Τελείως διαφορετική κατηγορία σε ελαστικά , ηλεκτρονικά , αγνωστη πιστα κτλ.
Ασε που τρέχει αραγκον εκείνο το ΠΣΚ![]()
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Απο τον Αογιάμα καλύτερα θα παει(εκτός κι αν φαει τούμπα)...η Χόντα έχει ξαναψαρέψει προσωρινό οδηγό από τα sbk(Ρέα όταν είχε τραυματιστει ο Στόνερ).να θυμίσω ότι ο πιτσιρικάς με το καλημερα είναι πιο γρήγορος απ'τον περσινο πρωταθλητη Γκουιντολι,επίσης με το καλημέρα Κρατσλoου και Σπίζ είχαν παει αξιοπρεπέστατα,δεν είχαν να ζηλέψουν κάτι από τους Brandl και Smith που ειχαν ερθει από τα moto2.
Στο τέλος μάλλον για λόγους κόστους παίζει να μη το καβαλήσει κανείς
Ναί, έχεις ένα δίκιο στη σκέψη, αλλά το παλικάρι ο ολλανδός μέχρι προχθές έτρεχε 600....είναι μεγάλο το άλμα πιστεύω. Στην αντίστοιχη περίπτωση ο Ρέα, τότε, είπε κάποια πράγματα πολύ μετρημένα για την προσέγγιση μιας Motogp μηχανής και δη Χονδα Factory σε σχέση με το 1000άρι που καβαλούσε ήδη για 6 χρόνια όπου δεν υπάρχει καμία συνάφια μεταξύ των 2 κατηγοριών σε σχέση με τα Yamaha WSBK-MotoGP.
Επίσης οι Κράτσ και Spies....έχουνε άλλη στόφα, διότι καταρχήν για τον άγγλο μετά το παγκόσμιο στα 600, έτρεξε έναν ολόκληρο χρόνο με Yamaha big bang και κέρδισε κάποιους αγώνες και είχε πολύ καλά πλασαρίσματα στο podium, οπότε όταν πήγε σε Yamaha Motogp big bang με κανονικό συμβόλαιο και δοκιμές κτλ...μετά από το 1000 sbk με το δυνατότερο μοτέρ στο grid είχε πολύ καλύτερη εξοικίωση. Για τον Spies...τι να πούμε...WSBK παγκόσμιος με το καλημέρα, με option για Motogp συμβόλαιο, έκανε νίκη με Στόνερ μέσα τη 2η χρονιά με Factory Yamaha βέβαια, αλλά και πάλι, ακόμη κι αν μιλάμε για τύπου wild card αναβάτη, ο ολλανδός πιστεύω πως δεν αποτελεί καν επιλογή για τον Νακαμότο σαν.
Δεν πιστεύω πως είναι "λαχείο" αναβάτης, ειδικά με τις φετινές συνθήκες πίεσης, όπου τουλάχιστον από τον 1ο αγώνα η χονδα πρέπει άμεσα να πετύχει 1-2 τουλάχιστον, για να καλύψει τον φαινομενικά πολύ δυνατό ανταγωνισμό, ειδικά μετά το πλήγμα της απώλειας του Dani. Η επιλογή, πάντα κατά την άποψή μου, είναι πολύ δύσκολη και λόγω καθεαυτής σέλας από μόνη της, Honda Factory MotoGP είναι η μηχανή...και λόγω των δύσκολων φετινών συνθηκών κι αποτελέσματων όπως προέκυψαν από τον 1ο αγώνα.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Θα βάλουν να φαίνεται στο μηχανάκι ολόγραμμα του Ντάνου. Ούτως ή άλλως το RCV πάει μόνο του, δεν το πάει αυτός![]()
Τελευταία τροποποίηση από foogr01; 01/04/2015 στις 22:23.
Φύγαμε...
Θεωρώ αδύνατον να μην τα καταφέρει καλύτερα ο βαν ντε μαρκ από τους υπόλοιπους ρούκις. Κι αυτοί με άλλα λάστιχα έτρεχαν πέρσι άσε που είχαν και -130 άλογα...
Το ότι θα βρεθεί σε μια από τις 4 καλύτερες ομάδες ever είναι επίσης μεγάλο συν.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
ΑΟγιάμα λέμε ΑΝ δεν είναι καλά ο Ντάνος.
ΤΕΛΟΣ
![]()
ανανήψαντας
http://www.motorcyclenews.com/sport/...a-to-stand-in/
Κακή εξέλιξη. Αοy σημαίνει μάλλον πρόσκαιρη αντικατάσταση
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Εντάξει μπορέι να λέμε πολλά και να κράζουμε άπειρες φορές τον Πεντρόσα
αλλά πρέπει να του αναγνωρίσουμε οτι είχε άπειρες πτώσεις και άσχημες δε στη καριέρα του
η Marca έκανε ένα άθρο για τα τα σημεία που έχει χτυπήσει με τις πτώσεις του ο Ντάνος
http://www.sport24.gr/Sports/Motorsp...i.3391717.html
![]()
Η συνταγή για πολλά ΠΠ είναι ότι κατ αρχήν δεν πρέπει να έχεις πτώσεις....
Δεν θέλω να πω το μπανάλ ότι ο Ρόσσι έχει ελάχιστα χάι.
Δες τον μαρκέζ και θα καταλάβεις.
Λέγαμε εδώ μέσα...
Άντε τώρα θα πέσει άντε την επόμενη φορά θα πέσει...
Δεν έπεσε ποτέ και 2/2 και φαβορί για το 3ο.
Οι πολλές τούμπες δείχνουν "κάτι"
ανανήψαντας
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου