Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: Σχετικα με τα service ενος ντελιβερα

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/04/2015
    Μηνύματα
    215

    Σχετικα με τα service ενος ντελιβερα

    Καλησπερα στην καλη παρεα.

    Αν και παρακολουθω το φορουμ εδω και χρονια. Δεν ειχα ποτε λογο να κανω την εγγραφη. Νομιζω ομως οτι τωρα ηρθε η ωρα, μιας και εχω καποιες ερωτησεις.

    Εχω ενα kawasaki max 100 και εχω κανονισει να δουλευω σαν πακετας περιπου 12 ωρες την εβδομαδα για να εχω ενα εξτρα εισοδημα εκτως της κανονικης μου δουλειας. Οπου ναναι βγαζω και το διπλωμα για απεριοριστα κυβικα και θα ειμαι επιτελους νομιμος οδηγος.

    Οδηγαω εδω και αρκετα χρονια, αλλα δυστυχως λογω οικονομικων προβληματων/σχολης κλπ δεν μπορεσα να βγαλω το διπλωμα πιο νωρις. Λογω οικογενιας ομως τωρα, χρειαζομαι το εξτρα εισοδημα απο το πακετο, και ετσι αποφασισα επιτελους να βγαλω και το διπλωματακι.

    Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι, ποια ειναι τα σημαντικα σερβις που πρεπει να προσεχω στο μηχανακι καθως πλεον τα χιλιομετρα που θα κανω θα ειναι περισσοτερα και μελλοντικα ισως εχω και περισσοτερες ωρες στη δουλεια εφοσον αποκτησω εμπειρια. Δε θελω λογω της εξτρα δουλειας να εχω προβληματα με το παπι που ισως οδηγησει στο να αργω και στην κανονικη μου δουλεια. Οποτε εαν μπορειτε να με καθοδηγησετε λιγο θα το εκτιμουσα παρα πολυ.

    Ευχαριστω πολυ.

  2. #2
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Φιλική συμβουλή για το μέλλον: Όταν ξεκινάς σε κάποιο φόρουμ με πρώτο ποστ "έκανα εγγραφή μόνο επειδή θέλω να λύσετε το πρόβλημά μου", δε θα κάνεις πολλές συμπάθειες.

    Στο θέμα σου, δεν ξέρω τί διαφορετική απάντηση περιμένεις από "αυτά που προβλέπει ο κατασκευαστής".
    Life begins at 45°.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/04/2015
    Μηνύματα
    215
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Φιλική συμβουλή για το μέλλον: Όταν ξεκινάς σε κάποιο φόρουμ με πρώτο ποστ "έκανα εγγραφή μόνο επειδή θέλω να λύσετε το πρόβλημά μου", δε θα κάνεις πολλές συμπάθειες.
    Καλημερα,


    ο περισσοτερος κοσμος για αυτον ακριβως τον λογο κανει εγγραφη σε ενα φορουμ. Για να παρει λυσεις στα προβληματα του, και απο εκει και περα υπαρχουν και αλλες ενοτητες οπου μπορει καποιος να μιλησει για ασχετα θεματα εφοσον ειναι ειδη εγγεγραμμενος. Οπως σας ειπα ειδη, παρακολουθω εδω και καποια χρονια, απλα ποτε δε χρειαστικα κατι συγγεκριμενο. Δεν ειναι ουτε κακο, ουτε και καλο, ειναι απλα ενα fact. Δεν ειμαι πρωταρης σε ιντερνετικες κοινοτητες, και να σου πω την αληθεια αυτο που μου λες απο πανω, πρωτη φορα το διαβαζω. Κατα 99% και σε αλλα τοπικ που εχω δει, σε ελληνικα και ξενα φορουμ, τα μελη βοηθανε νεα μελη με τις αποριες τους, μιας και οπως ειπα πρεπει καποιος να εχει εναν λογο να κανει εγγραφη, και στον περισσοτερο κοσμο ο λογος ερχεται οταν αυτοι χρειαζονται καποια βοηθεια. Αυτη η λογικη του "α εισαι νεος? εκανες εγγραφη μονο και μονο επειδη χρειαζεσαι βοηθεια? Δε σε παω ρε φιλε" - απλα δε στεκει, τα φορουμ λειτουργουν κατα 90% στο να παρεχουν πληροφοριες και βοηθεια στα μελη, και κατα 10% για χαβαλε στις ενοτητες που το επιτρεπουν. Δε μπορεις να υποχρεωσεις κανεναν να κανει εγγραφη για αλλους λογους, ο καθενας εχει το λογο του και ειμαστε υποχρεωμενοι να τον σεβομαστε. Σαν παλαιοτερο μελος επρεπε να τα ξερεις αυτα.

    Φιλικα παντα.


    Στο θεμα μας τωρα, αυτα τα του κατασκευαστη στο περιπου τα ξερω, αν και δεν εχω manual. Ηθελα πιο συγκεκριμενα πραγματα ομως, απο ατομα που εχουν κανει τη δουλεια και ξερουν.

  4. #4
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Θα σου απαντήσω μόνο επειδή νομίζεις ότι έχεις δίκιο και ένιωσες την ανάγκη να αμυνθείς, όταν το μόνο που προσέφερα ήταν μια δωρεάν συμβουλή και τίποτα παραπάνω. Ας πούμε ότι αν έχεις (όχι εσύ, γενικά) λίγο τακτ, μπορείς να κάνεις το πρώτο ποστ στα σχετικά θρεντς καλωσορίσματος τύπου "χάι, με λένε έτσι και έχω αυτό το μηχανάκι. μακάρι να γνωριστούμε σύντομα!!!111". Και μετά να προχωρήσεις στα θέματα που σε ενδιαφέρουν και τις απορίες σου. Δε μίλησε κανείς για υποχρεώσεις και κυβερνητικές συνωμοσίες. Ναι, πολλοί θα αποφύγουν να βοηθήσουν έναν τύπο με ΕΝΑ ποστ όταν αυτό είναι "πώς κάνω αυτό;". Όχι εγώ, γενικά μιλώντας.

    [/offtopic]
    Life begins at 45°.

  5. #5
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Λάστιχα και φρένα σε άψογη κατάσταση.
    Τα υπόλοιπα όπως είναι στο μανιουαλ( λάδια, φίλτρα, βαλβίδες)

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.004
    Πρώτο ποστ
    Γειά είμαι ο μητσος νέος στο κλαμπ, έχω ένα κινεζικο παπί κ θέλω να γνωριστούμε καλύτερα.
    δεύτερο ποστ
    έχω κινητήρα λιφαν κ θέλω να τον φτιάξω στα 57χιλιοστα για να πατάω κρυπτον. Τι με συμβουλεύεται , να το κάνω όλο takegawa ή να βάλω πιστόνι aasa.
    Τρίτο ποστ
    τι ποτό να πάρω στο κλαμπ
    τεταρτο ποστ
    Sos!!!!!!!!!!!!!επείγον! Άμεσα! Το ανοίγεις κ γράφει μέσα για να κάνω μεταβίβαση με ένα παλικάρι που δεν έχει χαρτια για το μηχανάκι τι χρειάζεται?

    Blitzer που περιλαμβανεται στους κανόνες λειτουργίας του φόρουμ ότι πρεπει να είσαι αρεστος για να σου απαντήσουν μια απορία? Το δε βασικοτερο όλων είναι ότι εάν δεν σ αρέσει ένα θέμα απλά δεν απαντάς. Αν όντως είναι τόσο ανούσιο θα το φάει το σκοτάδι του φόρουμ σε 2 ημέρες.

    Κ εγώ παρακολουθώ το φόρουμ πάνω από 10 Χρόνια τώρα, καθημερινά. Έχω ελάχιστα ποστς για διάφορους λόγους. Δικαιούμαι να ρωτάω? ή επειδή δεν έχω βρεθεί συναντηθεί με κανέναν από το φόρουμ πρέπει να διαγράφω?

    Θεωρώ την απάντηση που έδωσες στο παιδί παραπάνω απαραδεκτη (ακόμη κ αν δεν ήσουν κακοπροαιρετος )

    Επί του θέματος.
    Το παπακι σου είναι πολύ παλιό κ εφόσον το θες για αξιόπιστο εργαλείο καθημερινα Καλό θα ήταν να επενδυσεις στην προληπτικη συντήρηση του. Λαδάκια Καλό είναι να αλλάζονται συχνά ειδικά αν κινείσαι σε πόλεις. Τα 2000 χλμ δεν είναι πολλά άλλα κ το κόστος αλλαγής είναι σκαρτο 10ευρω αν τ αλλάξεις μόνος σου.
    Βαλβίδες εάν δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ, να τις ρυθμίσει κάποιος μάστορας. Κ κάθε 10-15 χιλ χλμ τσεκ.
    Αλυσιδα κ γρανάζια να είναι σε καλή κατάσταση κ λαδωμενα.
    φρενα φερμουιτ εμπρος πίσω της μάνας του που είναι πολύ καλά.
    Λαστιχάκια σε καλή κατάσταση.
    Ίσως, εάν χρειάζεται, θα σου πει καποιο συνεργείο κ ρουλεμαν τροχών έτσι ώστε το μηχανάκι να είναι tip top που λένε από θέμα αξιοπιστίας.
    Βέβαια όλα αυτά πιάνουν το 500αρικο σκαρτο, αλλά δεν είναι ανάγκη να τα δώσεις όλα μαζί αφενός, μπροστά σου θα τα βρεις αφετέρου.

  7. #7
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.755
    Ανοίξαμε δουλειές πασχαλιάτικα;
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  8. #8
    Λεω εγω τωρα την ακραια φαση του να ρωτησεις στην καβασακι ελλαδας τι χρειαζεται...;

  9. #9
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.039
    Λαδια, φιλτρα, μπουζι, βαλβιδες, φρενα, ρουλεμαν, λαστιχα, ακτινολογηση
    Αυτα ειναι ολα που μπορεις να χρειαστεις.
    Τα πρωτα 3 πρεπει να γινονται καθε 1500 με 2000 χλμ.
    Δε νομιζω να χρειαζεσαι κατι αλλο. Αν ποιανουν λιγο τα χερια σου και καποια απο αυτα τα κανεις μονος σου δε θα σου βγει πολλα.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAIK72
    Εγγραφή
    01/05/2013
    Μηνύματα
    1.410
    +++Οτι προείπαν.Mια φορά τον μήνα λαδάκι .Συνήθως πετάω και το μπουζί μαζί.Κάθε 10 15 μέρες καθάρισμα λιπανση αλυσίδας . 2 καλά λάστιχα και φρένα. Καθημερνός έλεγχος για καλή λειτουργία ηλεκτρικών ,διαρροές κλπ. Αμεση επιδιόρθωση σε οτιδήποτε έκτακτο τύχει. Οχι πάνω από 60 70 την ώρα. Για να μην έχεις πολλά κουνήματα από το κουτί μεγάλο ρόλο παίζουν τα λάστιχα και οι αναρτήσεις.Αυτά θα τα δεις στην πορεία.Καλές δουλειές.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/04/2015
    Μηνύματα
    215
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από typhoon Προβολή μηνύματος
    Πρώτο ποστ
    Γειά είμαι ο μητσος νέος στο κλαμπ, έχω ένα κινεζικο παπί κ θέλω να γνωριστούμε καλύτερα.
    δεύτερο ποστ
    έχω κινητήρα λιφαν κ θέλω να τον φτιάξω στα 57χιλιοστα για να πατάω κρυπτον. Τι με συμβουλεύεται , να το κάνω όλο takegawa ή να βάλω πιστόνι aasa.
    Τρίτο ποστ
    τι ποτό να πάρω στο κλαμπ
    τεταρτο ποστ
    Sos!!!!!!!!!!!!!επείγον! Άμεσα! Το ανοίγεις κ γράφει μέσα για να κάνω μεταβίβαση με ένα παλικάρι που δεν έχει χαρτια για το μηχανάκι τι χρειάζεται?

    Blitzer που περιλαμβανεται στους κανόνες λειτουργίας του φόρουμ ότι πρεπει να είσαι αρεστος για να σου απαντήσουν μια απορία? Το δε βασικοτερο όλων είναι ότι εάν δεν σ αρέσει ένα θέμα απλά δεν απαντάς. Αν όντως είναι τόσο ανούσιο θα το φάει το σκοτάδι του φόρουμ σε 2 ημέρες.

    Κ εγώ παρακολουθώ το φόρουμ πάνω από 10 Χρόνια τώρα, καθημερινά. Έχω ελάχιστα ποστς για διάφορους λόγους. Δικαιούμαι να ρωτάω? ή επειδή δεν έχω βρεθεί συναντηθεί με κανέναν από το φόρουμ πρέπει να διαγράφω?

    Θεωρώ την απάντηση που έδωσες στο παιδί παραπάνω απαραδεκτη (ακόμη κ αν δεν ήσουν κακοπροαιρετος )

    Επί του θέματος.
    Το παπακι σου είναι πολύ παλιό κ εφόσον το θες για αξιόπιστο εργαλείο καθημερινα Καλό θα ήταν να επενδυσεις στην προληπτικη συντήρηση του. Λαδάκια Καλό είναι να αλλάζονται συχνά ειδικά αν κινείσαι σε πόλεις. Τα 2000 χλμ δεν είναι πολλά άλλα κ το κόστος αλλαγής είναι σκαρτο 10ευρω αν τ αλλάξεις μόνος σου.
    Βαλβίδες εάν δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ, να τις ρυθμίσει κάποιος μάστορας. Κ κάθε 10-15 χιλ χλμ τσεκ.
    Αλυσιδα κ γρανάζια να είναι σε καλή κατάσταση κ λαδωμενα.
    φρενα φερμουιτ εμπρος πίσω της μάνας του που είναι πολύ καλά.
    Λαστιχάκια σε καλή κατάσταση.
    Ίσως, εάν χρειάζεται, θα σου πει καποιο συνεργείο κ ρουλεμαν τροχών έτσι ώστε το μηχανάκι να είναι tip top που λένε από θέμα αξιοπιστίας.
    Βέβαια όλα αυτά πιάνουν το 500αρικο σκαρτο, αλλά δεν είναι ανάγκη να τα δώσεις όλα μαζί αφενός, μπροστά σου θα τα βρεις αφετέρου.
    Καλησπερα και ευχαριστω για την απαντηση.

    Το μηχανακι ειναι μοντελο του 98, οποτε 17 ετων σχεδον.
    Μπροστα εχω δισκοφρενο, πιανει καλα. Πισω το ταμπουρο ειναι επιεικως ελεινο. Το ειχα αλλαξει πριν κανα 6μηνο αλλα και παλι δεν επιανε σωστα. Πρεπει να το ξανακοιταξω μαλλον.
    Τα λαδια οπως ειπες και εσυ, τα αλλαζω καθε 1500χλμ οποτε ειμαι ενταξει σε αυτον τον τομεα.
    Για τις βαλβιδες, εγω δε ξερω πως γινεται η ρυθμιση. Καποια στιγμη πρεπει να γινει και αυτο. Ειχε γινει πριν απο 7000χλμ τελευταια φορα.
    Αλυσιδα λαδωνεται αρκετα συχνα, αν και τωρα ειναι παρα πολυ χαλαρη. Μαλλον θα βγω να την φτιαξω λιγο σημερα. Για τα γραναζια δε ξερω, πως θα καταλαβω εαν θελουν αλλαγη?
    Τα φερμουιτ δε γνωριζω τι ειναι
    Τα λαστιχα ειχαν αλλαχτει πριν απο 7000χλμ. Φοραει michelin μπρος πισω, το πισω ειναι πιο χοντρο. Αυτη τη στιγμη φαινονται σε καλη κατασταση, ειναι σταθεροτατα και δεν εχω πεσει με αυτα. Εχουν και καποια μπιμπικακια στις ακρες ακομα. Αλλα δε ξερω ποτε θα χρειαστουν αλλαγη.

    Τον τελευταιο καιρο προσεξα ενα μικρο κουνημα της πισω ροδας, ο μηχανικος μου ειπε οτι θελει αλλαγη το σινεμπλοκ του ψαλιδιου πισω. Ειπε οτι δεν ειναι επικυνδυνο, απλα πρεπει να γινει καποια στιγμη.


    Θα ηταν σωστο να αρχισω απο το πισω φρενο και μετα να δω για τα υπολοιπα?

    Οσο για τα ηλεκτρικα, προσφατα εκανα ενα σερβις σε αυτα, ολα δουλευουν ρολοι.

    Ευχαριστω και παλι.

    PS: Οταν λετε φιλτρα τι εννοειτε? Φιλτρο λαδιου νομιζω δεν εχει το παπι μου. Το φιλτρο αερα, η χοανη δηλαδη? Εαν ναι, τοτε να πω οτι την αλλαξα πριν απο 500χλμ μαζι με τη βαση της. Συγνωμη εαν δε το καταλαβα σωστα.
    Τελευταία τροποποίηση από Parkaki; 10/04/2015 στις 16:29.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAIK72
    Εγγραφή
    01/05/2013
    Μηνύματα
    1.410
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Parkaki Προβολή μηνύματος
    ο μηχανικος μου ειπε οτι θελει αλλαγη το σινεμπλοκ του ψαλιδιου πισω. Ειπε οτι δεν ειναι επικυνδυνο, απλα πρεπει να γινει καποια στιγμη.

    Ξεκίνα με αυτό .Μην το αφήσεις.Δεν κάνεις βόλτα αλλά 60 70 χλμ την μέρα.Τα υπόλοιπα(αλυσίδα ,γρανάζια) θα τα λύσει ούτως ή άλλως για να φτιάξει το σινεμπλοκ

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/04/2015
    Μηνύματα
    215
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MAIK72 Προβολή μηνύματος
    Ξεκίνα με αυτό .Μην το αφήσεις.Δεν κάνεις βόλτα αλλά 60 70 χλμ την μέρα.Τα υπόλοιπα(αλυσίδα ,γρανάζια) θα τα λύσει ούτως ή άλλως για να φτιάξει το σινεμπλοκ
    Ευχαριστω, μηπως ξερεις ποια θα ηταν μια λογικη τιμη για την αλλαγη σινεμπλοκ ψαλιδιου? Αυτος μου ειπε οτι θελει να αλλαξει ΟΛΑ τα σινεμπλοκ, δεν ξερω γιατι. Αλλα να μη πιαστω και κοροιδο..

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Parkaki Προβολή μηνύματος
    Ευχαριστω, μηπως ξερεις ποια θα ηταν μια λογικη τιμη για την αλλαγη σινεμπλοκ ψαλιδιου? Αυτος μου ειπε οτι θελει να αλλαξει ΟΛΑ τα σινεμπλοκ, δεν ξερω γιατι. Αλλα να μη πιαστω και κοροιδο..
    Φιλαράκι, αν δεν συμπληρώσεις 2.560 posts, απάντηση μην περιμένεις. Εμείς εδώ μέσα είμαστε σκληροί μηχανόβιοι, δεν χαρίζουμε κάστανα.

  15. #15
    Γιατι λαστιχο ειναι το σινεμπλοκ, απο τον κολοκοτρωνη που το εκανε εισαγωγη το παπι ως σημερα, λογικο και επομενο να εχει φυρανει και να βγαζει τζογους.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Σχετικα με τα σερβις του Fz6...
    από Dimitris76 στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 08/09/2006, 18:13
  2. Σχετικα με τα σερβις του Fz6...
    από Dimitris76 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2006, 16:04
  3. Απαντήσεις: 84
    Τελευταίο μήνυμα: 10/03/2006, 12:18
  4. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2004, 13:06
  5. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 13:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF