NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
MotoGP, The history of MotoGP on Cielo
Friday, 13 March 2015 19:46 by rm - MotoGP
The history of the MotoGP of Heaven - GPOne.com
From Sunday, March 15 on Sky kick off the special Profession Pilot, a trip that will trace the history of MotoGP .
Every Sunday will be broadcast two episodes in a path towards the new season of MotoGP in 2015, which will start on 29 March.
How did the myth of Agostini? Who has inspired the style of modern heroes Marquez, Dovizioso and Valentino? How it changed MotoGP in recent decades?
For answers to these and many other questions Heaven ( DTT channel 26, Sky channel 126 and TivùSat channel 19 ) dedicated to the history of the MotoGP 6 special entitled "Pilot Profession". A path towards the World Championship 2015 which will air every Sunday with two episodes that tell the characters, events, innovations that have marked the history of the world of two wheels.
The series kicks off on Sunday, March 15th at 18:30 with the first two episodes: "The making of a
legend" dedicated to the myth of Giacomo Agostini and the duel with Mike Hailwood and "Generation USA" with the domain on the slopes of the samples at the stars and strips Freddie Spencer and Eddie Lawson in the head ; instead to hold high the banner Italian Marco Lucchinelli and Franco Uncini from Recanati.
The story continues Sunday, March 22 with "Men of Steel" dedicated to unpredictable 90s and epic challenges between Kevin Schwantz, Wayne Rainey and Australian Mick Doohan . Curve after curve you get to August 18, 1996, when the then 17 year old Valentino Rossi won his first GP in the 125 The birth of the myth of Tavullia continues in the fourth episode eloquent title "The Amazing Vale" which traces the National companies Rossi, admired and fought all over the world. Nine titles won by the Doctor, only Giacomo Agostini and Angel Niento have won more.
The special ends Sunday, March 29 with the last two episodes that will open studies of live Heaven. Also this year David Camicioli in the company of legends Giacomo Agostini and Marco Lucchinelli follow live every race of MotoGP to see and comment along with the start of this exciting new season 2015. Heaven will be in fact the only channel to broadcast free the 18 races calendar, including 8 full live coverage and 10 deferred.
http://www.gpone.com/en/201503131619...-su-Cielo.html
ΛΙΝΚ ΓΙΑ CIELO ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΑΥΡΙΟ
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 14/03/2015 στις 11:48.
Τωρα 15:00 δεν ξεκιναει το τεστ ? Ή 16:00 ?
Την μιση μερα σημερα θα την φανε στο να καθαρισουν την πιστα.![]()
![]()
Η Τριτη για τους test riders μονο.
Δες καταλαβαινω γιατι υπαρχει μια τετοια πιστα στα pre season test.
Αμα ειναι μια φορα χαλια η sepang λογω ζεστη και υγρασιας που τους αναγκαζε να κατσουν και ενα 3 ωρο+ μεσα στα box εδω ειναι δυο φορες χαλια.
Σε καποια φαση μεσα στην δεκαδα υπηρχαν 5 ντουκατι , 2 σουζουκι και ο μπραντλ (νομιζω) και οχι πολυ μακρια απο την φωτο στις 20:00 που εβαλες . Ολοι αυτοι εχουν την επιλογη της μιας μαλακοτερης επιλογης στο πισω και η διαφορα αυτην εδω, φαινεται μεχρι στιγμης.
Στο θεμα αυτο προστειθετε και η υψηλη υγρασια που λογικα θα καθετε στην πιστα τετοιες ωρες. Ηδη ο λορενθο βγηκε και ειπε για το πισω. Σε καποια φαση κρατσλοου και μικρος εσπαργκαρο ειχαν πεσει στην 17η θεση (?) μπορει και πιο πισω και τους περνουσαν τα οπεν χοντα.
Το θεμα φαινονταν απο τα πρωτα λεπτα/μια ωρα αφου βγηκαν (καπου στις 18:00-18:30 ωρα Ελλαδος)
http://www.crash.net/motogp/news/215...o-be-fast.html
Τοσες ωραιες πιστες εχεις μεσα . Βαλε μια χερεθ, βαλε μια βαλενθια να δεις απο που ξεκινησαν το Νοεμβρη και που εφτασαν κτλ
Ημαρτον ,ρε γμτ! Τι χαλι!![]()
![]()
MotoGP, Test, Qatar: le GP15 brillano nella notte
Read more: MotoGP, Test, Qatar: le GP15 brillano nella notte http://www.gpone.com/2015031416200/T...#ixzz3UOwcmsHN
.
Follow us: @gponedotcom on Twitter | GPOnecom on Facebook
ανανήψαντας
Μια απ' τα ίδια δηλαδή... Καλό lap time με το μαλακό και στον αγώνα καλό ξεκίνημα και οπισθοχώρηση μετά.
Καναν που να ξεματιάζει ξέρουμε;;
Το φάγανε το παιδί οι κακές οι γλώσσες..
Άκου έκλασε η τσιμούχα..![]()
Εναρξη 7.30 βραδυ [εκανα λαθος μια ωρα]
-------------------------------------------------
HD
http://tvmazza.com/cielo-live-streaming/
http://www.stream2watch.me/tv/it/cielo-live-stream + stream 2
http://www.streamdop.com/live-television/cielo/549
http://www.cloud-tivu.net/Blog/cielo...he-dallestero/ με κλειστο adblock kai kana 2 refresh
SHOOTER045![]()
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 15/03/2015 στις 18:58.
Αυτο που κοιτουσα και σε αυτο το τεστ ειναι τους χρονους τους Αμπραχαμ. Ο ανθρωπος πηρε τον ρολο που ειχε ο μπαουτιστα τοσα χρονια στην Χοντα (και πιο πριν ο Ελιας? δεν θυμαμαι)
Η χοντα του εδωσε το πακετο με τα showa και τα nissin. Γιατι που αλλου να τα εδινε? Στον χεηντεν ή στους νεοφερμενους λαβερτυ και μιλλερ ?!
Ο μπαουτιστα φυσικα και δεν ειναι αναβατης πρωτης γραμμης αλλα αμα βγαλουμε τα 3/4 της περσυνης χρονιας που τον κατεστρεψε η χοντα με το που του εδωσε πλαισιο που αποριφθηκε απο τους μαρκεζ και πεντροσα και δεν τον υποστηριξε στην συνεχεια, εφερνε αποτελεσματα που μονο απαρατηρητα δεν πρεπει να περνανε. Περυσι μονο ειχε ταχυτερο γυρο στο καταρ και βαθρο στο λεμαν πριν παρει την κατω βολτα . Ειχε πολ το '12 ενω και οι σαιζον 2012 και 2013 ηταν πολυ καλες.
Τον ρωτησαν να αλλαξει σε brembo και οhlins πριν ξεκινησει η σαιζον περυσι και ο ανθρωπος απερριψε την προταση και εδωσε σαν απαντηση οτι το μηχανακι με το πλαισιο , ηλεκτρονικα κτλ ειναι στημενο να δουλευει με Nissin και showa. Του φανηκαν πιο smooth ενω τα nissin ειχαν καλυτερο αρπαγμα απο την αρχη.
Ο μπραντλ τον Νοεμβρη δοκιμασε τα kayaba και τα απερριψε. Δεκτο οκ.
Στην μοτο2 ζαρκο και σαμ λοουες πετουσαν με WP !! Στην κυριολεξια ,ηταν ανταγωνιστικοι τοσο ωστε να κυνηγησουν τιτλο αφου ο ραμπατ ηταν λιγο πιο πισω.
Αυτο που θελω να πω ειναι οταν η μονομαρκα παιζει μπαλα μονη της ειναι πολυ δυσκολο να εκτιμηθει αφου δεν υπαρχει αλλη μαρκα μεσα. Στην συγκεκριμενη περιπτωση ,υπερκοστολογουνται και η τιμη φτανει στο θεο χωρις να αξιζουν τοσο. Για μια ομαδα οπως η repsol και η movistar δεν ειναι τιποτα αυτα αλλα για μια μικρη ιδιωτικη ομαδα ειναι πολλα. Θα μπορουσαν να κοψουν αρκετα και τα αποτελεσματα να ηταν τα ιδια. ΓΙ αυτο και δεν υπαρχουν πλεον καινουριοι ιδιωτες . Μπηκαν οσοι μπηκαν επι CRT εποχης (aspar , avintia , forward ) .
O Αμπραχαμ και σημερα βγαζει ματια αφου μπηκε δεκαδα και ειναι μπροστα απο μηχανες οπως gsx rr , gp14.2 ,το μ1 του ροσσι, εργοστασιακο rc213v και αρκετα δεκατα μακρια απο χεηντεν! Ναι εινα τεστ , αλλα το τεστ ειναι το ιδιο για ολους!
Ποιος? Ο αμπραχαμ που υπαρχει απο τα λεφτα του πατερα του!
Aχχ , γμ την παραγκα που εχετε φτιαξει![]()
Τελευταία τροποποίηση από mario27; 15/03/2015 στις 19:31.
Ένα δίκιο το χεις