Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Εξατμιση για CBR600 F4 99-00 του Ζ750 κανει?

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SONone
    Εγγραφή
    26/11/2012
    Μηνύματα
    1.512

    Εξατμιση για CBR600 F4 99-00 του Ζ750 κανει?

    ξεκινώντας ξέρω ότι κάνει και σε αλλα μοντέλα απλα ο τίτλος είναι για πιο συγκεκριμένη αναζήτηση.
    θα ήθελα να αλλάξω εξάτμιση. η μαμά είναι τεραστια, άσχημη, βαρια και τεραστια, ειναι πιο εξω απο την μηχανη. τεραστια είπα?
    φωτό

    εχω ψαξει πολυ αλλα δεν βρηκα αυτο που ψαχνω.
    οκ ξερω αν θελω σωστη δουλεια να παρω ολοσομη yosi,akrapa, papara κτλπ κτλπ
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ, το τονιζω γιατι ειμαι σιγουρος καπιος θα το προτείνει.
    τελικα παιζουν απο 200€ εως 500€ με τις γνωστες λυσεις και των παιδιων εδω ελλαδα racetech και raceguns.
    ξανα λεω πως ξερω τι παιζει και θελω μονο αν ξερει καπιος αυτο που θα ρωτησω να μου απαντησει σιγκεκριμενα. τρολαρισμα ενωειτε αφου και εγω αν γραφει πανω kawasaki θα το αφησω!

    ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΟ CBR600 F4 ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΠΟ Ζ750?
    σιγκεκριμενα αυτη

    τι ειναι αυτο ? αν βγει μενει εκει τρυπα?
    θα υπαρχει προβλημα? και πιο?
    αποδοση και τετια αφου δεν παω πιστα και δεν μετραω με κλασματα την βολτα μου δεν με πολυ ενδιαφερουν ουτε ηχος
    αν και απο οτι καταλαβενω και τα 2 ειναι πανω κατω στα ιδια και απο ηχο που τα εχω ακουσει ειναι κοντα.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    θεωρητικα μπορεις να κανεις τα παντα με μουφα στην μουφα αν και εφ'οσον δεν ταιριαζουν οι διατομες των mid-pipes...
    σωληνες ειναι...μεχρι και φ180 μπορεις να το κανεις ή φ50 αντιστοιχα...

    το θεμα ειναι οτι εσυ (απ'οτι καταλαβα) θες κατι εμφανισιακα ομορφο, χωρις να σε νοιαζει κατι αλλο..και επειδη εχει βρεθει ακρη με την συγκεκριμενη, το ψηνεις να την βαλεις πανω...

    αυτο που εδειξες ειναι η βαλβιδα της εξατμισης που συνδεεται και με το σερβομοτερ για να ανοιγει σε συγκεκριμενες στροφες και να διευκολυνει την ροη των καυσαεριων συμφωνα με το προγραμμα του εγκεφαλου...:a16:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	servo.jpg 
Προβολές:	185 
Μέγεθος:	38,0 KB 
ID:	332971

    το ζητημα ειναι οτι το μηχανακι δεν ειναι παπακι, να μπορεις να του βαλεις πανω και απλη χαλκοσωληνα υδραυλικου για να κανεις σαματα και αμα καρφωθει μια βαλβιδα, κλαϊν μαϊν...
    οι εξατμισεις γι'αυτο βγαινουν συγκεκριμενες για συγκεκριμενα μοντελα μηχανων, κλπ...εχουν να κανουν με την ποσοστητα των καυσαεριων και φτιαχνονται συμφωνα με ογκομετρησεις κλπ...

    αν βαλεις πανω κατι αλλα αντι αλλων, το μηχανακι το πιθανοτερο ειναι να μην δουλευει καλα...

    θα σου προτεινα να πας σε ενα μεταχειρο επωνυμο τελικο για το συγκεκριμενο μηχανακι, που λογικα θα παιζει φτηνα καθ'οτι ειναι παλιο...
    αν παλι θες καινουργιο, πας στην λυση της χειροποιητης με racetech, raceguns που ειναι καλες αντιγραφες των επωνυμων...(δουλευουν καλα γιατι ειναι αντιγραφες αυτων που εχουν κανει την πραγματικη δουλεια απο πισω, και οχι απλη σωληνοκατασκευη)...

    αν ολα αυτα δεν σε νοιαζουν και απλα θελεις να δεις την συγκεκριμενη εξατμιση πανω στο μηχανακι σου βαλτη πανω με πατεντα-μουφα (αν δεν ταιριαζουν οι διατομες) και απλα βγαλε τις ντιζες απο την βαλβιδα για να την καταργησεις...

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Δεν ξέρω αν κάνει, αλλά σίγουρα ειναι πιο μεγάλη σε όγκο απο του CBR F4 και οπωσδήποτε και αρκετά πιο βαριά, οπότε δεν βλέπω τον λόγο εκτός κι αν σου αρεσει τόσο οπότε πασο.
    Αυτό που δείχνει η μικρή εικόνα ειναι βαλβίδα μεταβολής του όγκου αλα EXUP την οποία έχει το Z750 και μπορείς να την καταργήσεις με οτι συνεπάγεται αυτό.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    προτασεις φτηνες:
    ενα
    δυο
    τρια

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    Δεν απαντάω στο ερώτημά σου, αλλά επειδή βλέπω κι εσύ και πολλοί άλλοι το λέτε λάθος,

    CBR600F4 είναι το ψεκαστό μοντέλο του 2004.

    Το μοντέλο με τα carbs και με το αλουμινένιο πλαίσιο που -υποψιάζομαι- έχεις εσύ είναι το

    CBR600FX αν έχεις το 1999
    CBR600FY αν έχεις το 2000.

    Τα ψεκαστά μετά που το αντικατέστησαν λέγονται
    CBR600F1, 2, κ.ο.κ.

    Αυτό το βλέπεις και στο αυτοκόλητο κάτω από την σέλα.

    Γενικότερα CBR600F είναι διαχρονικά το μοντέλο, και ο πλήρης κωδικός πάει σαν CBR600Fχ όπου χ η χρονιά ως εξής http://en.wikibooks.org/wiki/Vehicle...%29/Model_year

    Στο εξής ξέρεις πως να το λες.

    Στο ερώτημά σου τώρα, η εξάτμιση και να ταιριάξει με κόψε-ράψε-κόλλα μεθόδους, δεν θα δουλέψει ποτέ σωστά, και είναι και του κερατά κακόγουστη. Ξέχνα το.

    Κόψε το τελικό σου, και βάλε ένα άλλο τελικό όπως κάνει όλος ο κόσμος και θα έχεις και το μπασσάκι σου και δεν θα χάσεις απόδοση.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SONone
    Εγγραφή
    26/11/2012
    Μηνύματα
    1.512
    το CBR600FX 199 εχς καρμπυρατερ. και δεν χρειαζετε καν να κοψω το τελικο μου Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	muffler_mediumhu0371f1800a_b68c.jpg 
Προβολές:	176 
Μέγεθος:	16,6 KB 
ID:	332972

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.618
    Σε ενα cbx750 που ειχα,ειχα αλλαξει(χωρις πλακα)και 10 εξατμισεις.Οπως δουλευε με μαμα,καμμια.

  8. #8
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από thunder ace Προβολή μηνύματος
    Σε ενα cbx750 που ειχα,ειχα αλλαξει(χωρις πλακα)και 10 εξατμισεις.Οπως δουλευε με μαμα,καμμια.
    Αυτό που λες παίζει, στο συγκεκριμένο cbr πάντως το καλύτερο δώρο που μπορείς να του κάνει κάποιος είναι ένα after market τελικό. Το ότι θα γλυτώσει κάνα τάλιρο κιλά απ την αντικατάσταση του μαμά θερμοσίφωνα είναι το λιγότερο. Το μεγάλο κέρδος δεν είναι ούτε στα ψηλά, είναι που απελευθερώνεται στις χαμηλομεσαίες. Άλλο μηχανάκι.


    SONone πουλείται remus grandprix με τον σύνδεσμο (σωλήνα) που είχα στο F4. Αν τη θέλεις μπορείς να έρθεις απ το εξωτικό κορωπί να τη βάλουμε πάνω να τη δοκιμάσεις. (έχει κάποιες γρατζουνιές από αγορά οικοπέδου)
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  9. #9
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Δεν απαντάω στο ερώτημά σου, αλλά επειδή βλέπω κι εσύ και πολλοί άλλοι το λέτε λάθος,

    CBR600F4 είναι το ψεκαστό μοντέλο του 2004.

    Το μοντέλο με τα carbs και με το αλουμινένιο πλαίσιο που -υποψιάζομαι- έχεις εσύ είναι το

    CBR600FX αν έχεις το 1999
    CBR600FY αν έχεις το 2000.

    Τα ψεκαστά μετά που το αντικατέστησαν λέγονται
    CBR600F1, 2, κ.ο.κ.

    Αυτό το βλέπεις και στο αυτοκόλητο κάτω από την σέλα.

    Γενικότερα CBR600F είναι διαχρονικά το μοντέλο, και ο πλήρης κωδικός πάει σαν CBR600Fχ όπου χ η χρονιά ως εξής http://en.wikibooks.org/wiki/Vehicle...%29/Model_year

    Στο εξής ξέρεις πως να το λες.

    Στο ερώτημά σου τώρα, η εξάτμιση και να ταιριάξει με κόψε-ράψε-κόλλα μεθόδους, δεν θα δουλέψει ποτέ σωστά, και είναι και του κερατά κακόγουστη. Ξέχνα το.

    Κόψε το τελικό σου, και βάλε ένα άλλο τελικό όπως κάνει όλος ο κόσμος και θα έχεις και το μπασσάκι σου και δεν θα χάσεις απόδοση.

    Το F4 σαν ονομασία για τα μοντέλα του 1999 και 2000 ισχύει κανονικά, όπως φαίνεται και από την φωτό

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	138087d1190311800-fs-1999-honda-cbr600-f4-cbr.jpg 
Προβολές:	123 
Μέγεθος:	37,2 KB 
ID:	333004

    Βέβαια τυχαίνει να συμπίπτει με το model year για το F4i του 2004. Δηλαδή το F3 που λέμε για ένα μοντέλο του 1996 (3ή γενιά 600F) είναι κάτι διαφορετικό από το FT που αντιστοιχεί στο έτος.

    Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση να χρησιμοποιούσαν σε κάποιες αγορές τον ένα τρόπο ονομασίας και σε άλλες τον άλλο και λόγω του internet να έχουν γίνει όλα ένα !

    Για την εξάτμιση συμφωνώ απόλυτα.
    Give me fuel, Give me fire

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    Χρυσόστομε, είναι βάψιμο ιδιώτη αυτό, φαίνεται και απο τις γραμματοσειρές στα λογότυπα που δεν είναι εργοστασιακές.

    Αυτό είναι το εργοστασιακό βάψιμο, όπως θα δεις, δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ το ''4''
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	mcbr62006sra-01.jpg 
Προβολές:	115 
Μέγεθος:	53,4 KB 
ID:	333006

    Η Honda τις ονομασίες F3, F4 για το σιδερένιο, το αλουμινένιο μοντέλο, ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΙΠΕ ΠΟΤΕ. Οι δημοσιογράφοι τις βγάλανε.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SONone Προβολή μηνύματος
    το CBR600FX 1999 εχω καρμπυρατερ. και δεν χρειαζετε καν να κοψω το τελικο μου Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	muffler_mediumhu0371f1800a_b68c.jpg 
Προβολές:	176 
Μέγεθος:	16,6 KB 
ID:	332972
    Σωστόν, εφόσον έχει λαιμό το τελικό που θα βάλεις με τις κατάλληλες διαστάσεις-σχήμα. Αν δεν έχει;

  11. #11
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    όλα τα cbr 600 απ το 99 έως που σταμάτησε το μοντέλο λέγονται F4. Από το 01 που βγήκε το ψεκαστό λέγονται F4i ή Fi για συντομία και το δίσελο λέγεται F4i sport ή F-sport για συντομία
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SONone
    Εγγραφή
    26/11/2012
    Μηνύματα
    1.512
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    όλα τα cbr 600 απ το 99 έως που σταμάτησε το μοντέλο λέγονται F4. Από το 01 που βγήκε το ψεκαστό λέγονται F4i ή Fi για συντομία και το δίσελο λέγεται F4i sport ή F-sport για συντομία

    σωστα

    http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Honda%202.htm

  13. #13
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Χρυσόστομε, είναι βάψιμο ιδιώτη αυτό, φαίνεται και απο τις γραμματοσειρές στα λογότυπα που δεν είναι εργοστασιακές.

    Αυτό είναι το εργοστασιακό βάψιμο, όπως θα δεις, δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ το ''4''
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	mcbr62006sra-01.jpg 
Προβολές:	115 
Μέγεθος:	53,4 KB 
ID:	333006

    Η Honda τις ονομασίες F3, F4 για το σιδερένιο, το αλουμινένιο μοντέλο, ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΙΠΕ ΠΟΤΕ. Οι δημοσιογράφοι τις βγάλανε.


    Και αυτά τι είναι; Τα αδέρφια του ιδιώτη που έκαναν ίδιο βάψιμο ;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cbr 600 f4.jpg 
Προβολές:	51 
Μέγεθος:	30,0 KB 
ID:	333081
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	600f4-6t.jpg 
Προβολές:	51 
Μέγεθος:	25,5 KB 
ID:	333082


    Υπάρχουν επίσης και αντίστοιχες φωτο με το "F4i" σε ψεκαστά μοντέλα.

    Δεν αντιλέγω πάντως ότι μπορεί να μην υπάρχει κάτι επίσημο για αυτές τις ονομασίες από τη Honda και πιθανολογώ ότι ίσως να χρησιμοποιήθηκαν σε συγκεκριμένη αγορά (πχ USA, AU κτλ) μιας και στην Ελλάδα δεν έχω δει ποτέ κάποιο από τα παραπάνω βαψίματα.




    Χριστόφορος
    Give me fuel, Give me fire

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF