοιάζει μόνο το κόστος κτήσης και το εφέ.
    Δεν έχουν ανάγκη να πουλήσουν μερικές χιλιάδες μηχανάκια στην Ευρώπη.
    Όπως και οι Ινδοί στην Ευρώπη θα έρθουν να αγοράσουν εταιρίες Ευρωπαϊκές για την κονόμα.
    Ουσιαστικά ούτε προδιαγραφές δεν καλύπτουν οι κατασκευαστές γι αυτό βγαίνουν με άλλες εμπορικές ονομασίες στην Ευρώπη και την Αμερική.

Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. On-off H Street
    από nikoskkk στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2005, 11:55
  2. Τιμόνι αλουμινίου για mega ON-OFF
    από zeli στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2005, 10:25
  3. τελικά αυτό το on-off μπαινει χώμα?
    από PQC στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2005, 07:36
  4. Μεγα On-off..........!!!!
    από niko13g στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2004, 11:10
  5. ola etoima gia on off ekdromi
    από tatoo23 στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2004, 16:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF