Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΧΩΡΙΣ ΛΥΣΙΜΟ ΚΑΛΑΜΙΩΝ

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/09/2013
    Μηνύματα
    25

    Lightbulb ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΧΩΡΙΣ ΛΥΣΙΜΟ ΚΑΛΑΜΙΩΝ

    Γεια σας συμφορουμητες,

    Θελω να αλλαξω τα λαδια μπροστινου στη καλη μου (TDM 900) χωρις να λυσω καλαμια, αλλα απο πανω, απο τις ταπες με μια μεγαλη συριγγα και ενα σωληνακι να τραβηξω τα παλια, και μετα να βαλω οσο πρεπει στο καθενα (507ml στο συγκεκριμενο) και να βιδωσω παλι τις ταπες.

    Ερωτησεις
    1)Επειδη δεν εχω διπλο σταν στη μηχανη (αλλα μονο paddock για τον πισω τροχο) πρεπει να βαλω καποιον γρυλο απο κατω για να σηκωθει στον αερα η μπροστινη ροδα η γινεται και με τη μπροστινη ροδα να ακουμπαει στο εδαφος? Παιζει καποιο ρολο απο τη στιγμη που θα βαλω το σωληνακι να τραβαει απο τον πατο του καλαμιου?

    2)Το παξιμαδι που ρυθμιζει προφορτιση και το βιδακι της επαναφορας το αφηνω με τις ρυθμισεις που εχω τωρα και απλως ξεβιδωνω την ταπα που βρισκεται κατω απο αυτα ή πρεπει να τα ξεβιδωσω δηλαδη να βγαλω ολη την προφορτιση και να παω και την επαναφορα στο 1 (στη μικροτερη σκαλα δηλαδη) και μετα να ανοιξω τις ταπες?

    3) Οι ταπες πανω στα καλαμια εχουν καμια φλατζουλα, ή ο-ring που πρεπει να αντικαταστησω μετα το ανοιγμα τους?


    Περιμενω οποια βοηθεια ή tip για τη διαδικασια

    Ευχαριστω πολυ

  2. #2
    1) Περα απο το λαδι, τα καλαμια στον πατο μαζευουν ιζημα (σαν λασπη) που αν δεν τα πλυνεις καλα δεν θα φυγει. Κακο στον εαυτο σου θα κανεις και λαθος δουλεια. Θα ελεγα βγαλε τα, αδειασε τα, πλυσιμο η καλο σκουπισμα με χαρτι να ειναι πεντακαθαρα, Μετα κλεισε. Τα 507μλ ρε αθεοφοβε πως θα τα μετρησεις; Μισο λιτρο και μια μικρη συριγγα; θα παρεις δυο λιτρα λαδι για 14μλ;;;;
    Εγω το βαζω διπλο σταντ και γρυλλο αυτοκινητου στο καρτερ η το χταποδι. Δεν ειναι αναγκη να σηκωσεις ψηλα, να μην εχει βαρος η ροδα.

    2) ναι βαλε το στο μινιμουμ.

    3) εχει ενα ορινγκ που αν δεν ειναι σχισμενο μια χαρα ξαναμπαινει. Δες ροπες σφιξιματος, πολλοι τα σφιγγουν υπερβολικα και χαλαει το ορινγκ και οι βολτες στο καλαμι.

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/09/2013
    Μηνύματα
    25
    amyroukai ευχαριστω που απαντησες και στις 3 ερωτησεις μου!

    Αυτο με τη λασπη στο πατο το ειχα στο νου μου, αλλα μιας και εχει γινει λυσιμο και καθαρισμα πριν 3 χρονια απο μαστορα δε νομιζω να εχει μαζεψει πολυ πραγμα, και προτιμω να ασχοληθω τωρα μονο με την αλλαγη λαδιων με τον παραπανω τροπο μιας και δε γνωριζω να το λυσω, για να γλυτωσω χρηματα.
    Το ωραιο ειναι οτι μετα απο googlαρισμα διαπιστωσα οτι ο μαστορας την προηγουμενη φορα ειχε βαλει και λιγο ποιο λεπτο λαδι απο το μαματο 10αρι ( το ειδα βαση της μαρκας στον πινακα με τα centistrokes και το συνεκρινα με το μαματο 10αρι) και ειχε χρεωσει και ενα μπουκαλι του 1lt αρα δεν εβαλε καν 500ml στο καθενα αμα σκεφτεις οτι θα μεινει και κατι στα τοιχωματα του μπουκαλιου οποτε χειροτερο δε νομιζω να το κανω.. Οσον αφορα τα 14ml επιπλεον, τι να κανω δεν πειραζει, να κρατησω 14μλ απο τα παλια..;!
    11 ευρω το λιτρο εχει το 15αρι (να σφιξει λιγο) συνθετικο που θα βαλω..

  4. #4
    Γιώργο τα ανοίγω και τα καθαρίζω κάθε χρόνο. Παλιότερα άλλαζα και τσιμούχες κάθε χρόνο, μετά ανακάλυψα το σωστό ανταλλακτικό (κυρ Αλέκο μας) και δεν χρειάζεται πιά.
    Δεν φαντάζεσαι τι αρκούδια έχουν μέσα...
    Για αυτό σου λέω, δώσε λίγο παραπάνω χρόνο και κάνε το σωστά. Αναλόγως το πόσα χιλιόμετρα έχεις, ίσως θα έπρεπε να εξετάσεις και το ενδεχόμενο να αλλάξεις και κουζινέτα.

    Αν με ρωτάς επί προσωπικού τι θα έκανα, 500ml στο καθ'ένα και τέλος, εκτός αν είχε κανένας φίλος ανοιχτό μπουκάλι να δανειστώ λίγο παραπάνω. Τα 507 ακριβώς, αν σκεφτείς ότι θα σου κλέψει το μπουκάλι όπως λες, θα σου κλέψει και η μεζούρα σου κλπ, δεν θα τα πετύχεις που να χτυπιέσαι
    Άσε που μόλις δεις τι χρώμα θα βγουν αυτά που έχεις, κάθε όρεξη να τα ξαναρίξεις μέσα (έστω και 7ml) θα σου περάσει.

    Πιο εύκολη μέθοδος, αν έχεις κάπου το δεδομένο, είναι να μετράς ύψος λαδιού στο καλάμι με συμπιεσμένη την ανάρτηση. Αν ξέρεις πχ ότι πρέπει να είσαι 15εκ κάτω από το χείλος του καλαμιού, απλά συμπληρώνεις και μετράς με ένα χαρακάκι.

  5. #5
    Πολύ εκνευριστική δουλειά το μέτρημα του πηρουνόλαδου.
    Μέχρι σε φαρμακεία είχα ρωτήσει για ογκομετρικούς σωλήνες, μετά είδα ότι υπάρχουν στα είδη για μοτοσυκλέτα...

  6. #6
    Σε σουπερμαρκετ επισης, παφτηνα, για μαγειρικη...

    Και με ενα σωληνακι απο ουροσυλλεκτη, ενα φτηνο ξυλινο μετρο και μια μεγαλη συριγγα, κανεις τη λεπτομερεια αν εισαι ψειρας, στα καλαμια...

  7. #7
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.039
    Οταν πηρα τα ελατηρια για το μπροστα συστημα, στις οδηγιες εγραφε ποσα ml θελει το καθε καλαμι και το υψος που επρεπε να φτάνει στο καλαμι. Εβαλα οσο ελεγε και μετα κοιταξα τις αποστασεις με μεταλικη μεζουρα και χρεισιμοποιησα συριγγα και σωληνακι ουροσυλεκτη ( ΒTW αν δεν ειναι το σωληνακι ουροσυλλεκτη δεν κανει ) για να κανω τις προσθαφαιρεσεις.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    η δικη μου μεθοδος:
    εβαλα σε ενα μπουκαλακι νερου 168gr και σημαδεψα τη σταθμη
    αδειασα το νερο και εβαλα λαδι μεχρι το σημαδι

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Καλά ολα αυτα που λέτε για το μέτρημα, αλλά χωρίς λύσιμο καλαμιών θα μείνει πολύ απο το παλιό λάδι μέσα μαζί με ολη τη μούργα.

    Εκτός βέβαια κι αν μπορεί ο ιδιοκτήτης να γυρίσει όλο το μηχανάκι ανάποδα!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/11/2012
    Μηνύματα
    6
    Οταν λετε πλυσιμο καλαμιων να φυγει η μουργα ρε παιδια τι εννοειτε; Με νερο και σαπουνι κανονικά ;;;; και ναι με ποιο τρόπο ;; θελω να μαθω γιατι θα το κανω και εγω

  11. #11
    Το εχουμε κανει με βενζινη (οχι στα δικα μου), στα δικα μου οταν τα λυνω εντελως, κουβαδακι και σουαζ. Μετα καλο στεγνωμα.
    Το καρτριτζ ειναι ζορικο να καθαρισει απο τη μουργα, αλλα τεσπα.

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Το εχουμε κανει με βενζινη (οχι στα δικα μου), στα δικα μου οταν τα λυνω εντελως, κουβαδακι και σουαζ. Μετα καλο στεγνωμα.
    Το καρτριτζ ειναι ζορικο να καθαρισει απο τη μουργα, αλλα τεσπα.
    Καλύτερα με βενζίνη κατα την γνωμη μου.
    Να προσθέσω οτι το cartridge θέλει και τρομπάρισμα για να αδειάσει και πλύσιμο και μετά πάλι τρομπαρισμα για να ξαναγεμίσει και μετά μετράμε υψος στάθμης, αλλιώς ολες οι μετρήσεις πανε περίπατο.

    Εν ολίγοις πιστεύω οτι ο GeorgeR35 θα κανει μια τρύπα στο νερό ετσι όπως θέλει να το κάνει και καλύτερα να το αφήσει ησυχο μεχρι να μπορεσει να το λυσει η να το πάει σε συνεργείο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    η δικη μου μεθοδος:
    εβαλα σε ενα μπουκαλακι νερου 168gr και σημαδεψα τη σταθμη
    αδειασα το νερο και εβαλα λαδι μεχρι το σημαδι
    Καλυτερα να μην ρωτήσω πως πιστοποίησες τα 168gr...

    (ουτε να αναφερω απλά ότι το νερό ΔΕΝ έχει το ίδιο ειδικο βάρος με το λαδι..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    τα 168gr μετρηθηκαν με ζυγαρια κουζινας καθοτι δεν εμπορευομαι χρυσο ή ναρκωτικα
    168 gr νερου εχουν ογκο 168 ml μεχρι το σημαδι
    τον ιδιο ογκο στην ιδια σταθμη του ιδιου δοχειου καταλαμβανει το λαδι, το τσιπουρο, η αμμος και το μελι ανθεων και στο πηρουνι μετραμε ογκο κι οχι βαρος
    (μην αρχισουμε να λεμε για απεσταγμενα νερα και θερμοκρασιες γιατι το μηχανακι μετα απο 35 χρονια ειχε χασει τις ελπιδες του να ξαναδει νεο λαδι στο πηρουνι του)

  15. #15
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    τα 168gr μετρηθηκαν με ζυγαρια κουζινας καθοτι δεν εμπορευομαι χρυσο ή ναρκωτικα
    168 gr νερου εχουν ογκο 168 ml μεχρι το σημαδι
    τον ιδιο ογκο στην ιδια σταθμη του ιδιου δοχειου καταλαμβανει το λαδι, το τσιπουρο, η αμμος και το μελι ανθεων και στο πηρουνι μετραμε ογκο κι οχι βαρος
    (μην αρχισουμε να λεμε για απεσταγμενα νερα και θερμοκρασιες γιατι το μηχανακι μετα απο 35 χρονια ειχε χασει τις ελπιδες του να ξαναδει νεο λαδι στο πηρουνι του)
    Αααα για το SR250 λες.
    Αυτό όπως και αλλα παλιά χωρις cartridge και τετοιες παπαριές, έχει και κατι ωραία βιδακια στο κατω μερος στις μπουκάλες που τις ανοίγεις και αδειάζεις.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αλλαγή λαδιών μπροστινού...Κάθε πότε ???
    από THEOD στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 156
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2017, 16:07
  2. Kαθαρισμος λαδιων μπροστινου και αλλαγη τους..
    από n1k3man στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2007, 14:49
  3. Αλλαγή λαδιών στο Ζ1000
    από crazykiller στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2005, 02:40
  4. Αλλαγη λαδιων σε Pc (piii)
    από sonic22 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2005, 00:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF