Σελίδα 3 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 112

Θέμα: On-Off-Adventure: Η νεα Γενιά;

  1. #31
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    Πὸλη στη Β.Ιταλια (BΔ του Μιλάνου) όπου κατασκεβαζονταν τα «Ιταλο-Σουηδικα» Husky.
    Εξ ου και η παλιά μονάδα της Husky την οποία έχουν τώρα νοικιάσει;/αγοράσει; οι Κινέζοι σε συνεργασία με τους επίδοξους νεο-SWMιτες.


    Απ' ο,τι βλέπω, £6300 το 2010 στο ΗΒ, ήτοι πάνω-κάτω €8900. Οι Κινέζοι λέγαν τότε, προ διετίας, οτι μπορούν να το βγάλουν στο 60% της αρχικής τιμής της Husky. Είδωμεν. Βέβαια σαν αντβ, φαντάζομαι κανα χιλιάρικο παραπάνω, αλλα και στα €7000 να το βγάλουν θα είναι αρκετα ανταγωνιστικό με πχ CCM450, για να μην πάμε σε ΚΤΜ
    Δλδ μια Κινέζικη εταιρία, θα κατασκευάσει ένα Husky ΒΔ του Μιλάνου και θα το κάνει στο 60% της τιμής που έβγαινε. Αυτό το 40% από που θα το κόψει? Μιλάμε για ένα μηχανάκι σχεδόν στη μισή τιμή του αρχικού. Μόνο ίδια δε θα είναι αυτά τα δύο!
    Κινέζικες τιμές και "ποιότητα" δεν πάνε μαζί και Κινέζικα μηχανάκια σε τιμές σχεδόν ίδιες με Ευρώπης και Ιαπωνίας, δεν είμαστε έτοιμοι να τα υποδεχτούμε. Και όχι άδικα!
    Sent from me using a computer.

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Δλδ μια Κινέζικη εταιρία, θα κατασκευάσει ένα Husky ΒΔ του Μιλάνου και θα το κάνει στο 60% της τιμής που έβγαινε. Αυτό το 40% από που θα το κόψει? Μιλάμε για ένα μηχανάκι σχεδόν στη μισή τιμή του αρχικού. Μόνο ίδια δε θα είναι αυτά τα δύο!
    Κινέζικες τιμές και "ποιότητα" δεν πάνε μαζί και Κινέζικα μηχανάκια σε τιμές σχεδόν ίδιες με Ευρώπης και Ιαπωνίας, δεν είμαστε έτοιμοι να τα υποδεχτούμε. Και όχι άδικα!
    Σιγά την ποιότητα.
    Τα περισσότερα μηχανάκια είναι made in τρίτος κόσμος σε χυτήρια που καίνε κάρβουνο από εργάτες που πληρώνονται ελάχιστα και δουλεύουν συνέχεια.
    Στην καλύτερη να είναι μονταρισμένα σε κάποια χώρα που βάζει και το ταμπελάκι.

  3. #33
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Δλδ μια Κινέζικη εταιρία, θα κατασκευάσει ένα Husky ΒΔ του Μιλάνου και θα το κάνει στο 60% της τιμής που έβγαινε. Αυτό το 40% από που θα το κόψει? Μιλάμε για ένα μηχανάκι σχεδόν στη μισή τιμή του αρχικού. Μόνο ίδια δε θα είναι αυτά τα δύο!
    Δηλαδή μιά Κινέζικη εταιρία θα αγοράσει μιά γραμμή παραγωγής από μοτοσικλέτα που δεν παράγεται λίγα χρόνια ήδη, θα την ξαναβγάλει ίδια άρα μηδέν κόστος εξέλιξης πρακτικά, δεν έχει να πληρώσει "κερατιάτικο" σε μάρκετινγκ και δεν μπορεί να χρεώσει "θυρεό" ευγενούς μάρκας και θα το πουλήσει με μικρό κέρδος...
    Δεν γίνεται, ε; Γαμώτο, κοίτα κάτι πράγματα.
    Απορώ πως βγήκε η husky να πουλάει το τέρα/στραντα στις τιμές που το έδινε/δίνει (αν έχει μείνει τίποτα). Κινέζικα αντίγραφα θα ήταν, να δεις, φτιαγμένα από ξερά κόπρανα φακόχοιρου Ζουαζηλάνδης και συναρμολογημένα σε sweat shop με παράνομη παιδική εργασία.

  4. #34
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Σιγά την ποιότητα.
    Τα περισσότερα μηχανάκια είναι made in τρίτος κόσμος σε χυτήρια που καίνε κάρβουνο από εργάτες που πληρώνονται ελάχιστα και δουλεύουν συνέχεια.
    Στην καλύτερη να είναι μονταρισμένα σε κάποια χώρα που βάζει και το ταμπελάκι.
    Δεν διαφωνώ. Ακόμα και ένα ανταλλακτικό (ο σταυρός από το μοχλικό πχ) που γράφει επάνω made in Germany - Japan κτλ μπορεί κάλλιστα να είναι φτιαγμένο έξω κατά το 70% (το ποσοστό διαφέρει) και μόνο ένα μικρό μέρος της δουλειάς να έχει γίνει στην χώρα που θα μπει σαν κατασκευάστρια. Άλλοι περιορισμοί μπορεί να είναι ότι επεξεργασία που θα γίνει στην COO πρέπει να επηρεάζει την λειτουργικότητα του προιόντος. Έρχονται λοιπόν μερικά κιβώτια με μοχλικά από το εργοστάσιό μας στην Κίνα εμείς τα πλακώνουμε και τους ανοίγουμε τις τρύπες και ασχολούμαστε με το φινίρισμα και βάζουμε επάνω made in Germany. To ίδιο μπορεί να κάνει και η Ιταλική εταιρία που φτιάχνει εξατμίσεις και προμηθεύει τον κατασκευαστή της μηχανής μας. Το ίδιο και αυτή που φτιάχνει τα κέντρα των τροχών, τους τροχούς, τις ακτίνες, τα μοσφετ της πλεξούδας, την αντλια φρένου, το τιμόνι κτλ κτλ. Άσε που τα περισσότερα δεν έχουν την ανάγκη να έχουν στάμπα της χώρας κατασκευής οπότε δεν υπόκεινται ούτε στους παραπάνω περιορισμούς. Δλδ κατά πόσο τα μηχανάκια μας είναι Ιαπωνικά ή Ευρωπαικά, δεν μπορουμε να το ξέρουμε.

    Το ότι στην Κίνα κατασκευάζονται διάφορες ποιότητες το ξέρουμε. Το ότι δεν ισχύουν τα πνευματικά δικαιώματα και όλα τα σχέδια μπορούν να αντιγραφούν και να πωληθούν ή να κατασκευαστούν σε χαμηλότερη ποιότητα επίσης το ξέρουμε.

    Το να κατασκευάσεις κάτι ποιοτικό με χαμηλότερα κόστος μπορείς να το κάνεις στην Κίνα. Να το κάνεις ΒΔ του Μιλάνου μπορείς?
    Sent from me using a computer.

  5. #35
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Το να κατασκευάσεις κάτι ποιοτικό με χαμηλότερα κόστος μπορείς να το κάνεις στην Κίνα. Να το κάνεις ΒΔ του Μιλάνου μπορείς?
    Ναι, αρκει να γινεται μονο η ερευνα και συναρμολογηση ΒΔ του Μιλανου.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #36
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή μιά Κινέζικη εταιρία θα αγοράσει μιά γραμμή παραγωγής από μοτοσικλέτα που δεν παράγεται λίγα χρόνια ήδη, θα την ξαναβγάλει ίδια άρα μηδέν κόστος εξέλιξης πρακτικά, δεν έχει να πληρώσει "κερατιάτικο" σε μάρκετινγκ και δεν μπορεί να χρεώσει "θυρεό" ευγενούς μάρκας και θα το πουλήσει με μικρό κέρδος...
    Δεν γίνεται, ε; Γαμώτο, κοίτα κάτι πράγματα.
    Απορώ πως βγήκε η husky να πουλάει το τέρα/στραντα στις τιμές που το έδινε/δίνει (αν έχει μείνει τίποτα). Κινέζικα αντίγραφα θα ήταν, να δεις, φτιαγμένα από ξερά κόπρανα φακόχοιρου Ζουαζηλάνδης και συναρμολογημένα σε sweat shop με παράνομη παιδική εργασία.
    Κόστος εξέλιξης δεν έχει, το μάρκετιν δεν το γλιτώνει τόσο εύκολα, τα εργοστάσια δεν της την έδωσαν δωρεάν, με χαμηλότερο κέρδος θα πουλήσει σίγουρα, ένα μεγάλο μέρος της μηχανής οφείλεται στις τιμές των προμηθευτών, μικρότερα εργατικά δεν έχει. Σίγουρα μπορεί να πετύχει μικρότερη τιμή, αλλά 40%?

    Το ξεστοκάρισμα ξέρεις τι ποσοστό κέρδους έχει?

    Σε τι τιμές το έδινε?
    Sent from me using a computer.

  7. #37
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Κόστος εξέλιξης δεν έχει, το μάρκετιν δεν το γλιτώνει τόσο εύκολα, τα εργοστάσια δεν της την έδωσαν δωρεάν, με χαμηλότερο κέρδος θα πουλήσει σίγουρα, ένα μεγάλο μέρος της μηχανής οφείλεται στις τιμές των προμηθευτών, μικρότερα εργατικά δεν έχει. Σίγουρα μπορεί να πετύχει μικρότερη τιμή, αλλά 40%?

    Το ξεστοκάρισμα ξέρεις τι ποσοστό κέρδους έχει?

    Σε τι τιμές το έδινε?
    Προφανώς και δεν έχω ιδέα στα πόσα έφευγε από το εργοστάσιο... Σε τι τιμές το έδινε η Husky το strada/terra ξέρουμε, ναι. Αν μπορεί να πουλήσει ο Κινέζος στα ίδια (που θα μπορεί χαμηλότερα) γιατί όχι;
    Το G650X-οτιδήποτε, στα 7 περίπου δεν το έδινε η Bmw όσο έβγαινε? Και η Husky 1500 ευρά κάτω...

  8. #38
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Σίγουρα μπορεί να πετύχει μικρότερη τιμή, αλλά 40%?
    Καλά, μη τρελαίνεσαι κι όλας, εγώ απλά μετέφερα τί είπαν - τότε. Εννοείται οτι πάνω στον ενθουσιασμό το νέου εγχειρήματος όλο και καμιά υπερβολή ξεστομίζεται. Το θέμα είναι να καταλάβουμε εμείς τί πραγματικά παίζεται.

    Μάκαρι να μπορούσε κάποιος να βρεί τους Κινέζους η τους της SWM και να πάρει καμιά συνέντευξη. Καιρό έχουμε να ακούσουμε πράμα.

    Πάντως για εμένα το γεγονός οτι η Shieray φαίνεται ξύπνια με ενθαρρύνει. Ρε βγάλανε XR400 με μίζα ρε. Πόσον καιρό έσκουζε πόσος κόσμος να κάνει κάτι παρόμοιο η Honda; Ας τους παραδεχτούμε για κάτι τέλως πάντων.

  9. #39
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    Καλά, μη τρελαίνεσαι κι όλας, εγώ απλά μετέφερα τί είπαν - τότε. Εννοείται οτι πάνω στον ενθουσιασμό το νέου εγχειρήματος όλο και καμιά υπερβολή ξεστομίζεται. Το θέμα είναι να καταλάβουμε εμείς τί πραγματικά παίζεται.

    Μάκαρι να μπορούσε κάποιος να βρεί τους Κινέζους η τους της SWM και να πάρει καμιά συνέντευξη. Καιρό έχουμε να ακούσουμε πράμα.

    Πάντως για εμένα το γεγονός οτι η Shieray φαίνεται ξύπνια με ενθαρρύνει. Ρε βγάλανε XR400 με μίζα ρε. Πόσον καιρό έσκουζε πόσος κόσμος να κάνει κάτι παρόμοιο η Honda; Ας τους παραδεχτούμε για κάτι τέλως πάντων.
    Μιζάτο xr400,440 υπάρχει εδω και αρκετά χρόνια απο την Dall'ara.Δεν είμαι σίγουρος αν υπήρξε και ανάλογη έκδοση απο την honda Ιαπωνίας για την εκεί εγχώρια αγορά.
    RIDE MORE TALK LESS

  10. #40
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Παντως να ξερεις ακομα απο την περιοδο του Β'ΠΠ οι Ιαπωνες ηταν ανεπτυγμενοι τεχνολογικα στη βιομηχανια.
    Σωστό αυτό, δεν αντιλέω.
    Απ' ο,τι έχω καταλάβει, η Γιαμάχα, λόγω τεχνογνωσίας στο ξύλο (κατασκευή μουσικών οργάνων) επιστρατεύθηκε να φτιάγνει έλικες για αεροπλάνα. Άργότερα έφτιαχνε και μεταλικούς έλικες, κι έτσι μετά τον πόλεμο της μείναν όλα τα εργαλεία, τόρνοι, κλπ. Με αυτά άρχισαν να φτιάγνουν τα μηχανάκια. Η Καβασάκι ήταν ναυπηγείο (νομίζω ακόμα είναι;; ). Η Σουζούκι έφτιαχνε μηχανές κλωστοϋφαντουργίας. H Honda είχε... τον Σοϊτσίρο! Όλες με τον τρόπο τους ήταν προηγμένες. Δεν αναφερόμουνα στις μοτοσικλετιστικές εταιρίες, όπως ήδη είπα.

    Η σχέση με τους Κινέζους ήταν την αρχική περίοδο που προσπαθούσαν να κάνουν διεθνείς εξαηωγές (σε οτιδήποτε), με κύριο γνώμονα την φθήνια (προ- 60s), και τότε ήταν που τους είχε βγεί το όνομα του «φτηνού» και κακοφτιαγμένου, του «τζάπα», όπως ανέφερε και ο Δώκτορας. Θέλω να πώ οτι αν δεκαετία 50s έλεγες σε κάποιον οτι κάποτε θα κυριαρχούσαν όπως τους βλέπουμε σήμερα, και οτι «Γιαπωνέζικο» θα ήταν συνωνυμία για την λέξη «αξιοπιστία», ο κόσμος μάλλον θα γέλαγε...

    Το ανατολίτικο δαιμόνιο είναι άλλο πράγμα, άστα.
    Για παράδειγμα, είχα πάρει ένα ταμπλετ Android κινέζικο πριν τέσσερα χρόνια και ήταν για γέλια. Πήρα ένα φέτος και ήταν από άλλο πλανήτη. Σχεδόν ικανοποιητικό λεμε. Η τιμή και των δύο ήταν αστεία χαμηλή.

    "Φοβού τους Κινέζους και φτηνιλίκια φέροντας..." (ταδε έφη Δειν.)
    Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 14/03/2015 στις 23:32.

  11. #41
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Μιζάτο xr400,440 υπάρχει εδω και αρκετά χρόνια απο την Dall'ara.Δεν είμαι σίγουρος αν υπήρξε και ανάλογη έκδοση απο την honda Ιαπωνίας για την εκεί εγχώρια αγορά.
    Ουάου! Τί μαθαίνει κανείς στο moto.gr. Ευχαριστώ για την αναφορά.
    Απορρώ γιατί δεν είναι πιό γνωστό/διαδεδομένο.



    ====

    ΥΓ. Είδα. Πανάκριβο, ε; Τόσο όσο να μήν αξίζει...

    Το Κινέζικο πόσο θα κάνει, άραγε;
    Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 14/03/2015 στις 23:26. Αιτία: ΥΓ

  12. #42
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Thanx!

    Παντως να ξερεις ακομα απο την περιοδο του Β'ΠΠ οι Ιαπωνες ηταν ανεπτυγμενοι τεχνολογικα στη βιομηχανια. Οι πρωτοι, πχ, που φτιαξαν υποβρυχιο αεροπλανοφορο. Καμια σχεση με τους Κινεζους.


    Μάλλον αναφέρεσαι στα υποβρύχια κλάσης Ι-400. Μπορεί να ακούγεται εντυπωσιακό το υποβρύχιο-αεροπλανοφόρο, τόσο σαν σύλληψη όσο και σαν κατασκευή, αλλά τεχνολογικά ήταν υποδεέστερα των αμερικανικών υποβρυχίων, είχαν περίπλοκα συστήματα χαμηλής αξιοπιστίας και εργονομίας, ενώ και οι 4 κινητήρες diesel που είχαν ως κινητήριο σύστημα πρόωσης ήταν αναξιόπιστοι και προβληματικοί.

  13. #43
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.572
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    Ουάου! Τί μαθαίνει κανείς στο moto.gr. Ευχαριστώ για την αναφορά.
    Απορρώ γιατί δεν είναι πιό γνωστό/διαδεδομένο.



    ====

    ΥΓ. Είδα. Πανάκριβο, ε; Τόσο όσο να μήν αξίζει...

    Το Κινέζικο πόσο θα κάνει, άραγε;
    Για την τιμή του Κινέζικου το έγραψα σε προηγούμενο ποστ.Στην Γαλλία θα ονομάζεται Mash Gougar και εκτιμάται ότι θα κοστίζει 4300-4900.Η mash έχει και ενα ρετρό με το ίδιο μοτερ(+μανιβέλα) λίγο πάνω απο 4000ευρω
    http://www.mash-motors.fr/moto-mash-...00cc-noir.html
    RIDE MORE TALK LESS

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος

    Το Κινέζικο πόσο θα κάνει, άραγε;
    Περίπου τριπλάσια αν υπολογίσεις ανταλλακτικά εργατοώρες και μέρες που θα πάς με το αυτοκίνητο στη δουλειά

  15. #45
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Για πάμε..



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	75647.jpg 
Προβολές:	234 
Μέγεθος:	70,5 KB 
ID:	332491
    HONDA’S soon-to-be-launched Africa Twin might be its biggest adventure bike news at the moment but the firm has just released pictures of another new machine at the other end of the adventure spectrum, in the form of the CRF250 Rally.

    At the moment, it’s officially a concept bike, set to be a star at this weekend’s Osaka motorcycle show in Japan, but given that it’s effectively just a re-bodied version of the existing CRF250L road-going enduro, it’s not a big leap to imagine a production version of the new model.

    The styling is a fairly direct copy of the firm’s latest CRF450 Rally works racer, as used in the Dakar, but mechanically it’s nowhere near as exotic. For those serious about long-distance off-road riding, a production version of this might make a lot of sense. Watch this space.

    http://www.visordown.com/motorcycle-...led/26411.html

Σελίδα 3 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. On-off H Street
    από nikoskkk στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2005, 11:55
  2. Τιμόνι αλουμινίου για mega ON-OFF
    από zeli στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2005, 10:25
  3. τελικά αυτό το on-off μπαινει χώμα?
    από PQC στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2005, 07:36
  4. Μεγα On-off..........!!!!
    από niko13g στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2004, 11:10
  5. ola etoima gia on off ekdromi
    από tatoo23 στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2004, 16:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF