Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 80

Θέμα: Aprilia tuono gen1

  1. #31
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nickald Προβολή μηνύματος
    Το προβλημα ειναι στο κοστος χρησης.... ρουφαει το πραμα... αλλιως δεν υπηρχε περιπτωση να το πουλησω το δικο μου..
    Σε σύγκριση με άλλα 1000αρια, δεν υπάρχει κάτι υπερβολικό. Πιο οικονομικό από ktm 990 adv, και ότι τα υπόλοιπα 4cyl τουλάχιστον σε συνθήκες βόλτας-ταξιδιού.
    Στα πολλά χλμ θα κάψει, αλλά έτσι είναι οι κ@υλες. Τις πλΕρωνεις.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  2. #32
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Ενταξει ρε συ. Δεν μιλαω για ss. Τα αντιστοιχα γυμνα, αντε να ειναι ελαχιστα πιο γρηγορα απο τα 1ης γενιας και σιγουρα πιο αργα απο τα 2ης. Νομιζω δεν λειψει σε καποιο το γκαζι του 4κυλινδρου. Θα του λειψει βεβαια το γεγονος να οδηγεις με 6η και 3000rpm
    Το μόνο πρόβλημα με τα Tuono, είναι οι κάτοχοι άλλων γυμνών τα γνωρίζουν και δεν μπορείς να παίξεις εύκολα.
    Μόνο τα TDM και τα varadero τσαμπουκαλευονται...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Τα βεστρωμ ξεχασες

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Τα οποια tdm τα τσαγιαζω και εγω με το ταπεινο 650αρι μου...
    Απο θεμα φρενα-αναρτησεις τι διαφορες εχουν τα πρωτης και δευτερης γενιας?
    Μακαρι να μπορεσω να παρω βεβαια factory 2ης γενιας...

  5. #35
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    Τα βεστρωμ ξεχασες
    Επίτηδες ρε. Με τα 650 είναι αμφίβολο το αποτέλεσμα...θέλει χερά το Tuono για να τα βγάλει πέρα. Το 1000 είναι σε άλλο πλανήτη και εκτός ανταγωνισμού...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #36
    Θα τολμησω να πω καμία διαφορα. Ιδιες τρομπες φορανε, ιδια σωληνακια υψηλης, αλλαζουν σε ακτινικα τα 2ης. Ισως εχουν ενα προτερημα οι 4τακακες των 06 αλλα παπαρια. Ολες οι brembo ειναι καλες.
    Εαν παρεις fac να ξερεις δεν θα το μετανιωσεις.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    μαλακία το factory ρε. έχει χρυσοσκατουλί πλαίσιο

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Απο αναρτησεις παλι τα ιδια δε φορανε?
    43αρι μπροστινο φουλ ρυθμισεις και πισω sachs φουλ?
    Ιδια δεν ειναι και τα πλαισια και τα ψαλιδια?
    Εαν ναι ,δηλαδη ουσιαστικα οι διαφορες ειναι μονο στην εμφανιση και στο μοτερ?
    Το λεω γιατι με 2500 βρισκεις πρωτης γενιας τουμπανακι ενω για 2ης θες 3500-4000.

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Δεν έχουν πολλά κοινά στοιχεία τα Gen 1 με 2.

    Άλλο μοτέρ
    Άλλο πλαίσιο/ψαλίδι
    Άλλα φρένα
    Άλλη αεροδυναμική
    Άλλο αμορτισέρ

    Μόνο το μπροστινό πρέπει να είναι ίδιο.
    Δεν ξέρω τι γίνεται με τα σωθικά του

  10. #40
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dant3 Προβολή μηνύματος
    με 2500 βρισκεις πρωτης γενιας τουμπανακι ενω για 2ης θες 3500-4000.
    Που βρίσκεις τουμπανάκι 1st gen με 2500 και 2nd gen με 3500 - 4000 έχεις κάνα λινκ; Ρωτάω γιατί στο car δεν υπάρχουν...

    Κοσμά στο μυαλό μου είχα ss αλλά στις διαδρομές που αναφέρομαι fzs 1000 η cb1 η Ζ 1000 δεν τα ακολουθείς με δικύλινδρο τέτοιας γενειάς που να χτυπάς τον ποπό σου κάτω.
    Η διαφορά είναι πως ενώ τα i4 ψοφάνε για παρατεταμένα σκισίματα, τα v2 ψοφάνε στα παρατεταμένα σκισίματα.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    Δεν έχουν πολλά κοινά στοιχεία τα Gen 1 με 2.

    Άλλο μοτέρ
    Άλλο πλαίσιο/ψαλίδι
    Άλλα φρένα
    Άλλη αεροδυναμική
    Άλλο αμορτισέρ

    Μόνο το μπροστινό πρέπει να είναι ίδιο.
    Δεν ξέρω τι γίνεται με τα σωθικά του
    Μοτερ ναι οκ ,εχουν διαφορες.
    Πλαισιο/ψαλιδι φαινονται ιδια.
    Ενταξει μπορει να εχουν καποια μικροδιαφορα αλλα εγω μιλαω για καμια τρανταχτη που να σου κανει διαφορα σε γρηγορη οδηγηση η πιστα.
    Φρενα παλι,περναει μονο σε ακτινικες.εχει αλλη?
    Αεροδυναμικη,ναι οκ,παει μαζι με την διαφορετικη εμφανιση.
    Αμορτισερ,εχουν διαφορετικο και εαν ναι ειναι τρανταχτα καλυτερο της 2ης γενιας?

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Που βρίσκεις τουμπανάκι 1st gen με 2500 και 2nd gen με 3500 - 4000 έχεις κάνα λινκ; Ρωτάω γιατί στο car δεν υπάρχουν...

    Κοσμά στο μυαλό μου είχα ss αλλά στις διαδρομές που αναφέρομαι fzs 1000 η cb1 η Ζ 1000 δεν τα ακολουθείς με δικύλινδρο τέτοιας γενειάς που να χτυπάς τον ποπό σου κάτω.
    Η διαφορά είναι πως ενώ τα i4 ψοφάνε για παρατεταμένα σκισίματα, τα v2 ψοφάνε στα παρατεταμένα σκισίματα.
    Με λιγη γρηγορη αναζητηση
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6188250/

    http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5906460/

    Φυσικα φανταζομαι οτι θα πρεπει να τα δεις,δε μπορεις να καταλαβεις απο φωτο,αλλα ειδικα το 1ο φαινεται αρκετα καλο.


    Γιατι να εχει θεμα σε παρατεταμενο σκισιμο?
    Αφου βγαζει και τη δυναμη του ψηλα αν δε κανω λαθος,οποτε γιατι να εχει θεμα?

  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tedvj23
    Εγγραφή
    05/02/2010
    Μηνύματα
    1.536
    Για μενα ΜΗΝ το παρεις και ναι ειναι πολλα τα χιλιομετρα...
    Κοιτα για κανα αλλο τιμονατο..

  14. #44
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dant3 Προβολή μηνύματος
    ...
    Ναι έχεις δίκιο το πρώτο είναι τουμπανάκι. Το δεύτερο είναι εντελώς μαμά πλήν τα σώματα του ιτζέκσιο το οποίο εμένα δεν μου αρέσει.

    Για το σκίσιμο... πρέπει να ζήσεις με i4 για να πιστέψεις πόσο μεγάλη διαφορά υπάρχει στα παρατεταμένα. Ψιλοβαριέμαι να γράφω αναλυτικά άσε που δεν είναι και του παρόντος

    karavidas το μηχανάκι είναι πολύ καλό βρε συ, γιατί να μην το πάρει αφού δεν τρέχει τίποτα με τα χλμ;
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  15. #45
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dant3 Προβολή μηνύματος
    Μοτερ ναι οκ ,εχουν διαφορες.
    Πλαισιο/ψαλιδι φαινονται ιδια.
    Ενταξει μπορει να εχουν καποια μικροδιαφορα αλλα εγω μιλαω για καμια τρανταχτη που να σου κανει διαφορα σε γρηγορη οδηγηση η πιστα.
    Φρενα παλι,περναει μονο σε ακτινικες.εχει αλλη?
    Αεροδυναμικη,ναι οκ,παει μαζι με την διαφορετικη εμφανιση.
    Αμορτισερ,εχουν διαφορετικο και εαν ναι ειναι τρανταχτα καλυτερο της 2ης γενιας?
    Το πλαίσιο και το ψαλίδι είναι εντελώς διαφορετικά, δεν ξέρω που βρίσκεις ομοιότητες. Μπροστινό είναι ίσως ίδιο, εκτός της μποτας που είναι για ακτινικα, και ίσως στο εσωτερικό του. Το πίσω είναι ιδίων χαρακτηριστικών, αλλά δεν μπαίνει από το ένα στο άλλο.
    Κανένα από τα δύο δεν έχει full ρυθμίσεις στο πίσω, λείπει η απόσβεση συμπίεσης.

    Το factory όπως αναφέρθηκε αξίζει κάθε € παραπάνω που έχει. Οι αναρτήσεις και οι ζάντες το μεταμορφώνουν.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. aprilia tuono περι καταναλωσης...
    από picramenos στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2005, 10:48
  2. Πωλειται Aprilia Tuono 1000r '04
    από Zanzibar στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2005, 23:48
  3. Aprilia Tuono 1000r
    από Zanzibar στο forum Aprilia
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2004, 15:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF