Δεν απαντάω στο ερώτημά σου, αλλά επειδή βλέπω κι εσύ και πολλοί άλλοι το λέτε λάθος,
CBR600F4 είναι το ψεκαστό μοντέλο του 2004.
Το μοντέλο με τα carbs και με το αλουμινένιο πλαίσιο που -υποψιάζομαι- έχεις εσύ είναι το
CBR600FX αν έχεις το 1999
CBR600FY αν έχεις το 2000.
Τα ψεκαστά μετά που το αντικατέστησαν λέγονται
CBR600F1, 2, κ.ο.κ.
Αυτό το βλέπεις και στο αυτοκόλητο κάτω από την σέλα.
Γενικότερα CBR600F είναι διαχρονικά το μοντέλο, και ο πλήρης κωδικός πάει σαν CBR600Fχ όπου χ η χρονιά ως εξής
http://en.wikibooks.org/wiki/Vehicle...%29/Model_year
Στο εξής ξέρεις πως να το λες.
Στο ερώτημά σου τώρα, η εξάτμιση και να ταιριάξει με κόψε-ράψε-κόλλα μεθόδους, δεν θα δουλέψει ποτέ σωστά, και είναι και του κερατά κακόγουστη. Ξέχνα το.
Κόψε το τελικό σου, και βάλε ένα άλλο τελικό όπως κάνει όλος ο κόσμος και θα έχεις και το μπασσάκι σου και δεν θα χάσεις απόδοση.