Σελίδα 91 από 106 ΠρώτοΠρώτο ... 41818687888990919293949596101 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.351 έως 1.365 από 1587

Θέμα: Honda Bros

  1. #1351
    Νέο μέλος Το avatar του/της MICK
    Εγγραφή
    04/07/2002
    Μηνύματα
    29
    Η ζαντα η μπροστινη ειναι ιδια με το VFR. Το μπροστινο το πηρα ολοκληρο από πλάκες και κατω και δεν χρειαστηκε τιποτα. Το "ασπρο" που λες, είναι ξεκάρφωμα και δεν το θέλω αυτό. Αν δεν ξέρεις το BROS, δεν το προσέχεις. ΜΟΝΟ στο επόμενο φανάρι το παρατηρείς!!!!!!
    Easy Come Easy Go!!!

  2. #1352
    Νέο μέλος Το avatar του/της MICK
    Εγγραφή
    04/07/2002
    Μηνύματα
    29
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	WP_20141102_003[1].jpg 
Προβολές:	461 
Μέγεθος:	101,3 KB 
ID:	326279
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	WP_20141102_004[1].jpg 
Προβολές:	459 
Μέγεθος:	101,2 KB 
ID:	326280
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	WP_20141102_005[1].jpg 
Προβολές:	458 
Μέγεθος:	102,0 KB 
ID:	326281
    Τελευταία τροποποίηση από MICK; 04/11/2014 στις 00:20.
    Easy Come Easy Go!!!

  3. #1353
    Καλησπέρα σας.
    Ξέρει κάποιος σίγουρα, για να βάλω την πίσω ζάντα του pgm στο απλό bros, αν χρειάζεται κάτι παραπάνω εκτός απο τη ζάντα; Πχ τη ροδέλα, το παξιμάδι ή τον άξονα;
    Ευχαριστώ.

  4. #1354
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tsirigaki Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα σας.
    Ξέρει κάποιος σίγουρα, για να βάλω την πίσω ζάντα του pgm στο απλό bros, αν χρειάζεται κάτι παραπάνω εκτός απο τη ζάντα; Πχ τη ροδέλα, το παξιμάδι ή τον άξονα;
    Ευχαριστώ.
    δεν ξερω να σου απαντησω αλλα θελω να μαθω για ποιο λογο να το κανεις και τι διαφορες εχουν.

  5. #1355
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    δεν ξερω να σου απαντησω αλλα θελω να μαθω για ποιο λογο να το κανεις και τι διαφορες εχουν.
    Μάλλον βρήκε ίδια μπροστινή (3,5" πλάτος αντί για 2,5"). Tsirigaki, δεν παίρνω και όρκο, αλλά σαν να έχω διαβάσει ότι μπαίνει όπως είναι. Έχε μόνο υπ' όψιν ότι είναι 18άρα αντί για 17" που έχει το απλό.

  6. #1356
    Του pgm είναι 3άκτινη και μοιάζει με του cbr με το διπλό δισκόφρενο που σκοπεύω να βάλω (όποτε βρω σε καλή τιμή). Βέβαια ειναι 18" και περιορίζει τις επιλογές στα λάστιχα αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

  7. #1357
    Νέο μέλος Το avatar του/της MICK
    Εγγραφή
    04/07/2002
    Μηνύματα
    29
    CBR '95 Μπαίνει κουτι για μπροστινό αν βάλεις VFR πίσω (5,5) θέλει τόρνο η ζαντα.
    Easy Come Easy Go!!!

  8. #1358
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/12/2013
    Μηνύματα
    7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MICK Προβολή μηνύματος
    CBR '95 Μπαίνει κουτι για μπροστινό αν βάλεις VFR πίσω (5,5) θέλει τόρνο η ζαντα.
    Πόση δουλειά θέλει στον τόρνο?
    Μπαίνει με τον ΟΕΜ άξονα?

  9. #1359
    Νέο μέλος Το avatar του/της MICK
    Εγγραφή
    04/07/2002
    Μηνύματα
    29
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Jay Προβολή μηνύματος
    Πόση δουλειά θέλει στον τόρνο?
    Μπαίνει με τον ΟΕΜ άξονα?

    Εγώ επειδή πήρα τη ζάντα με σκοπό αν δεν μου κάνει να τη δώσω πίσω, έφαγα τον άξονα και έβαλα μπολόνια στη θέση των pins. ΠΙΚΡΑ, σπάσαμε 5 διαμάντια, τα 2 μόνο για τη βαφή!!!!!!!!!!!!!!! Η ζάντα που είναι αλουμίνιο θα είναι πιο εύκολο, αλλά καλήτερα να την πας SET μαζί με τον άξονα.
    Easy Come Easy Go!!!

  10. #1360
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/12/2013
    Μηνύματα
    7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MICK Προβολή μηνύματος
    Εγώ επειδή πήρα τη ζάντα με σκοπό αν δεν μου κάνει να τη δώσω πίσω, έφαγα τον άξονα και έβαλα μπολόνια στη θέση των pins. ΠΙΚΡΑ, σπάσαμε 5 διαμάντια, τα 2 μόνο για τη βαφή!!!!!!!!!!!!!!! Η ζάντα που είναι αλουμίνιο θα είναι πιο εύκολο, αλλά καλήτερα να την πας SET μαζί με τον άξονα.
    Ευχαριστώ για την απαντηση.

    Μάλλον θα αρκεστώ στην μαμα 4,5 με 150 λαστιχο προς το παρων

  11. #1361
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/02/2015
    Μηνύματα
    1
    Καλησπερα σε όλους! Είμαι και εγω πλέον κατοχος μιας Honda Bros 400 την οποία μου χάρισε ενας φίλος. Είχε το λόγο του....

    Η μηχανη ειναι ένα project, μιας και είχε "πνιγεί" μέσα σε ενα γκαράζ πριν απο πολύ καιρό...
    Μετά απο 1.5 χρόνο περίπου ακινησίας και πολύ νερό μέσα στο μοτέρ, αλλαγή λαδιών, αλλαγή μπουζί, καθαρισμόυ των carbs και κόλληση των μεμβράνων, κατάφερα να το βάλω bros...

    Το μηχανάκι δούλεψε και όταν λέμε δούλεψε, δουλέψαν όλα (φώτα, θερμοστάτης, βεντιλατέρ)....

    Αφού άλλαξα 4 φορές τα λάδια δουλεύοντάς το μέχρι να ζεσταθεί (δεν ήξερα για τα διαφορα χημικά που υπάρχουν) και ενώ δούλευε κανονικά, άναψε το φωτάκι της πίεσης του λαδιού. Αφού διαπίστωσα ότι δεν είναι το σένσορας του λαδιού, πήγα στην αντλία...

    Προφανώς, είτε έχει βουλώσει το strainer από τις λάσπες που είχε μέσα μοτέρ από τη βροχή, είτε οι ανοχές της αντλίας μεγάλωσαν από το χώμα που την έφαγε όσο δούλεψε (3 ώρες περίπου αφότου πήρε μπροστά) και δεν έχει συμπίεση. Μέτρησα την πίεση του λαδιού και ενώ με κρύο λάδι ήταν περίπου στα 5 bar, μόλις τα λάδια ζεσταίνονταν, η πίεση έπεφτε στο 0.5 bar.

    Άνοιξα το καπάκι της καμπάνας (δεξιά μεριά) και δεν βρήκα παρά μόνο λίγη λασπη στα σημεία που μπορεί να κάτσει στάσιμη, αλλά γενικά όλα μέσα στο μοτέρ μετά από τόσες αλλαγές λαδιών γυαλίζουν ακόμα. Παρόλο αυτά δεν έχω πρόσβαση, ώστε να βγάλω την αντλία λαδιού.

    Από το manual, έτσι όπως το κατάλαβα διαβάζοντάς το, έχω την εντύπωση πως για να αφαιρέσω την αντλία θα πρέπει το μοτέρ να κατέβει και να ανοιχτεί ολόκληρο... Μου φαίνεται λίγο δύσκολο για μια τέτοια δουλειά να χρειάζεται κάτι τέτοιο.

    Θα ήθελα τα φόντα σας για το πως αφαιρούμε την αντλία.

    Ευχαριστώ εξ΄αρχής για τις απαντήσεις σας.

  12. #1362
    Νέο μέλος Το avatar του/της MICK
    Εγγραφή
    04/07/2002
    Μηνύματα
    29
    Έπρεπε να το΄είχες κατεβασει από την αρχή. Για να φάει την αντλία, όλο και κάτι θα έχει το σασμάν εκκεντροφόρος κτλ. Και δεν μπορεί να έισαι σίγουρος ότι δεν έχουν κλείσει και οι αυλοί κυκλφορίας του λαδιού προς την κεφαλή. Προσωπικά, κατέβασέ το.
    Easy Come Easy Go!!!

  13. #1363
    Νέο μέλος Το avatar του/της jimpapakonou
    Εγγραφή
    22/03/2015
    Μηνύματα
    7
    Καλησπερα σε ολους!
    Ειναι η πρωτη φορα που γραφω στο συγκεκριμενο site για την συγκεκριμενη μοτο. Ειμαι κατοχος δυο Bros 650 που αγοραστηκαν σαν μεταχειρισμενα εξ Ιαπωνιας το 1994,το πρωτο απο μενα κ το δευτερο απο φιλο κ συναδελφο που τελικως κατελειξε με αγορα του νομιζω το 2005 κ αυτο σε μενα! Δεν θα πω πολλα προς το παρον,θα αναφερω τωρα μονο οτι απο το ετος 1994 μεχρι σημερα εξακολουθει κ τρεχει απο μεριας μου ενα ειδος προγραμματος εξελιξης κ αναβαθμισης της συγκεκριμενης μοτοσυκλεττας που στοιχισε αρκετα ολα αυτα τα χρονια κ που τα αποτελεσματα του εδωσαν δυο μοτο πραγματικα χαρμα στην οδηγικη απολαυση για οσους εχουν φετιχ το χαμογελο μεσα απο το κρανος κ οχι μονο το αστειρευτο γκαζι κ την τρελλα των επιδοσεων επιταχυνσης χωρις αυτη να μπορει να μπει με ασφαλεια στην ασφαλτο κ να συνδυαζεται με το αναλογο πακετο στησιματος μιας μοτοσυκλεττας,ισορροπιας της στην κατανομη βαρων στους αξονες της οταν στριβει κ με την αναλογη ικανοτητα φρεναρισματος στις δυσκολες συνθηκες μιας πιστας,οπως αυτης των Μεγαρων,οπου κατα βαση εγινε κ η εξελιξη του ολου προτζεκτ μιας μοτοσυκλεττας οπως το Bros,που κατα την γνωμη μου η δημιουργια της αποτελει μια απο τις κορυφαιες στιγμες στην ιστορια της μοτοσυκλετιστικης ιστοριας!
    Προς το παρον δεν θα κουρασω αλλο με λογια,συντομα σκοπευω να προσπαθησω να ανεβασω φωτο των μοτο κ ενα μικρο ιστορικο για την μεχρις ωρας πορεια της εξελιξη τους! Για την ιστορια κλεινοντας θ' αναφερω οτι τυγχανω ευτυχης ιδιοκτητης κ ενος cbr 1000 rr 04,μιας μοτο οχι κορυφαιας επισης σε επιδοσεις αλλα εξ ισου κατα την γνωμη μου κορυφαιας σε οδηγικη απολαυση με το Bros ,με επιδοσεις επιταχυνσεων κοντα στην F1,που ομως δεν κατορθωσε να βγαλει μεσα απ την καρδια μου την μοναδικη αυτη ερωτικη σχεση δεσιματος που αναπτυχθηκε με το Bros!

    Ισως με τον τροπο αυτο μαζι μου να επιβεβαιωνεται κ ο μεγαλος Carl Fogarty,που ενω ηταν παγκοσμιος πρωταθλητης superbike με την Ducati,oταν για τις αναγκες ενος τεστ για ξενο περιοδικο μοτο κληθηκε να οδηγησει ενα ιδιαιτερα εξελιγμενο Bross που συμμετειχε την ιδια χρονια στα battle of twins,δηλωσε οτι το συγκεκριμενο μηχανακι ηταν το ενα απο τα απολυτως καλυτερα δυο που ειχε οδηγησει ποτε!

  14. #1364
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Καλώς ήρθες

    Αναμένουμε φώτο και ανάλυση

  15. #1365
    Νέο μέλος Το avatar του/της jimpapakonou
    Εγγραφή
    22/03/2015
    Μηνύματα
    7
    Καλησπερα!
    Η καρινα απο ποια μοτο ειναι; Που ακριβως την στηριξες κ με ποιο τροπο; Θα εκτιμουσα ιδιαιτερως μια απαντηση σου! Πολυ καλη οπτικα η ολη εμφανιση της μοτο σου!

Παρόμοια θέματα

  1. Honda Bros 400 ???
    από Anritsu στο forum Honda
    Απαντήσεις: 98
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2011, 12:15
  2. Honda Bros
    από plutonas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2005, 21:15
  3. Honda Bros
    από empemp στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2004, 10:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF