Ποια από τις 2 προτείνετε;
Ποια από τις 2 προτείνετε;
Τον τελευταίο καιρό έχω μπει στη διαδικασία αλλαγής του fazer 1000(05) που έχω, με κάτι πιο "συμβατικό" και "για όλες τις δουλειές" μοντέλο. Είμαι στο δίλημμα μεταξύ των δύο προαναφερόμενων μοντέλων. Διαβάζοντας κατά καιρούς για διάφορα περί tps που δε λειτουργεί σωστά, για σβησίματα κ.ο.κ. για το νέο μοντέλο, διατηρώ επιφυλάξεις για την απόκτησή του. Από την άλλη, το xt600 έχει ένα βασικό μειονέκτημα κατά την ταπεινή μου άποψη, το ότι είναι αερόψυκτο. Ελπίζοντας να μην κούρασα, θα ήθελα να με βοηθήσετε πάνω στο θέμα αυτό....
Φίλε μου είχα το παλιό καλό 600 και τώρα το 660
Ποιότητα κατασκευής κίνηση στην πόλη 600....
αλλά ταξίδι, χώμα (όχι για τρέλες λόγω βάρους, αλλά adventure δηλαδή ταξίδι χωμάτινο φορτωμένο) 660, γενικά πολύ καλύτερο σε ανοιχτό δρόμο, σταθερότητα, τα φρένα πιο δυνατά, αν και με ασαφή αίσθηση, όσο αφορά το TPS μετά το 2006 μοντ και ρυθμισμένα σωστά (ρελαντί 1450 στροφές)δεν θα έχεις πρόβλημα σβησίματος, για να είμαι ειλικρινής τώρα θα προτιμούσα το 660 καρμπυρετεράτο, όχι γαι τα σβησίματα (δεν μου εσβησε ποτέ) αλλά γενικά καλύτερη λειτουργία στις χαμηλές στροφές, και βενζίνη βάζεις ότι θες, όσο για το αερόψυκτο δεν είναι πρόβλημα, αλλά το 600 πως θα το βρείς? πόσες φορές μηδενισμένο το κοντερ? σκυλί, δεν λέω, αλλά γενικά θα είναι ένα τελειωμένο μηχανάκι.
Πάντως αν πρόκειται να ταξιδευεις 660 δαγκωτό.
Τελευταία τροποποίηση από Μανολης67; 08/04/2015 στις 17:16.
Ενδιαφερον θεμα....Για να δουμε την συνεχεια!![]()
Συμφωνω και 'γω με το Μανωλη.
Η παροιμιωδης αξιοπιστια και ευκολια του αεροψυκτου ΧΤ αντισταθμιζονται απο τα πλεονεκτηματα του συγχρονου 660.
Αν το θες για commuter και all round τοτε το 660. Αν το θες για δουλειες του στυλ παω στα χωραφια και με συντηρηση τυπου "αλλαξα λαδια προ 10ετιας" τοτε το 600Ε.
MADE IN JAPAN 日本製
Φιλε μου τυχαινει να ημουν κατοχος του 660 2004 μοντ κ τωρα κατοχος του 600.Δε μπορεις να φανταστεις το ποσο το ειχα μετανοιωσει που δεν ειχα παρει τοτε (οταν αγορασα το 660)το 600,ηταν για μενα πολυ λαθος κινηση,απο την αρχη που το πηρα μεχρι το τελος μου εσβηνε σε αλλαγες ταχυτητας κ το μηχανακι οταν το ανοιγα αποτομα με χαμηλες ταχυτητες μολις πηγαινε ψηλα σε στροφες κινητηρα ρεταριζε!α κ κατι τελευταιο καποια στιγμη ηταν καλοκαιρι βραδυ βγηκα για μια βολτιτσα κ ειχα σταματησει να μιλησω σε εναν φιλο οταν μετα απο κανα 5λεπτο λειτουργιας στο ρελαντι βλεπω τους λαιμους των εξατμησεων να ειχουν πειρακτωθει κατι που δεν το ειχα ξαναδει σε μηχανακι(πρωην κατοχος klr 650 τοτε) κ το θεωρησα απαραδεκτο!Οσο για τον αεροψυκτο κινητηρα του χτ 600 νομιζω πως ειναι κορυφαιος στην κατηγορια του σε θεμα αξιοπιστιας δεν εχει καμια σχεση με τον ιταλικο κινητηρα του 660.
Φιλε Βαγγελη δε φανταζεσαι ποσο εχω κραξει το καινουργιο ΧΤ κατα καιρους.
Δεν ειναι ομως η εικονα του αυτη που παρουσιαζεις. Ετυχες σε περιπτωση. Θα επρεπε να το ελεγξεις καλα πριν το παρεις, εκτος και αν τη πατησες οπως ολοι που το αγορασαν καινουργιο τοτε, οποτε πασο.
Το θεμα ειναι ομως οτι αυτες οι ,σοβαρες κατ εμε, παιδικες ασθενειες που ειχαν οι πρωτες σειρες, εχουν πλεον αντιμετωπιστει και τα περισσοτερα δεν αντιμετωπιζουν καποιο σοβαρο θεμα μη επιλυσιμο.
Εχει βεβαια το χαρακτηριστικο να σκορτσαρει και να "βηχει" στις χαμηλες στροφες. Κατα τα αλλα, για συγχρονο μηχανακι, ειναι αρκουντως αξιοπιστο. Καμια σχεση βεβαια με το παλιο αλλα και καμια σχεση η πολυπλοκοτητα του ενος και του αλλου.
Το 660 ειναι καλυτερο σε ολα πλην του βαρους και της αξιοπιστιας.
Και στο λεω και 'γω σαν χρονια κατοχος ΧΤ και ΤΤ αεροψυκτων και μεγαλος φαν της μηχανης αυτης.
Το θεμα ειναι τι θελεις. Αν θες ενα συγχρονο μηχανακι πας για το 660. Αν θες ενα απλα αξιοπιστο "μουλαρι" απο τα 80's, που και να μην ειχε ολικο χιλιομετρητη λιγη σημασια θα ειχε, τοτε ΧΤ600 (μη σου πω και το 89αρι με μανιβελα που δε μενεις και απο μπαταρια και ειναι και κ@υλα).
Οτι και να παρει ο φιλος, και ειδικα το 660, καλο ελεγχο σε αξιοπιστο μηχανικο!!
MADE IN JAPAN 日本製
σωστα ολα τα παραπανω
στη συγκριση καλο ειναι να μπει και το οικονομικο γιατι μιλαμε για μηχανακια με διαφορετικη τιμη
Σας ευχαριστω πολυ ολους για την αμεση ανταποκριση! Η αληθεια ειναι οτι, εχω βρει ενα 600αρι με 1200 πραγματικα χιλιομετρα! Ο φιλος μου που το εχει, το ειχε αγορασει το 99 καινουριο και εκτοτε δεν εχει ασχοληθει ποτε μαζι του! Τον εχω που τον ψηνω καμια διετια αλλα τωρα δειχνει να το καλοσκεφτεται! Ειναι πολυ καλη ευκαιρια!
Βοb το μηχανακι το ειχα παρει καινουργιο κ δε μπορεις να φανταστεις ποσο ασχημα αισθανομουν να βγαζει προβληματα απο το πουθενα καινουργιο μηχανακι!Εχω ακουσει οτι τα εχουν βελτιωσει τα καινουργια αλλα κ παλι εγω προσωπικα δεν θα αγοραζα ποτε ενα μηχανακι που να μην γραφει στο σκελετο του made in japan!![]()
Επειδή κοιτάζω και εγώ ένα 660 του 05, πως μπορείς να είσαι σίγουρος ότι δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα με το tps; Αν το δει ένας μηχανικός και βρει ότι έχει αλλαχθεί δεν είσαι καλυμμένος; Ή μπορεί παρά την αλλαγή να συνεχίσει να σβήνει;
Travel, Grow, Share
πανω στο tps εχει ενα νουμερο-κωδικο.
αν αρχιζει απο 3 ειναι το παλιο-προβληματικο.
αν αρχιζει απο 4 εισαι ο.κ