Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 22 από 22

Θέμα: ρύθμιση προφόρτισης

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    εχω στο sr προφορτιση στην προτελευταια σκαλα και αν δεν εχω τελειως χαλαρο το σαγονι μου στην παραμικρη ανωμαλια χτυπανε τα δοντια μου μεταξυ τους
    επισης εχω κανει πληρη λιθοτριψια σε νεφρα και χοληδοχο κυστη στα πρωτα 2χλμ

    οποτε να το χαλαρωσω λιγο ε;

  2. #17
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    εχω στο sr προφορτιση στην προτελευταια σκαλα και αν δεν εχω τελειως χαλαρο το σαγονι μου στην παραμικρη ανωμαλια χτυπανε τα δοντια μου μεταξυ τους
    επισης εχω κανει πληρη λιθοτριψια σε νεφρα και χοληδοχο κυστη στα πρωτα 2χλμ

    οποτε να το χαλαρωσω λιγο ε;

    Ε ναι....φροντισε οταν καθεσαι επανω η αναρτηση να χρησιμοποιει το 1/3 με 1/4 της συνολικης διαδρομης της
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/02/2014
    Μηνύματα
    161
    χωρις να θελω να χαλασω το θεμα...
    καποιος μου ειχε πει να βαλω μοχλικα απο zzr 1100 στη zzr600 γιατι ετσι θα ψηλωνε πισω.
    αυτο σε τι με βοηθαει?

  4. #19
    Αλλαζει την γεωμετρια της μηχανης. Αλλα δεν ξερω αν θα την κανει καλθτερη ή χειρότερη
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  5. #20
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Εκτός από τη γεωμετρία που γίνεται πιο γρήγορη, αλλάζει και η κατανομή του βάρους και συγκεκριμένα μεταφέρεται βάρος μπροστά.
    Τώρα, σε τι (και αν.....) θα σε εξυπηρετήσει αυτό, θα το κρίνεις εσύ.

  6. #21
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Για να σηκώσεις ένα μηχανάκι απ' το μοχλικό, τις περισσότερες φορές αρκεί να του βάλεις μικρότερα dog bones. Αυτά τα μεταλλικά λαμάκια που βρίσκονται αριστερά και δεξιά και ενώνουν το κομμάτι του μοχλικού που πιάνει η ανάρτηση με αυτό του βρίσκεται στο ψαλίδι.
    Γενικά τόσο γενναίες αλλαγές στην γεωμετρία δεν είναι τόσο καλές τις περισσότερες φορές.

    Edit. Αν το σηκώσεις πίσω σου κάνει τη γεωμετρία πιο γρήγορη με όλα τα θετικά και αρνητικά που συνεπάγεται αυτό. Είσαι σίγουρος ότι θέλεις περισσότερο βάρος στο εμπρός ελαστικό?
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 14/03/2015 στις 11:21.
    Sent from me using a computer.

  7. #22
    Θα πρεπει να ρωτησει και το μπροστινο του αν θα του αρεσει το επιπλεον βαρος. Ισως να μην μπορει να το διαχειριστει... και σε καμια στροφη να εχουμε διαμαρτηριες...
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. μανόμετρα για ρύθμιση τετράδας..
    από free rider στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 22/02/2005, 12:11
  2. Ρύθμιση καρπυρατέρ
    από Stergios69 στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2004, 09:56
  3. Ρύθμιση βαλβίδων στο χτ-600
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2004, 15:16
  4. Ρύθμιση βαλβίδων στο ΧΤ600.
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2004, 12:11
  5. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2004, 14:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF