Ωραια συνεντευξη .
Ο ντοβι λεει τα πραγματα οπως ειναι επειδη δεν ειναι ενα ακομα τσιρκο στο σοου αυτο.
Ακομα και οταν σηκωσαν την κουπα δεν ηταν το καλυτερο. Ειχαν ενα πλεονεκτημα στα λαστιχα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ηταν το καλυτερο.
Το θέμα των ελαστικων ειδικα ειναι πιο συνθετο. Περαν απο την γενική αστοχία της μισελεν, ο ροσσι κατάφερε (ποιος αλλος) να κανει συλλογικη την αντιδραση απεντανι σε ιδιωτικες συμφωνιες .
Αυτο που θελω να πω οτι αλλη η σχέση μισελιν-χοντα, αλλη ροσσι - χοντα, αλλη του ντε πουνιε...
Χωρις να αγνοω το πλεονέκτημα του development των ελαστικών μονομερως,
δηλαδή το μισελεν του ροσσι τα σπαγε τοτε, αλλα στη στραβή ειμαστε ολοι ενωμένοι γιατι ο στονερ μας πηρε τα σωβρακα; Πλεον η συμφωνια ελαστικου δεν ειναι συγκριτικό πλεονεκτημα ή μερος της μιξης; Η ντανλοπ τι εφταιγε;
Οτι ροσσι θελει , αυτο περνει... Οπως και η χουντα σε ολα τα επίπεδα. Θα μου πεις ρε φιλε, ο καλυτερος ειναι να μην εχει προνομιακη μεταχειριση; Συμφωνοι.... Το κακο ξεκιναει οτα χαντακωνει οποια κινηση και συνθήκη δεν τον βολευει. Οταν η τριαδα λορενθο , πεντροσα , στονερ αποφάσισαν για πιο χαλαρη και ασφαλης οδηγηση (αμα θες αιματα τραβα δες ama ψηλε) εκεινος ( και κατα προεκταση οι περισσοτεροι απο εμας) χλευαζαμε για ελειψη ενδιαφέροντος και αγωνες χωρις μαχες και τηλεθεάσεις κλπ
Στη πρωτη στραβη ομως ο μπαρμπερα κοτσαδουρα, ο αλβαριτο δολοφονος κ δεν ξερω και γω τι... πονανε τα κοκκαλα τωρα φαίνεται! Αν χρειαζόταν μια δυστυχία τυπου Σικ για να αλλάξει ο άνθρωπος, μπορω να πω ειναι αργα για το ποιον του ίδιου ανθρώπινο δε... Ισως αυτό πονάει πιο πολύ, ο εξανθρωπισμός του στα μάτια της θυρας 46 οπως λεει ο εντο.
( το ιδιο συνεβη στα προσφατα χρονια , κατεστρεψε μπροστινο (!!) μπριτζεστοουν στο ωστιν σε πεντε γυρους και τσουπ ενα μηνα μετα πριν καν μπει το καλοκαιρι ανακοινωνεται οτι φευγει η μπριτζεστουν και επιστρεφουν στα μισελεν, για σου ρε ροσσι αλανι, ουτε λιγο τσιπα ? μπροστα τα ματια μας ?

, τελος παντων δε το συνεχιζω επειδη δεν ειναι της παρουσης)
Τα ντουκατι ετσι και αλλιως ειχανε παντα τις υψηλοτερες τελικες , αντε να ειχε ακομα 1-2% (δλδ ακομα 5-6 χλμ στα 300χλμ) προ 2010 σε πιστες οπως σανγκαη , μουτζελο κτλ.
Ετσι και αλλιως η πιστα δεν αποτελειται απο ευθειες.
Ηταν ενα φορτηγο που δεν ηθελε να στριψει και αυτο φαινεται και πως εμπαινε και εβγαινε απο την στροφη κτλ αλλα και απο τα αποτελεσματα που εφερναν τα αλλα ντουκατι (λορις , μελαντρι , μπαρος , γκουιντολι κτλ)
Αυτα επρεπε να ειπωθουν για να τα κανουν καποιοι οριστικο delete μεσα στον εγκεφαλο και για να φτασουμε στο σημερα....
Πλεον ,τα ψεματα τελειωσαν για τους ντουκατεους.
Η gp15 ειναι τοσο ανταγωνιστικη οσο τα χοντα και τα γιαμαχα. Οπως ειπε ο εντο πρεπει να κανουν ενα αγαλμα στο νταλινια.
Καποιος απο τους αναβατες ειπε οτι για βαθρο θα παιζουν 8 αναβατες ( 6 χοντα-γιαμαχα-ντουκατι + 1 ενα τεκ τρουα + 1 lcr) σε καθε αγωνα. Το επιπεδο εχει ανεβει παρα πολυ σε σχεση με προηγουμενες χρονιες πχ 2012 που δεν υπηρχε δευτερο γιαμαχα ,δευτερο χοντα για καποιους αγωνες και ο ροσσι ηταν στην ντουκατι και επαιρναν βαθρα ντοβι , κρατσλοου , αλβαριτο )
Πλεον αυτα δεν υπαρχουν.
Σε καποιες πιστες που οι εργοστασιακες θα χρησιμοποιουν το hard στον αγωνα να πω ενταξει εχεις medium και μεινε 10-15 δευτερολεπτα πισω. Aλλα το losail δεν ειναι τετοια πιστα. Περυσι απο την 10αδα μονο ο μαρκεζ ειχε πισω hard (επειδη μπορει να το κανει να δουλεψει). Ολοι (σχεδον ολοι, ρεντινγκ και χεηντεν δεν θα ηταν δεκαδα αμα δεν επεφτε το μισο γκριντ) ειχαν medium και ο ντοβι ηταν πισω 12 δευτερολεπτα. Πλεον , οπως ειπε ο ντοβι, το βαθρο ειναι εφικτο και μονο αυτο πρεπει κυνηγησει.
http://www.bridgestonemotorsport.com...pener_in_qatar