Στο συνεργείο είναι για έλεγχο να υποθέσω; Δεν έχει κάποιο θέμα...
Συμβουλή μου και αν θες την ακούς: Βάλε ένα διακόπτη για τα φώτα. Όπως σε όλες τις μοτοσυκλέτες με τέτοιο σύστημα, ο συνδυασμός γεννήτριας-ανόρθωσης, γερνάει πιο γρήγορα όταν δουλεύουν μόνιμα τα φώτα.
Με τον διακόπτη, όταν η μηχανή ζεσταίνεται ακόμα ή δουλεύει ώρα ρελαντί σε φανάρι που κάνει ώρες να ανάψει , σβήνεις τα φώτα και βοηθάς πολύ το κύκλωμα παραγωγής ρεύματος που σε τέτοιες συνθήκες ζορίζεται. Επίσης αν εκεί που πας διαπιστώσεις μια αστοχία π.χ. της ανόρθωσης, έχοντας την δυνατότητα να σβήσεις φώτα και να μείνεις μόνο με τα θέσεως, σου κερδίζει ώρες λειτουργίας ώστε να φτάσεις στον προορισμό σου, ενώ αν δεν σβήνουν τα φώτα και αστοχήσει η γεννήτρια, το πολύ σε μισή ώρα έχεις μείνει από ρεύμα.
Για τον ίδιο λόγο, εγώ θα αντικαθιστούσα τα πυρακτώσεως στα φωτάκια θέσεως μπροστά με led που καταναλώνουν ελάχιστη ενέργεια, και δουλεύουν καλύτερα σαν daylights αν και όποτε σβήνεις τα μεσσαία.
Οδηγό για street triple 675 έχω βρει στο ελληνικό φόρουμ της Τ. εδώ >>>
http://www.forumtriumph.gr/diakoptis...31.html#p26811 , το πιο πιθανό τα χρώματα των καλωδίων στο daytona να διαφέρουν, αλλά εύκολα βρήσκεις τι είναι τι και εφαρμόζεις με την ίδια λογική.
Ο διακόπτης μεσσαίας-μεγάλης, και τα led θέσεως είχαν προταθεί από εμένα στον προκάτοχό σου, αλλά προτίμησε να δώσει στον νέο ιδιοκτήτη, όσο πιο μαμά καταστάσεις γίνεται.
Και πάλι καλοτάξιδο, καλόστριφτο
